Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761373#p761373:1eozho0i je napisao(la):
Pendolino » 29 Jul 2020 11:30 pm[/url]":1eozho0i]Ako zaista bude 160km/h negde od Vrčina do Lapovo varoš-i
Vrčin se zaobilazi.

[/quote]
Danas sam pratio vozove u čvoru Niš i kašnjenja su od pola sata i jače. Re za Belu Palanku je kasnio 50 minuta u polasku.
...i pored vrlo komotnog reda vožnje.
[/quote]
Kašnjenja su uzrokovana smanjenjem brzina zbog visokih temperatura.
 
Prica se da ce biti na 200 km/h.
 

Prilozi

  • pruga12.jpg
    pruga12.jpg
    161,3 KB · Pregleda: 3.062
  • pruga1.jpg
    pruga1.jpg
    173,4 KB · Pregleda: 3.060
Мене уопште не чуди да та прича оде до Македоније. То је ваљда и био циљ - 160км/ч за теретни а као бонус 200км/ч путнички.
Јеидно се даје овако на кашичицу, како би се политички поени скуљали стално.
 
Rekao je da od Nisa do Makedonije ide 120 km/h ili 160 km/h, zavisno od toga sta strucnjaci odluce.
 
Та мапа постоји одавно, али су и после њеног појављивања из министарства поновили да ће ипак бити нова траса пруге (иако су Кинези прошле године ангажовали једну београдску фирму да им ради подлоге за трасу преко Младеновца). Лично, више бих и волео преко Младеновца, мада, то је брдска пруга, и ту би морали да праве повеће тунеле.

https://www.ekapija.com/news/257296...u-za-rekonstrukciju-pruge-resnik-velika-plana

Могуће је да Кинези гурају трасу преко Младеновца.

Узгред, Вентилатор данас већ продужио време путовања БГ-Ниш на сат и по.
 
и ја сам лично за правац ка Младеновцу. али је питање да ли има довољно места да се прави други колосек и геометрија за 200
 
Од Кусатка до В. Плане је остављено место за други колосек кад је рађен ремонт пре 15-ак година, све до оног сопотског села сигурно има места. Али, одатле ка Реснику... мост у Парцанима, Рипањски тунел, раљски успон... све неупотребљиво и исто би морала сасвим нова траса. Ту има места, али под земљом и на стубовима. А ја бих волео ту трасу због путничке железнице: јер је краћа, пролази кроз велика места (Младеновац, Паланка), а такође отвара могућност да (једног лепог дана) коначно направимо пругу кроз срце Шумадије, ка Тополи и Аранђеловцу (- Крагујевцу; - Милановцу Горњем и Чачку).
 
Resnik - Velika Plana jednokolosečna pruga, koliko vidim

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Po ovim slikama, kao da ne planiraju drugi kolosek, ili je to trenutno stanje
505d6cf7c23f1251edbe0a275104cf9c.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Ovo je trenutno stanje. Planirana je nova dvokolosečna pruga za 200km/h skroz do Velike Plane
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761536#p761536:2l6amj2q je napisao(la):
Пантограф » 30 Jul 2020 02:37 pm[/url]":2l6amj2q]Од Кусатка до В. Плане је остављено место за други колосек кад је рађен ремонт пре 15-ак година, све до оног сопотског села сигурно има места. Али, одатле ка Реснику... мост у Парцанима, Рипањски тунел, раљски успон... све неупотребљиво и исто би морала сасвим нова траса. Ту има места, али под земљом и на стубовима. А ја бих волео ту трасу због путничке железнице: јер је краћа, пролази кроз велика места (Младеновац, Паланка), а такође отвара могућност да (једног лепог дана) коначно направимо пругу кроз срце Шумадије, ка Тополи и Аранђеловцу (- Крагујевцу; - Милановцу Горњем и Чачку).


+100000000000

Slazem se od reči do reči.
Upravo sam tako nesto hteo i da napisem.

Time bi i Kragujevac jednog dana dobio direktnu vezu sa Beogradom.
 
Mislim da će nečime trebati da obiđu deo postojeće trase u Palanki. Prolazi bukvalno pored kuća. U Plani, Mladenovcu itd ne prolazi kroz samo jezgro grada.
 
Evo već pomerili rok za Beograd-Niš za 2025 godinu, što je i dalje malo verovatno, ali moguće.
 
Mrka u gostima doneo studiju 1991.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=w11CoMcXams[/youtube]
 

Prilozi

  • studija 1991.jpg
    studija 1991.jpg
    204,5 KB · Pregleda: 1.742
да ли је овај Марић икада трезан? иначе, је л' Мрка ок? нешто је много мршав
 
I dalje ne mogu da verujem kako oni to tako lako iznose informacije da će BG-NS putovanje trajati ispod pola sata

Sent from my Nokia 7.1 using Tapatalk
 
Samo da se zna, do 2008. godine agencijski vozovi od Sida ka Nisu saobracali ispod pet sati. Tacnije, 4,5 sata. Voz je imao jedno zaustavljanje na N. Beogradu zbog naloga. Na 90% trase je saobracao brzinom od 100kmh. Sto znaci da je relaciju Beograd-Nis savladavao za nekih 3,5 sati obzirom na uski deo preko Cuprije koji vise ne postoji.

Ako se bude radilo kako se sad prica, brzi vozovi bi mogli da saobracaju ispod dva sata voznje. Ali da prvo pricekamo pocetak radova, pa tek onda da planiramo za koliko ce godina da je zavrse. Na zeleznici se slabo prica o tome, jer ovo sto do sada rade ka St. Pazovi ide jako sporo tj radovi su stali jer je nasima to u interesu. Da se Kinezi pitaju, vec bi sve bilo uveliko gotovo.
 
Zasto bi našima bilo interesu da radovi stanu?

Da je tako ne bi ni krenuli da grade prugu.
 
Не да стану, него да се отегну, и да се периодички пуштају како политичка кампања захтева...
 
Vrh