Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.382
- Pohvaljen
- 48.251
A gde su ti stitni vagoni, ja gledam slike na zadnje tri strane ali ne vidim nijednu gde se oni vide...?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893271#p893271:36e2p3d1 je napisao(la):WLABmz » Uto Okt 26, 2021 10:23 am[/url]":36e2p3d1]Србија Воз 410-001 јуче код Мемингена у Немачкој. Снимио Рафаел Крамер.
spatiotecte":36e2p3d1 je napisao(la):Ako dodje do neke havarije napred ili nazad slupaju se ti vagoni a novi voz od 20 miliona evra pretrpi manju stetu ili nikakvu stetu
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894567#p894567:25nedifc je napisao(la):Bender Rodriguez » 29 Oct 2021 05:45 pm[/url]":25nedifc]A gde su ti stitni vagoni, ja gledam slike na zadnje tri strane ali ne vidim nijednu gde se oni vide...?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894609#p894609:1g2zo5g9 je napisao(la):Dalmatinac » Pet Okt 29, 2021 9:49 pm[/url]":1g2zo5g9]Mogu li masinovodje da predju sa manjeg na veci stedler bez dodatne obuke?
Iznenadilo me da ga vec "teraju". Ili su vec prosli obuku ili je isto
biftek":1g2zo5g9 je napisao(la):Zašto je privatnik Kombinovani prevoz prevlačio Kiss, zar to nije mogla Cargo Srbija?
Rekao bih toliko bez problema[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894634#p894634:3db37jp7 je napisao(la):Прле » 29 Oct 2021 09:57 pm[/url]":3db37jp7]Колико су седишта мекана? Колико дуго може да се седи? 3-4 сата?
Može i 8 sati u RVR za Prijepolje, sa plasticnim sedistima Zavisi kako te zapadneПрле":2ic6rjif je napisao(la):Колико су седишта мекана? Колико дуго може да се седи? 3-4 сата?
На основу чега се тврди да је то чињеница?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893467#p893467:kgi0bo9b je napisao(la):Igor » Уто Окт 26, 2021 7:58 pm[/url]":kgi0bo9b]Slažem se, ne razumem tu opsednutost par minuta bržom vožnjom. Činjenica je ako vozovi budu stajali samo na NBG i NS onda će biti polu prazni.
Ево, ја путујем мање-више једном недељно на релацији Београд - Нови Сад - Београд и заиста не видим да аутобус нуди икакав виши ниво услуге осим броја полазака.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894054#p894054:kgi0bo9b je napisao(la):nestorBK » Чет Окт 28, 2021 1:25 pm[/url]":kgi0bo9b][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893778#p893778:kgi0bo9b je napisao(la):WLABmz » Wed Oct 27, 2021 6:43 pm[/url]":kgi0bo9b]
Сад постаjeш искључив. Неће. Бираће региоПантограф":kgi0bo9b je napisao(la):Увек је било путника за НС из Земуна. Људи из тог дела Београда бираће аутобус.
Ja sam iz tog dela Zemuna, i biraću autobus, kad nisam u privatnom automobilu. Nema tu nikakve isključivosti, stvar nivoa usluge. Svojevremeno sam putovao u Novi Sad i do nekoliko puta nedeljno, u vreme kada su skoro svi vozovi ka severu stajali u Zemunu. Onda je neko "inteligentno" ukinuo stajanje u Zemunu (osim za nekih 3 voza ako se sećam, nemoj me držati za reč), vođen time da je Batajnica terminus BG voza i da tamo treba presedati za sever zemlje. Presedanje na stanici u kojoj jedva stojiš na uzanoj platformi dok pored tebe juri teretnjak, umesto u Zemunu na čijim si peronima mogao da organizuješ turnir u malom fudbalu koliko prostora ima. I dok je većina vozova stajala u Zemunu, tu je ulazilo prilično ljudi, nikada nije stao zbog 3-4 putnika (Da malo skrenem sa teme, ovi koji su ubeđeni da je blizina centra Zemuna ključna za broj putnika, NIJE, izbijte sebi iz glave da vozovima putuju neki zapadni fenseri koji dolaze da turistički obiđu Gardoš, ako i putuju, dođu jednom godišnje, pruga se ne pravi za turiste, nego za narod koji je svakodnevno koristi i otplaćuje). Tako da zbog vremena polaska tih par vozova što je ostalo da staje u Zemunu, kao i nebezbednog presedanja u Batajnici, silom prilika sam se preorijentisao na autobus kod pošte u Glavnoj ulici, i otkrio gomile polazaka, na dva koridora i u raznim cenovnim rangovima, gde se ispostavilo da mi je to neuporedivo bolje rešenje od voza. Naravno, ostavljam mogućnost da me voz pozitivno iznenadi i da će mi možda odgovarati, videću kad krene.
