Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Jeste ta deonica je. Brze cemo kad se zavrsi sve sto treba. Uskoro.
Da brzina je podignuta sa 30km/h na 100km/h. Uskoro ocekujemo i brzinu po knjizici reda voznje.
Inace,one price da most tone su bile notorna glupost i laž.
 
Зар та пруга није ремонтована за 167 км/х?

И зашто су побогу нову трасу одаљили од Ћуприје? Класично пуцање у сопствено колено.
 
Од Ћуприје. Ни мени се то баш много не свиђа: један град мање на главној прузи.
 
Пројекат је контрадикторан у самим основама. Овако су заправо само унапредили теретни саобраћај и евентуално брзи воз и то само ако он претходно није стајао у Ћуприји.

Класичан пројекат финансиран од еу и њихових колонијалних банака. Алпина покупила паре, није ни завршила пројекат, ми се задужили и плаћамо им масну камату а од изграђеног зарадити нећемо ништа или много мање него што би требало јер је траса пруге ирационална.
 
@Delija,pa železnicki saobracaj nije samo vezan za putnike. Sa ovom novom trasom teretni voz ima skracenje vremena putovanja od 20min. izmedju Jagodine i Paracina u odnosu na staru trasu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389451#p389451:1lahreqq je napisao(la):
Delija » 02 Jun 2016 02:59 pm[/url]":1lahreqq]Пројекат је контрадикторан у самим основама. Овако су заправо само унапредили теретни саобраћај и евентуално брзи воз и то само ако он претходно није стајао у Ћуприји.

Класичан пројекат финансиран од еу и њихових колонијалних банака. Алпина покупила паре, није ни завршила пројекат, ми се задужили и плаћамо им масну камату а од изграђеног зарадити нећемо ништа или много мање него што би требало јер је траса пруге ирационална.


Стајао је брзи и у Ћуприји, мада, није реално да стаје у сва три града на тако малој раздаљини. Мислим да ни утицај на регионалне возове и на укупан број путника у Ћуприји неће бити добар, али је тачно и ово што каже мвбг1 - карго иде брже. Опет - нисам одушевљен.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389452#p389452:mplcbaks je napisao(la):
mvbg1 » 02 Jun 2016 03:12 pm[/url]":mplcbaks]@Delija,pa železnicki saobracaj nije samo vezan za putnike. Sa ovom novom trasom teretni voz ima skracenje vremena putovanja od 20min. izmedju Jagodine i Paracina u odnosu na staru trasu.
Колика је предвиђена брзина по реду вожње на деоници? Зашто само 100 км/х ако је деоница грађена за 160?
 
Bice polako sto si nestrpljiv Delija fotke izgledaju nestvarno ko da nije u srb
 
Od Paraćina do Ćuprije ima 3 koloseka. Dva novom trasom i jedan starom dok su jedan uklonili. Postoji u Ćupriji veza sa novom trasom gde odmah posle stanice pruga skreće za oko 90 stepeni i uključuje se na novu prugu. Pogledajte google earth/maps ima update od 21 aprila 2016 gde se jasno vidi. Ako voz skrene da bi stao na ćuprijsku želežničku stanicu bilo iz Paraćina ili Jagodine ići će nekih ~550-600m dužom putanjom.

Ovom ispraljanjem pruge se uklonilo usko grlo koje je usporavalo saobraćaj bespotrebno jer stari most preko Morave i jedan manji ublizini imaju samo jedan kolosek a pruga je imala 4 krivine od toga 2 po 90 stepeni.

Voz ne prolazi više kroz sela Donji Majur i Ostrikovac a stara trasa pruge bi mogla da se iskoristi donekle za novi širi put koji obilazi ta sela i ide južnije ka Jovcu i dole prema Varvarinu u podnožju Juhora.

Ne samo da su radili ovo nego bi trebalo da isprave i krivinu koja se nalazi na južnom izlazu iz Paraćina prema selu Striži i Ćićevcu.
U neposrednoj krivini nalazi se jedan pružni prelaz bez branika(rampi) na kojem je jako loša preglednost i gde je znalo u prošlosti da bude tragičnih slučajeva. Ne znam dokle se ovde stiglo ali bi valjalo da isprave tu krivinu. Za to im treba oko 1-1,5km nove pruge.

Oni koji negoduju za ovo što se gradilo stvarno nije u redu. Problem je što u Srbiji uvek pokvare finansisku stranu priče i onda to krpe upravo one firme koje su dovedene do stečaja. npr ovaj most na Moravi je radila Mostogranja posle pucanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389484#p389484:1klisml0 je napisao(la):
direktor » 02 Jun 2016 05:51 pm[/url]":1klisml0]Bice polako sto si nestrpljiv Delija fotke izgledaju nestvarno ko da nije u srb
Само питам (по трећи пут) зашто сада само 100 када је прављена за 160км/х?
 
