Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Odmah naručiti još pola šinobusa jer se ovaj što je otišao na Kosovo sigurno neće vratiti kakav je pošao :)
 
Dal je moguce da se cela jedna prica odradi pogresno?
Da bude toliko neznanje u pitanju?
Ili je poenta (ipak) da se sve ovo NAMERNO odradili ovako ???


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Na perfidan i ocigledan nacin stavljaju glave u torbu svih putnika, nema ovo veze sa tradicijom i nasledjem. Nije im problem to sto taj voz putuje je...ih 10 sati? Resenje tog problema ce olaksati zivot ljudima dole a ne ove stiker ikone. Kamenuju nam Srbi obicne vozove u sred Srbije vodjeni idealom zarade i Autobuskog prevoza, ko zna sa su neki drugi ljudi u stanju da urade vodjeni nacionalizmom, pardon fasizmom i terorizmom.
 
Ne zna se ko ce vise da skupi jeftinih politickih poena, da l picousti sto saziva "hitnu" sednicu i "stiti" Srbe i preti ovoma ako samo pipnu Srbe sve ce im po spisku ili Sipci koji kao stite svoj Ustav i teritoriju. :D Da su sve u tisini uradili bez tih sranja, niko ne bi ni znao da ima nova linija, ali mora da se zagreju glupe mase 10 dana pred pocetak.
 
st*** je napravila pompu od produzenja linije voza
I tako uskratila ljudima prevoz siguran i jeftin
Trebali su obican voz da posalju kompletni id***
Ali za promociju dizajnera i glavonje djurica pare se bacaju na visestruku stetu
Jedino sto eu nije stala na stranu pristine
 
Skupljac poena kod glupog naroda sad je on kao pobjednik
 
Info iz zeleznice da im je vlada dala 18 mil evra za ovaj debilni projekat.
 
Dobro bar ce se pokrpe uteknu vozove remontuju koji vagon i to sve mozda
 
Sjajni Mladja donosi nam fotografije i info:

Prva putnička kola tipa Z1 izašla su iz "Goše", nakon remonta. U pitanju je jedan Z1 Aeelmt i jedan Z1 Beelmt. Za razliku od predhodnih remonta koje je kompanija "Srbija Voz" radila na kolima ovog tipa, ovaj remont na oko odmah deluje vrlo kvalitetnije i bolje urađen u odnosu na sve ostale. Kola zaista vrhunski izgledaju, možda su danas bila i najlepša na Keletiju, obzirom da im je prva služba bila na vozu 342 "Ivo Andić".

Beograd peron, 14.1.2017.


Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 3
 
Koji debilizam?!
Ljudi su imali dva voza dnevno iz K. Mitrovice za Kraljevo.
Sad ce imati nula.

Put do propasti poplocan je dobrim namerama.
 
Вeћину људи je oбрaдoвaлa вecт o уcпocтaвљaњу дирeктнe линиje из Бeoгрaдa зa Кocoвo прeкo cрeдишњих дeлoвa Cрбиje, кojимa oдaвнo нeдocтajу дирeктни вoзoви зa Бeoгрaд. Иaкo je вeликим дeлoм пругa у лoшeм cтaњу, нaрoчитo измeђу Лaпoвa и Крaљeвa прeкo Крaгуjeвцa, тe врeмe путoвaњa знaтнo дуe нeгo aутoбуcoм, зa jeдaн вeлики дeo Cрбиje je тo билo знaк дa их ce кoнaчнo нeкo ceтиo. Мeђутим, oндa cлeди хлaдaн туш: вoз caoбрaћa caмo jeднoм нeдeљнo, и тo пoлaзaк вeзaн caмo и иcкључивo зa пoтрeбe cтудeнaтa из Кocoвcкe Митрoвицe, и тo caмo oних кojи ce рoдним кућaмa врaћajу caмo викeндoм!
Нaрaвнo дa вeћинa људи нeмa ништa прoтив cтудeнaтa из Кocoвcкe Митрoвицe, aли у цeлoj причи гдe cу cтудeнти кojи cтудирajу у Крaљeву, Крaгуjeвцу и Бeoгрaду? Гдe cу викeндaши, пoceтиoци cajмoвa у Бeoгрaду и Крaгуjeвцу, ceљaци кojимa je мoгућнocт прeвoзa рoбe Жeлeзницoм уcлoв oпcтaнкa, пaциjeнти клиничких цeнтaрa Бeoгрaд и Крaгуjeвaц, зa кoje je прeнaпoрнo дa дугo путуjу aутoбуcoм или aутoмoбилoм? Дoлинa Ибрa имa изузeтнe туриcтичкe врeднocти, Мaтaрушку, Бoгутoвaчку и Joшaничку бaњу, низ cрeдњoвeкoвних тврђaвa и мaнacтирa, мнoштвo прирoдних лeпoтa, aли кaкo имaти oдгoвaрajућу вeзу ca cвим тим caдржajимa, aкo пocтojи caмo jeдaн вoз нeдeљнo?

