Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904627#p904627:3npxtxo2 je napisao(la):
Пантограф » Thu Dec 02, 2021 10:05 pm[/url]":3npxtxo2]Moglo je i manje polazaka :bash:

Ovaj što stiže u Beograd u 9.06 mi je omiljeni: mogu da ga koriste zaposleni u NCR-u i u Super Veru.

Izvinjavam se što mračim, ali i dalje ću.


Mislim da ovde nisi u pravu. Ako je to stanice Sremski Karlovci, onda he to ok broj polazaka za lokalne vozove.
Ako se budu jos tu ubrojili brzi vozovi, biće puno polazaka na relaciji bg ns.
 
Niko neće da spomene da po prvi put od otvaranje barske pruge neće postojati celogodišnji saobraćaj između Srbije i Crne Gore? U redu vožnje stoji da i dnevni i noćni voz za Bar saobraćaju samo od ~18.06. do ~19.09.
Morao sam tri puta da pročitam, da vidim da li sam nešto pogrešio i da li je ovo moguće. Čak i da se zanemari broj putnika, samo iz geopolitičkih i društvenih razloga bi trebalo održati makar jedan voz između dve zemlje. Nepojmljivo mi je da ćemo biti osuđeni na autobuse, mrcvarenje i kanjone 9 od 12 meseci u toku ove godine, pakao! Još uvek se nadam da je u pitanju neka greška, ali izgleda da nije.
 

Prilozi

  • Barac.png
    Barac.png
    162,1 KB · Pregleda: 1.447
Јел може неко да напише ред вожње за станицу Инђија? Не умем да читам са ових табела које су окачене. Видим за овај Ред вожње за Карловце, да нема средње категорије возова, претпостављам да ће они да стају у Инђији?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904623#p904623:1g1nqh6e je napisao(la):
Rile » Čet Dec 02, 2021 8:30 pm[/url]":1g1nqh6e]Ovo je okačeno u Sremskim Karlovcima..



file.php
Jel možda piše ispod tabele kada ovi vozovi počinju da saobraćaju ? Nemoguće je da kreću već od 12. decembra, jer KISS još nije ni testiran, a mislim da ni pruga nije skroz završena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904885#p904885:12m01im7 je napisao(la):
NoLimit » Пет Дец 03, 2021 4:46 pm[/url]":12m01im7]Niko neće da spomene da po prvi put od otvaranje barske pruge neće postojati celogodišnji saobraćaj između Srbije i Crne Gore? U redu vožnje stoji da i dnevni i noćni voz za Bar saobraćaju samo od ~18.06. do ~19.09.
Morao sam tri puta da pročitam, da vidim da li sam nešto pogrešio i da li je ovo moguće. Čak i da se zanemari broj putnika, samo iz geopolitičkih i društvenih razloga bi trebalo održati makar jedan voz između dve zemlje. Nepojmljivo mi je da ćemo biti osuđeni na autobuse, mrcvarenje i kanjone 9 od 12 meseci u toku ove godine, pakao! Još uvek se nadam da je u pitanju neka greška, ali izgleda da nije.
file.php

Pogrešio si. Stoji zvezdica pored druge cifre maksimalne mase voza (uspravna kolona 8 ), maksimalne dužine voza (uspravna kolona 10) i pored tog naznačenog perioda od 17/18/19.VI do 18/19/20.IX. Dakle, to znači da je u tom periodu maksimalna dužina voza duža nego van tog perioda. A da li će dnevni barac zaista saobraćati van letnjeg perioda, to ćemo tek videti...

Užice":12m01im7 je napisao(la):
Jel možda piše ispod tabele kada ovi vozovi počinju da saobraćaju ? Nemoguće je da kreću već od 12. decembra, jer KISS još nije ni testiran, a mislim da ni pruga nije skroz završena.