I još bih napomenuo da bi bila šteta ne iskoristiti kapacitet Zemuna po osnovu same njegove lokacije, na raskrsnici glavnih saobraćajnih arterija Beograda, okoline, pa i same Srbije. Tamo postoji ozbiljan prostor za automobilske parkinge i autobuske terminuse raznih vrsta, tako da sama lokacija kandiduje stanicu da postane Beograd - Zapad, kako neko slikovito reče.
Проблем је што се овакве агенцијске вести очигледно праве од неких старих изјава. Други проблем је и што су те старе изјаве углавном нетачне или само приближно тачне (нпр. 36 минута им је приближно 30 минута). Колико сам испратио из данашњих вести, најновији рок за почетак комерцијалног саобраћаја је око 1. марта.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894463#p894463:kgi0bo9b je napisao(la):WLABmz » Пет Окт 29, 2021 2:11 pm[/url]":kgi0bo9b]
Не. То су штитни вагони. Увек се користе при транспорту нових моторних возова до наручиоца.
DzonTravolta":kgi0bo9b je napisao(la):Ako je tačno, potpuno je besmisleno.
Наравно да није тачно. Као што није тачно ни да ће вожња трајати 30 минута, да је пруга Београд - Нови Сад дугачка 75 километара, да ће возови кренути у фебруару, карта коштати 1000 динара и да ће два преостала КИСС-а бити испоручена до краја године.
Nikola NS":3mjzlowh je napisao(la):На основу чега се тврди да је то чињеница?
Како су онда аутобуси који иду аутопутем (2/3 укупних полазака БГ-НС) попуњени? Како се аутобуским превозницима исплати да не стају нигде осим евентуално у Земуну?
Nikola NS":3mjzlowh je napisao(la):Мени воз пружа виши ниво услуге јер је пространији (пролаз кроз средину воза, размак између суседних седишта), вожња је удобнија (због већих полупречника кривина и електричне вуче)
Nikola NS":3mjzlowh je napisao(la):Проблем је што се овакве агенцијске вести очигледно праве од неких старих изјава.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894662#p894662:2fslko20 je napisao(la):Nikola NS » Sub Okt 30, 2021 2:00 am[/url]":2fslko20]На основу чега се тврди да је то чињеница?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893467#p893467:2fslko20 je napisao(la):Igor » Уто Окт 26, 2021 7:58 pm[/url]":2fslko20]Slažem se, ne razumem tu opsednutost par minuta bržom vožnjom. Činjenica je ako vozovi budu stajali samo na NBG i NS onda će biti polu prazni.
Како су онда аутобуси који иду аутопутем (2/3 укупних полазака БГ-НС) попуњени? Како се аутобуским превозницима исплати да не стају нигде осим евентуално у Земуну? Пре месец - два Нишекспрес (који не стаје нигде између НС и БГ, осим понекад код Сава центра у смеру ка Београду ако је возач добре вољељ) је у недељу увече имао два аутобуса на једном поласку због великог броја путника. Следећи викенд је Ласта такође имала два аутобуса на једном поласку - први, који је ишао ауто-путем и стајао само у Земуну, био је попуњен до последњег места; други, који је ишао преко Инђије, био је тек пола попуњен.
Треба да постоји воз који стаје само на Новом Београду, али ја бих ставио таква два-три поласка у јутарњем и поподневном шпицу. Циљна група тих експресних полазака би били људи који живе у једном, а раде у другом граду. Чак бих додао и стајање на Тошином бунару због великог броја фирми у близини Тошиног бунара. Некоме ко сваки дан путује сигурно значи уштеда од 10-15 минута.
Ево, ја путујем мање-више једном недељно на релацији Београд - Нови Сад - Београд и заиста не видим да аутобус нуди икакав виши ниво услуге осим броја полазака.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894054#p894054:2fslko20 je napisao(la):nestorBK » Чет Окт 28, 2021 1:25 pm[/url]":2fslko20][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893778#p893778:2fslko20 je napisao(la):WLABmz » Wed Oct 27, 2021 6:43 pm[/url]":2fslko20]
Сад постаjeш искључив. Неће. Бираће региоПантограф":2fslko20 je napisao(la):Увек је било путника за НС из Земуна. Људи из тог дела Београда бираће аутобус.
