Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684023#p684023:3evn11iz je napisao(la):
JohnnyLee » 29 Nov 2019 12:19 pm[/url]":3evn11iz]шта они могу да ураде за 36 сати?

Tako se radi remont kilometar po kilometar pruge. Zatvore deonicu na 36h i onda remontuju km pruge komplet. Sve povade, stave sve novo, podbiju, puste saobraćaj smanjenom brzinom i onda dalje rade. Da li će se kod nas zaista tako i raditi, ostaje nam da vidimo.
 
Tako se radilo u Bosni, Doboj-Banjaluka i Sarajevo-Čapljina, saobraćaj je puštan povremeno.
Mada njima su radili ltalijani čini mi se, sa modernom opremom za remont.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684124#p684124:sh2t9s6p je napisao(la):
Železničar » Pet Nov 29, 2019 7:37 pm[/url]":sh2t9s6p]

Tako se radi remont kilometar po kilometar pruge. Zatvore deonicu na 36h i onda remontuju km pruge komplet. Sve povade, stave sve novo, podbiju, puste saobraćaj smanjenom brzinom i onda dalje rade. Da li će se kod nas zaista tako i raditi, ostaje nam da vidimo.

S tim da pošto 26 km pruge planiraju da rade 2 i po godine ispada da da će za 36h u proseku remontovati par metara pruge... :lool: :lool: :lool:
 
http://www.railserbia.net

Zbog gašenja, forum nije dostupan. Logovanjem možete videti poslednju verziju postova.


Ode forum ??

Činjenica je da je izvesno vreme nikakav dotok poruka.

Koji domaći žel. forum preporučujete?
 
Jуче је поводом дана бивше републике саобраћао Плави воз са Топчидера до Ужица. Нажалост, композицију је уместо оригиналне локомотиве 666 вукла локомотива 441, иако је Маршалка била присутна на истој станици. Сама станица Топчидер би требала поред функционалног да добије и естетско сређивање, има леп потенцијал да одатле крећу сви туристички возови попут Плавог и Романтике.





Надам се да Игор неће замерити што сам фотографије окачио преко другог форума где је ограничење 5МБ :D
 
Kao ideja je ok, ali sa Topčidera ne može da "smota" ka Prokopu, nego bi morao do Rakovice, pa promena pravca. Ili da se napiše neko posebno pravilo po kome bi išao u "rikverc" do one rasputnice kod Plavog voza pa odatle normalno.
 
Кад се изгради пуна железничка обилазница мислим да ни не би било потребе да специјални туристички возови иду кроз Прокоп. За Срем и Бачку преко Остружнице, а за Банат преко новог моста код Винче када се изгради. А искрено не бих волео да видим парњачу на Прокопу, док ми је Романтика са електро локомотивом глупост.
 
Batajnica, posle zeleznicke stanice ka Pazovi...

6KL82F7.jpg


1mvBclI.jpg


EJCWFDK.jpg


ppwj48X.jpg


LNh1PV6.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684241#p684241:jawy3blu je napisao(la):
Дошљак » Sub Nov 30, 2019 11:45 am[/url]":jawy3blu]Сама станица Топчидер би требала поред функционалног да добије и естетско сређивање, има леп потенцијал да одатле крећу сви туристички возови попут Плавог и Романтике.

Stanica Topčider će biti ukinuta kao i deonica pruge od Rasputnice G do Topčidera kada bude završena TPS Zemun.
 
Video sam da menjaju prugu od Novog Bečeja prema Miloševu, jel zna neko sta planiraju tačno?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=684362#p684362:2fc0xnw7 je napisao(la):
Bobo11 » 30 Nov 2019 06:39 pm[/url]":2fc0xnw7]Video sam da menjaju prugu od Novog Bečeja prema Miloševu, jel zna neko sta planiraju tačno?
Remont koloseka,podizanje brzine sa sadašnjih 20 na 60km/h i podizanje osovinskog pritiska sa 16 na 22.5 tone.
Priprema pruge za pomoćni prevozni put ka Subotici, kada se zatvori Novi Sad-Vrbas-Subotica.
 
Kad ovog Stanisavljevića vidim i čujem, proliv dobijem.
 
