Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675677#p675677:2sr5lqpo je napisao(la):
lukarts » 31 Окт 2019, 18:55[/url]":2sr5lqpo]Sad koliko ima istine?

заправо и доста. већина тих ван саобраћаја се, по ономе што сам чуо, користе као донори за резервне делове. а да не кажем да смо их преплатили
 
Ma nismo trebali da kupimo ove ruske kante, eto skoro 20% su van saobracaja a skoro su pa nove i još imaju preveliku potrošnju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675721#p675721:38nrqfq3 je napisao(la):
spatiotecte » 31 Oct 2019 08:44 pm[/url]":38nrqfq3]Ma nismo trebali da kupimo ove ruske kante, eto skoro 20% su van saobracaja a skoro su pa nove i još imaju preveliku potrošnju.
Nisu oni kante Spatio, nego ih ubi neodržavanje i nedostatak rezervnih delova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675394#p675394:20a93vek je napisao(la):
spatiotecte » Wed Oct 30, 2019 11:42 pm[/url]":20a93vek]Pogledaj malo bolje Igorovu reportažu, ovo je potpuno nova pruga koja se gradi maltene od nule. Nije ovo neki remont koji radi ZGOP gde se menja samo gornji stroj kao sto smo imali prilike da vidimo do sad.
:gobb: Pogledao sam je i video na yt i dao sam plusić.

I Gilje-Paraćin je građena potpuno nova trasa od nule. Projektovano i kako kažu, izvedeno za 160km/h a vozi se 120km/h, a bila i jedna lagana vožnja pred Paraćin.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675413#p675413:20a93vek je napisao(la):
WLABmz » Thu Oct 31, 2019 1:22 am[/url]":20a93vek]Kada bi se cela pruga Resnik - Niš remontovala ovo bi bile brzine koje bi se maksimalno mogle izvući iz trase sadašnje prcuge:

Resnik - Ralja 80 km/h
Lapovo - Jagodina 100 km/h
Jagodina - Stalać 140 km/h

*Deonica Mala Krsna - Velika Plana je remontovana pre par godina i brzina je "samo" 100 km/h.*
* Resnik - Ralja je rađena neke 1991. za 80 km/h ali je propalo zbog klizišta.
* Jagodina - Stalać 140 km/h
može tu 160km/h vrlo jeftino
Jagodina Gilje je pravac, do Paraćina je (gore pomenuta) nova pruga, a dalje do Ćićevca ima samo jedna blaga krivina na izlasku iz grada Paračina, koja se može ispeglati. Od Ćićevca je planirana nova trasa.

Rak rana su PP.

...a da, ima i "Mala Krsna - Velika Plana"
:bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675445#p675445:3jwrdncu je napisao(la):
miki_ns » Čet Okt 31, 2019 8:26 am[/url]":3jwrdncu]Ono što me na videu potpuno zbunilo je izgled izlaza iz tunela prema Sremskim Karlovcima, gde se, bar koliko se meni čini, ispod nivoa poslednjeg segmenta koji bi trebao da spoji vijadukt i portale tunela vidi sa obe strane potpornim zidovima potpuno izbetonirana trasa sadašnje pruge, kao da je planirano da ona ostane kao prolaz ispod novog mosta.
U pitanju je galerija koja je pomenuta u tekstu:
"Na izlasku iz tunela, preko stare pruge izgrađena je konstrukcija galerije ramovskog tipa, gde je ispod galerije predviđena drumska saobraćajnica za prolaz vozila za lokalni saobraćaj i tehničko održavanje pruge."
191030-pruga-beograd-novi-sad-cortanovci-08.jpg

191030-pruga-beograd-novi-sad-cortanovci-09.jpg

191030-pruga-beograd-novi-sad-cortanovci-10.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675763#p675763:2jkl4cgj je napisao(la):
spatiotecte » 31 Oct 2019 10:38 pm[/url]":2jkl4cgj]Zar nije bilo bolje da smo uzeli neki DMU kod Stadlera?
Naravno da bi bilo kud i kamo bolje, ali Rusi dali kredit, Rusi nam i prodali vozove.
Uvek sam za unifikaciju voznog parka. Što zbog obuke voznog osoblja, što zbog obuke ljudi iz održavanja. Takođe tu su i rezervni delovi, alati za eventualne popravke i još mnogo toga.
Sve se više priča da će se kupiti vozovi Nemačkog proizvođača što je meni van svake pameti zbog gore iznesenog.
Plus, u prošloj nabavci EMV za 100 milki smo dobili 21 voz, a sada se za isti iznos govori o 18 garnitura.
Jedino ako budu stvarno sve za brzine 200km/h pa otud i veća cena po komadu.
Videćemo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675739#p675739:155bjfgp je napisao(la):
mvbg1 » 31 Окт 2019, 21:36[/url]":155bjfgp]Nisu oni kante Spatio, nego ih ubi neodržavanje i nedostatak rezervnih delova.

