Sve što se bude izvadilo od stare pruge Stare Pazove i Inđije ide na prugu prema Titelu, Orlovatu. Do sada je pruga na tom pravcu urađena do Kaća, ali je u planu da se uradi do Orlovata i da se osovinski pritisak poveća na 22 t po osovini. Između ostalog, remont, izgradnja pruge SP-NS imaće totalne zatvore od po 15 do 45 dana zbog izgranje nadvožnjaka, podvožnjaka. Takakav tok radova će biti sve dok se ne dođe sa izgradnjom do Beške, pošto po projeku nova pruga ide po staroj trasi do Beške, od Beške kreće novom trsom. Alternativni pravac teretnog saobraćaja je preko Orlovata. Plan kada će doći do zatvora se još ne zna.
A sa druge strane Kinezi navaljuju i traže totalni zatvor NS-SU i planiraju da sve završe za 18 do 20 meseci. Alternativa za taj pravac je Bogojevo, Sombor, Subotica. Ta pruga je u "solidnom" stanju.
A sa druge strane Kinezi navaljuju i traže totalni zatvor NS-SU i planiraju da sve završe za 18 do 20 meseci. Alternativa za taj pravac je Bogojevo, Sombor, Subotica. Ta pruga je u "solidnom" stanju.