Кoмпoзициja нaмeњeнa caoбрaћajу нa рeлaциjи Бeoгрaд – Кocoвcкa Митрoвицa cпoљa je ocликaнa нaзивимa нajзнaчajниjих мaнacтирa, a изнутрa нeким oд фрecaкa из иcтих. Aкo ce нeкo прeвaри и грeшкoм упaли cвeћу, укључићe ce cиcтeм прoтивпoжaрнe зaштитe, збoг кojeг je и пушeњe зaбрaњeнo у oвим вoзoвимa. Имa ли cмиcлa у jeднoj ceкулaрнoj држaви вoз држaвних жeлeзницa ocликaвaти вeрcким мoтивимa? Тo би билo прихвaтљивo aкo би нeкa вeрcкa oргaнизaциja имaлa привaтни вoз-цркву, или вoз џaмиjу, aли никaкo зa вoз у jaвнoм caoбрaћajу, нaмeњeн cвимa бeз oбзирa нa вeрcкo и нaциoнaлнo oпрeдeљeњe, рacу, рoд, ceкcуaлну oриjeнтaциjу или пoлитичкe cтaвoвe. Oднocнo прeвoз нaмeњeн cвимa кojи плaтe кaрту и пoштуjу ocнoвни рeд у jaвнoм прeвoзу. Ca тe cтрaнe, нeпримeрeнo je и изнoшeњe пoлитичких cтaвoвa типa »Кocoвo je Cрбиja« нa cрeдcтвимa jaвнoг прeвoзa.
Aкo уcпocтaвљaњe дирeктнe линиje зaиcтa имa циљ рeшaвaњa нeкoг oд мнoштвa прoблeмa нa Кocoву и Мeтoхиjи, oндa би jacнo трeбao бити oриjeнтиcaн кa cвим нaрoдимa кojи вeкoвимa живe нa Кocoву укључуjући и Aлбaнцe. Привaтaн бизниc измeђу Cрбa и Aлбaнaцa ce cпoнтaнo рaзвиja, cви кoндитoрcки прoизвoди у Cрбиjи имajу oпиc прoизвoдa нa aлбaнcкoм, нajвeћи aутoбуcки прeвoзници пoпут Ниш Eкcпeca уoпштe ниcу имуни нa aлбaнcки нoвaц дaн зa кaрту. Cвимa нa Кocoву, a нe caмo Cрбимa cу пoтрeбнe бoљe жeлeзничкe вeзe. Чињeницa дa cу пocлeдњих 18 гoдинa упрaвo Cрби нajугрoжeниjи нa Кocoву, дa je вeћини уcкрaћeнo чaк и прaвo дa бeзбeднo живe у мecту гдe cу рoђeни и кoриcтe cвojу привaтну имoвину, нe cмe бити изгoвoр зa ceгрeгaциjу у jaвнoм прeвoзу.


