[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894967#p894967:1bwc0jqv je napisao(la):Дошљак » Ned Okt 31, 2021 1:22 pm[/url]":1bwc0jqv]Шта мислите да ли би било исплативо и оправдано да КИСС гарнитура настави путоваље од БГ ка Ваљеву па да имамо линију НС-БГ-ВА?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894967#p894967:iynurnyu je napisao(la):Дошљак » Ned Okt 31, 2021 2:22 pm[/url]":iynurnyu]Шта мислите да ли би било исплативо и оправдано да КИСС гарнитура настави путоваље од БГ ка Ваљеву па да имамо линију НС-БГ-ВА?
mario94":iynurnyu je napisao(la):Ali kada bude gotova pruga do Subotice, nadam se da će veći dio pruge od Bg do Preševa biti obnovljen za brzine 90-120 km/h, a takođe i do Dimitrovgrada, tada to neće imati puno smisla, već linije Subotica-Preševo, Subotica-Dimitrovgrad će po meni biti idealne za KISS.
mario94":iynurnyu je napisao(la):i svakako bi bilo dobro vratiti međunarodni voz za Cirih i Ljubljanu
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895017#p895017:2cu3ki4y je napisao(la):kivalo » Ned Okt 31, 2021 4:54 pm[/url]":2cu3ki4y]Da li se možda zna kada će moći opet da se ide vozom do Budimpešte? Ne mislim na komplet renoviranu prugu, nego bilo kako, tj. da li će se nakon što se pusti BG-NS zatvarati neki drugi deo ili ne...
Boki123":gdl48zpz je napisao(la):Izgradnja deonice Novi Sad-Kelebija kreće sledećeg meseca
1) Петроварадин по последњем попису има 14 810 становника, а Нови Сад (као насељено место без Петроварадина, Сремске Каменице, Ветерника, Футога, Руменке итд.) 231 798. Можда би јутарњи воз ка Београду и поподневни из Београда и могао да стане, али стајање јутарњег из Београда и поподневног из Новог Сада нема неке логике јер у питању углавном стамбени крај који нема много радних места због којих би неко долазио из Београда.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894710#p894710:3iwsba7c je napisao(la):Пантограф » Суб Окт 30, 2021 12:48 pm[/url]":3iwsba7c]Jeste, Boki, tačno, sve to, počeće vrlo brzo ljudi da koriste voz. Al ima tu za mene dve sporne stvari:
1) U osnovi komjuterski voz Beograd - Novi Sad ne zaustavlja se na ulaznim stanicama/stajalištima u ovim gradovima. I dok Petrovaradin mogu da progutam - mada bi, da je moj voz, tu stajao - Zemun ne mogu. To nema smisla. Mnogo je ljudi okolo, i radnih mesta, a već Izraelci grade i poslovne zgrade blizu stanice;
2) Zaustavljanje na Tošinom bunaru za brzi voz je verovatno previše, ali moj bi i tu stao - i imao bi više putnika od Srbijavozovog (nema veze dužina perona, ne moraju sva vrata da se otvore - ima to u londonskom metrou). Jer, od stanice NB se ne može ni do Opštine NB, Starog merkatora, Zemuna... a hoće li, možda, biti uvedene neke nove linije GSP-a? Tih linija fali i do Prokopa. I do Zemuna. E jbg, jedino ne fali do Tośinog bunara.
Eto.
Ja ne znam kakva je tvoja percepcija okoline ali toalet u flirtu je sve samo ne skučen.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=895253#p895253:1gr5cvd9 je napisao(la):Užice » 01 Nov 2021 12:35 pm[/url]":1gr5cvd9] U Flirtu jedva uspeš da uđeš u WC kabinu koliko je mala, mada su i one većinom čiste i mogu da se zaključaju.
https://twitter.com/adamhousley/status/ ... 1249928194Meantime…this is modern day train robbery. Modern day LA not far from Union Station…a few days ago. Unfortunately it is happening every day. As soon as the train stops, thieves start opening containers. It is quite well organized. This is the main line.