проблем свих руских возила/возова/авиона. то је главни разлог зашто је и СуперЏет пројекат тако пропао. једноставно су им односи са клијентима катастрофални

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675864#p675864:155bjfgp je napisao(la):
mvbg1 » 01 Нов 2019, 10:18[/url]":155bjfgp]Naravno da bi bilo kud i kamo bolje, ali Rusi dali kredit, Rusi nam i prodali vozove.
Uvek sam za unifikaciju voznog parka. Što zbog obuke voznog osoblja, što zbog obuke ljudi iz održavanja. Takođe tu su i rezervni delovi, alati za eventualne popravke i još mnogo toga.
Sve se više priča da će se kupiti vozovi Nemačkog proizvođača što je meni van svake pameti zbog gore iznesenog.
Plus, u prošloj nabavci EMV za 100 milki smo dobili 21 voz, a sada se za isti iznos govori o 18 garnitura.
Jedino ako budu stvarno sve za brzine 200km/h pa otud i veća cena po komadu.
Videćemo.

технички је и Штадлер Немац, јер им је један од већих производних погона у Панкову (Берлин). могуће је да ће део гарнитура бити за 200, па је зато мањи број гарнитура у оптицају. а можда реше да узму и неколико двоспратних ;)

иначе, када сам већ споменуо Штадлер, од 2019. имају производни погон и у Румунији, у сарадњи са Електропутере
 
U Berlinu je i BOMBARDIER (i to tako velikim slovima napisano nasred Berlin Hbf). Iskreno njih priželjkujem jer su pokidali sa dizajnom.

Inače, kakvi su planovi za elektrifikaciju? Naša pokrivenost elektrifkacijom je najgora u Evropi.
 
Ne bih ja insistirao na elektrifikaciji kao na primarnom cilju. Bio sam nedavno u Irskoj i vozio se njihovim regionalnim železnicama, koje fenomenalno šljakaju na dizel + tačne su...
... Doduše, izazvale su mi strahovitu alergiju, ali, bože moj.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Nlk0AjvT6yY[/youtube]
 
ово су праве дизелке:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wEETEOcQW90[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yG0N58_dUuY[/youtube]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675927#p675927:296m9qna je napisao(la):
DzonTravolta » 01 Нов 2019, 12:26[/url]":296m9qna]Ne bih ja insistirao na elektrifikaciji kao na primarnom cilju. Bio sam nedavno u Irskoj i vozio se njihovim regionalnim železnicama, koje fenomenalno šljakaju na dizel + tačne su...
... Doduše, izazvale su mi strahovitu alergiju, ali, bože moj.

слажем се. приорите треба да буде ремонтовање пруга на најмање пројектовану брзину, повећање брзине на деоницама где је то могуће, па тек онда електрификација
 
Ево три слике са радова у станици Инђија, ћале ми послао јуче.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675630#p675630:9aebh67n je napisao(la):
DzonTravolta » Čet Okt 31, 2019 4:44 pm[/url]":9aebh67n]Da li je neko imao prilike da baci oko na novi RV? Onaj link, koji je cirkulisao pre par nedelja je imao virus.

Nije virus, link je sa stranice infre. Nekima antivirusi često prepoznaju virus tamo gde ga nema.

1) Biće direktan voz 5200/5201 Zvornik - Beograd - Zvornik, bez ulaska u Šabac. Ujutru u 5.49 iz Zvornika, nazad iz Beograda u 14:00 za Zvornik. Vreme putovanja Beograd - Loznica malo preko 3 sata, Beograd - Zvornik malo preko 3 i po sata. (Zvornik je stanica u Srbiji, čisto da ne bude zabune)

2) Jutarni brzi iz Niša za Beograd i popodnevni brzi iz Beograda za Niš će produžiti do Leskovca.

