Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683191#p683191:2u07l3kg je napisao(la):
JohnnyLee » 26 Nov 2019 12:21 pm[/url]":2u07l3kg]у сваком случају су нам браћа увалила скупо го**о за паре за које смо могли да купимо проверени ДМВ европских произвођача
Može se i tako reći. Mislim nisu za upoređivanje ruski i evropski proizvođači. Da li smo mogli kupiti bolji voz za skoro iste pare? Mogli smo. Da li bi isto prošao u eksploataciji kod nas kao 711? SIGURNO!!!
I još nešto. Ne možete EMV i DMV stavljati u isti koš kada upoređujete pouzdanost i postotak imobilizacije.
Bilo koji DMV bilo kog renomiranog proizvođača, je daleko nepouzdaniji od EMV iste kompanije.
Zbog čega je to tako? Mogu da pretpostavim ali o tome neki drugi put.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683191#p683191:2aj3g6ao je napisao(la):
JohnnyLee » Уто Нов 26, 2019 2:21 pm[/url]":2aj3g6ao]у сваком случају су нам браћа увалила скупо го**о за паре за које смо могли да купимо проверени ДМВ европских произвођача

Па сад, тешко да би за кредит који да ју браћа могли да купимо нешто што је од љутих непријатеља.
Скупо? Па ко нас тера да прихватимо цену коју траже? Могли смо да се ценкамо, ако не за цену воза, онда за делове и слично. Или базу за одржавање, алате...

Него како то иде: мало кафаница, мало ковертица, а на месту менађера који воде тим инжењера бубуљичави студенти мегаблеје и сингидудука.

И опет, ко је ту крив? Браћа или ми?
 
па највише ми, првенствено што смо глупи и ретардирани

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683195#p683195:1w526q1a je napisao(la):
mvbg1 » 26 Нов 2019, 12:37[/url]":1w526q1a]Može se i tako reći. Mislim nisu za upoređivanje ruski i evropski proizvođači. Da li smo mogli kupiti bolji voz za skoro iste pare? Mogli smo. Da li bi isto prošao u eksploataciji kod nas kao 711? SIGURNO!!!
I još nešto. Ne možete EMV i DMV stavljati u isti koš kada upoređujete pouzdanost i postotak imobilizacije.
Bilo koji DMV bilo kog renomiranog proizvođača, je daleko nepouzdaniji od EMV iste kompanije.
Zbog čega je to tako? Mogu da pretpostavim ali o tome neki drugi put.

али опет европски произвођачи имају нешто што се зове корисничка подршка и гаранција. оно што је Русима веома стран појам
 
mvbg1":2b0mg1ek je napisao(la):
Mislim nisu za upoređivanje ruski i evropski proizvođači. Da li smo mogli kupiti bolji voz za skoro iste pare? Mogli smo. Da li bi isto prošao u eksploataciji kod nas kao 711? SIGURNO!!!

:kk:

Ovo je poenta svega. Nama su uvek drugi krivi.

JohnnyLee":2b0mg1ek je napisao(la):
али опет европски произвођачи имају нешто што се зове корисничка подршка и гаранција. оно што је Русима веома стран појам

Ne znam koliko si upoznat sa železnicama u Rusiji i generalno sa železničkom industrijom u Rusiji ili firmom Metrovagonmaš. Ovaj komentar govori da nisi uopšte. Uostalom, prvih 12 DMV je kupljeno iz kredita Eurofima, i uslovi oko garancije i sličnog su morali vrlo biti po zapadnim standardima.
 
Не треба ниво нашег одржавања уопште доводити у питање, па погледајмо само КАФове и Соларисе у ГСПу и све је јасно.
 
Па, добро, али, хајде да упоредимо Соларисе и Икарбусеве... И ови други такође су "са кључним деловима из ЕУ", па су и даље - трећеразредна малосеријска полуиндустријска склепотина у покушају.

Увек су се, и у нашим условима боље показала поуздана и квалитетна возила, чудно би и било да је другачије.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683367#p683367:1i1vlafl je napisao(la):
Пантограф » 27 Nov 2019 09:05 am[/url]":1i1vlafl]Па, добро, али, хајде да упоредимо Соларисе и Икарбусеве... И ови други такође су "са кључним деловима из ЕУ", па су и даље - трећеразредна малосеријска полуиндустријска склепотина у покушају.