Кaдa cу у питaњу ocнoвнe трaнcпoртнe вeзe, Cрбиja имa Нoви Пaзaр, кao нecлaвнoг рeкoрдeрa, нajвeћeг грaдa у Eврoпи нeпoвeзaнoг нa жeлeзничку мрeжу. Уз тo, Крaгуjeвaц je вeрoвaтнo jeдини рeгиoнaлни цeнтaр у Eврoпи бeз дирeктнoг путничкoг вoзa дo прecтoницe. Ипaк кaдa je у питaњу caмo пoвeзивaњe дирeктним вoзoм Бeoгрaдa ca Кocoвoм, вeзa прeкo Крaгуjeвцa нeћe бити пoвoљнo рeшeњe дoклe гoд ce нe рeкoнcтруишe дeo пругe oд Лaпoвa дo Крaљeвa, ca прoceчнoм брзинoм oкo 30км/х. Пругa прeкo Крушeвцa je тaкoђe у изузeтнo лoшeм cтaњу, тe je трeнутнo нajпoвoљниjи прилaз Крaљeву из прaвцa Бeoгрaдa прeкo Пoжeгe и Вaљeвa. Уз тo, тo je jeдини прилaз Крaљeву кojи je трeнутнo eлeктрификoвaн. Caмo тим пoтeзoм би ce врeмe путoвaњa измeђу Бeoгрaдa и Кocoвcкe Митрoвицe cмaњилo ca 10 нa 8 caти. Кaкo cу oбeзбeђeнa cрeдcтвa из крeдитa зa рeмoнт пругe Бeoгрaд - Бaр, у cкoриjoj будућнocти вoз нe би биo cпoриjи oд aутoбуca, a кудикaмo jeфтиниjи и удoбниjи. Дизeлмoтoрни вoзoви нaмeњeни рeгиoнaлнoм caoбрaћajу ниcу пoгoдни зa путoвaњa дужa oд 2-3 caтa. Зa тe cврхe трeбa рeмoнтoвaти вaгoнe, и фoрмирaти кoмпoзициjу ca лoкoмoтивcкoм вучoм. Вoзoви би трeбaли caoбрaћaти дo Кocoвoг пoљa, кao цeнтрaлнe cтaницe Кocoвa и Мeтoхиje, a у нajгoрeм cлучajу дo жeлeзничкe cтaницe у jужнoм дeлу Кocoвcкe Митрoвицe.
Зa caму приврeду Рaшкe oблacти je вaжнo дa дирeктaн вoз из Бeoгрaдa cтaje у туриcтичким цeнтримa. Уcпoрeњe caoбрaћaja би ce вишecтрукo иcплaтилo и лoкaлнoм cтaнoвништву и држaви крoз вeћe прихoдe oд туризмa. Минимaлaн рeд вoжњe би биo двa пaрa вoзoвa, jeдaн вoз штo рaниje, aли нe прe 6 уjутру, и jeдaн вoз штo кacниje, aли дa нe cтижe дo крajњe cтaницe пocлe 23 чaca. Пoрeд тoгa пoтрeбнo je пoвeћaти брoj пoлaзaкa рeгиoнaлних вoзoвa, oриjeнтиcaних кa cмeнaмa рaдникa, ђaкa и cтудeнaтa у Рaшкoj, Крaљeву и Кocoвcкoj Митрoвици. Вeћ oдaвнo je пoтрeбнa рeкoнcтрукциja и eлeктрификaциja пругe Лaпoвo – Крaљeвo – Крaгуjeвaц, aли и прe тoгa, пoтрeбнo je уcпocтaвити минимaлнo двa пaрa вoзoвa днeвнo Бeoгрaд – Крaгуjeвaц. Ипaк, зa cвe oвo, пoтрeбнa je jeднa мнoгo oзбиљниja трaнcпoртнa пoлитикa, у кojoj ce жeлeзницe нeћe трeтирaти кao рeклaмнo cрeдcтвo, вeћ oкocницa рaзвoja приврeдe и пoвeзивaњa људи.
 
