- Učlanjen(a)
- 10.01.2007.
- Poruke
- 19.508
- Pohvaljen
- 41.271
Izvor: Beobuild.rs
Raste div u Čortanovcima
Radovi na izgradnji brze pruge između Beograda i Novog Sada započeli su pre nešto više od dve godine, čime je pokrenut najveći pojedinačni infrastrukturni projekat u zemlji. Kao deo međunarodnog projekta modernizacije pruge Beograd-Budimpešta, deonica između Beograda i Novog Sada biće prva brza pruga u ovom delu Evrope, a njeno otvaranje očekuje se 2021. godine. Radovi su otvoreni na najvećem i najskupljem objektu na trasi u Čortanovcima, gde će krivudava pruga na obroncima Fruške Gore izgradnjom kompleksa tunela i vijadukta biti preprojektovana za velike brzine. Kompleks se sastoji od tunela sa dve tunelske cevi ukupne dužine 2.240 metara (1150 m i 1090 m), kao i dve konstrukcije vijadukta ukupne dužine 5.931 metara (2936 m i 2995 m). Tunel i vijadukt u Čortanovcima deo su poddeonice Stara Pazova-Novi Sad, a radove izvodi ruska kompanija RZD International. Ukupna vrednost rekonstrukcije pruge na potezu Stara Pazova-Novi Sad iznosi USD 585 miliona, od čega je samo vrednost kompleksa u Čortanovcima USD 338 miliona.
Celu vest kao i veliku foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/raste-div-u-%C4%8Cor ... p2900.html
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JFapaV0Pw8I[/youtube]
Celu vest kao i veliku foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/raste-div-u-%C4%8Cor ... p2900.html
Raste div u Čortanovcima
Radovi na izgradnji brze pruge između Beograda i Novog Sada započeli su pre nešto više od dve godine, čime je pokrenut najveći pojedinačni infrastrukturni projekat u zemlji. Kao deo međunarodnog projekta modernizacije pruge Beograd-Budimpešta, deonica između Beograda i Novog Sada biće prva brza pruga u ovom delu Evrope, a njeno otvaranje očekuje se 2021. godine. Radovi su otvoreni na najvećem i najskupljem objektu na trasi u Čortanovcima, gde će krivudava pruga na obroncima Fruške Gore izgradnjom kompleksa tunela i vijadukta biti preprojektovana za velike brzine. Kompleks se sastoji od tunela sa dve tunelske cevi ukupne dužine 2.240 metara (1150 m i 1090 m), kao i dve konstrukcije vijadukta ukupne dužine 5.931 metara (2936 m i 2995 m). Tunel i vijadukt u Čortanovcima deo su poddeonice Stara Pazova-Novi Sad, a radove izvodi ruska kompanija RZD International. Ukupna vrednost rekonstrukcije pruge na potezu Stara Pazova-Novi Sad iznosi USD 585 miliona, od čega je samo vrednost kompleksa u Čortanovcima USD 338 miliona.
Celu vest kao i veliku foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/raste-div-u-%C4%8Cor ... p2900.html
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JFapaV0Pw8I[/youtube]
Celu vest kao i veliku foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/raste-div-u-%C4%8Cor ... p2900.html