Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Video gde se vidi nas KISS https://fb.watch/8TD6K6Sdnv/ Ne znam kako FB video moze da se stavi ovde

evo slika pocetka videa

242315217_4493741867343778_4729051378271142169_n.jpg
 
WLABmz":14ra5mhd je napisao(la):
Србија Воз 410-001 јуче код Мемингена у Немачкој. Снимио Рафаел Крамер.



Idu ka nama?

Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
 
Čisto ako nekoga interesuje. Enterijer SV KISS-a je idnetičan Westbahn-ovim KISS-evima.
 
Тешко да је изненађење. Ваљда су то возови које вестбан уступио а за скраћене рокови тешко да смо ми огли да нешто измислио или извољевамо
 
Nije Westbahn ustupio vozove Srbija Vozu. Zaista ne znam kome je u interesu da plasira priče da su te garniture polovne ili da nam ih je neko ustupio. Westbahn je 2019. godine naručio 15 garnitura, do sad im je isporučeno 12 ili 13 komada. Ostale 2 će biti isporučene do sredine decembra. Prosto, Stadler je našao mesta za dodatne lotove i to dobrano naplatio. Može se videti i da se garniture proizvode jedna po jedna, a ne skupa. Kad je prva završena druga je ušla u halu.
Zašto su identične Westbahn-ovim? Logično, zbog vremena isporuke. Svi znamo da je Stadler imao ekstremno kratak rok za isporuku prvog voza, pa je ugrađivao komponente koje su mu u datom trenutku najbrže dostupne. To su sada komponente koje se ugrađuju u garniture Westbahn-a.
Evo slika od pre dva dana gde se vidi paralelena proizvodnja garnitura za nas i za Austrijance.
storydetail_small_Stadler_Zug2.JPG
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893390#p893390:2ytaqatu je napisao(la):
Student » Uto Okt 26, 2021 3:38 pm[/url]":2ytaqatu]Čisto ako nekoga interesuje. Enterijer SV KISS-a je idnetičan Westbahn-ovim KISS-evima.

То се знало још кад је расписан тендер, с обзиром да су у условима тендера стајале спецификације идентичне спецификацији Вестбановог КИСС-а.
 
Tako je. Čak sam i kačio slike Westbahn unutrašnjosti. Ovo sam izneo čisto kao 100% pouzdanu informaciju. Uvek je postojao neki promil nesigurnosti. Evo da obnovimo za ljude koji ne prate toliko železncu u okvirima van Srbije.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878548#p878548:6m2ig5zx je napisao(la):
Student » Sre Sep 08, 2021 11:55 am[/url]":6m2ig5zx]
Kao što sam naveo biće identični kao Westbahn-ovi, možda sa blagim korekcijama, ali ne verujem. Na drugoj slici se čak na spratu i vide sedišta koja su ista kao kod austrijanaca.
Dakle ovako :
Westbahn%20Oberdeck_239724.webp

Izvor: http://www.salzburg.info
Austria-westbahn-seats-large.jpg

Izvor: http://www.seat61.com
stadler_kiss_also_szint_westbahn.jpg

Izvor: 3.bp.blogspot.com
 
Iznutra izgledaju odlično, ali spolja su mi koma. Nikakvu eleganciju nemaju, kompozicija izgleda glomazno, kao neki oklopni voz. Još ove boje, šareniš, kao cirkus.

Evo npr, koliko ovako nešto:
преузимање.jpeg
izgleda lepše od ovog našeg "ledolomca".. :roll:
 
Ima na FB Udruzenje zeleznice srbije detaljne slike iznutra, ne bih smeo da ih okacim ovde da se autor ne naljuti, koliko se da videti ove garniture su apsolutno identicne austrijskim garniturama. Sve u svemu, sutra dolaze u Beograd. Nadamo se da će nas služiti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893409#p893409:1ilv61ui je napisao(la):
Vox91 » Uto Okt 26, 2021 3:29 pm[/url]":1ilv61ui]Iznutra izgledaju odlično, ali spolja su mi koma. Nikakvu eleganciju nemaju, kompozicija izgleda glomazno, kao neki oklopni voz. Još ove boje, šareniš, kao cirkus.

Evo npr, koliko ovako nešto:izgleda lepše od ovog našeg "ledolomca".. :roll:
file.php
Taj na slici je SMILE, vmax 250 km/h. Nama bi odgovarao ili FLIRT200 ili KISS200 iz Štadlerovog programa EMV-a. FLIRT200 je proizveden samo za Norvešku, ali je tamo drugačiji profil. Za profil koji odgovara nama, još ni jedna garnitura nije proizvedena, pa bi, kao i u slučaju maski na KISS 200 o kojima smo ranije pisali, bilo potrebno da se izvrše ispitivanja i homologacije, što bi automatski povećalo vreme isporuke i vozovi ne bi mogli biti isporučeni u zadatom roku. Na kraju jedini izbor ostaje na KISS200, kakve ima Westbahn, jer su za njih već odrađena ispitivanja i homologacije i potrebno je "samo" da se odrade potrebne radnje kako bi voz dobio dozvolu za prometovanje u Srbiji.
 