Увек су се, и у нашим условима боље показала поуздана и квалитетна возила, чудно би и било да је другачије.
Neozbiljno je porediti autobuse i vozove iz mnogo razloga.
Ali kad smo već debelo u off-u...
Kako objašnjavaš toliku imolizaciju Solarisa za ovo kratko vreme?
Kako objašnjavaš npr. to da je IK-103 kod Arive dok je vozio bio za tri svetlosne dužine ispred GSP-ovih?
103 i Arivu sam dao samo kao primer. Takav odnos je i kod bilo kog drugog modela i bilo kod drugog prevoznika u Beogradu i van njega. Pogledaj stanje Ikarbusovih autobusa u Novom Sadu.
Mislim da već znam odgovor, ali čekam.
Sory za off.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683290#p683290:3by36ek1 je napisao(la):
WLABmz » 26 Нов 2019, 19:18[/url]":3by36ek1]Ne znam koliko si upoznat sa železnicama u Rusiji i generalno sa železničkom industrijom u Rusiji ili firmom Metrovagonmaš. Ovaj komentar govori da nisi uopšte. Uostalom, prvih 12 DMV je kupljeno iz kredita Eurofima, i uslovi oko garancije i sličnog su morali vrlo biti po zapadnim standardima.

упознат сам врло добро са руском железничком индустријом, тако да знам шта причам. а мој коментар је везан за руску корисничку подршку, која не постоји код страних клијената. мислим, погледај на темама о авијацији везано за СуперЏет програм зашто је пропао. и зашто има врло мало руских возова ван ексСССР-а. јер они једноставно не умеју (или их боли она ствар) да пруже корисничку подршку нити да доставе довољно резервних делова. тако је и са нашим 711, тако је и са СуперЏетом и са свим осталим руским производима
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683381#p683381:gu1269hy je napisao(la):
mvbg1 » 27 Nov 2019 11:07 am[/url]":gu1269hy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683367#p683367:gu1269hy je napisao(la):
Пантограф » 27 Nov 2019 09:05 am[/url]":gu1269hy]Па, добро, али, хајде да упоредимо Соларисе и Икарбусеве... И ови други такође су "са кључним деловима из ЕУ", па су и даље - трећеразредна малосеријска полуиндустријска склепотина у покушају.

Увек су се, и у нашим условима боље показала поуздана и квалитетна возила, чудно би и било да је другачије.
Neozbiljno je porediti autobuse i vozove iz mnogo razloga.
Ali kad smo već debelo u off-u...
Kako objašnjavaš toliku imolizaciju Solarisa za ovo kratko vreme?
Kako objašnjavaš npr. to da je IK-103 kod Arive dok je vozio bio za tri svetlosne dužine ispred GSP-ovih?
103 i Arivu sam dao samo kao primer. Takav odnos je i kod bilo kog drugog modela i bilo kod drugog prevoznika u Beogradu i van njega. Pogledaj stanje Ikarbusovih autobusa u Novom Sadu.
Mislim da već znam odgovor, ali čekam.
Sory za off.
Па, и није неки оф, тиче се, у основи, возова које смо купили.

Знам да друмска и шинска техника нису нарочито сродне, одавно су ме другови са машинца томе научили, па сам зато прво и упоредио овај поезд 711 са адекватним представником возу најсроднијег превозног средства, авиона, а то је Ту-204 (214). И ту је било верзија са западном опремом и моторима. И - ништа. Мала серија, недовршени системи, пројекат недоведен до краја (улагањем још које милијарде евра избацили би трећег члана посаде, неразвијена опрема итд.). И руске компаније већ избациле из употребе. То су прелазни модели у огромним системима који им углавном служе да премосте неке јазове, да попуне рупе док не крену, једном, да праве нешто озбиљно. И то у технички ипак заосталим системима (једно је РЖД, друго су локални произвођачи), који не могу да држе корак без трансфера (стране) технологије - велики акционар произвођача нашег руског воза је Алстом.

Иначе, с обзиром да је реч о индустрији, и то металској, ипак се може донекле стављати у исту раван, ради поређења, производња возова и аутобуса. А, како чујем, новосадски Икарбусеви нису у најбољем стању.

Ја предметни влак, дакле, сигурно не бих купио. Неко - јесте купио. То је исти тај који не одржава возове. Па, добро; видећемо колико дуго ће се наши људи њима возити, и како.
 
Ponovo je spojena pruga kod Zezeljevog mosta, na novom natputnjaku. Pitanje se postavlja zasto bi sada ponovo spajali ako nemaju u planu da koriste staru prugu?
Sigurno stara pruga ako vec smatrate da nece proci kroz onu galeriju ima ulogu u izgradnji nove, inace bi ostavili ovaj deo dok ne dodje na red sve zajedno...

OKviC4C.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683572#p683572:3eyi2etv je napisao(la):
Dalmatinac » Sre Nov 27, 2019 11:25 pm[/url]":3eyi2etv]Ponovo je spojena pruga kod Zezeljevog mosta, na novom natputnjaku. Pitanje se postavlja zasto bi sada ponovo spajali ako nemaju u planu da koriste staru prugu?

Dovoženje materijala za izgradnju nove pruge.
 