Dobar video - sto su vozovi toliko skupi a zasto su potrebni malim sredinama
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fwjwePe-HmA[/youtube]
 
Mora da su i Zorkači dali malo supstance iz Jovanjice, pa je rešila da rekonstruiše nikada izgrađenu prugu. :laugh: :laugh: :laugh:


Kinezi žele da rekonstruišu prugu Valjevo-Loznica

Beograd -- Potpredsednica vlade Zorana Mihajlović razgovarala je danas s delegacijom kompanije CCECC o mogućnostima saradnje na novim projektima u oblasti železnice.
Izvor: B92 ponedeljak, 2.12.2019. | 13:01 -> 13:10


"Srbija želi da bude privredno najbrže rastuća zemlja u regionu i stoga veliku pažnju posvećujemo investicijama u oblast transporta, u kom modernizacija železnice ima posebno važno mesto. Srbija ima veoma dobru saradnju sa mnogim kineskim kompanijama, posebno kroz inicijativu ’Jedan pojas, jedan put'", rekla je Mihajlovićeva.

Sun Man, direktor Kancelarije za Balkan kompanije CCECC (China Civil Engineering and Construction Company), rekao je da je ova kompanija posebno specijalizovana za projekte u oblasti železnice i da je u Srbiji zainteresovana za projekat rekonstrukcije pruge Valjevo-Loznica.
Možda vas zanima

"Nadamo se da ćemo imati prilike da u okviru globalne inicijative ’Jedan pojas, jedan put’ učestvujemo na infrastrukturnim projektima u Republici Srbiji", rekao je.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=12&dd=02&nav_id=1625459
 
Zanimljiva vest. Ako se odnosi na prugu Izmedju Valjeva i grada Loznice, ta pruga nikad nije završena, pa ne može biti rekonstrukcija.
Možda je reč "rekonstrukcija" upotrebljena jer kad god je kretala izgradnja izbio je rat - 1914 - 1941 - 1990 - 1989
 
Opet se nadaš bez pokrića. Nisu ništa uprskali, već zarađuju više, jer vagon sa otvorenim salonom ima oko 20% veći kapacitet nego vagon sa kupeima.
А шта кажете на кола типова X и Z другог разреда која на ходнику имају седишта на расклапање? :D Сигурно се сећате кола типа X која смо купили од немачких железница, а која су до пре 5, 6 година возила. Дизајнери кола та 2 типа су мислили и на практичност, и то ми се опет више свиђа неголи сардињење у колима и гарнитурама без купеа. А опет се постиже приближно исти ефекат.
Али зато, тужна стварност... Барац 431/430 никад гори, често га чине искључиво наши Z1 вагони без купеа. Најгора кола уз Y Atl и Btl кола на нашим железницама икада, боље да су купили још Z2.
 
ништа значајније већи капацитет, а неудобине 5 пута. и још да не говором што у возовима са купеима имаш мање места за стајање
 
Ја баш тврдим контра. Какав црни простор за стајање у возовима без купеа, молим Вас? :roll:
 
Ja licno vise volim vozove sa kupeima, ove EMV I TGVi su mi kao konzerve za sardine.
 
Лепо сам ја јуче описао гарнитуре - трамваји који покушавају да глуме возове, али то им баш и не успева. Шта рећи када један швајцарски трамвај којим се возиш београдским џадама 15 - 20 минута има удобнија седишта од воза (у првом реду Горбачови са пластичним седиштима и Флиртови) у ком ћеш провести и по 7 - 8 сати? :lool: Смејурија једна.
 
OK, dosta ljudi voli vise klase, ali nemojmo preterivati sad. Taj svajcarski tramvaj koji vozi po beogradu ima sedista gde ja ne mogu da smestim noge ni u jednom redu. A za fazonove klasa, nek putju (ako uopste postoji vise) ka Sofiji, pa od Nisa kada ne radi grejanje i slicno. Leti pakao, zimi ledara, sve prljavo, pa defekt lokomotive... Sve ima svoje. Kakvo je trenutno stanje u zeleznici, uvek bih se pre vozio EMV garniturama nego klasama.
 
Ja sam se vozio OBB, MAV, SNCF, DB, SBB CFF vagonima sa kupeima, to je toliko udobnije od bilo kog novog EMV-a koji se danas proizvodi.
 
Јесте удобније, али може мање људи да седи. Овако начичкаш људе, свима продаш карте и да да певаш борбене.
 
Vrh