[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874471#p874471:1dgu52yf je napisao(la):Прле » Sre Avg 25, 2021 1:59 pm[/url]":1dgu52yf]Moжда је време за приватне оператере?
Uz odgovarajuće subvencije sve je profitabilno.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874474#p874474:287wwfky je napisao(la):WLABmz » 25 Aug 2021 01:06 pm[/url]":287wwfky][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874471#p874471:287wwfky je napisao(la):Прле » Sre Avg 25, 2021 1:59 pm[/url]":287wwfky]Moжда је време за приватне оператере?
Po ovakvim prugama? Možda kad se završi pruga Beograd - Budimpešta. Do tad nema šanse jer putnički železnički saobraćaj ni na jednoj liniji u Srbiji nije profitabilan.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874491#p874491:2efmoejc je napisao(la):mvbg1 » Sre Avg 25, 2021 2:41 pm[/url]":2efmoejc]
Uz odgovarajuće subvencije sve je profitabilno.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874531#p874531:1n9kurg3 je napisao(la):JohnnyLee » Sre Avg 25, 2021 4:20 pm[/url]":1n9kurg3]није нужно потребно да буду ове праисторијске раге као у Румуниији. друго, ако би се за те субвенције јавили неки велики играчи попут Кеолиса, Ариве или Абелија, онда њима не би било тешко да набаве нов(иј)е возове, који би опет били светлосним годинама испред ових наших
Naravno. Strug u TPS-u je trenutno na remontu. Pošto su trenutno radovi na izgradnji novih kolosečnih kapaciteta u samom depou i kako ne postoji kolosečna veza ka samom strugu oni su to iskoristili da obave preko potreban remont.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874723#p874723:1rkf1855 je napisao(la):Boki123 » 25 Aug 2021 10:05 pm[/url]":1rkf1855]Da li taj problem koji je onesposobio 9 flirtova će u budućnosti moći da se rešava u TPS Zemun?
Od toga nema ništa, već su probali Žuti i mislim da je jedino grad Beograd prihvatio bilo kakvu saradnju u većoj meri a ima još par opština koje imaju tako neke male aranžmane sa SV.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874539#p874539:2wgsigb5 je napisao(la):Дошљак » Wed Aug 25, 2021 3:29 pm[/url]":2wgsigb5]Можда би боље решење било да се за нелектрификоване пруге оснују окружне железнице као оператери превоза путника? Па да обновимо Подринске окруже железнице и Пожаревачке окружне железнице, и оснујемо Бачке окружне железнице, Банатске окружне железнице, Тимочко-Неготинске окружне железнице, и да их финансирају и субенционишу локалне самоуправе из тих округа.
https://infrazs.rs/2021/08/uspostavljen ... zajecar/2/Успостављен теретни железнички саобраћај на реконструисаној прузи Ниш- Зајечар
Објављено 19. августа 2021. 12:23
Поласком првог теретног воза у понедељак, 16. августа 2021, у 19 сати, успостављен је теретни железнички саобраћај, на реконструисаној прузи Ниш- Зајечар, дугој 108 километара. На тај начин, ова ремонтована регионална пруга предата је у делимичну експлоатацију.
Саобраћај теретних возова на овој прузи обављаће се током 12 сати у току дана и то у периоду од 19 сати увече до седам сати ујутру.
У периоду када се не обавља теретни саобраћај, одвијаће се финални радови на завршетку реконструкције пруге. Железничка стручна комисија констатовала је да је пруга спремна за несметано одвијање теретног железничког саобраћаја у ноћним сатима, док ће током дана извођачи радова обављати финалне радове на прузи, чиме су створени услови за делимично успостављање железничког саобраћаја између Ниша и Зајечара.
Привредно друштво за грађење, ремонт и одржавање пруга „ЗГОП“ из Новог Сада и Саобраћајни институт ЦИП радове на санацији пруге од Матејевца до Књажевца почели су 11.априла 2019. године, када су уведени у посао.
Технички пријем реконструисане деонице између Матејевца и Сврљига обављен је 2. априла ове године, а од тада до 15. августа извођач радова завршио је и радове између Сврљига и Књажевца.
На тај начин завршена је и реконструкција пруге Ниш – Зајечар, јер су у претходном периоду стручне службе „Инфраструктуре железнице Србије“ обновиле пругу од Књажевца до Зајечара.
