Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Мало због угла приказа делује као традиционални кинески кров.

d2c0990d629aea7b79ebab2499f17f94.jpg


Али се у суштини ради о две плоче као код ТЦ Рајићева, и изнад њих заштитни знак лојаница, цеви.
 
Znam da se mnogi neće složiti ali ta arhitektura i Lojanicin potpis ima karakter i prepoznatljivost u odnosu na recimo bezlični Prokop i brisoleje. Takođe Lojanicin projekat uglavnom garantuje i kvalitetniju materijalizaciju objekta mada to često zavisi i od investitora koliko je spreman da se finansijski ispruži.
 
Тешка срца ћу се сложити да је тај стил и ако ми је омражен ипак карактеристичак, док је након њега наступио још гори стил панела, типа нова фасада КЦС-Фалкенштајнер-Сириус.
Опет, ја сам против оба стила, можда и више против стила Лојаница пошто сматрам све те цеви, надстрешнице, шпицеве, оштре ивице, решетке и сл. само беспотребним компликацијама за даље одржавање.
 
док је након њега наступио још гори стил панела, типа нова фасада КЦС-Фалкенштајнер-Сириус.
Ovo što si nabrojao za mene i nije arhitektura. Ali razumem birgu o održavanju pogotovo kada znamo da će objekat pripadati infri.
 
Ја се јежим свих оних цевчуга и решетки по фасадама, терасама и крововима и по стамбеним објектима.
 
Po rečima radnika urušio se deo šina na izlazu ka gradu. Svi vozovi koriste samo kolosek 3 i naravno da su nenormalne gužve. Video sam veliku rupu i radnike kako nešto rade. Vozovi poprilično kasne
 
Po rečima radnika urušio se deo šina na izlazu ka gradu. Svi vozovi koriste samo kolosek 3 i naravno da su nenormalne gužve. Video sam veliku rupu i radnike kako nešto rade. Vozovi poprilično kasne
Verovatno govoriš o delu koji je na nasipu?
 
Kod samog kraja betona kod koleseka 5 je rupa koliko sam video zahvatila je i kolosek 4. Nisam slikao dolazio je voz na stanicu a i daleko sam bio da bi se videlo dobro
 
Šta se urušilo i gde? Deo ka Zemunu ili ova strana ka Prokopu? Ništa ne razumem.
 
Deo ka gradu(ka Prokopu) kod koloseka 4 i 5 odmah kod samog početka/kraja betona(tu je bila ta rupa). Ja sam umesto vozom za Lazarevac u 16:22 išao vozom za Pančevo koji je kasnio oko 20 minuta.
Inače razglas na toj stanici je debilni i služi samo da zabuni putnike. Ulazak voza se najavljuje 2-3-4 minute pre samog dolaska i ako neki raniji voz kasni nastane opšta papazjanija oko toga koji voz stiže. Puno puta mi se dešavalo da usmeravam putnike rečenicama "NIje ovo voz za Vršac on je mali crveni" "Ovaj voz ne ide za Užice tamo ide dosta noviji i nije plav" i sl.
 
то је та к*****оља Инфраструктуре. укључе ујутру машину, и она само говори, без контролисања. најјаче је када најављује воз за Ужице: "воз 611611 за Ужице". хахаха, пукао им програм када су снимали

иначе, највећи за*** је када долазе БГВ за Младеновац и Овчу у 16:45 и 16:49. наравно, распали Горбачови, па постоји једна бочна табла, која се некада ни не види, и људи стално питају: "је л' ово за Овчу?", јер на монитору пише Батајница - Овча. није брате, овај је за Младеновац, видиш да је празан...
 
Konačno pribavili dozvole za staničnu zgradu, vestebil, toplu vezu sa BAS-om, novu peronsku nadstrešnicu, stanični trg i park ispred NCR-a:

Nadam se da je ovo kraj ove farse. Inače, niko ne zna šte radi ispred NCR-a ka bulevaru MM jer je plac ograđen betonskim pločama i kao da se izdiže. Može li neko izvući projekat iz građevinskih dozvola, ja ne stižem. Hvala.
 
Konačno pribavili dozvole za staničnu zgradu, vestebil, toplu vezu sa BAS-om, novu peronsku nadstrešnicu, stanični trg i park ispred NCR-a:

Mene, od ovoga, najviše zanima na šta će ličiti ta topla veza. Da li aktuelni aneks, koji se koristi kao privremeni BAS, pripada tome i sl.
 
Fascinantno je koliko je ovaj projekat tajna jer nigde nema projekta na sajtu Ministarstva građevinarstva ili Infrastrukture železnice Srbije.
Takođe, broj poseta političara ovoj stanici je nula i svi znamo zašto.
 
Poslednja izmena:
Само горњи строј пруге нисмо реконструисали
Donji stroj, mora da ispravim. Gornji stroj je kolosek, zastor (tucanik), signalna oprema, donji su nasip pruge, tuneli, mostovi...

A nije mi jasno šta je koštalo tako mnogo za 35 kilometara dvokolosečne pruge (delimično četvorokolosečne), od čega od Prokopa do Batajnice maltene samo kapitalni remont, zato što je pre 50 godina bila za 120km/h. Nije napravljen podvožnjak na pravcu Bulevara umetnosti. Ovo da mostovske konstrukcije nisu sanirane je za mene užas. I to da sama stanična zgrada nije bila deo tog projekta.
 
Vrh