Šta je novo?

Železnička stanica Vukov Spomenik

Mozes da objasniš šta ovo znači ... za nas sa jeftinijim kartama.
Pa neće ljudi da ulažu u održavanje eskalatora koji su trebali da budu uklonjeni pre 2 ili 3 godine.
E sad, pošto je taj ugovor i dalje aktivan, nastavljaju da ne ulažu. Ovo za rukohvate je čudo što je "prošlo". Doduše, jedan eskalator je stao zbog prekida rukohvata, a drugi je jako blizu, pa su verovatno morali da ih srede da ne bi zatvarali stajalište.
 
Koliki je životni vek eskaltora drugo kakva je dinamika održavanja istih veliki mali remont itd
Sta kaze proizvođač ovih naših iz pitera
 
20250709_133207.jpg
20250709_133236.jpg

20250709_133304.jpg

Komentara bez kamere postoje policija postoji
Preko 100 nalepnica ima
 
Ево, рецимо из Питера овако кажу:
1. И код нас има и камера и специјалне полиције (служе искључиво у метроу)
2. Такође се у току дана ишара или излепи километар огласа и жврљотина.
3. Увече се све обавезно скида
4. У току дана минимум 3 пута дневно иде чишћење покретних степеница и простора међу њима


Пројектовани век есклатаор је 50 година. После тога, врши се детаљна екпсртиза и испитују се конструкције, након чега се доноси одлука да ли есклатор може да још служи или је време за замену.

Ексалатор се у зависности од дужине и оптерећења са путницима капитално ремонтује на сваких 10-15 година - редовни сервис,
а попотреби и чешће. На пример, метро иде на сваких 1:15 и у шпицу довози максимални број људи. И тако сваки дан осим недеље. Недељом нема много мање људи, али нема шпицева, већ су путници подељени равномерно. Мини се чини да овај у Вуку се и није напатио...
 
Ниједна власт није успела да постојећи систем Бео воза да унапреди и оспособи - укључујући станице. А систем је направљен као брза железница налик Сбану у Немачкој и растеретио би град и поред метроа (лаке железнице) доста. Потпуно невероватно!
 
Problem je što iseljavanje igraonica i lokala ne bi rešilo stvar u potpunosti dok se i sam plato iznad ne sredi i ne dovede u stanje u kome bi ljudi želeli da provedu neko vreme tu, ili da prođu kroz podzemne prolaze.

Ali pošto su ovi sad em škrti em glupi, ostaće raspad i status kvo sve dok jednog dana ne dohvate pa i tu započnu neku rekonstrukciju koja će koštati 4 puta više i trajati 4 puta duže od očekivanog.
 
Nadrealna koordinacija za naše eksperte!!! Neverovatno da ce se time postići pun potencijal novih kineskih vozova na liniji za aerodrom sa prolaskom kroz Vukov spomenik! Sad jos da realizuju dobru vezu stanice na aerodromu sa terminalom!
 
Nisam siguran da ovo može da stigne do Expa. Ima tu dosta koraka:
1. tender za idejni projekat (trenutna faza),
2. izrada idejnog projekta,
3. tender za izradu projekata za izvođenje i građevinsku dozvolu i izvođenje radova,
4. izrada projekata za izvođenje i građevinsku dozvolu i izvođenje radova
Znači može da traje i pet godina, a ako budu želeli mogu i da reše do Expa.

Ono što brine je da se ide na tender jer ono što se radi za potrebe Expa se ugovara direktnom pogodbom i što nije i Pančevački most u istom projektnom zadatku.
 
Nisam siguran da ovo može da stigne do Expa. Ima tu dosta koraka:
1. tender za idejni projekat (trenutna faza),
2. izrada idejnog projekta,
3. tender za izradu projekata za izvođenje i građevinsku dozvolu i izvođenje radova,
4. izrada projekata za izvođenje i građevinsku dozvolu i izvođenje radova
Znači može da traje i pet godina, a ako budu želeli mogu i da reše do Expa.

Ono što brine je da se ide na tender jer ono što se radi za potrebe Expa se ugovara direktnom pogodbom i što nije i Pančevački most u istom projektnom zadatku.
Rekonstrukcija železničkih objekata može da se radi na osnovu Idejnog projekta ako je dovoljno detaljan.
Realna priča je da će radovi da se izvrše kroz EXPO kako bi se što pre zbudžilo. Nažalost, razbijaće se peron jer niveleta ne može da se podigne zbog nuklearnih vrata...
 
U železničkom tunelu koji ide ispod milionskog glavnog grada jedne države, kojim svakog dana idu teretni vozovi, a koji nema bukvalno ni osnovne stvari funkcionalne za evakuaciju ljudi iz istog ako ne daj Bože bude nešto (tipa osvetljene putokaze do izlaza za slučaj opasnosti koji pokazuju u mraku na koliko metara levo ili desno je najbliži izlaz) glavni argument je "to nemože zbog da nuklearnih vrata" a tunel bukvalno potencijalna dušegupka since 1995 🤡🤡🤡
 
U železničkom tunelu koji ide ispod milionskog glavnog grada jedne države, kojim svakog dana idu teretni vozovi, a koji nema bukvalno ni osnovne stvari funkcionalne za evakuaciju ljudi iz istog ako ne daj Bože bude nešto (tipa osvetljene putokaze do izlaza za slučaj opasnosti koji pokazuju u mraku na koliko metara levo ili desno je najbliži izlaz) glavni argument je "to nemože zbog da nuklearnih vrata" a tunel bukvalno potencijalna dušegupka since 1995 🤡🤡🤡
A kuda vode one stepenice iznad otpravnika i gde se na peronu nalazi lift za invalide u koji se ulazi iz Ruzveltove i da li radi?
 
Vrh