tragac
Expert
Tek su sad počeli da prave in-house developed brze vozove. Do pre godinu dve svi kineski brzi vozovi bili su licencni evropski modeli.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811681#p811681:2xxe86ed je napisao(la):tragac » 09 Јан 2021 11:13 am[/url]":2xxe86ed]Tek su sad počeli da prave in-house developed brze vozove. Do pre godinu dve svi kineski brzi vozovi bili su licencni evropski modeli.
On 15 August 2016, the China Standardized EMU has started operation on Harbin–Dalian High-Speed Railway.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811745#p811745:3m22qjbg je napisao(la):Дошљак » Sub Jan 09, 2021 1:53 pm[/url]":3m22qjbg]Штета што је МИН Локомотива на издисају, све маневарке је требало набављати од њих.
MIN Lokomotiva više nije u narodnom vlasništvu. Privatizovan je i sada se bavi samo remontima. Ne proizvode nove lokomotive godinama, ako ne i decenijama već.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811745#p811745:3vch7wj2 je napisao(la):Дошљак » 09 Jan 2021 01:53 pm[/url]":3vch7wj2]Штета што је МИН Локомотива на издисају, све маневарке је требало набављати од њих.
Lepa mašina,ali čini se prilično bučna. Štadler je skoro nečujan,ali on ne spada u brze vozove,krajnji limit mu je 160km na sat po najboljoj mogućoj pruzi. Svi klasični vozovi za velike brzine su bučni,Šinkansen takođe,ali njegove pruge su sve okružene zvučnim barijerama. Da li je na ovoj brzoj pruzi Beograd-Novi Sad predviđeno postavljanje zvučnih barijera,barem na deonicama koje prolaze pored ili kroz gusto naseljena mesta,kao što su Novi Beograd,Zemun,Batajnica,Nova Pazova,Stara Pazova,Inđija,Petrovaradin,Novi Sad?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811558#p811558:335oi6wh je napisao(la):Veliki Vracar » Pet Jan 08, 2021 7:52 pm[/url]":335oi6wh]Улазак воза у станицу за оне којима се свиђа CR300BF
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bgnmBOvPclM[/youtube]
Иначе овај воз је најновији модел, тек недавно уведен у саобраћај у Кини 26.12.2020. :wink:
Уф уморих се од давања плусева Спатиу на последње 3 странице :mrgreen: :kk:
Imaju oni modele i za veće brzine. Ovaj naš je za regionalni saobraćaj i nije razmažen. Ide 160km/h na svakoj pruzi koja je predviđena za tu brzinu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811804#p811804:18lt46gy je napisao(la):Putnik95 » Sat Jan 09, 2021 5:23 pm[/url]":18lt46gy]Štadler je skoro nečujan,ali on ne spada u brze vozove,krajnji limit mu je 160km na sat po najboljoj mogućoj pruzi. Svi klasični vozovi za velike brzine su bučni
Uh, po stoti put.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811804#p811804:18lt46gy je napisao(la):Putnik95 » Sat Jan 09, 2021 5:23 pm[/url]":18lt46gy]Da li je na ovoj brzoj pruzi Beograd-Novi Sad predviđeno postavljanje zvučnih barijera,barem na deonicama koje prolaze pored ili kroz gusto naseljena mesta,kao što su Novi Beograd,Zemun,Batajnica,Nova Pazova,Stara Pazova,Inđija,Petrovaradin,Novi Sad?
Znači da će pruga za 200km na sat biti samo od Zemuna do Petrovaradina?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811845#p811845:18xvnt4z je napisao(la):Pendolino » Sub Jan 09, 2021 7:53 pm[/url]":18xvnt4z]Imaju oni modele i za veće brzine. Ovaj naš je za regionalni saobraćaj i nije razmažen. Ide 160km/h na svakoj pruzi koja je predviđena za tu brzinu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811804#p811804:18xvnt4z je napisao(la):Putnik95 » Sat Jan 09, 2021 5:23 pm[/url]":18xvnt4z]Štadler je skoro nečujan,ali on ne spada u brze vozove,krajnji limit mu je 160km na sat po najboljoj mogućoj pruzi. Svi klasični vozovi za velike brzine su bučni
Ni jedan voz "za velike brzine" nije bučniji od naših cisterni.