Procedura mora da prodje voz za mjerenje pa da neko procita analize pa da pera podnese zahtjev ziki a da mika odobri uz uslov da su ugradili signale za citanje znakova i ostalu opremu za brzine od 160 km gdje vise znakovi nemogu biti likovni
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389452#p389452:5e5m8p2n je napisao(la):
mvbg1 » Thu Jun 02, 2016 4:12 pm[/url]":5e5m8p2n]@Delija,pa železnicki saobracaj nije samo vezan za putnike. Sa ovom novom trasom teretni voz ima skracenje vremena putovanja od 20min. izmedju Jagodine i Paracina u odnosu na staru trasu.

Bas su se pretrgli sa 20 minuta ajde da je za 1 sat smanjeno vreme putovanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389488#p389488:37tj3kfu je napisao(la):
Delija » 02 Jun 2016 06:17 pm[/url]":37tj3kfu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389484#p389484:37tj3kfu je napisao(la):
direktor » 02 Jun 2016 05:51 pm[/url]":37tj3kfu]Bice polako sto si nestrpljiv Delija fotke izgledaju nestvarno ko da nije u srb
Само питам (по трећи пут) зашто сада само 100 када је прављена за 160км/х?
Zato jer u funkciju jos nije pušten APB.Tj.vozi se u staničnom razmaku a saobracajni pravilnik predvidja da je maksimalna brzina kod neupotrebljivih prostornih signala i neaktivnih pružnih baliza na istim Vmax 100km/h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389491#p389491:4ncsm4fc je napisao(la):
direktor » 02 Jun 2016 06:27 pm[/url]":4ncsm4fc]Procedura mora da prodje voz za mjerenje pa da neko procita analize pa da pera podnese zahtjev ziki a da mika odobri uz uslov da su ugradili signale za citanje znakova i ostalu opremu za brzine od 160 km gdje vise znakovi nemogu biti likovni
Direktore,za pruge do 160km/h nije potreban unapredjeni sistem sledjenja vozova vec je dozvoljen klasican,svetlosni APB sistem. Samo je zaustavni put voznje povecan sa 700 na 1000metara. Takav primer imas u Hrvatskoj i Sloveniji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389493#p389493:5f5gqwei je napisao(la):
mvbg1 » 02 Jun 2016 06:34 pm[/url]":5f5gqwei]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389488#p389488:5f5gqwei je napisao(la):
Delija » 02 Jun 2016 06:17 pm[/url]":5f5gqwei]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389484#p389484:5f5gqwei je napisao(la):
direktor » 02 Jun 2016 05:51 pm[/url]":5f5gqwei]Bice polako sto si nestrpljiv Delija fotke izgledaju nestvarno ko da nije u srb
Само питам (по трећи пут) зашто сада само 100 када је прављена за 160км/х?
Zato jer u funkciju jos nije pušten APB.Tj.vozi se u staničnom razmaku a saobracajni pravilnik predvidja da je maksimalna brzina kod neupotrebljivih prostornih signala i neaktivnih pružnih baliza na istim Vmax 100km/h.
Хвала на одговору. Знаш ли када ће бити пуштен АПБ?
 
Da li je opremeljena deonica kako treba ili fali nesto po obicaju?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389492#p389492:2oen9x1d je napisao(la):
Kolega2357 » 02 Jun 2016 06:31 pm[/url]":2oen9x1d]

Bas su se pretrgli sa 20 minuta ajde da je za 1 sat smanjeno vreme putovanja.
U pitanju su dva stanicna odstojanja. Ne znam sta si ocekivao na tako kratkoj relaciji?
 
Mvbg1, hvala na slikama iz upravljacnice i na objasnjenjima oko APB-a.
Pruga je uradjena kao sto znamo za brzine do 167km na cas. A da li je geometrija koloseka uradjena za 200 ili cak mozda vise jer vidim pravac i krivinu sa veoma velikim radijusom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389550#p389550:5mox2o69 je napisao(la):
spatiotecte » 02 Jun 2016 09:41 pm[/url]":5mox2o69]Mvbg1, hvala na slikama iz upravljacnice i na objasnjenjima oko APB-a.
Pruga je uradjena kao sto znamo za brzine do 167km na cas. A da li je geometrija koloseka uradjena za 200 ili cak mozda vise jer vidim pravac i krivinu sa veoma velikim radijusom?
Spatio,ova brojka 167km/h je nastala novinarskom nepismenošću. Vidim da svi spominju 167 a pruga je što se geometrije tiče radjena za 160km/h.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389555#p389555:1a4irpbs je napisao(la):
mvbg1 » Thu Jun 02, 2016 10:57 pm[/url]":1a4irpbs]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=389550#p389550:1a4irpbs je napisao(la):
spatiotecte » 02 Jun 2016 09:41 pm[/url]":1a4irpbs]Mvbg1, hvala na slikama iz upravljacnice i na objasnjenjima oko APB-a.
Pruga je uradjena kao sto znamo za brzine do 167km na cas. A da li je geometrija koloseka uradjena za 200 ili cak mozda vise jer vidim pravac i krivinu sa veoma velikim radijusom?
Spatio,ova brojka 167km/h je nastala novinarskom nepismenošću. Vidim da svi spominju 167 a pruga je što se geometrije radjena za 160km/h.

Sto opet ne znaci da se ne moze bar malo preci brzina. :D
 
Vrh