@Boki123
Dovoljno je navesti izvor tj autora fotografije uz naravno link ka stranici udruženja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893415#p893415:ottgpn7f je napisao(la):
Student » 26 Oct 2021 03:55 pm[/url]":ottgpn7f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893409#p893409:ottgpn7f je napisao(la):
Vox91 » Uto Okt 26, 2021 3:29 pm[/url]":ottgpn7f]Iznutra izgledaju odlično, ali spolja su mi koma. Nikakvu eleganciju nemaju, kompozicija izgleda glomazno, kao neki oklopni voz. Još ove boje, šareniš, kao cirkus.

Evo npr, koliko ovako nešto:izgleda lepše od ovog našeg "ledolomca".. :roll:
file.php
Taj na slici je SMILE, vmax 250 km/h. Nama bi odgovarao ili FLIRT200 ili KISS200 iz Štadlerovog programa EMV-a. FLIRT200 je proizveden samo za Norvešku, ali je tamo drugačiji profil. Za profil koji odgovara nama, još ni jedna garnitura nije proizvedena, pa bi, kao i u slučaju maski na KISS 200 o kojima smo ranije pisali, bilo potrebno da se izvrše ispitivanja i homologacije, što bi automatski povećalo vreme isporuke i vozovi ne bi mogli biti isporučeni u zadatom roku. Na kraju jedini izbor ostaje na KISS200, kakve ima Westbahn, jer su za njih već odrađena ispitivanja i homologacije i potrebno je "samo" da se odrade potrebne radnje kako bi voz dobio dozvolu za prometovanje u Srbiji.

Sto se tice izgleda, sledeci kontingent Kiss-a koji se bude narucivao kako se bude sirila mreza brzih pruga u Srbiji ce svakako biti sa novim maskama jer ce do tada biti homologovana tako da bez brige ove 3 prve garniture treba shvatiti kao predserije.
 
Svakako će trebati još garnitura kad se završi do Subotice. A ta deonica, iako kraća, može biti gotova brže nego BG-NS jer nema izmeštanja trase, tunela i mostova već samo putnih nadvožnjaka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=893420#p893420:2ppv2cl3 je napisao(la):
tragac » Uto Okt 26, 2021 5:08 pm[/url]":2ppv2cl3]Svakako će trebati još garnitura kad se završi do Subotice. A ta deonica, iako kraća, može biti gotova brže nego BG-NS jer nema izmeštanja trase, tunela i mostova već samo putnih nadvožnjaka.

Нови Сад - Суботица је дужа деоница од Београд - Нови Сад. У принципу, неће бити потребно више гарнитура ни кад се заврши пруга за Суботицу. Две су сасвим довољне за такт Интерсити возова Београд - Суботица на два сата и трећа као резерва или да се попуни такт да буде на сат времена на делу Београд - Нови Сад.

Ионако ће се већина путника возити Регио возовима због ниже цене карте, а на њима је сулудо користити гарнитуре за 200 км/ч, због честог стајања, огромне количине енергије потребне за убрзавање до 200 км/ч и скупоће саме гарнитуре. КИСС треба искористити само за Интерсити возове Београд - Суботица са стајањем само у Новом Београду и Новом Саду. Једино тако се може оправдати цена пруге и возова за 200 км/ч. Поред постојећих Флиртова, ту ће бити и нових 18 ЕМВ за 160 км/ч. Тако да, биће шта да иде на Регио возовима.
 
Da greškom sam napisao da je ns-su kraća. Duža je ali je mnogo lakša u svakom smislu.
Ali ako imamo 200 do NS imaćemo i tu a to se treba onda iskoristiti, to je skoro pravolinijska pruga.
Takođe nam trebaju i nove lokse za te nove vagone plus remontovane Z1 na međunarodnom. Da voz najvišeg ranga do Subotice treba da staje samo NBG i NS je obavezno.
 
Ovakav paket enterijera je trebao da ide i za Flirt, oni idu po sporim prugama neke linije i po 7-8 sati. Na onim sedištima ko na dasci posle toliko vremena.
 
Sve što završava vožnju u Subotici, tj. ne nastavlja bar do Pešte, treba da staje i u Zemunu, Inđiji i Vrbasu. Smešna mi je ta opsesija ekspresnim vozovima, pogotovu i iznad svega u Srbiji.

A u Zemunu treba da staje apsolutno svaki voz. To je stanica Beograd-zapad, njoj gravitira taman toliko ljudi koliko Subotica ima stanovnika, a to je i najbliža stanica beogradskom aerodromu, do koje treba da saobraća autobus, dok se ne napravi voz.
 
Slažem se, ne razumem tu opsednutost par minuta bržom vožnjom. Činjenica je ako vozovi budu stajali samo na NBG i NS onda će biti polu prazni.
 
Ne bi išli svi polasci već recimo tri. Kao što će da bude i u NS.
A što se tiče važnosti Zemuna, pa i Rakovica je velika kao Subotixa al to nije dovoljno da imamo liniju ni do NBG a kamo li dalje ka NS bez presedanja u Prokopu.
 
Kada pogledaš u drugom smeru videćeš da u Rakovicu staju apsolutno svi vozovi koji kreću sa Prokopa, a i nekada svi koji su polazili sa Glavne ka barskoj ili niškoj pruzi. U ovom kontekstu Rakovica je "iza" planirane početne stanice ka NS, dok Zemun nije.
 
Изостављање Раковице из возова за север је последица одустајања од ТПС Кијево.
 
Vrh