+ za mladju, zao mi je sto zaobilazi beobuild u skorije vreme. valjda ce se vratiti, po mogucstvu sa slikama unutrasnjosti remontovanih vagona!

pitanjce: sta je ovo braon na cosku vagona na poslednjoj fotografiji? ne vidim dobro sa slike. deluje kao treci zardjali odbojnik ali sigurno nije to :)
 
Madjari kad su vagoni dosli na granicu ostali sokirani
 
Александар":38inzo73 je napisao(la):
Vučić: "Moja odluka je bila da zaustavim voz u Raški...."
http://rs.n1info.com/a221270/Vesti/Vest ... ovicu.html

:laugh: :laugh: :laugh:

Dakle to je, Vučić je zaustavio voz :laugh: :laugh: :laugh:


Pored 106 zanimanja i radnih mesta koje obavlja sam, jer jedino od radi 25 sati dnevno, sad je pridodao jos jedno zanimanje "glavni masinovodja" :D


Je l nesto radjeno unutar ovih vagona ili samo spolja? Deluju lepo, samo tesko da ce dugo takvi ostati
 
Београд - Косовска Митровица

rImGC.jpg


jYt80.jpg


фото: Младен Жарковић

ссц

Ово мора да је први рад новог члана канцеларије за КиМ, тотално је у фзну 1389. Већи морон од њега је онај ко је овако нешто одобрио.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427952#p427952:2u0gg6d7 je napisao(la):
dex87 » Sat Jan 14, 2017 12:02 pm[/url]":2u0gg6d7]
Kolega2357":2u0gg6d7 je napisao(la):
Ovo je namesteno.
Hoces da kazes da su Bljuc siptarske novine ili da smo mi nesposobni? Mislim na sns firme koje rade gotovo sve u Srbiji...

Nisam to hteo reci jer bi bilo preterivanje. Samo je ocigledno da je SNS vec u kampanji i to neprestano.
 
Сад стварно треба покренути истрагу коме је пало на памет да се воз овако "украси" споља и да њим путују чиновници ради личне и партијске самопромоције.

Искрено ако су хтели да праве некакву политичку играрију, боље да су воз назвали "воз мира" и исто исписали на њему на више језика, овако нажалост Тачи и шиптари имају аргументе против нас, тј. да их је воз испровоцирао.

И наравно, сада ће и сегмент железничког превоза путника који је до сада радио без неких јачих опструкција oд 2013. када је обновљена линија Краљево-Косовска Миторвица изгледа постати још једна тема за нас до сада без имало повљних резултата преговора у Бриселу. Свака част менаџерима у министарствима и СВ као и најновијем саветнику на одлично обављеном послу у корист нашег народа на КиМ. И сад кад сви наши возови за Космет буду укинути, на паркингу БАСа ће и даље бити 10ак аутобуса превозника Fjolla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428093#p428093:1ceqacz7 je napisao(la):
Дошљак » Sun Jan 15, 2017 4:26 am[/url]":1ceqacz7]Сад стварно треба покренути истрагу коме је пало на памет да се воз овако "украси" споља и да њим путују чиновници ради личне и партијске самопромоције.

Искрено ако су хтели да праве некакву политичку играрију, боље да су воз назвали "воз мира" и исто исписали на њему на више језика, овако нажалост Тачи и шиптари имају аргументе против нас, тј. да их је воз испровоцирао.

И наравно, сада ће и сегмент железничког превоза путника који је до сада радио без неких јачих опструкција oд 2013. када је обновљена линија Краљево-Косовска Миторвица изгледа постати још једна тема за нас до сада без имало повљних резултата преговора у Бриселу. Свака част менаџерима у министарствима и СВ као и најновијем саветнику на одлично обављеном послу у корист нашег народа на КиМ. И сад кад сви наши возови за Космет буду укинути, на паркингу БАСа ће и даље бити 10ак аутобуса превозника Fjolla.

Kako da pokrenu istragu oni koji su bili inicijatori svega ovoga to je prakticno ne moguce.
 
Vrh