Da li su ikad postojali planovi za gradnju veze između Srbije i Bugarske preko Timoka? Pretpostavljam da su Bugari u vreme okupacije u oba rata hteli da spoje Negotin i Zaječar sa Vidinom. Ali su možda postojali i mirnodopski planovi. Sada bi takva pruga bila izuzetno korisna za prevoz tereta kad se bude radila pruga Niš-Dimitrovgrad. A mogao bi da se uvede i međunarodni lokalni voz Vidin-Zaječar.
 
У време када нам је мисаона именица воз до Бијељине и Зворника, где и постоји изграђена потребна инфраструктура мислим да је илузорно размишљати о изградњи нове пруге ка Бугарској.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683654#p683654:3oqrrpzg je napisao(la):
tragac » Čet Nov 28, 2019 10:25 am[/url]":3oqrrpzg]Sada bi takva pruga bila izuzetno korisna za prevoz tereta kad se bude radila pruga Niš-Dimitrovgrad.

Niš - Dimitrovgrad će se raditi sa naizmeničnim otvaranjima i zatvaranjima od 36 sati.
 
Na stranici IŽS objavljena je konačna verzija reda vožnje 2019/2020:

http://infrazs.rs/pristup-infrastrukturi/red_voznje_2019-2020

BG voz se polako, ali sigurno uništava. Uvodi se BG voz za Lazarevac, što za posledicu ima dalje razređenje polazaka zbog nedostatka garnitura. Umesto 150 trasa u redu vožnje 18/19, u redu vožnje 19/20 biće 118 trasa BG voza.

Voz Zvornik - Beograd će dobiti broj 920/921 i korigovan mu je red vožnje od prvobitno planiranog - ipak će stajati u Šapcu i polazak iz Zvornika će biti kasniji, u 7:20.
 
Нисам неки стручњак за железницу, али волео бих ако неко може да ми објасни како нешто за шта је требало годину и по дана да се заврши (Боже дај да буде за толико), а реч је о левом колосеку Београд центар- Земун, може да се заврши за 3 месеца како предвиђају у измењеној изјави о мрежи за 2020. за десни колосек на истој деоници?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683723#p683723:63lvc4u7 je napisao(la):
WLABmz » 28 Nov 2019 01:02 pm[/url]":63lvc4u7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683654#p683654:63lvc4u7 je napisao(la):
tragac » Čet Nov 28, 2019 10:25 am[/url]":63lvc4u7]Sada bi takva pruga bila izuzetno korisna za prevoz tereta kad se bude radila pruga Niš-Dimitrovgrad.

Niš - Dimitrovgrad će se raditi sa naizmeničnim otvaranjima i zatvaranjima od 36 sati.
Da imamo alternativni pravac, mogla bi da se permanentno zatvori dok traju radovi koji bi se duplo brže završili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683932#p683932:2hnnwdj6 je napisao(la):
Aleksandar123 » Pet Nov 29, 2019 12:04 am[/url]":2hnnwdj6]Нисам неки стручњак за железницу, али волео бих ако неко може да ми објасни како нешто за шта је требало годину и по дана да се заврши (Боже дај да буде за толико), а реч је о левом колосеку Београд центар- Земун, може да се заврши за 3 месеца како предвиђају у измењеној изјави о мрежи за 2020. за десни колосек на истој деоници?

Naravno da se neće završiti za 3 meseca. Rokove u tom dokumentu (izjava o mreži) svake godine samo pomeraju. To su šarene laže...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683967#p683967:2nfewtve je napisao(la):
tragac » Pet Nov 29, 2019 8:04 am[/url]":2nfewtve]
Da imamo alternativni pravac, mogla bi da se permanentno zatvori dok traju radovi koji bi se duplo brže završili.

Da, samo što nemamo alternativni pravac, te bi ga trebalo prvo izgraditi, što je minimum 5 godina...

Kao alternativni pravac se gleda trasa preko Skopja i Soluna za Tursku. Pošto se u isto vreme planira i remont Niš - Brestovac (pruga ka Makedoniji) naizmenično će se trasa ka Bugarskoj i Makedoniji zatvarati na 36 sati. Kad je jedna otvorena, druga je zatvorena.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683572#p683572:22uymors je napisao(la):
Dalmatinac » 27 Nov 2019 09:25 pm[/url]":22uymors]Ponovo je spojena pruga kod Zezeljevog mosta, na novom natputnjaku. Pitanje se postavlja zasto bi sada ponovo spajali ako nemaju u planu da koriste staru prugu?
Sigurno stara pruga ako vec smatrate da nece proci kroz onu galeriju ima ulogu u izgradnji nove, inace bi ostavili ovaj deo dok ne dodje na red sve zajedno...

U Petrovaradinu ima opreme i materijala za izgradnju pruge koje je potrebno izmestiti da bi mogli da se rade koloseci u stanici Petrovaradin. To treba izvući i osloboditi koloseke za izgradnju novih.
 
Vrh