Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Sve što se bude izvadilo od stare pruge Stare Pazove i Inđije ide na prugu prema Titelu, Orlovatu. Do sada je pruga na tom pravcu urađena do Kaća, ali je u planu da se uradi do Orlovata i da se osovinski pritisak poveća na 22 t po osovini. Između ostalog, remont, izgradnja pruge SP-NS imaće totalne zatvore od po 15 do 45 dana zbog izgranje nadvožnjaka, podvožnjaka. Takakav tok radova će biti sve dok se ne dođe sa izgradnjom do Beške, pošto po projeku nova pruga ide po staroj trasi do Beške, od Beške kreće novom trsom. Alternativni pravac teretnog saobraćaja je preko Orlovata. Plan kada će doći do zatvora se još ne zna.
A sa druge strane Kinezi navaljuju i traže totalni zatvor NS-SU i planiraju da sve završe za 18 do 20 meseci. Alternativa za taj pravac je Bogojevo, Sombor, Subotica. Ta pruga je u "solidnom" stanju.
 
Tu je za ispomoc i pomalo zaboravljeni pravac Subotica, Senta, Coka, Zrenjanin ... 20 T.
Na zalost pruga Horgos, Kanjiza, Senta nije u funkciji, korov i rastinje su do kukova, a ponegde su sekundarci pokupili sta se moze..
Sada mozemo samo zaliti za davno demontiranom prugom (Segedin) Djala, N.Knezevac, Coka...
No, koliko bruta :lol: imamo za prevlacenje, ne verujem da ce biti veceg zagusenja..
 
Hahah taj pravac je od Bikova do Subotice u takvom stanju da ni sekundarci nisu vudeli sta bi odneli hahahaha. Tamo su se dvoumili da li ruskinju da salju jer bi mogla da se povari na vrtoglavih 10kmh. Bicikla ide brze od voza na toj deonici
 
Išao sam juče do NS i nazad. 15ak minuta traje promena smera u Golubincima, što nije strašno. Moram da primetim da je pruga Golubinci - Inđija u vrlo dobrom stanju i nije mi jasno zašto je ukinuta linija Šid - Novi Sad.
 
Možda jer ide suviše okolo pa je svima busom mnogo kraće...

Послато са Redmi Note 4X уз помоћ Тапатока
 
Bolje i da kinezi zatvore prugu NS-SU pa da je završe za godinu ipo nego da se brukamo i mučimo kao sa rekonstukcijom 20km pruge za 4 godinedo pazove
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=536463#p536463:30xn9rl2 je napisao(la):
Biciklistkinja » Pon Maj 07, 2018 10:34 pm[/url]":30xn9rl2]Bolje i da kinezi zatvore prugu NS-SU pa da je završe za godinu ipo nego da se brukamo i mučimo kao sa rekonstukcijom 20km pruge za 4 godinedo pazove

3 godine i 35 km.
 
3 godine je rok, a koliko će stvarno da rade, to je već pitanje.. :)
 
izgradnja tunela i vijadikta Čortanovci
izvor. pruge i vozovi Vojvodine
 
da li su TENT i REIK ikad imali putničke vagone za prevoz zaposlenih? Koliko znam REIK je imao nešto na svojoj uskokolosečmoj mreži ali vrlo malo znam o tome.
 
ЕУ и ЕБРД финансирају модернизацију пруге у Албанији

ТИРАНА, 10. маја 2018. (Бета-АП) - Албанија је добила 35,5 милиона евра донације од Европске уније и 35,9 милиона евра зајма од Европска банке за обнову и развој (ЕБРД) за модернизацију железнике пруге и изградњу нове деонице.

ЕБРД није изнела детаље зајма осим што је навела да ће пројекат "направити опипљиву разлику за људе и компаније".

Обнова 34 километра пруге од Тиране до главне луке Дуреш и изградња нових 7,4 километра железничке везе између Тиране и међународног аеродрома коштаће 90 милиона евра, па ће остатак бити финансиран из локалног буџета.

Албанска железничка мрежа од 420 километара је дотрајала с дизел локомотивама и вагонима од пре 1990. године.


На страну што недоучени дебили не знају да ми град Дуреш зовемо - Драч, ипак, дакле, показатељи постоје да и земља арнаутска ради на модернизацији својих железних друмова.
А и да ће, како се чини, пре нас повезати аеродром са железничком мрежом. Разумем да до Тесле треба потрошити стотинак милиона јевра, али тик иза Константинуса Магнуса у Наисусу има пруга.

Каснимо. Заостајемо...
 
