Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822576#p822576:3oqexhei je napisao(la):
Пантограф » Pet Feb 12, 2021 1:14 pm[/url]":3oqexhei]Заправо, постоји модификовани Флерт за дуголинијски саобраћај и 200 км/х, па би то била још нешто већа унификација:

https://www.stadlerrail.com/en/products/detail-all/flirt200/55/

Nije Flert nego FLIRT (Fast Light Intercity and Regional Train). FLIRT ima Jacobs postolja, ne ispunjava uslove tendera.
 
Jednostavno niti Stadler niti Siemens neće moći odgovoriti na kratak rok isporuke od 9-10 meseci i odustaće od tendera. Ja to tako vidim.
 
Ili kinezi imaju kec u rukavu pa su imali uvid u tender mnogo ranije i prave sanduk po odgovarajućoj meri.
Siemens je kinezima napravio proširenu verziju ICE Velara.
Zašto ne bi kinezi napravili smanjenu verziju nekog njihovog voza.
I tako su možda namerno kasno pustili tender da bi eliminisali svu evropsku konkurenciju.
Može da bude a i ne mora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822598#p822598:37y7z3vn je napisao(la):
mvbg1 » Pet Feb 12, 2021 2:15 pm[/url]":37y7z3vn]Jednostavno niti Stadler niti Siemens neće moći odgovoriti na kratak rok isporuke od 9-10 meseci i odustaće od tendera. Ja to tako vidim.

Činjenica je da je rok isporuke prekratak, ali je činjenica i da su tražene tehničke karakteristike bukvalno prepisane tehničke karakteristike četvorodelnog Stadler KISS 200 za Westbahn (sada Deutsche Bahn), uključujući i "dva bara sa automatima".

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GFxisUSYa3A[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qavMBokJois[/youtube]
 
Да, вероватно имају потврду да може да се направи један воз до јесени и још два до Нове године. Ваљда не би расписали овакав тендер да немају...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822612#p822612:3pzanssq je napisao(la):
Дошљак » 12 Feb 2021 01:43 pm[/url]":3pzanssq]Искрено се надам да ће победити КИСС.
I ja isto. Zbog mnogo razloga.
 
Znači još jednom se potvrđuje da pre Fuxinga mora Kissing. :mrgreen:

Ajoj, sad vidim da smo FLIRTovali godinama da bi došla i ta tri KISS-a. Tri puta po naški jeeeeeee.
 
Prenosim izjavu predsednika republike od 04.02.2021.

"Kada pogledate, to su neverovatne stvari: kada bude završena pruga do kraja godine u januaru, februaru verujem da ćemo moći da se vozimo vozom za 27-28 minuta Beograd novi Sad. Sad kupujemo lepe vozove, imamo španske, kineske, švajcarske tri garniture vozova", dodao je Vučić.

Izvor.
 
Добро смо прошли, ово је већ сасвим коректан воз и за БГ-НС, за разлику од кинеског ТеЖеВеа.

Још би било много фино да пусте понеки полазак Ваљево - НС... Панчево да не помињем.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822648#p822648:z05anwr8 je napisao(la):
Пантограф » Pet Feb 12, 2021 4:04 pm[/url]":z05anwr8]Добро смо прошли, ово је већ сасвим коректан воз и за БГ-НС, за разлику од кинеског ТеЖеВеа.

Још би било много фино да пусте понеки полазак Ваљево - НС... Панчево да не помињем.

Ti bi sa 3 voza da pokriješ pola Srbije...Piše lepo za koju su relaciju nabavljeni vozovi i to je dobro.
 
Е, јбг, пола Србије, трипут дневно до Ваљева...

Нема ништа од тога, наравно, ал боље су мало дуже линије.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822659#p822659:59x2n626 je napisao(la):
Пантограф » Pet Feb 12, 2021 4:24 pm[/url]":59x2n626]Е, јбг, пола Србије, трипут дневно до Ваљева...

Нема ништа од тога, наравно, ал боље су мало дуже линије.

Na remontovanoj deonici Resnik - Valjevo već su krenule da niču lagane vožnje, pruga je jednokolosečna i BG-VA se putuje 1:15. Već milion puta oproban recept za kašnjenja...

Koja je poenta voznog vremena BG-NS od 45 minuta, kad će putnik da čeka voz VA-NS u Beogradu koji će da kasni u polasku 15 minuta?

