Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874887#p874887:2y6p6gqt je napisao(la):
Дошљак » Čet Avg 26, 2021 1:01 pm[/url]":2y6p6gqt]Где планирају да шаљу те вагоне након обраде?

Isto kuda i sada idu - Topčider - Bar, Topčider - Niš, Niš - Preševo.
 
Мислио сам да хоће да их убаце негде због мањка расположивиг Флиртова.
 
Inače, pomno ću ispratiti kako će biti upotrebljivani Flirtovi kad se završi rekonstrukcija BG-NS.
 
Plan je da na liniji BG-NS voze uvek 2 Flirta i 2 KISSa, da li imaju dovoljno Flirtova za ovo?
 
Да, могу на пола сата да возе. То је и реално (а једног лепог дана ваљда и на 15 минута у шпицу).
 
Pola sata je sasvim ok frekvencija. I više nego ok.
Šteta što ne može linija do VA da se poveća na taj nivo.
 
O kakvih pola sata pričate? Prelistajte malo temu par meseci unazad. Plan Srbija Voza je u proseku na svakih sat polasci BG-NS. Za VA je problem jednokolosečna pruga.
 
4 гарнитуре су довољне за такт од пола сата на новој деоници. за Ваљево је проблем пропусности пруге. јбг, једноколосечна пруга доста ограничава фреквенцију возова

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874538#p874538:1s0pepqt je napisao(la):
WLABmz » 25 Авг 2021, 16:27[/url]":1s0pepqt]Mora da se šališ? Keolis, Arriva i Abelio sve trče da se voze po propalim prugama Srbije, a to nisu učinili po mnogim železnički svetlosnim godinama razvijenijim zemljama EU...:lol: Arriva i u Češkoj koristi isključivo second-hand vozove gde je standard neuporediv sa našim.

говорим само хипотетички :roll: а и Арива већ вози по Србији, додуше аутобусе. али се не бих изненадио ако би се јавили и за железницу када би могли
 
Мало имамо гарнитура. Словенци имају 51 ЕМВ и 52 ДМВ а ми 41 EMВ и око 40 ДМВ.
 
Па ако је тачно да четири композиције треба да буду у саобраћају, онда може на пола сата. Да рачунамо да је два сата време обрта. Ако ће на сваки сат, довољне су две.

Јасно је да из Београда за приградска места - Пазове, па и Инђију - има путника и за више од сваких пола сата. Србијавоз, дабоме, може то да не искористи, не би му био први пут.
 
Где почиње железница престаје логика. Нажалост.
 
Ako 2 Flirta u startu otpadaju na BG-NS, šta će onda voziti na linijama Užice/Požega-Kraljevo i Užice-Prijepolje Teretna ? I na pruzi Beograd-Požarevac,ako doživimo da je već jednom završe? EMV 412 nema dovoljno ni da drže neki pristojniji takt BG Voza.
 
У међувремену смо купили ова 3, по цени од 10. Шта би више?;)
 
Planiran je red vožnje sa taktom od sat vremena za početak, naravno tehnički je moguće i pola sata ali za početak su tako odredili, što je i okej. Ne može se očekivati pun potencijal pruge u prvoj godine veće ćemo druge i treće videti prave brojke i tad treba povećavati frekvencije. Treba nam još DMV i da se odradi taj tender za 18 EMV
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874988#p874988:1tcrsm7i je napisao(la):
Student » Čet Avg 26, 2021 4:04 pm[/url]":1tcrsm7i]Pre dve godine bi priča o kreditu za 18 EMV od EBRD-a. Međutim tu priču pojede mrak (korona :twisted: ).
https://www.railwaypro.com/wp/ebrd-supp ... ocurement/

Čeka se završetak TPS Zemun. Nemaju gde da ih smeste.

Boki123":1tcrsm7i je napisao(la):
Treba nam još DMV

Treba za početak opraviti ovih 15-ak što ne voze i popraviti kvalitet održavanja.

Дошљак":1tcrsm7i je napisao(la):
Мало имамо гарнитура. Словенци имају 51 ЕМВ и 52 ДМВ а ми 41 EMВ и око 40 ДМВ.

Odakle nam 41 EMV? Ima 21 Flirt i 10-15 Gorbačova u saobraćaju.

Treba modernizovati stare vagone kao što radi bukvalno svaka železnica u Evropi osim naše. Elektrookomotiva SV ima, i to novoremontovanih, ali nemaju šta da vuku...Treba kupiti i par novih elektrolokomotive za 160/200 km/h, pošto sadašnje mogu max 140 km/h.
 