Након што буду завршени финални радови на реконструкцији пруге који су у току, рок за технички пријем комплетне пруге је 30. октобар 2021. године, чиме ће бити створени услови за пуштање у саобраћај и путничких возова на овој релацији.
Радови на реконструкцији пруге Ниш- Зајечар извођени су у условима потпуне обуставе саобраћаја на целој траси. Теретни саобраћај током периода реконструкције одвијао се правцем Ниш – Мала Крсна – Пожаревац – Мајданпек – Прахово.
Због тешкоћа са набавком, а затим и допремом туцаника на градилиште, као и других тешкоћа проузрокованих пандемијом вируса Ковид 19 током прошле и ове године, радови на реконструкцији пруге Ниш-Зајечар одвијали су се нешто спорије него што је првобитно било планирано.
Ова пруга већим делом је изграђена до Првог светског рата, а у потпуности 1922. године. Пруга Ниш-Зајечар претходно није била реконструисана од 1961. године, због чега су возови на већем броју деоница ове пруге саобраћали брзинама од 10 до 30 километара на сат.км/х.
„Инфраструктура железнице Србије“ овом приликом упoзорава и упућује апел пешацима и возачима на повећану опрезност приликом преласка преко пруге и на путним прелазима, посебно имајући у виду да је између Ниша и Зајечара поново успостављен железнички саобраћај, након што пуне две и по године није било возова на овој прузи.
https://infrazs.rs/2021/08/zapocela-rek ... car-banji/Започела реконструкција железничке станице у Овчар Бањи
Објављено 16. августа 2021. 13:45
У железничкој станици Овчар Бања 12. августа 2021. започела је реконструкција станице, која ће трајати у наредних 60 дана.
Инвеститор овог обимног посла је „Инфраструктура железнице Србије“, а вредност радова износиће нешто мање од 17 милиона динара.
Извођач радова је фирма „Тесла системи“.
У оквиру реконструкције станице предвиђено је комплетно уређење објекта и станичног платоа. Предвиђено је да буду изведени следећи радови: санација фасаде, фасадне опеке и дрвене фасадне облоге, крова, унутрашњих зидних и подних површина, као и мокрог чвора.
Поред тога пројектом је предвиђено изамена комплетне спољашње и унтрашње столарије, електро и громобранских инсталација и олука, те водоводне и канализационе мреже. Нови изглед добиће целокупни простор око саме станичне зграде постављењем дрвећа, украсног шибља, клупа и вртног мобилијара.
Железничка станица у Овчар Бањи налази се на прузи Сталаћ- Краљево- Пожега, има два колосека и кроз њу свакодневно прође десет путничких и пет теретних возова.
Сама зграда је зидана средином седамдесетих година, а станица је пуштена у рад 1978. године. Од тада до данас, дакле пуне 43 године није било никаквих инвестиционих радова.
Додатни проблем у одржавању овог објекта представљала је чињеница да је око деценију и по станица била непоседнута, односно да у њој није било железничког особља, али ни чуварске службе, те је сам станични објекат руиниран и запуштен.
Покренута је иницијатива да се обезбеди чување саме станице, како уређени простор зграде и простор око станице не би били уништени, а такође покренута иницијатива да на железничкој станици Овчар Бања стално буде присутно особље, а све са циљем повећања безбедности путника, као и свих корисника услуга.
Ne, ne zanima. Uopšte ni ne razmišljaju o tome.Lepo je i ugodno iz Novog Sada za Beograd stići za pola sata, ali građane Srbije mnogo više zanima nešto drugo. Hoće li brza pruga biti isplativa i kako će se otplaćivati bezmalo dve milijarde evra kolika je vrednost investicije?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874861#p874861:4kjzcues je napisao(la):DzonTravolta » Čet Avg 26, 2021 12:09 pm[/url]":4kjzcues]Hvala onoj stvari.
Nije bilo tebi upućeno, već Srbija Vozu, a ispratio sam šta je mvbg rekao.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874877#p874877:nvjao6fp je napisao(la):WLABmz » 26 Avg 2021, 12:47[/url]":nvjao6fp][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874861#p874861:nvjao6fp je napisao(la):DzonTravolta » Čet Avg 26, 2021 12:09 pm[/url]":nvjao6fp]Hvala onoj stvari.
Ne vidim poentu ovakvog rečnika. Par postova gore je mvbg1 govorio o strugu i već je u par postova pre toga bilo reči o problematici Flirtova koji stoje i vozova koji se otkazuju zbog toga...