Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Koliko je prokopan tunel sa obe strane i koju tehniku za izgradnju tunela koriste?
 
Hteli su da kazu da nasa nova pruga moze da postane deo koridora koji polazi od Varsave i koji se zavrsava u Beogradu.
Zato sto Poljaci imaju vec jednu brzu prugu od Varsave do Krakova.

Isto tako su mogli da kazu da je nasa pruga deo koridora Beograd-Bec ili deo koridora Beograd-Prag.
Poenta je da ta nasa pruga nam omogucava da se povezemo sa zemljama centralne i zapadne evrope.
 
estacion-retiro-aldo-sessa3.jpg
 
Naša pruga nam omogućava da se uključimo na "raskrsnicu" u Budimpešti a odatle je svejedno da li se ide u Varšavu ili u Berlin.
 
Kako su Mađari agilni po ovom pitanju naša ''brza pruga'' bi mogla da završi na onoj žičanoj tarabi kod Kelebije. :)
 
Nove fotografije sa gradilišta pruge Stara Pazova - Inđija.
FCB stranica Pruge i vozovi Vojvodine
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565568#p565568:1hnxp99b je napisao(la):
Dusko » Pet Sep 07, 2018 12:42 pm[/url]":1hnxp99b]Kako su Mađari agilni po ovom pitanju naša ''brza pruga'' bi mogla da završi na onoj žičanoj tarabi kod Kelebije. :)

S obzirom da se drugi kolosek iz Rumunije ka Mađarskoj upravo tako završava, vrlo moguć sled događaja.
 
Pre dva dana vraćena je sa remonta iz Zrenjanina. Moje mišljenje je da je prelepa.
Od novotarija dobila je dva vakuumska wc-a i potpuno nova sedišta koja
do sada nisu ugrađivana u naše garniture. Meni izgledaju sasvim prihvatljivo.


Pogledajte prilog 1


 
Tamo se remontuju još tri garniture, od toga dve su skoro otišle a jedna bi trebalo uskoro da se vrati.
Zaista bi bilo dobro kada bi se u okviru modernizacije klimatizovao i putnički prostor. Završile bi one
nama posao. Sada ih je ukupno pet sveže remontovanih i sasvim su pristojne.

Pogledajte prilog 3

Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1

 
kolko ih ima ukupno u saobracaju bg:voza? da li je realno ocekivati da ce u neko skorije vreme sve biti pristojne?
 
Prelepo izgleda Nadam se samo da ga jaj*** neće upropastiti grafitima.

Inače, ministarka Mihajlović i otkaz mašinovođi, netačna informacija.
 
Rile sto novo remontovani nema donje crveno svijetlo a drugi ima tj jedna su led svjetla jedna obicna
Sto se sjedista tice izgledaju prostojno opet fale nasloni za glavu koje ce po prijavi inspekciji morati da budze
Nadam se da je platno izdrzljivo da se nece cijepati
Takodje se razlikuju odbojnici okrugli vs cetvrtasti
Nadam se da imaju antigrafit zastitu i da ce ih cuvati od sprej mamlaza
 
Министарка данас најавила реконструкцију пруге Суботица – Сента. Претпостављам да се ради као алтернатива за теретни саобраћај током радова на прузи Суботица – Београд.

Рехабилитује се пруга Панчево-Орловат-Римски Шанчеви дужине 112 километара, а реконструисаће се и пруга Суботица-Сента.
http://www.mgsi.gov.rs/cir/aktuelno...ojekte-u-vojvodini-ulazhemo-26-milijardi-evra
 
Tom prugom se do Bikova ide 10kmh. To bi bilo odlicno da se odradi. Coka-Kikinda solidna. Cist pravac nema jedne krivine
 
To da je Mihajlovićka prijetila mašinovođi čisto sumnjam, ne bi to prošlo baš tako nezapaženo, a i ne bi ona dopustila sebi tako veliki rizik koji bi ju mogao koštati ministarskog mjesta.
Ali da lažu , lažu, a to sam već ukazivao i oko obnove pruge Resnik - Valjevo, gdje govore da su obnovili 77 km pruge, a pola od toga je obnovljeno 2004., a nešto za što su procenili da je u ok stanju nisu dirali, tako da je realno obnovljeno 35-40 km.
Isto tako mi se čini i sa prugom Šabac-Loznica, prekratko je to vrijeme da bi se komplet pruga obnovila. Ali dobro opet se nešto radi i vozovi će da voze, opet je nešto obnovljeno utegnuto, napravljeno, a to je bolje nego ništa, kao prethodnih godina, a i pruga Bg- Subotica se ipak ozbiljno radi, treba biti realan i pohvaliti ono što je dobro i ukazati na ono što je loše.
 
Deonica Stara Pazova - Inđija neće biti gotova do 8. decembra kako je najavljeno. Austrijske železnice su objavile red vožnje 2018/19 koji stupa na snagu 9. decembra, uključujući i voz 344/345 Beograd - Beč u kome je vozno vreme Stara Pazova - Novi Sad 1:08, koliko je i sad kada se ide preko Golubinaca, a ne 0:44 koliko je potrebno bilo pre početka radova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567129#p567129:8y5pfddg je napisao(la):
mario94 » 13 Сеп 2018 06:28 am[/url]":8y5pfddg]To da je Mihajlovićka prijetila mašinovođi čisto sumnjam, ne bi to prošlo baš tako nezapaženo, a i ne bi ona dopustila sebi tako veliki rizik koji bi ju mogao koštati ministarskog mjesta.
Ali da lažu , lažu, a to sam već ukazivao i oko obnove pruge Resnik - Valjevo, gdje govore da su obnovili 77 km pruge, a pola od toga je obnovljeno 2004., a nešto za što su procenili da je u ok stanju nisu dirali, tako da je realno obnovljeno 35-40 km.
Isto tako mi se čini i sa prugom Šabac-Loznica, prekratko je to vrijeme da bi se komplet pruga obnovila. Ali dobro opet se nešto radi i vozovi će da voze, opet je nešto obnovljeno utegnuto, napravljeno, a to je bolje nego ništa, kao prethodnih godina, a i pruga Bg- Subotica se ipak ozbiljno radi, treba biti realan i pohvaliti ono što je dobro i ukazati na ono što je loše.

Na nekoj deonici Ša-Lo nisu zavarili šine, pa zbog toga vozovi moraju sporije da idu.
 
Na izlasku iz Loznice ka Šapcu su samo povarili šine i stavili tablu 50 km/h.
43961914164_bb28d186de_c.jpg


Stanični koloseci u Loznici su urađeni.
43961917724_d2fdcaa317_c.jpg


Pogled ka Zvorniku.
42870665430_711e75e015_c.jpg


Između Loznice i Banje Koviljače.
43961915364_69db4bf8d1_c.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567657#p567657:id5qzcgh je napisao(la):
Dusko » Sub Sep 15, 2018 10:56 am[/url]":id5qzcgh]

Pogled ka Zvorniku.
42870665430_711e75e015_c.jpg

Trava već probija... :violina:
 
Vrh