3) Ukida se 414/415 na delu Beograd - Zagreb (ostaje na delu Zagreb - Švarcah) i umesto njega u istom terminu saobraća 412/413 Beograd - Zagreb do početka oktobra 2020. Od početka oktobra 2020. umesto 412/413 saobraća 1412/1413 sa polaskom oko 7h iz Beograd i dolaskom nazad u Beograd oko 20h.
 
Hvala. Ovo za Loznicu i Zvornik nije nimalo loše, tu su faktički konkurentni busevima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676655#p676655:2dy60ees je napisao(la):
DzonTravolta » Ned Nov 03, 2019 5:56 pm[/url]":2dy60ees]Hvala. Ovo za Loznicu i Zvornik nije nimalo loše, tu su faktički konkurentni busevima.

Da bi bili konkurentni moraju imati bar 4 para vozova dnevno. Ovo odgovara samo onima koji imaju nešto preko dana da odrade nešto u Velikom Selu i vrate se isti dan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=676647#p676647:1jm51h38 je napisao(la):
WLABmz » Ned Nov 03, 2019 4:05 pm[/url]":1jm51h38]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=675630#p675630:1jm51h38 je napisao(la):
DzonTravolta » Čet Okt 31, 2019 4:44 pm[/url]":1jm51h38]Da li je neko imao prilike da baci oko na novi RV? Onaj link, koji je cirkulisao pre par nedelja je imao virus.

Nije virus, link je sa stranice infre. Nekima antivirusi često prepoznaju virus tamo gde ga nema.

1) Biće direktan voz 5200/5201 Zvornik - Beograd - Zvornik, bez ulaska u Šabac. Ujutru u 5.49 iz Zvornika, nazad iz Beograda u 14:00 za Zvornik. Vreme putovanja Beograd - Loznica malo preko 3 sata, Beograd - Zvornik malo preko 3 i po sata. (Zvornik je stanica u Srbiji, čisto da ne bude zabune)

2) Jutarni brzi iz Niša za Beograd i popodnevni brzi iz Beograda za Niš će produžiti do Leskovca.

3) Ukida se 414/415 na delu Beograd - Zagreb (ostaje na delu Zagreb - Švarcah) i umesto njega u istom terminu saobraća 412/413 Beograd - Zagreb do početka oktobra 2020. Od početka oktobra 2020. umesto 412/413 saobraća 1412/1413 sa polaskom oko 7h iz Beograd i dolaskom nazad u Beograd oko 20h.
Kakav šuk politički nepodobnom Šapcu. Pretpostavljam da se putnički saobraćaj u Šapcu potpuno ukida pošto je voz Ruma-Šabac-Ruma u ovakvoj postavci stvari suvišan, jer će Sremci od Klenka do Rume i dalje do Beograda svakako moći vozom Zvornik-Beograd-Zvornik. Da nije "Zorke" verovatno bi nam i šine počupali i minirali most. :bash:
 
Баш безвезе. Мада можда се смилују и направе стајалиште код бувљака. Да нема Зорке, сам град би тражио чупање шина и нову станицу или код Триангле или на бувљаку, зарад ширења према Сави.
 
Novi kredit za železnice:

Srbija od Rusije uzima kredit od 172,5 miliona evra za železnicu
http://rs.n1info.com/Biznis/a540819/Srb ... znicu.html
Kreditom bi se finansiralo 75 odsto vrednosti svakog ugovora o isporuci robe i obavljanju radova prilikom izgradnje deonica Stara Pazova - Novi Sad i Valjevo - Vrbnica - granica sa Crnom Gorom, kao i izgradnje jedinstvenog železničkog dispečerskog centra.
 
Čudi me da ovo od Stare Pazove do Novog Sada već nije bilo finansijski pokriveno.
A za ovo od Valjeva do Vrbnice je dobra vest i nadam se da će što pre da se krene u realizaciju.
 
Ostali vozovi svraćaju u Šabac, samo taj novi neće svraćati u Šabac. Slažem se da treba napraviti stajalište kod buvljaka u Šapcu jer se gubi dragoceno vreme kod okretanja garniture u stanici Šabac.
 
то је грешкао што је станица у Шапцу на месту на ком се налази. требало је од старта направити станицу на главном транзитном правцу, тако да ниједан воз који иде ка Лозници не мора да губи време на окретању у Шапцу
 
Vrh