Ralno stanje (dakle po najavama) koje možemo očekivati u voznom parku Srbija Voza za koju godinu je:
15ak EMG 412 koji se neće viśe koristiti za BGvoz dakle možemo očekivati da će biti ili rezerva ili u nekoj drugoj lokalnoj samoupravi kao gradsko prigradski voz.
39x četvorodelnih EMG za REGIO saobraćaj (vrlo verovatno sve Štadler Flirt)
40x DMG za REGIO saobraćaj na neelektrificiranim prugama (većina SV 711 a ostalo 710)
3x četvorodelne EMG za IC saobraćaj (Štadler KISS)
21x Z1 vagona (14 Beelmt, 6 Aeelmt i 1 Vagon Restoran)
Nisam tačno siguran koliko imaju lokomotiva i koliko će da ih remontuju
Spavaća kola, Kupejci i ostali vagoni

A možemo sigurno očekivati još EMG za IC saobraćaj kad se otvori do Subotice
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875031#p875031:a1dg1imz je napisao(la):
Boki123 » Čet Avg 26, 2021 6:18 pm[/url]":a1dg1imz]
15ak EMG 412 koji se neće viśe koristiti za BGvoz dakle možemo očekivati da će biti ili rezerva ili u nekoj drugoj lokalnoj samoupravi kao gradsko prigradski voz.

A šta će se koristiti za BG voz ako neće 412? :lool:

Boki123":a1dg1imz je napisao(la):
39x četvorodelnih EMG za REGIO saobraćaj (vrlo verovatno sve Štadler Flirt)

Računaj 10-20% manje zbog imobilizacije.

Boki123":a1dg1imz je napisao(la):
40x DMG za REGIO saobraćaj na neelektrificiranim prugama (većina SV 711 a ostalo 710)

Računaj 40-50% manje zbog imobilizacije.

Boki123":a1dg1imz je napisao(la):
21x Z1 vagona (14 Beelmt, 6 Aeelmt i 1 Vagon Restoran)

Ako ih remontuju. Ti vagoni se bukvalno raspadaju. Sad su već u stanju da se poštuje interval opravki od pre 10-ak godina nijedan ne bi bio u saobraćaju.

Boki123":a1dg1imz je napisao(la):
Nisam tačno siguran koliko imaju lokomotiva i koliko će da ih remontuju

15-ak elektrolokomotiva. Neke su novoremontovane, ali nemaju šta da vuku pa se iznajmljuju teretnim operaterima.

Boki123":a1dg1imz je napisao(la):
Spavaća kola, Kupejci i ostali vagoni

Samo 8 kušeta i određen broj vagona za prevoz automobila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875015#p875015:px08ladq je napisao(la):
WLABmz » 26 Aug 2021 04:02 pm[/url]":px08ladq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874988#p874988:px08ladq je napisao(la):
Student » Čet Avg 26, 2021 4:04 pm[/url]":px08ladq]Pre dve godine bi priča o kreditu za 18 EMV od EBRD-a. Međutim tu priču pojede mrak (korona :twisted: ).
https://www.railwaypro.com/wp/ebrd-supp ... ocurement/

Treba modernizovati stare vagone kao što radi bukvalno svaka železnica u Evropi osim naše. Elektrookomotiva SV ima, i to novoremontovanih, ali nemaju šta da vuku...Treba kupiti i par novih elektrolokomotive za 160/200 km/h, pošto sadašnje mogu max 140 km/h.
Zavisi, kada je DB 103 (cuveni IC sa vmax 200 km/h) otisao u penziju, a ICE 1,2 i 3 zamenile sve elektolokomotive na ICe pravcima, nekoliko stotina vagona otislo je na otpad, ponekad i ganc nove. Isli su u zelezare u Ruhr. Ima o tome lepih filomva kako DB 103 vuce prazne kompozicje na zadnje putovanje. Sad se to desilo zbog zamene u EMV, a mislim da ni Japanci na daljinskim prugama nemaju nista sa elektolokomotivom sto vuce vagone. Takode bi Francuzi na njihovim TGV prugama nemali sta da renoviraju kada je sve EMV. Ceska, Madarska itd. da. Uostalom je DB islo sa rukom da bude konkuretna na daljinskim trasama, ne toliko u regionalnom putovanju, gde nema velike potraznje sto svi u provinciji zavise od auta.
 
Vrh