Ma kakav 12. decembar, nadvožnjak kod Novog Sada i stanica Novi Sad se još rade, elektrifikacija deonice Stara Pazova - Novi Sad nije još ni stigla do tamo. Žuri se i da se na deonici Beograd - Stara Pazova radovi privedu kraju, ali ima još dosta posla, nadvožnjaci, stanice, pa i neki koloseci...Iskreno, teško se može očekivati puštanje u rad pre aprila, maja. Mislim da će dosta zavisiti i od vremenskih prilika tokom zime.

Što se međunarodnog voza 412/413 za Zagreb/Ljubljanu, ni on neće krenuti od novog reda vožnje i neće saobraćati do daljnjeg. Koliko sam shvatio, tu su veći krivci Hrvati, koje ne zanima taj voz. Interesantno da vozovi Beograd/Zemun - Šid imaju maksimalnu brzinu od Batajnice do Stare Pazove 160 km/h (Flirt), dok međunarodni 412/413 ima maksimalnu brzinu 120 km/h, iako je većina lokomotiva Srbija Voza 441 iz podserije 600 i 700, kojima je maksimalna brzina 140 km/h. Iz Subotice za Kelebiju postoje u redu vožnje dva para pograničnih (jutarnji i popodnevni), ali videćemo šta će od toga ići i do kada to ići, s obzirom da su Mađari najavili zatvor pruge od 1. februara.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904926#p904926:2tud77sa je napisao(la):
WLABmz » Fri Dec 03, 2021 6:55 pm[/url]":2tud77sa]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904885#p904885:2tud77sa je napisao(la):
NoLimit » Пет Дец 03, 2021 4:46 pm[/url]":2tud77sa]Niko neće da spomene da po prvi put od otvaranje barske pruge neće postojati celogodišnji saobraćaj između Srbije i Crne Gore? U redu vožnje stoji da i dnevni i noćni voz za Bar saobraćaju samo od ~18.06. do ~19.09.
Morao sam tri puta da pročitam, da vidim da li sam nešto pogrešio i da li je ovo moguće. Čak i da se zanemari broj putnika, samo iz geopolitičkih i društvenih razloga bi trebalo održati makar jedan voz između dve zemlje. Nepojmljivo mi je da ćemo biti osuđeni na autobuse, mrcvarenje i kanjone 9 od 12 meseci u toku ove godine, pakao! Još uvek se nadam da je u pitanju neka greška, ali izgleda da nije.
file.php

Pogrešio si. Stoji zvezdica pored druge cifre maksimalne mase voza (uspravna kolona 8 ), maksimalne dužine voza (uspravna kolona 10) i pored tog naznačenog perioda od 17/18/19.VI do 18/19/20.IX. Dakle, to znači da je u tom periodu maksimalna dužina voza duža nego van tog perioda. A da li će dnevni barac zaista saobraćati van letnjeg perioda, to ćemo tek videti...

Hvala na objašnjenju detalja, nisam gledao kolonu, samo me šokirao datum. Dobro je što je moja greška.
 
Gledam ove knjižice za novi red vožnje. Iskreno dosad ih nikad nisam čitao, uglavnom nije mi jasno, iznenadio sam se gledajući barsku prugu vezano za brzine. Npr. Užice - Zlatibor piše 50 km/h, zlatiborski tunel 70 km/h - to odgovara, kao i Prijepolje-Vrbnica 50 km/h , ali ja kada god sam se vozio mjerio sam i GPS , a i vrijeme vožnje, nema šanse da je voz bilo di između Užica i crnogorske granice vozio više od 30 km/ h osim kroz zlatiborski tunel, čak na mnogim mjestima oko Sušice, Branešci i Priboja ide 20 km/h, pa mi nije jasno jel ima tu nešto što ja ne znam da pročitam ili su povećali brzine u što sumnjam?
 
