Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427016#p427016:12bn6kqr je napisao(la):
mvbg1 » Mon Jan 09, 2017 2:38 pm[/url]":12bn6kqr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426966#p426966:12bn6kqr je napisao(la):
Kolega2357 » 09 Jan 2017 12:50 am[/url]":12bn6kqr]Ova lokomotiva je za 100 kW jaca od 461.
Ova lokomotiva je mnogo jača od ŽS serije 461 nego tih 100kw što si napisao. 461 ima snagu od 5100kw a ova Kineska lepotica 7000kw. 461 je za brzine do 120km/h naspram 140km/h za koliko je konstruisana nova lokomotiva TENT-a.

Gde to pise da ima 7000 kW?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427022#p427022:3s6da7bx je napisao(la):
Kolega2357 » 09 Jan 2017 02:35 pm[/url]":3s6da7bx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427016#p427016:3s6da7bx je napisao(la):
mvbg1 » Mon Jan 09, 2017 2:38 pm[/url]":3s6da7bx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426966#p426966:3s6da7bx je napisao(la):
Kolega2357 » 09 Jan 2017 12:50 am[/url]":3s6da7bx]Ova lokomotiva je za 100 kW jaca od 461.
Ova lokomotiva je mnogo jača od ŽS serije 461 nego tih 100kw što si napisao. 461 ima snagu od 5100kw a ova Kineska lepotica 7000kw. 461 je za brzine do 120km/h naspram 140km/h za koliko je konstruisana nova lokomotiva TENT-a.

Gde to pise da ima 7000 kW?
Evo sve ovde pise.
http://www.railwaygazette.com/news/...hinese-locomotives-for-serbia-rolled-out.html
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427024#p427024:1wx6zowx je napisao(la):
mvbg1 » Mon Jan 09, 2017 3:47 pm[/url]":1wx6zowx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427022#p427022:1wx6zowx je napisao(la):
Kolega2357 » 09 Jan 2017 02:35 pm[/url]":1wx6zowx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427016#p427016:1wx6zowx je napisao(la):
mvbg1 » Mon Jan 09, 2017 2:38 pm[/url]":1wx6zowx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426966#p426966:1wx6zowx je napisao(la):
Kolega2357 » 09 Jan 2017 12:50 am[/url]":1wx6zowx]Ova lokomotiva je za 100 kW jaca od 461.
Ova lokomotiva je mnogo jača od ŽS serije 461 nego tih 100kw što si napisao. 461 ima snagu od 5100kw a ova Kineska lepotica 7000kw. 461 je za brzine do 120km/h naspram 140km/h za koliko je konstruisana nova lokomotiva TENT-a.

Gde to pise da ima 7000 kW?
Evo sve ovde pise.
http://www.railwaygazette.com/news/...hinese-locomotives-for-serbia-rolled-out.html

Kada vec volis toliko da pametujes taj podatak tu ne pise link nisi ni procitao.
 
Dao sam ti link teksta gde su dati osnovni tehnički podatci o lokomotivi. Ne znam čemu takva retorika sa tvoje strane.

Može ovako???
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427032#p427032:34qutryz je napisao(la):
tragac » Mon Jan 09, 2017 4:19 pm[/url]":34qutryz]koje su prosečne, a koje najveće brzine na TENT-ovoj mreži pruga?

80 km/h
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427032#p427032:2eajgj3n je napisao(la):
tragac » 09 Jan 2017 03:19 pm[/url]":2eajgj3n]koje su prosečne, a koje najveće brzine na TENT-ovoj mreži pruga?
Све ТЕНТ-ове пруге су за брзину 75км/с, а за просек не знам. Вероватно негде око 50км/с због укрштавања.

Иначе, ред је да и ја као представник Удружења љубитеља желњзнице напишем нешто везано за воз Београд-Косовска Митровица. Само Удружење је предложило један пар возова дневно, који би из Митровице полазио око пола 12, а из Београда око 11, класична гарнитура вожња преко Ваљева и Пожеге, замена локомотива у Краљеву. Време када би се вршила замена локомотива у Краљеву за оба правца је 15:00-15:40. Разлог за овакав распоред је поред свега, план коришћења локомотива на другим возовима, и покривање поподневне смене у Краљеву поласком више.