Ja sam iz tog dela Zemuna, i biraću autobus, kad nisam u privatnom automobilu. Nema tu nikakve isključivosti, stvar nivoa usluge. Svojevremeno sam putovao u Novi Sad i do nekoliko puta nedeljno, u vreme kada su skoro svi vozovi ka severu stajali u Zemunu. Onda je neko "inteligentno" ukinuo stajanje u Zemunu (osim za nekih 3 voza ako se sećam, nemoj me držati za reč), vođen time da je Batajnica terminus BG voza i da tamo treba presedati za sever zemlje. Presedanje na stanici u kojoj jedva stojiš na uzanoj platformi dok pored tebe juri teretnjak, umesto u Zemunu na čijim si peronima mogao da organizuješ turnir u malom fudbalu koliko prostora ima. I dok je većina vozova stajala u Zemunu, tu je ulazilo prilično ljudi, nikada nije stao zbog 3-4 putnika (Da malo skrenem sa teme, ovi koji su ubeđeni da je blizina centra Zemuna ključna za broj putnika, NIJE, izbijte sebi iz glave da vozovima putuju neki zapadni fenseri koji dolaze da turistički obiđu Gardoš, ako i putuju, dođu jednom godišnje, pruga se ne pravi za turiste, nego za narod koji je svakodnevno koristi i otplaćuje). Tako da zbog vremena polaska tih par vozova što je ostalo da staje u Zemunu, kao i nebezbednog presedanja u Batajnici, silom prilika sam se preorijentisao na autobus kod pošte u Glavnoj ulici, i otkrio gomile polazaka, na dva koridora i u raznim cenovnim rangovima, gde se ispostavilo da mi je to neuporedivo bolje rešenje od voza. Naravno, ostavljam mogućnost da me voz pozitivno iznenadi i da će mi možda odgovarati, videću kad krene.
I još bih napomenuo da bi bila šteta ne iskoristiti kapacitet Zemuna po osnovu same njegove lokacije, na raskrsnici glavnih saobraćajnih arterija Beograda, okoline, pa i same Srbije. Tamo postoji ozbiljan prostor za automobilske parkinge i autobuske terminuse raznih vrsta, tako da sama lokacija kandiduje stanicu da postane Beograd - Zapad, kako neko slikovito reče.
Мени је више мука од аутобуса. Да знам да неће ускоро воз, вероватно бих купио ауто (додуше, и ауто-пут Београд - Нови Сад је постао закрчен, а о улазу у Београд да не причам).
Углавном путујем са БАС-а, али сам десетак пута у претходних годину дана путовао из Земуна и два пута ми се десило да нема места у аутобусу тако да сам чекао следећи бар 20-30 минута. Једно ми се чак и на БАС-у десило да нема места у првом следећом аутобусу (20 минута пре поласка) и да је следећи полазак тек за 30 минута.
Мени воз пружа виши ниво услуге јер је пространији (пролаз кроз средину воза, размак између суседних седишта), вожња је удобнија (због већих полупречника кривина и електричне вуче), има тоалет, нема наплате глупе перонске карте (на БАС-у се не добија чак ни бесплатан тоалет, али зато на перон могу да уђу просјаци и продавци разнораних глупости). На крају крајева, воз ће бити и бржи, најспорији воз ће бити бржи од најбржег аутобуса.
Једанпут сам преседао у Батајници. Сећам се да сам чекао воз испред станичне зграде у којој је благајна, али се не сећам да су острвски перони били преуски. Наравно, нису широки као у Земуну или на Новом Београду. Чини ми се да теретни возови не би требало да буду на истим колосецима као путнички возови јер имају своју групу колосека која води на пругу ка Макишу.
Проблем је што се овакве агенцијске вести очигледно праве од неких старих изјава. Други проблем је и што су те старе изјаве углавном нетачне или само приближно тачне (нпр. 36 минута им је приближно 30 минута). Колико сам испратио из данашњих вести, најновији рок за почетак комерцијалног саобраћаја је око 1. марта.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=894463#p894463:2fslko20 je napisao(la):WLABmz » Пет Окт 29, 2021 2:11 pm[/url]":2fslko20]
Не. То су штитни вагони. Увек се користе при транспорту нових моторних возова до наручиоца.
DzonTravolta":2fslko20 je napisao(la):Ako je tačno, potpuno je besmisleno.
Наравно да није тачно. Као што није тачно ни да ће вожња трајати 30 минута, да је пруга Београд - Нови Сад дугачка 75 километара, да ће возови кренути у фебруару, карта коштати 1000 динара и да ће два преостала КИСС-а бити испоручена до краја године.
Boki123":38r4lz1f je napisao(la):Procena je da će broj korisnika sledeće godine skočiti za 300%!