To je zato što su to najveće dopuštene brzine odnosno maksimalne brzine kojom vozovi mogu da saobraćaju na pojedinačnim deonicama. Osim njih postoje i ograničene brzine koje su trajnog karaktera i uračunate u red vožnje (date su u sledećoj tabeli) i lagane vožnje koje bi trebalo da budu privremenog karaktera i nisu uračunate u red vožnje. One se primenjuju na kraćim deonicama gde je neophodno iz nekog razloga voziti nižom brzinom nego na ostatku deonice (slab teren, krivina, putni prelaz...)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904844#p904844:rmu7ztkz je napisao(la):
Пантограф » Fri Dec 03, 2021 4:04 pm[/url]":rmu7ztkz]Imaš u tabeli i Novi sad i Karlovce, pogledaj bolje.
U pravu si, pogrešio sam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904627#p904627:39u2w7wd je napisao(la):
Пантограф » Чет Дец 02, 2021 10:05 pm[/url]":39u2w7wd]Moglo je i manje polazaka :bash:

Ovaj što stiže u Beograd u 9.06 mi je omiljeni: mogu da ga koriste zaposleni u NCR-u i u Super Veru.

Izvinjavam se što mračim, ali i dalje ću.
Ово је још и добро. Могао је да се догоди панчевачки сценарио.
 
И Ваљевци су се жалили на лош ред вожње за долазак на посао у Београд ујутро.
 
Po ovom redu vožnje, izgleda da neće biti nijednog direktnog voza Beograd-Subotica? Znam da su navodno počeli radovi na deonici Novi Sad-Vrbas, ali pruga i dalje nije zatvorena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905042#p905042:3f1mzbzx je napisao(la):
Užice » Суб Дец 04, 2021 4:41 am[/url]":3f1mzbzx]Po ovom redu vožnje, izgleda da neće biti nijednog direktnog voza Beograd-Subotica? Znam da su navodno počeli radovi na deonici Novi Sad-Vrbas, ali pruga i dalje nije zatvorena.

Нови Сад - Суботица биће затворено када се отвори Београд - Нови Сад (а можда и раније), тако да је немогуће да иде воз Београд - Суботица.
 
WLABmz":ej3gcr0l je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904885#p904885 je napisao(la):
NoLimit » Пет Дец 03, 2021 4:46 pm[/url]":ej3gcr0l]Niko neće da spomene da po prvi put od otvaranje barske pruge neće postojati celogodišnji saobraćaj između Srbije i Crne Gore? U redu vožnje stoji da i dnevni i noćni voz za Bar saobraćaju samo od ~18.06. do ~19.09.
Morao sam tri puta da pročitam, da vidim da li sam nešto pogrešio i da li je ovo moguće. Čak i da se zanemari broj putnika, samo iz geopolitičkih i društvenih razloga bi trebalo održati makar jedan voz između dve zemlje. Nepojmljivo mi je da ćemo biti osuđeni na autobuse, mrcvarenje i kanjone 9 od 12 meseci u toku ove godine, pakao! Još uvek se nadam da je u pitanju neka greška, ali izgleda da nije.

Pogrešio si. Stoji zvezdica pored druge cifre maksimalne mase voza (uspravna kolona 8 ), maksimalne dužine voza (uspravna kolona 10) i pored tog naznačenog perioda od 17/18/19.VI do 18/19/20.IX. Dakle, to znači da je u tom periodu maksimalna dužina voza duža nego van tog perioda. A da li će dnevni barac zaista saobraćati van letnjeg perioda, to ćemo tek videti...

Užice":ej3gcr0l je napisao(la):
Jel možda piše ispod tabele kada ovi vozovi počinju da saobraćaju ? Nemoguće je da kreću već od 12. decembra, jer KISS još nije ni testiran, a mislim da ni pruga nije skroz završena.

Ma kakav 12. decembar, nadvožnjak kod Novog Sada i stanica Novi Sad se još rade, elektrifikacija deonice Stara Pazova - Novi Sad nije još ni stigla do tamo. Žuri se i da se na deonici Beograd - Stara Pazova radovi privedu kraju, ali ima još dosta posla, nadvožnjaci, stanice, pa i neki koloseci...Iskreno, teško se može očekivati puštanje u rad pre aprila, maja. Mislim da će dosta zavisiti i od vremenskih prilika tokom zime.

