[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904885#p904885 je napisao(la):
NoLimit » Пет Дец 03, 2021 4:46 pm[/url]":ej3gcr0l]Niko neće da spomene da po prvi put od otvaranje barske pruge neće postojati celogodišnji saobraćaj između Srbije i Crne Gore? U redu vožnje stoji da i dnevni i noćni voz za Bar saobraćaju samo od ~18.06. do ~19.09.
Morao sam tri puta da pročitam, da vidim da li sam nešto pogrešio i da li je ovo moguće. Čak i da se zanemari broj putnika, samo iz geopolitičkih i društvenih razloga bi trebalo održati makar jedan voz između dve zemlje. Nepojmljivo mi je da ćemo biti osuđeni na autobuse, mrcvarenje i kanjone 9 od 12 meseci u toku ove godine, pakao! Još uvek se nadam da je u pitanju neka greška, ali izgleda da nije.
Pogrešio si. Stoji zvezdica pored druge cifre maksimalne mase voza (uspravna kolona 8 ), maksimalne dužine voza (uspravna kolona 10) i pored tog naznačenog perioda od 17/18/19.VI do 18/19/20.IX. Dakle, to znači da je u tom periodu maksimalna dužina voza duža nego van tog perioda. A da li će dnevni barac zaista saobraćati van letnjeg perioda, to ćemo tek videti...
Užice":ej3gcr0l je napisao(la):
Jel možda piše ispod tabele kada ovi vozovi počinju da saobraćaju ? Nemoguće je da kreću već od 12. decembra, jer KISS još nije ni testiran, a mislim da ni pruga nije skroz završena.
Ma kakav 12. decembar, nadvožnjak kod Novog Sada i stanica Novi Sad se još rade, elektrifikacija deonice Stara Pazova - Novi Sad nije još ni stigla do tamo. Žuri se i da se na deonici Beograd - Stara Pazova radovi privedu kraju, ali ima još dosta posla, nadvožnjaci, stanice, pa i neki koloseci...Iskreno, teško se može očekivati puštanje u rad pre aprila, maja. Mislim da će dosta zavisiti i od vremenskih prilika tokom zime.
Što se međunarodnog voza 412/413 za Zagreb/Ljubljanu, ni on neće krenuti od novog reda vožnje i neće saobraćati do daljnjeg. Koliko sam shvatio, tu su veći krivci Hrvati, koje ne zanima taj voz. Interesantno da vozovi Beograd/Zemun - Šid imaju maksimalnu brzinu od Batajnice do Stare Pazove 160 km/h (Flirt), dok međunarodni 412/413 ima maksimalnu brzinu 120 km/h, iako je većina lokomotiva Srbija Voza 441 iz podserije 600 i 700, kojima je maksimalna brzina 140 km/h. Iz Subotice za Kelebiju postoje u redu vožnje dva para pograničnih (jutarnji i popodnevni), ali videćemo šta će od toga ići i do kada to ići, s obzirom da su Mađari najavili zatvor pruge od 1. februara.