Mislim da bi najpametnije bilo Ministarstvu infrastrukture, pošto su oni naručilac, da Srbija Vozu ograniči na kojim deonicama može da se koristi novi voz.

I nije mi jasna ova hronična opsesija forumaša za prolaznim vozovima kroz Beograd, kad 95% putnika ide u/iz Beograd(a).
 
Макар до Панчева да продуже. Мада су проблематични перони код Вука и Панчевца.
 
Pruga Valjevo-Resnik je relativno skoro remontovana,od Valjeva do Lazarevca voz celom dužinom juri 100 na sat,ali posle do Resnika nikada ne prelazi 80-85 km/h,nije mi jasno zbog čega. Inače,šta je u stvari "lagana vožnja" kao železnički pojam?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822665#p822665:28oplx6e je napisao(la):
Užice » Pet Feb 12, 2021 4:35 pm[/url]":28oplx6e]Pruga Valjevo-Resnik je relativno skoro remontovana,od Valjeva do Lazarevca voz celom dužinom juri 100 na sat,ali posle do Resnika nikada ne prelazi 80-85 km/h,nije mi jasno zbog čega. Inače,šta je u stvari "lagana vožnja" kao železnički pojam?

Brzina je ograničena radijusom krivina, koji je manji na delu od Lazarevca do Resnika. U zavisnosti od deonice, brzina na tom delu je između 70 i 90 km/h.

Lagana vožnja je kao pojam mesto na pruzi na kojoj se pojavilo oštećenje ili deformitet i zbog koga se privremeno spušta brzina iz razloga bezbednosti, do saniranja oštećenja ili deformiteta. Teoretski bi to mesto trebalo da se sanira u najbržem mogućem roku, kako bi se vratila redovna brzina, međutim to se u praksi jako retko dešava u Srbiji i neke lagane vožnje ne saniraju mesecima. Lagana vožnja nije uračunata u vozno vreme jer je po prirodi privremena, te vozovi zbog njih nabijaju kašnjenje, što je posebno loše na jednokolosečnim prugama jer se poremete planirana ukrštanja, te to dovodi dodatnim kašnjenjima. Ako se lagana vožnja ne sanira do početka važenja sledećeg godišnjeg reda vožnje, ona se pretvara u ograničenu brzinu, koja se uračunava u vozno vreme. Zbog toga se na našim prugama viđa da svake godine mic po mic, minut po minut vozna vremena postaju sve veća i veća.
 
RvR BgVoz iz Lazarevca ide 90, možda zbog samog voza.
Ima tu već nekoliko LV, od kojih je jedna baš lagana, možda 10km/h.

LV su ti kao rupe na putu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822635#p822635:2jfgw1pl je napisao(la):
NoLimit » 12 Feb 2021 02:37 pm[/url]":2jfgw1pl]Prenosim izjavu predsednika republike od 04.02.2021.

"Kada pogledate, to su neverovatne stvari: kada bude završena pruga do kraja godine u januaru, februaru verujem da ćemo moći da se vozimo vozom za 27-28 minuta Beograd novi Sad. Sad kupujemo lepe vozove, imamo španske, kineske, švajcarske tri garniture vozova", dodao je Vučić.

Izvor.

Malo je čudna ta izjava i može da se interpretira na više načina.
Pominju da imamo spanske kineske i svajcarske garniture, moguće da se ovo poslednje za svajcarske odnosi na moguću nabavku kod proizvodjača Stadlera pošto vec imamo vozove od njih ali koje to mi garniture imamo od spanaca i kineza???

Druga mogućnost je da novinar nije dobro preneo vest i da je hteo u stvari da kaže da su se na tenderu javili spanci kinezi i svajcarci.

Ko ce ga znati.

U svakom slučaju ako nabave Kiss, i to će biti dobar izbor.
 
Хмм, да неће Талго за међународне возове?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=822677#p822677:g55zmzfa je napisao(la):
Дошљак » 12 Feb 2021 03:56 pm[/url]":g55zmzfa]Хмм, да неће Талго за међународне возове?

Ne pominju se medjunardni vozovi, ovo je nabavka za unutrasnji saobracaj ako se vodimo onim sto piše u tenderu.
 
Mислим да није паметно набављати више возова од разних произвођача, због одржавања.
 
Vrh