Što se međunarodnog voza 412/413 za Zagreb/Ljubljanu, ni on neće krenuti od novog reda vožnje i neće saobraćati do daljnjeg. Koliko sam shvatio, tu su veći krivci Hrvati, koje ne zanima taj voz. Interesantno da vozovi Beograd/Zemun - Šid imaju maksimalnu brzinu od Batajnice do Stare Pazove 160 km/h (Flirt), dok međunarodni 412/413 ima maksimalnu brzinu 120 km/h, iako je većina lokomotiva Srbija Voza 441 iz podserije 600 i 700, kojima je maksimalna brzina 140 km/h. Iz Subotice za Kelebiju postoje u redu vožnje dva para pograničnih (jutarnji i popodnevni), ali videćemo šta će od toga ići i do kada to ići, s obzirom da su Mađari najavili zatvor pruge od 1. februara.
Stvarno? Kako to da nema interesa sa HR strane? Da li su zna koji je razlog osim šta su HR željeznice za k...

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Par iz Horgosa. Dopremaju polako betonske pragove i skretnice.
Jos uvek ni jedan putni prelaz nisu pipnuli.






 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905286#p905286:3hwzwihu je napisao(la):
Dalmatinac » 05 Dec 2021 07:56 am[/url]":3hwzwihu]Par iz Horgosa. Dopremaju polako betonske pragove i skretnice.
Jos uvek ni jedan putni prelaz nisu pipnuli.
Oni dolaze na red kad krene postavljanje koloseka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905282#p905282:10l0385w je napisao(la):
Igormartin » Ned Dec 05, 2021 7:23 am[/url]":10l0385w]
WLABmz":10l0385w je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=904885#p904885 je napisao(la):
NoLimit » Пет Дец 03, 2021 4:46 pm[/url]":10l0385w]Niko neće da spomene da po prvi put od otvaranje barske pruge neće postojati celogodišnji saobraćaj između Srbije i Crne Gore? U redu vožnje stoji da i dnevni i noćni voz za Bar saobraćaju samo od ~18.06. do ~19.09.
Morao sam tri puta da pročitam, da vidim da li sam nešto pogrešio i da li je ovo moguće. Čak i da se zanemari broj putnika, samo iz geopolitičkih i društvenih razloga bi trebalo održati makar jedan voz između dve zemlje. Nepojmljivo mi je da ćemo biti osuđeni na autobuse, mrcvarenje i kanjone 9 od 12 meseci u toku ove godine, pakao! Još uvek se nadam da je u pitanju neka greška, ali izgleda da nije.

Pogrešio si. Stoji zvezdica pored druge cifre maksimalne mase voza (uspravna kolona 8 ), maksimalne dužine voza (uspravna kolona 10) i pored tog naznačenog perioda od 17/18/19.VI do 18/19/20.IX. Dakle, to znači da je u tom periodu maksimalna dužina voza duža nego van tog perioda. A da li će dnevni barac zaista saobraćati van letnjeg perioda, to ćemo tek videti...

Užice":10l0385w je napisao(la):
Jel možda piše ispod tabele kada ovi vozovi počinju da saobraćaju ? Nemoguće je da kreću već od 12. decembra, jer KISS još nije ni testiran, a mislim da ni pruga nije skroz završena.

Ma kakav 12. decembar, nadvožnjak kod Novog Sada i stanica Novi Sad se još rade, elektrifikacija deonice Stara Pazova - Novi Sad nije još ni stigla do tamo. Žuri se i da se na deonici Beograd - Stara Pazova radovi privedu kraju, ali ima još dosta posla, nadvožnjaci, stanice, pa i neki koloseci...Iskreno, teško se može očekivati puštanje u rad pre aprila, maja. Mislim da će dosta zavisiti i od vremenskih prilika tokom zime.

