Будимо реални, не знамо шта кошта 1000 дин. Да ли је то карта у једном смеру или повратна? Да ли је то карта за 1. или 2. разред (претпостављам да ће и новим ЕМВ постојати оба разреда)? Да ли је то карта за експрес или регио? Мада, за ово последње питање је извесно да је у питању експрес.
Ако једносмерна карта кошта око 1000 дин., повратна је онда око 1600 дин. Ако је у питању карта за 1. разред, онда ће за 2. разред коштати око 670 дин., а повратна око 1070 дин.
За аутобус се повратна креће од 950 до 1300 дин. (+ овера карте у повратку: у Београду је чини ми се 120 дин., а у Новом Саду 70-75 дин.). Најбржа варијанта је Ниш експресом, стиже се за 70-75 мин и цена повратне карте са овером је 1400 дин. Ако узмемо у обзир најскупљу варијанту воза, стиже се дупло брже за 200 дин. више (тј. 14,3% је скупља карта за воз). Ове јефтиније варијанте аутобусом не бих ни поредио јер пролазе кроз Земун и код Батајнице се укључују на ауто-пут (ако нема гужве треба бар 80 минута) или иду старим путем кроз Пазову и Инђију и заустављају се на разним раскрсницама ван насељених места.
Слажем се да се 1000 дин. чини прескупо за карту Београд - Нови Сад, али то је зато што су некад возови били изузетно јефтини. Додуше, у периоду непосредне пре доласка Флиртова те цене су биле сразмерне квалитету услуге. Тада је знао да вози један распали вагон и људи су једва улазили у воз. Такође сам свестан да је многим људима карта од 1000 дин. прескупа, али зато ће постојати и регио возови који, надам се, неће бити много скупљи него што су били пре реконструкције. За оне који путују чешће ту су опште претплатне карте, СРБ Плус, Србија флексипас итд.
Иначе, на овом линку се могу пронаћи све тарифе Србија воза:
https://www.srbvoz.rs/tarife/
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834892#p834892:3gg59u5r je napisao(la):
NoLimit » Чет Мар 25, 2021 6:59 pm[/url]":3gg59u5r]Такво уопште није било стање на овој деоници, то је извртање чињеница. На некој другој можда да, али никако овде. Свакодневно сам скоро користио воз пре радова. Један део недеље Стара Пазова - Београд, други део недеље Стара Пазова - Нови Сад. И познајем обе деонице добро, прошао сам пешке сваки метар пруге ван мостова и тунела, а сада и градилишта више пута. Стизали су пре радова локални возови у минут у 95% случајева, били су поуздани и пријатни. Возило се 100км/ч до Батајнице, 120 км/ч од Батајнице до Старе Пазове, 100 км/ч од Старе Пазове до Инђије и 80 км/ч од Инђије до Новог Сада.
До Батајнице је максимална брзина била 80 км/ч (можда је у неком периоду била и 100, али пред реконструкцију је била 80). Од Инђије до Новог Сада максимална је била 80 км/ч (85 км/ч од Петроварадина до Карловаца), али на многим деловима се возило спорије (нпр. кроз тунел „Чортановци“ 30 км/ч). Џаба што су стизали у минут када су у реду вожње биле рупе од по 2-3 сата па онда два воза у пола сата. Да не причам да је свако кашњење од 5-10 минута узроковало додатно кашњење због чекања на укрштавање на једноколосечној прузи од Пазове до Новог Сада.