Uh, po stoti put.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811804#p811804:18xvnt4z je napisao(la):Putnik95 » Sat Jan 09, 2021 5:23 pm[/url]":18xvnt4z]Da li je na ovoj brzoj pruzi Beograd-Novi Sad predviđeno postavljanje zvučnih barijera,barem na deonicama koje prolaze pored ili kroz gusto naseljena mesta,kao što su Novi Beograd,Zemun,Batajnica,Nova Pazova,Stara Pazova,Inđija,Petrovaradin,Novi Sad?
Brza pruga se gradi od Prokopa do Novog Sada nego mnogo kraće. Kroz NBG i Novi Sad će vozovi ići manje više istom brzinom kao sada, pa ako ovih 40 godina nikome ne smeta neće ni od sada.
U svetu su barijere retke kao sredstvo protiv zvučnog zagađenja.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811875#p811875:oq2kxx6o je napisao(la):SunnyBoy » Sub Jan 09, 2021 11:44 pm[/url]":oq2kxx6o]A da li iko razmislja o, na primer, mogucnosti uspostavljanja auto - vozova iz DE i AT do Atine ili Nisa?
Turci bi mnogo cesce isli kuci, a koristili i autovoz koliko god je moguce. I pola bugarske sa zapada bi gledalo da skrati voznju, a ni nasi ne bi bili nezainteresovani. Takodje, dobar deo turista bi iz Nemacke u sezoni forsirao ovakav prevoz. To bi znacajno povecalo isplativost pruge, a sigurno bi bilo zainteresovanih.
Bez auto - vozova bi vecina ljudi i dalje isla kolima kuci, maltretirajuci se mnogim hiljadu kilometara na putevima i cekajuci satima u guzvama na granicama.
Putnik95":oq2kxx6o je napisao(la):I koji dnevni takt bi mogao da ima CRH
Pa zar onaj voz sa makete koji planiraju da kupe nije CRH ?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811936#p811936:10sqaj13 je napisao(la):WLABmz » Ned Jan 10, 2021 11:12 am[/url]":10sqaj13][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=811875#p811875:10sqaj13 je napisao(la):SunnyBoy » Sub Jan 09, 2021 11:44 pm[/url]":10sqaj13]A da li iko razmislja o, na primer, mogucnosti uspostavljanja auto - vozova iz DE i AT do Atine ili Nisa?
Turci bi mnogo cesce isli kuci, a koristili i autovoz koliko god je moguce. I pola bugarske sa zapada bi gledalo da skrati voznju, a ni nasi ne bi bili nezainteresovani. Takodje, dobar deo turista bi iz Nemacke u sezoni forsirao ovakav prevoz. To bi znacajno povecalo isplativost pruge, a sigurno bi bilo zainteresovanih.
Bez auto - vozova bi vecina ljudi i dalje isla kolima kuci, maltretirajuci se mnogim hiljadu kilometara na putevima i cekajuci satima u guzvama na granicama.
Turci imaju Optimu Express koja saobraća od Filaha do Jedrena jednom nedeljno van grejne sezone.
Putnik95":10sqaj13 je napisao(la):I koji dnevni takt bi mogao da ima CRH
Odakle CRH u Srbiji? :lol:
Infrastruktura Železnice Srbije raspisala je tender za nabavku usluge tehničke kontrole projekta za građevinsku dozvolu za projekat modernizacije i rekonstrukcije mađarsko-srpske železničke pruge, deonica Novi Sad-Subotica.
Procenjena vrednost posla bez PDV-a iznosi devet miliona dinara.
...