Što se međunarodnog voza 412/413 za Zagreb/Ljubljanu, ni on neće krenuti od novog reda vožnje i neće saobraćati do daljnjeg. Koliko sam shvatio, tu su veći krivci Hrvati, koje ne zanima taj voz. Interesantno da vozovi Beograd/Zemun - Šid imaju maksimalnu brzinu od Batajnice do Stare Pazove 160 km/h (Flirt), dok međunarodni 412/413 ima maksimalnu brzinu 120 km/h, iako je većina lokomotiva Srbija Voza 441 iz podserije 600 i 700, kojima je maksimalna brzina 140 km/h. Iz Subotice za Kelebiju postoje u redu vožnje dva para pograničnih (jutarnji i popodnevni), ali videćemo šta će od toga ići i do kada to ići, s obzirom da su Mađari najavili zatvor pruge od 1. februara.
Stvarno? Kako to da nema interesa sa HR strane? Da li su zna koji je razlog osim šta su HR željeznice za k...

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk

HŽ je za k... nema skoro ništa Zg-Rijeka ne postoji direktna veza, to ti je isto kao da ne postoji Beograd-Niš, a za Split svega 1 linija dnevno, međunarodnih isto skoro da i nema tako da nikakvo čudo..... Samo strašno je da između Beograda i Zagreba i uopšte između HR i Srbije nema nijedan voz, ako ne računamo voz Osijek-Bogojevo
 
Не иде ни тај погранични Ердут - Богојево још од почетка епидемије. СВ тражио обнављање, ХЖПП није прихватио. Хрвати уместо да се угледају на ЕУ што се железнице тиче, они се изгледа угледали на Србију...У односу на пре 10-15 година, јако су назадовали. Главни колодвор у Загребу није ругло као наш Нови Београд (али није ни много бољи), али такође нема лифтове, него само степенице до перона...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905319#p905319:3cs1l6x2 je napisao(la):
WLABmz » Ned Dec 05, 2021 11:10 am[/url]":3cs1l6x2]Не иде ни тај погранични Ердут - Богојево још од почетка епидемије. СВ тражио обнављање, ХЖПП није прихватио. Хрвати уместо да се угледају на ЕУ што се железнице тиче, они се изгледа угледали на Србију...У односу на пре 10-15 година, јако су назадовали. Главни колодвор у Загребу није ругло као наш Нови Београд (али није ни много бољи), али такође нема лифтове, него само степенице до перона...
GK u Zagrebu je ruglo , trulo , staro, puno prosjaka i beskućnika, tako je izgledalo prije godinu dana kada sam išao i više liči na staru stanicu u Beogradu. Novi Beograd je predivan i renoviran kao i Prokop i sve stanice Bg čvora pogotovo prema NS i sada je stanje daleko ispred Zagreba. Da definitivno je stanje jako nazadovalo, i ne može se usporediti , prije 10,15 godina na svakih dva sata je išao voz Vinkovci-Šid , a poneki i Zagreb-Šid lokalni. Bilo je nebrojeno brzih vozova Zagreb-Beograd , čak i Vinkovci-Beograd dodatno i sve bilo puno putnika, sjećam se i linije Beograd-Vinkovci-Doboj-Banjaluka, nažalost ničeg više nema i danas smo došli do toga da ne postoji veza između hr i bih, između bih i srbije i sad na kraju više ni između srbije i hrvatske.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905370#p905370:1ykvusnh je napisao(la):
mario94 » Нед Дец 05, 2021 1:36 pm[/url]":1ykvusnh] Novi Beograd je predivan i renoviran kao i Prokop i sve stanice Bg čvora pogotovo prema NS i sada je stanje daleko ispred Zagreba.

Мора да се шалиш за Нови Београд? :shock: Реновирани су само перони и колосеци. Један сантиметар испод станице почиње хорор филм, прљаво, извржљано, распало, прокишњава, станична зграда не постоји, него само контејнер у коме се продају карте. Тоалет не постоји, лифт или покретне степенице не постоје, само оно ругло од степеништа...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905374#p905374:1j0bzqvy je napisao(la):
WLABmz » Ned Dec 05, 2021 1:40 pm[/url]":1j0bzqvy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905370#p905370:1j0bzqvy je napisao(la):
mario94 » Нед Дец 05, 2021 1:36 pm[/url]":1j0bzqvy] Novi Beograd je predivan i renoviran kao i Prokop i sve stanice Bg čvora pogotovo prema NS i sada je stanje daleko ispred Zagreba.