У Србијавозу су нам, када смо разговарали у мају 2016. рекли да смо преценили расположиве капацитете. Проблем је што се не планира коришћење класичних гарнитура нигде осим на међународним линијама за Бар, Беч, Будимпешту, Цирих, Солун и Софију.

Ако је већ тако, као алтернативу би могли узети везу за Косово са преседањем у Краљеву, али синхронизованим и само једним преседањем! И садашњи ред вожње је неповољан. Немогуће је доћи у Краљево, обавити неку дневну активност, и вратити се кући истог дана. Ми смо и по том питању предлагали одређене измене, које нису прихваћене.
 
Vreoci-Obrenovac Vmax za vozove 75km/h a za lokomotivske vozove 80km/h. Kolega o5 omanuo. Jbg.
 
Hvala na odgovorima.

Najveći problem sa vozom za Kosovo jesu tragične brzne pruga, posebno kroz Gružu i dalje nadole, to se treba popraviti. A što se tiče kosovskih železnica HKSH ne mogu da verujem da su ukinuli i rasturili prugu Kosovo Polje-Merdare. A ne koriste ni do Prizrena i Mitrovice. Postoje li tehničke mogućnosti za obnovu saobraćaja putničkog ili teretnog ka Kosovu Poljui i Prištini?
 
Мене од те тзв. железнице Косова ниште не чуди и мислим да нису расположени уопште за било који облик сарадње, изузев можда транспорта опреме КФОРа.
 
Ta kvazi firma sa pokradenim i doniranim sredstbima zaobilaziti osim za zapljenu kradenih voznih sredstava
 
И инфраструктуре исто која је заплењена.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427048#p427048:1sgxlrlv je napisao(la):
mvbg1 » Mon Jan 09, 2017 5:45 pm[/url]":1sgxlrlv]Vreoci-Obrenovac Vmax za vozove 75km/h a za lokomotivske vozove 80km/h. Kolega o5 omanuo. Jbg.

a ti mnogo sitnicaris a to je ulicarsko ponasanje.
 
@Kolega2357,sta sitnicarim? Prozvao si me da pametujem samo zato sto sam ispravio tvoj netacan podatak o snazi TENT-ove lokomotive. Napao si me nicim izazvan. Ako neko na ovom forumu pokusava da prema tebi bude ok i fer to sam onda ja . To mozes videti i preko nase prepiske u P.P. Ne razumem zasto je tvoja retorika takva ako ja iz najbolje namere tebe ispravljam u netacnim podatcima koje konstantno iznosis ovde na forumu. Dobar si decko i volis zeleznicu i sve stvari koje se ticu nje. Ali tvoje povrsno znanje iz ove tematike te dovodi u situaciju da nenamerno sebe diskreditujes i budes izlozen podsmehu ovde na forumu. Stvarno sam pokusavao da se prema tebi odnosim ljudski i dobronamerno u zelji da te nesto naucim o poslu koji radim,medjutim posto vidim da nema svrhe jer svaku kritiku i primedbu vidis kao licni napad na tebe odustajem. Sad ti javno kazem da svaka komunikacija preko p.p prestaje. Ne zato sto ja tako zelim vec zato sto si krajnje bezobrazan i zato sto ne zelis da cujes nesto vise od struke. Ziv bio i samo napred.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427089#p427089:14ojm92u je napisao(la):
mvbg1 » Mon Jan 09, 2017 9:48 pm[/url]":14ojm92u]@Kolega2357,sta sitnicarim? Prozvao si me da pametujem samo zato sto sam ispravio tvoj netacan podatak o snazi TENT-ove lokomotive. Napao si me nicim izazvan. Ako neko na ovom forumu pokusava da prema tebi bude ok i fer to sam onda ja . To mozes videti i preko nase prepiske u P.P. Ne razumem zasto je tvoja retorika takva ako ja iz najbolje namere tebe ispravljam u netacnim podatcima koje konstantno iznosis ovde na forumu. Dobar si decko i volis zeleznicu i sve stvari koje se ticu nje. Ali tvoje povrsno znanje iz ove tematike te dovodi u situaciju da nenamerno sebe diskreditujes i budes izlozen podsmehu ovde na forumu. Stvarno sam pokusavao da se prema tebi odnosim ljudski i dobronamerno u zelji da te nesto naucim o poslu koji radim,medjutim posto vidim da nema svrhe jer svaku kritiku i primedbu vidis kao licni napad na tebe odustajem. Sad ti javno kazem da svaka komunikacija preko p.p prestaje. Ne zato sto ja tako zelim vec zato sto si krajnje bezobrazan i zato sto ne zelis da cujes nesto vise od struke. Ziv bio i samo napred.

