Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Могао си добронамерно да ставиш обе слике, зумирану и нормалку, биле су једна иза друге, па да коментаришеш :roll:

133728295_10218500486808159_2891497841746229974_o.jpg


133272512_10218500487008164_5132176913220050368_o.jpg
 
Upravo to. Ne vidim poentu u konstantnom pokušavanju da se stanje na terenu prikaže gorem od onog što jeste.
Ako trasa pruge krivuda na ovoj deonici onda postoji dobar razlog za to. Ne verujem u priču da ih je mrzelo da se bakću sa eksproprijacijom na ovom delu zato što su pare već obezbeđene a i već su prugu na dosta mesta dobrano ispomerali.Tako da ta priča da su ili nesposobni da pravilno isprojektuju trasu ili da nisu hteli da prave posao sami sebi oko eksproprijacije,ne pije vodu UOPŠTE.
 
Ta deonica je ostala takva zato što je proračunato da radijusi zadovoljavaju projektovanu brzinu i da nema potrebe za ispravljanjem. Najverovatnije te 3 krivine postoje tu još od kako je pravljena pruga 1883. iz ko zna kog razloga. Tamo gde je vremenom ispravljana pruga se može dosta jasno videti stara trasa kroz parcelizaciju poput deonice između Nove Pazove i Stare Pazove gde je pomerena pruga na potpuno novu trasu na celoj dužini između 2 naselja samo da bi se ispeglala jedna jedina krivina i lakše denivelisala pruga. Kada budemo ispravljali krivine za brzinu od 300 km/h jednog dana, možda tada isprave i ovo, ali to je već teška futurologija.
 
Ta blaga "S" krivina je nastala kao bi se dobio pravolinijski prilazak i prolazak kroz stanicu, u istom pravcu....
Dovrsite pravilan luk triangle i videcete gde se tangencijalno spajao sa bivsom trasom.


Inace, svako ko se bavio fotografijom zna da teleobjektivi t.j. ZOOM objektivi KOMPRESUJU dubinu fotografije.
Fotografija je 2D, a nase oci prenose mozgu 3D sliku. Nije isto.
 
Da je tako bila bi jedna "S" krivina a ne ukupno 5 krivina na oko 3km pruge. Jedini meni logičan razlog je ublažavanje pada, koji i nije veliki.
Proverio sam u Katastru i onaj plac koji se zaobilazi ovom šikanom se takođe vodi na železnicu.

Nego, ajde da završimo. Daj bože da ste svi vi u pravu a da sam ja glup i da ne kapiram da je ovo vrhunsko rešenje i da postoji neki dobar a meni skriven razlog za provlačenje brze pruge u metar istom trasom iz 1883. Ja ostajem pri tome da ovo nije primereno za 200km/h.
Što kažu braća Bugari, nema lošo. Ja i dalje naivno verujem da će se voziti bar 160km/h.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807759#p807759:1lfzjtnj je napisao(la):
Pendolino » Sun Dec 27, 2020 9:14 pm[/url]":1lfzjtnj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807702#p807702:1lfzjtnj je napisao(la):
mvbg1 » Sun Dec 27, 2020 6:05 pm[/url]":1lfzjtnj]Pa eno Pendolino prvi pokrenu priču o brzinama koje su daleko ispod 200km/h.
Jesam i priznao sam da sam preterao, ali i dalje mislim da su mogli mnogo elegantnije.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807702#p807702:1lfzjtnj je napisao(la):
mvbg1 » Sun Dec 27, 2020 6:05 pm[/url]":1lfzjtnj]A i po hektometarskim oznakama pored koloseka se vidi da su ove krivine raspoređene na cca 2000m dužine a ne "otprilike u kilometar", što je moraš se složiti mnogo više.
Upravo sam te oznake i brojao kada sam rekao "oko kilometar".

Evo snimka gde se vidi stanje od pre radova:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TDurvohSa7w[/youtube]
Broj krivina je isti, za poziciju nisam siguran. Na 38:58 ulazi u prvu krivinu na 39:17 lokomotiva izlazi iz treće. Piše da je tu v=90km/h, tako da za tih 19 sekundi može da pređe nekih 475m.
Neka su ih sada malo i razmakli ali mnogo je to kratko a nije bilo potrebe.