To što je v.d. novinara Drač preveo kao Dureš objašnjava zašto kasnimo i zaostajemo. Iako to nema direktne veze sa infrastrukturom i železnicom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537148#p537148:dy7dxyvj je napisao(la):
Пантограф » 10 May 2018 12:52 pm[/url]":dy7dxyvj]Разумем да до Тесле треба потрошити стотинак милиона јевра, али тик иза Константинуса Магнуса у Наисусу има пруга.

Каснимо. Заостајемо...

panto jel sto miliona cifra izrecena pausalno ili je stvarno potrebna ta suma da bi aerodrom dobio prugu i stanicu? nekako mi deluje previse, razumem da infrastruktura kosta ali 100 miliona za 5-6(?) kilometara pruge i povrsinsku stanicu....
 
Stanica gradske zeleznice za aerodrom NIkola Tesla ce biti podzemna a ne povrsinska.
 
Па, нисам сигуран како беше по овом најновијем решењу из Смарт плана, где пруга заобилази писту?
Предвиђена је и нова станица Сурчин, на почетку насеља уз Сурчински пут.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537170#p537170:38dde56f je napisao(la):
razgradjevinar » 10 May 2018 03:02 pm[/url]":38dde56f]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537148#p537148:38dde56f je napisao(la):
Пантограф » 10 May 2018 12:52 pm[/url]":38dde56f]Разумем да до Тесле треба потрошити стотинак милиона јевра, али тик иза Константинуса Магнуса у Наисусу има пруга.

Каснимо. Заостајемо...

panto jel sto miliona cifra izrecena pausalno ili je stvarno potrebna ta suma da bi aerodrom dobio prugu i stanicu? nekako mi deluje previse, razumem da infrastruktura kosta ali 100 miliona za 5-6(?) kilometara pruge i povrsinsku stanicu....
Мени је пре 10-так година пао шака један магистарски рад који се бавио овом темом. Најјефтинија варијанта, преко Земун Горњи град (а каква је и у ГУП) коштала је 90 милиона евра. Највише цену вуку тунели испод садашње и будуће писте.

У све три варијанте анализиране у раду, тунели су ишли испод писти. Ја се са тим моделом не слажем, и сматрам да траса пруге треба између писти. Разлози: 1. Избегавање скупих радова и прекида авионског саобраћаја у току истих. 2. Минимална путања и минималне кривине при спајању са Новосадском пругом. 3. Раздвајање токова путника за Сурчин и за Аеродром.

Наравно да, са обзиром да је 2/3 кретања оријентисано на десну обалу Саве, без трећег, а по могућству и четвртог колосека преко Саве не може се ни рачунати на озбиљну аеродромску линију. Али, зар три колосека преко Саве већ немамо? Упс... Заборавили смо приоритет постојања држача за кафиће...
 
...а и да дебилни Смарт план предвиђа линију градске железнице Сурчин - Нови Београд.
 
ladno imamo plan sa tunelom ispod piste, i to dve piste, i podzemnom stanicom u surcinu? sjajno :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=537194#p537194:3d1v8mol je napisao(la):
Karlo del Ponte » Thu May 10, 2018 5:22 pm[/url]":3d1v8mol]Мени је пре 10-так година пао шака један магистарски рад који се бавио овом темом. Најјефтинија варијанта, преко Земун Горњи град (а каква је и у ГУП) коштала је 90 милиона евра. Највише цену вуку тунели испод садашње и будуће писте.

Meni se cini da bi od takve investicije trebalo odustati (privremeno) i graditi daleko jeftiniju tram/LRT liniju.
Od tramvaja u Jurija Gagarina do aerodromske zgrade ima 8km (Surcinskom ulicom).

Nije neophodno traziti vezu zeljeznice sa aerodromom. Znam, korisno je. Ali ni zeljeznicka stanica Novi Beograd nije daleko. Sa presjedanjem na shuttle liniju sa CAF-m ili necim slicnim do aerodroma. To bi u ovom trenutku (ali i u narednom periodu, bio pun pogodak).
1. trasa je jeftinija i za izgradnju i za odrzavanje
2. vozila su jeftinija i za nabavku i za odrzavanje (a mozda ih Beograd vec ima)
3. BG voz ionako nece moci razviti neki jaci takt.

Treba stvar staviti na papir pa vidjeti.

Prilog, Porto Airport Metro station (zovu to metro a zapravo je bombardier tramvaj)

Pogledajte prilog 1

Prilog 2, isti aerodrom ista tram (metro) linija, razdaljina kao Tesla - NBG z.s.
Svakih 30 minuta, putovanje traje 18 minuta i kosta 1,6E

 
zamenili su kompletno osvetljenje na svim peronima na Železnickoj Stanici Rakovica sa led rasvetom i blješti kao las vegas uveče.
 
Богами возио сам се Порту, није то обичан трамвај. само тако изгледа.
 
Vrh