Prvo kazes da sam dobar decko pa krajnje bezobrazan to ne ide jedno sa drugim.
 
Izvor: Blic.rs

SUDAR VOZOVA Železnička nesreća na pruzi kod Novog Sada, povređena 21 osoba, među njima i jedno dete

Putnički voz koji polazi iz Novog Sada za Sombor preko Vrbasa i Kule sudario se večeras oko 19.30 sa teretnim vozom u novosadskom prigradskom naselju Sajlovo.

Prema prvim informacijama do kojih je došao ''Blic'', povređena je 21 osoba, uključujući i jedno dete, a do sudara je došlo zbog loših vremenskih uslova i slabe vidljivosti.

- Svi povređeni zbrinuti su na licu mesta i prevezeni su u Urgentni centar Kliničkog centra Vojvodine na dalju dijagnostiku - rekla je za "Blic" dr Biljana Vasić, portparolka Hitne pomoći u Novom Sadu, ali nije mogla da precizira stepen povreda.

Koliko je ljudski faktor uticao na to da dođe do nezgode utvrdiće istraga nadležnih iz policije i ''Železnice Srbije'' koja je u toku.

Kako je Tanjugu rečeno u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, putnički voz udario je brzinom od 15 kilometara na sat u poslednji vagon teretnog voza koji se nalazio ispred njega. Mašinovođa nije povređen.

Saobraćaj na međunarodnoj pruzi od Novog Sada ka Subotici i Budimpešti je u potpunom prekidu.

http://www.blic.rs/vesti/hronika/sudar- ... ma/qgn6p1k
 
Nadam se da ce putnici proci bez ozbiljnijih povreda... :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Izgleda da su i makedonci uzeli ove kineske lokomotive.

CRRC Zhuzhou to supply electric locomotives to Macedonian Railways

Macedonian Railways signed a contract with CRRC Zhuzhou Electric Locomotive for the delivery of four electric locomotives. This second project follows a contract for six passenger trainsets manufactured by CRRC Zhuzhou. This is the second procurement project implemented by the Macedonian government and the Chinese company after the first project for six new passenger trains.

The EUR 8 million investment is financed by the European Bank for Reconstruction and Development (EBRD), and is carried out as part of a project on the renewal of country’s rolling stock fleet.

“The purchase of the four new electric locomotives practically means the renewal of the rolling stock fleet after 40 years, bringing it closer to European and world standards, providing enhanced safety and reliability in rail traffic, bringing more passengers, increasing speed, more energy saving, environmental protection, efficient operations and better services”, said Nikola Kostov, General Director of Macedonian Railways.
http://www.think-railways.com/crrc-zhuz ... -railways/
 
Холандија прва на свету има потпуно „зелену“ железницу

среда, 11. јан 2017, 19:44 -> 20:17

Извор: РТС, Гардијан

Национална железничка компанија у Холандији је саопштила да је годину дана пре плана испунила циљ да се сви њени возови напајају из обновљивих извора енергије.

http://www.rts.rs/page/magazine/ci/stor ... znicu.html
 
Vrh