.
Kod:
https://youtu.be/TDurvohSa7w?t=2337
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807702#p807702:1lfzjtnj je napisao(la):
mvbg1 » Sun Dec 27, 2020 6:05 pm[/url]":1lfzjtnj]Zaobilaženje na ovim delovima je prouzrokovano možda vodoizvorištem, gasovodom,itd. itd...
Mislim da nije:


Ja bi voleo da tu ide voz 200km/h već sad. Ipak, poučen iskustvom sa novih svemirskih pruga za Pančevo i Gilje-Paraćin imam itekako razloga da sumnjam u sve ove priče o 200 i 25 minuta.
Neću više da smaram sa svim ovim. Izvinite na smetnji.
:sesir:
file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807759#p807759:s6nztifx je napisao(la):
Pendolino » Ned Dec 27, 2020 10:14 pm[/url]":s6nztifx]
Ja bi voleo da tu ide voz 200km/h već sad. Ipak, poučen iskustvom sa novih svemirskih pruga za Pančevo i Gilje-Paraćin imam itekako razloga da sumnjam u sve ove priče o 200 i 25 minuta.
Neću više da smaram sa svim ovim. Izvinite na smetnji.
:sesir:

Pre neki dan je novi ministar saobracaja u jutarnjem programu izjavio da licitiranje sa 25 minuta neozbiljno i da je ono cemu se nadaju 35-40 minuta. Meni to zvuci donekle realno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807849#p807849:7np11so3 je napisao(la):
Pendolino » Pon Dec 28, 2020 2:17 am[/url]":7np11so3]Ja i dalje naivno verujem da će se voziti bar 160km/h.

Preko 160 km/h se neće ni voziti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807891#p807891:1adfv3cf je napisao(la):
Пантограф » 28 Dec 2020 10:14 am[/url]":1adfv3cf]45 je realno, toliko je bilo predviđeno i projektom Brze pruge Srbije (250 km/h).
Naravno da je 45minuta realno. Te dnevno političke gluposti od 25-30min nisam niti ću uzimati za ozbiljno.
 
Ljudi,sada malopre sam slučajno pretraživao redove vožnje na sajtu Srbija Voza,i tamo su stavili podatak da se,počev od današnjeg dana,uvodi jedan voz dnevno od Beograd-Centra do Požarevca,koji iz Beograda kreće u 10:10,a iz Požarevca kreće nazad u 19:05 uveče. Ko mi ne veruje,neka proveri na sajtu Srbija Voza u rubrici "stanični red vožnje" za Požarevac ili Beograd-Centar. Šta mislite,da li je to tehnička greška administratora sajta? Ili su možda delimično pustili saobraćaj na pruzi sa tim jednim vozom,dok se radovi paralelno odvijaju dalje?
 
Ако политички маркетолози процене да је важно да се речи вође испуне, на камерама ће да пусте воз да на пуној брзини прође деоницу у тест режиму како би свима показали да "може". А што да не. Ако крене из Београда на чистој прузи, до Новог Сада ће стићи за 30 минута...
 
Haha, trenutno Beograd - Požarevac jedino može da ide ako su nabavili voz koji može da se kreće po tucaniku bez pragova i šina. Možda su namontirali gusenice na Gorbačova. :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807963#p807963:11smx02r je napisao(la):
WLABmz » 28 Dec 2020 02:19 pm[/url]":11smx02r]Haha, trenutno Beograd - Požarevac jedino može da ide ako su nabavili voz koji može da se kreće po tucaniku bez pragova i šina. Možda su namontirali gusenice na Gorbačova. :lol:
Zanemaruješ trasu:požarevac-Krsna-V.Plana-Mladenovac-Bgd C.
PS. Sarkazam
 
Stvarno su na sajt stavili jedan polazak iz Beograd Centra u 10:10,pokušao sam da slikam i pošaljem,ali je rezolucija prevelika. Pomislio sam da su šine možda gotove,pa su delimično pustili saobraćaj dok još rade na stanicama,tako je u prvoj polovini 2018. funkcionisala pruga između Prokopa i Resnika,saobraćaj se odvijao dok su trajali radovi(iako su kašnjenja bila po sat vremena minimalno).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807970#p807970:3c3oswg7 je napisao(la):
Putnik95 » Pon Dec 28, 2020 3:28 pm[/url]":3c3oswg7]Stvarno su na sajt stavili jedan polazak iz Beograd Centra u 10:10,pokušao sam da slikam i pošaljem,ali je rezolucija prevelika. Pomislio sam da su šine možda gotove,pa su delimično pustili saobraćaj dok još rade na stanicama,tako je u prvoj polovini 2018. funkcionisala pruga između Prokopa i Resnika,saobraćaj se odvijao dok su trajali radovi(iako su kašnjenja bila po sat vremena minimalno).

Video sam to na sajtu. Sigurno je greška. Od Prokopa do Resnika je dvokolosečna pruga, pa se saobraćaj odvijao naizmenično po kolosecima. Od Rakovice do Male Krsne je jednokolosečna pruga. Nisu bila kašnjenja sat vremena minimalno. Bilo je i kraće i duže.
 
