Jelancha
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 4.991
- Pohvaljen
- 23.478
Ovo je politička vizija i data je u toku političke kampanje stranke koja je sada na drugom mestu po rejtingu u Nemačkoj i koja ima donekle velikog uticaja u politici Nemačke.
Karta se nikada neće ostvariti iz razloga što već neke destinacije imaju više polazaka noćnih vozova u odnosu na prikazano, pa više nije realan prikaz, ali rekao bih da je to iz razloga nedostatka saobraćajne analize kretanja ljudi koju je Karlo pomenuo.
Sa druge strane ja ne vidim ovde dosta i drugih noćnih vozova koji već saobraćaju, poput "RegioJet-a".
Dajem primer Amsterdama:
Po karti:
1) N8 Cirih-Amsterdam
2) N17 Barselona-Amsterdam
3) N9 Varšava-Berlin-Amsterdam
Trenutno stanje:
1) Amsterdam-Beč
2) Amsterdam-Cirih
3) Brisel-Amsterdam-Berlin-(uskoro produžetak do Praga)
4) Zimski sezonski noćni voz "TUI-a" do Austrijskih skijališta
Trenutno su pregovori za noćni voz ka Barseloni i još par evropskih destinacija, tako da je AMS već iznad ove zadate crte.
Što se tiče nas ne vredi raspravljati dok se ne sagradi infrastruktura ka Budimpešti i ostalim pravcima, barem za taj početak.
Tipujem na noćni voz ka Beču u organizaciji SV-a i saradnji sa upravama OBB-a i MAV-a, a i koliko primećujem tako nešto je i u planu.
Nešto se i raspravlja i ka Ljubljani, ali koliko je realno teško je oceniti, a ja iskreno jako sumnjam da će biti nešto u skorijem periodu ka tamo.
Skoro pa sam ubeđen da će broj noćnih vozova na ukupnom nivou biti puno veći u odnosu na prlioženu kartu, samo što će destinacije biti drugačije, a i vladaće neravnoteža u broju tih vozova u različitim delovima Evrope.
Karta se nikada neće ostvariti iz razloga što već neke destinacije imaju više polazaka noćnih vozova u odnosu na prikazano, pa više nije realan prikaz, ali rekao bih da je to iz razloga nedostatka saobraćajne analize kretanja ljudi koju je Karlo pomenuo.
Sa druge strane ja ne vidim ovde dosta i drugih noćnih vozova koji već saobraćaju, poput "RegioJet-a".
Dajem primer Amsterdama:
Po karti:
1) N8 Cirih-Amsterdam
2) N17 Barselona-Amsterdam
3) N9 Varšava-Berlin-Amsterdam
Trenutno stanje:
1) Amsterdam-Beč
2) Amsterdam-Cirih
3) Brisel-Amsterdam-Berlin-(uskoro produžetak do Praga)
4) Zimski sezonski noćni voz "TUI-a" do Austrijskih skijališta
Trenutno su pregovori za noćni voz ka Barseloni i još par evropskih destinacija, tako da je AMS već iznad ove zadate crte.
Što se tiče nas ne vredi raspravljati dok se ne sagradi infrastruktura ka Budimpešti i ostalim pravcima, barem za taj početak.
Tipujem na noćni voz ka Beču u organizaciji SV-a i saradnji sa upravama OBB-a i MAV-a, a i koliko primećujem tako nešto je i u planu.
Nešto se i raspravlja i ka Ljubljani, ali koliko je realno teško je oceniti, a ja iskreno jako sumnjam da će biti nešto u skorijem periodu ka tamo.
Skoro pa sam ubeđen da će broj noćnih vozova na ukupnom nivou biti puno veći u odnosu na prlioženu kartu, samo što će destinacije biti drugačije, a i vladaće neravnoteža u broju tih vozova u različitim delovima Evrope.