Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bAqj10c774k[/youtube]
Take a ride on China's Shanghai-Kunming high-speed railway
 
Obratiti pažnju na razmak između pragova:

Voz-1.jpg
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=zTy-ee3zc6k[/youtube]
Шумска пруга
 
Vozd,hvala za objavu. Uzivao sam gledajuci. +1 :kk:
 
Što sam jednom rekao i za barsku: neka bude i svih 351 dan ako će posle da šljaka normalno.
 
Ево, да се подсетимо мало овог дебакла од кредитног аранжмана, који се реализује спорије него што шинобус стигне из Панчева у Бечкерек:


Потписан уговор са кинеском компанијом ЧЕЧ о реконструкцији пруге

БЕОГРАД, 5. јануара 2017. (Бета) - Предузеће Инфраструктура железнице Србије потписало је данас уговор са кинеском државном компанијом ЧЕЧ (Цхина цивил енгинееринг цонструцтион цорпорацион) о реконструкцији и модернизацихи деонице Распутница "Г"- Раковица-Ресник на прузи Београд-Младеновац-Ниш-Прешево, у вредности око 23,78 милиона евра.

Уговором је предвиђена реконструкција и замена грађевинске и електротехничке инфраструктуре у дужини 7,5 километара.

Радови, који се финансирају из зајма Европске банке за обнову и развој (ЕБРД), почеће половином фебруара и требало би да буду завршени за 351 дан.

Генерални директор Инфраструктура железница Србије, Душан Гарибовић је после потписивања уговора новинарима рекао да је уговор са ЕБРД о зајму за железницу укупне вредности 95 милиона евра потписан 2012. године и да су због кашњења у његовом повлачењу плаћен "не мали износ пенала".

Из тог зајма, како је додао, биће финансирана и реконструкција пруге Јајинци-Мала Крсна дужине 75,9 километа која би требало да почне половинам 2017.

Он је истакао да је кинеска компанија ЧЕЧ дала најповољнију понуду на тендеру ЕБРД-а и да ће реконструкција дела пруге на уласку у Београд са јужних пруга бити њен први посао у Србији.

Директор представништва за Србији ЧЕЧ, Џу (Зху) Тианран је казао да ће српске фирме као подизвођачи бити укључене у обнову пруге Распутница "Г"- Раковица- Ресник и да ће опрема бити набављена у Србији и земљама у окружењу.

По његовим речима, та компанија ће се надметати и за учешће у изградњи брзе пруге од Београда до Будимпеште, која ће бити финансирана кинеским зајмом.
 
Jajinci-Mala Krsna ne zvuči nimalo loše, bez obzira što su naše lopuže/birokrate opet bili na svom nivou.
 
Btw, nešto se šuškalo da će sređivati prugu do Malog Zvornika, čak i da je materijal već prenet. Šta bi od toga?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426453#p426453:18euj1hz je napisao(la):
Kokos » 05 Jan 2017 12:57 pm[/url]":18euj1hz]Koliko će od ovih 351 dan pruga biti zatvorena?
Pošto je na celoj deonici pruga dvokolosečna neće se desiti da bude totalnih zatvora i prekida saobraćaja za vreme izvodjenja remonta.
 
Valjda će konačno Rasputnicu G da preurede da pravac ka Pokopu bude "u pravcu" a ka Topčideru "u skretanju", kako bi moglo da se od Rakovice do Prokopa vozi bar 80km/h
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426465#p426465:1xg0yq5y je napisao(la):
Пантограф » Thu Jan 05, 2017 2:37 pm[/url]":1xg0yq5y]70 је ограничење у Дедињском тунелу.

I 50 u skretanje kada se ide prema Prokopu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426467#p426467:hmqtta1a je napisao(la):
Kolega2357 » 05 Jan 2017 01:39 pm[/url]":hmqtta1a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426465#p426465:hmqtta1a je napisao(la):
Пантограф » Thu Jan 05, 2017 2:37 pm[/url]":hmqtta1a]70 је ограничење у Дедињском тунелу.

I 50 u skretanje kada se ide prema Prokopu.
Nije 50 nego 30km/h.
A što se tiče brzine u skretanje problem je lako rešiti sa ugradnjom dužih skretnica.
 
Pa zar nije upravo ta u Dedinjskom tunelu za 80km/h u skretanju? Sećam se da je Beovoz devedesetih tu brzo prolazio, ili to samo tako delovalo zbog tunela.

Užasno me nervira ta poslovična polovičnost. Uradili prugu od Gilja do Paraćina za (još malo pa) 160km/h a Jagodina-Gilje 50km/h sa par laganica.
Sada je prilika da srede i Dedinjski tunel. To je nova pruga, koja verovatno nije mnogo propala da ne može da se sredi za veću brzinu, za male pare.


Nego, kad smo kod tunela, da li neko zna zbog čega onoliko tandrču točkovi u najdužem tunelu kod Ralje?
 
Добра је пруга у Дедињском, ал` не мож` брже због геометрије - преоштра је кривина. Можда би пендолино могао 90... :)

А о проблематици Рипањског тунела, чуда 19-вековног градитељства у Србији, слушао сам од упућених, али сам заборавио шта је беше прича. Мислим да је проблем са подлогом, да сав шљунак који би се насуо брзо пропада, али ме не држи за реч (тастатуру).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426472#p426472:y7th10l1 je napisao(la):
Pendolino » 05 Jan 2017 02:29 pm[/url]":y7th10l1]Pa zar nije upravo ta u Dedinjskom tunelu za 80km/h u skretanju? Sećam se da je Beovoz devedesetih tu brzo prolazio, ili to samo tako delovalo zbog tunela.
Skretnice u "Dedinjskom" tunelu su oduvek bile za 50km/h i za vožnju u pravac i za vožnju u skretanje.
Inače trenutno u Srbiji ne postoje skretnice za veću brzinu za vožnju u skretanje od 50km/h.
 
Vrh