Baš u rano proleće 2018. sam putovao vozom od Beograda do Kosjerića,ta linija je profunkcionisala dva meseca ranije,i ja sam bio sav ushićen kao da se vozim TGV-om. Međutim,u startu je sa polaskom iz Beograd-Centra kasnio sat vremena,a onda mu je samo do Resnika trebalo punih 45 minuta. Kilavio se i kasnije,tako da sam do Kosjerića putovao 3 i po sata,umesto 2 sata koliko treba po redu vožnje. I kasnije se ponavljao sličan scenario negde do leta 2018. kada se stanje naglo popravilo,danas užički i niški vozovi skoro uopšte ne kasne,ali mene kod ovog novog ili planiranog polaska za Požarevac kopka nešto drugo: izgleda da će voz stajati na stanicama Rakovica i Beli Potok,međutim koliko vidim nema stajanja na stajalištima Jajinci,Zuce i Zuce Ukrsnica,a njih je sve koristio stari Beovoz dok ga je bilo. Ako je na tim stajalištima bilo putnika za Beovoz,ne verujem da nebi bilo putnika za voz Beograd-Požarevac. Takođe bi trebalo revitalizovati i stajalište Pinosava na niškoj pruzi između Resnika i Ripnja Kolonije,makar za BG Voz,ali ona tek mora temeljno da se renovira,jer je na mestu te zgrade i puta koji vodi do nje bukvalno izrasla amazonska džungla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=807963#p807963:1fj87m5o je napisao(la):
WLABmz » 28 Dec 2020 02:19 pm[/url]":1fj87m5o]Haha, trenutno Beograd - Požarevac jedino može da ide ako su nabavili voz koji može da se kreće po tucaniku bez pragova i šina. Možda su namontirali gusenice na Gorbačova. :lol:
I ako su došli do onog Teslinog patenta za bežični prenos struje.
 
Potpisan aneks ugovora za drugu fazu rekonstrukcije deonice pruge Stara Pazova-Novi Sad

Kompanija RZD International i Infrastruktura železnice Srbije potpisale su aneks ugovora za drugu fazu rekonstrukcije deonice pruge Stara Pazova-Novi Sad, saopšteno je danas.

Dokumentom je predviđeno izvođenje radova i isporuka materijala u iznosu od 58 mil EUR u okviru druge faze rekonstrukcije, modernizacije i izgradnje dvokolosečne pruge za brzine do 200 kilometara na sat na deonici Stara Pazova–Novi Sad dužine 40,44 kilometra, na pruzi Beograd-Budimpešta.

Svi radovi biće završeni do kraja 2021. godine, navodi se u saopštenju RZD International-a.

Dodaje se da će se za izvođenje radova u Srbiji koristiti oprema i tehnologije koje će obezbediti da nova železnička pruga ispunjava sve zahteve za saobraćaj velikim brzinama.
https://www.ekapija.com/infrastructure/ ... azova-novi
 
Надам се да друга фаза подразумева контактну мрежу, сигналне уређаје и осталу опрему.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808044#p808044:2fx0tw40 je napisao(la):
Дошљак » Pon Dec 28, 2020 8:42 pm[/url]":2fx0tw40]Надам се да друга фаза подразумева контактну мрежу, сигналне уређаје и осталу опрему.

Valjda je to to, jer ovi novinari su šampioni u objavljivanju vesti bez ikakvih konkretnih informacija, pošto se iz ove vesti ama baš ništa ne može saznati šta obuhvata "druga faza".
 
Nema šta drugo, sigurno je kontaktna mreža i signalizacija
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808053#p808053:1cwqeu7l je napisao(la):
WLABmz » 28 Dec 2020 07:59 pm[/url]":1cwqeu7l]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=808044#p808044:1cwqeu7l je napisao(la):
Дошљак » Pon Dec 28, 2020 8:42 pm[/url]":1cwqeu7l]Надам се да друга фаза подразумева контактну мрежу, сигналне уређаје и осталу опрему.

Valjda je to to, jer ovi novinari su šampioni u objavljivanju vesti bez ikakvih konkretnih informacija, pošto se iz ove vesti ama baš ništa ne može saznati šta obuhvata "druga faza".
Ako je ovo potpisan ugovor za km i signalizaciju onda ste džaba kukali nedeljama unazad. Barem što se tiče Ruske deonice optimističan sam da će to biti gotovo do kraja 2021. Kinezi sigurno probijaju rokove ovim tempom.
Mada godinu dana je dugačak period.
 
И вечерас искакање воза из шина, три теретна вагона, Банатско Милошево.
 
Vrh