Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533966#p533966:3e06dy0e je napisao(la):
tzoran1 » 24 Apr 2018 11:44 am[/url]":3e06dy0e]Nije to njena prica vec "onog". A jeftinije je placati nov projekat nego izvesti radove i za 160. Plus kao radi se, a u stvari se odugovlaci i zamlacuje narod.

Nije uradjen nov projekat nego je izvadjen iz naftalina projekat "brzih pruga Srbije" koji je osmisljen jos 80ih i koji se gradio do 1992.
A taj projekat je bio zamisljen za 250 km/h i da idu kompozicije tipa TGV, te je brzina spustena na 200 revidiranjem projekta.
 
Kako god. Akcenat je na vremenskom razvlacenju radova. Postojanje projekta iz ranijeg perioda je bonus.
Za 40 km pruge SPazova-NSad rok je CETIRI godine !! Pisali o tome.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533978#p533978:12vxrh3m je napisao(la):
spatiotecte » Uto Apr 24, 2018 2:26 pm[/url]":12vxrh3m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=533966#p533966:12vxrh3m je napisao(la):
tzoran1 » 24 Apr 2018 11:44 am[/url]":12vxrh3m]Nije to njena prica vec "onog". A jeftinije je placati nov projekat nego izvesti radove i za 160. Plus kao radi se, a u stvari se odugovlaci i zamlacuje narod.

Nije uradjen nov projekat nego je izvadjen iz naftalina projekat "brzih pruga Srbije" koji je osmisljen jos 80ih i koji se gradio do 1992.
A taj projekat je bio zamisljen za 250 km/h i da idu kompozicije tipa TGV, te je brzina spustena na 200 revidiranjem projekta.

Projekat brzih pruga Srbije je predviđao potpuno drugu trasu od Stare Pazove do Novog Sada.
 
Izmenili su deo sa Tunelom i vijaduktom tacno je.
Inace sam bas putovao vozom 1991-1992 kad se gradila cetvorokolosecna platforma izmedju Pazova (tj kad su postavili 2 bocna koloseka) i video te radove uzivo.
Ovo sto ce se graditi za taj deo koji rade kinezi (Beograd - Stara Pazova)ce biti po tom planu Brzih Pruga Srbije. (ma da i tu postoji deo projekta koji je doradio CIP)
I TPS Zemun ce se graditi sa kolosecnom semom iz 80ih.
 
Швајцарац на првој фотографији са Прокопа скроз десно је био сасвим солидно попуњен.
 
Ne razumem zašto ne mogu da postave neke normalne klupe već ove kičaste kojima je mesto u parku a ne na železničkoj stanici, a o zelenim i žutim pločama u Resniku bolje da ne govorim.

file.php
 
Те парковске клупе нису практичне, боље ставити као оне на стајалишту Крњача мост, широке без наслона, може их користити већи број људи. И није ми јасно зашто не постоји унификација у мобилијару ? :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534514#p534514:1anyu9ib je napisao(la):
Вожд » Thu Apr 26, 2018 7:56 pm[/url]":1anyu9ib]Швајцарац на првој фотографији са Прокопа скроз десно је био сасвим солидно попуњен.
RioBL":1anyu9ib je napisao(la):
Da, ali na kojoj stanici se popunio?
Вожд":1anyu9ib je napisao(la):

Po slikama se ne bi reklo. Napravio si 4 slike na peronima a samo se na jednoj slici vide dva covjeka. A uz to izgledaju mi kao radnici na zeljeznici.



No, dobro. Slike su lijepe. Da sam ti plus :D
 
Пре него што сам начинио фотографију на којој се види гарнитура Штадлер о којој је реч, путници су стајали на првом перону поред воза, да би у међувремену ушли када им је то омогућено.

Запосленици железнице се налазе на четвртом перону и изашли су из гарнитуре РВР БГ Воза из Ресника, неко време пошто је овај приспео у станицу и пошто су путници напустили поменуту гарнитуру.

Дакле у тренутку фотографисања, путници су се укрцали у Штадлер за Нови Сад и чекају полазак, а ови из БГ Воза из Ресника већ напуштају станицу.

Хвала. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534695#p534695:3tdxo2hv je napisao(la):
tragac » Pet Apr 27, 2018 7:38 pm[/url]":3tdxo2hv]Zar ne treba da rade drugi koloswk pa kad to završe da menjaju postojeći?

Po prvobitnom planu da, ali kinezi su tražili potpuni zatvor da bi mogli da garantuju za kvalitet urađenog.
 
Овде би ваљало направити пешачку пасарелу, за кориснике СЦ Раковица.
 
još malo od mog puta u Mađarsku. 1. Andrić u Subotici na carinskoj. 2.Đubre kojim se blamiramo na Keletiju.
fc2b21e11adebb5d421cf3664825105f.jpg
3b8000b085ea39b529bc677e714f81b1.jpg


Послато са Redmi Note 4X уз помоћ Тапатока
 
"Nekoliko dana od otvaranja radova na gradilištu se ništa zvanično ne dešava. Demontiran je industrijski kolosek kompanije Tisenkrup, nešto koloseka ložionice i na skoro celoj trasi je skinuta kontaktna mreža i povađeni stubovi.
Pogledajte prilog 1"
izvor.vozovi i pruge Vojvodine
 
Kolosečna polja prebacuju i lageruju u stanicu Petrovaradin.
 
Vrh