Мора да се шалиш за Нови Београд? :shock: Реновирани су само перони и колосеци. Један сантиметар испод станице почиње хорор филм, прљаво, извржљано, распало, прокишњава, станична зграда не постоји, него само контејнер у коме се продају карте. Тоалет не постоји, лифт или покретне степенице не постоје, само оно ругло од степеништа...
Zavisi kako gledaš, Novi Beograd je samo pristanište , koliko ja mogu da ocijenim , on nije namijenjen za neko zadržavanje niti sadržaj već samo da se uđe i izađe iz voza njemu ni ne treba ništa više od perona, klupa, displeja i krova što je sređeno ovom novom rekonstrukcijom. Glavna stanica je Prokop to je već druga priča nadam se da će je završiti za par godina skroz, biće extra.
 
Vozova za Bosnu nema, jer su Hrvati tražili jako visoku naknadu za korišćenje pruge.
 
mario94":1a6gth6i je napisao(la):
Zavisi kako gledaš, Novi Beograd je samo pristanište , koliko ja mogu da ocijenim , on nije namijenjen za neko zadržavanje niti sadržaj već samo da se uđe i izađe iz voza njemu ni ne treba ništa više od perona, klupa, displeja i krova što je sređeno ovom novom rekonstrukcijom. Glavna stanica je Prokop to je već druga priča nadam se da će je završiti za par godina skroz, biće extra.

Да, али предвиђа се да ће, барем у ближој, а вероватно и даљој будућности на Новом Београду бити више путника него на Прокопу, јер се на Новом Београду налази нова аутобуска станица и јер је тренутно боље повезана ГСП-ом него Прокоп.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=905391#p905391:1a6gth6i je napisao(la):
Dart » Нед Дец 05, 2021 2:28 pm[/url]":1a6gth6i]Vozova za Bosnu nema, jer su Hrvati tražili jako visoku naknadu za korišćenje pruge.

Није то тако једноставно. Хрватска Влада је пре мало мање од 10 година укинула субвенције за велики број возова који укључују и међународне ка Београду и Сарајеву. Ти возови нису били рентабилни и стварали су губитке. Губитком субвенција ХЖ није имао више новца да одржава те линије, те је једина могућност била да из Србије и БиХ покрију те губитке, што наравно из Србије и БиХ нису прихватили и тако су укинути сви возови ка БиХ, а од 4 поласка дневно за Београд остао само један. Пар година уз тај један је око нове године и на лето ишао и ноћни Београд - Љубљана који је једини успевао колико толико да покрије трошкове експлоатације.

До пре 10-ак година су преко Загреба и Љубљане ишли и возови за Минхен и Цирих (нешто раније и за Венецију). Међутим, модернизацијом пруге Београд - Будимпешта и за Минхен и за Цирих ће бити брже преко Будимпеште, него преко Загреба, чак иако се модернизује пруга Београд - Загреб за 160 км/ч.

У сваком случају и ХЖ и ЖС су лошом организацијом и планирањем утицали да железнички саобраћај Београд - Загреб замре. А путника има, Blablacar ради као луд, а такође има и аутобуских линија, где се у конкуренцију укључио и Фликсбус (са којим је могуће избећи перонску карту јер стаје и код Сава центра и Студентског града).
 
Vozim ja često za ZG. Pun ko šipak pre korone kad stavim na blablacar. Dakle ima putnika, bio bi i ja jedan od njih da je trajanje vožnje Max 4h.

Sad caruju polu legalni ili skroz ilegalni kombi taksisti koje naplaćuju 40 EUR vožnju.

Sa tom cijenom karte bi bogami bilo i rentabilno.

A voz ide kroz ravnicu, neš ti para za modernizaciju. Mislim da čak i većinu kroz HR može već sad da ide 130.

Poslano sa mog M2007J3SG koristeći Tapatalk
 
Vrh