spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.428
- Pohvaljen
- 17.535
Kako bi ja digao u vazduh taj NCR i napravio stanicu koja dolikuje Beogradu sa velikim prostranim staničnim platoom a ne ovo sve nabijeno nasumično.
Šta znači ovo "vestibil" iz naslova? Taj izraz mi je potpuno nepoznatŠta je sve planirano u okviru kompleksa Železničke stanice Novi Beograd? - Zgrada, trg i vestibil gradiće se na 17.000 m²
Šta je sve planirano u okviru kompleksa Železničke stanice Novi Beograd? - Zgrada, trg i vestibil gradiće se na 17.000 m²www.ekapija.com
Ja bi ga najradije uzeo nekim džinovskim kranom i okrenuo na drugu stranu (duzina da bude visina) i da postane kula od 30 spratova jer ovako izgleda kao položena kula, a mislim da dužina odgovara visini neke zgrade od 30ak spratovaKako bi ja digao u vazduh taj NCR i napravio stanicu koja dolikuje Beogradu sa velikim prostranim staničnim platoom a ne ovo sve nabijeno nasumično.
Bukvalno znači "predvorje" a na stanici NBG biće to prostrani hodnik koji će se od glave stanične zgrade pružati ispod perona.Šta znači ovo "vestibil" iz naslova? Taj izraz mi je potpuno nepoznat
Dodaj i sve između stanice i SIVa, kad već sređuješKako bi ja digao u vazduh taj NCR i napravio stanicu koja dolikuje Beogradu sa velikim prostranim staničnim platoom a ne ovo sve nabijeno nasumično.
Ispred NCR-a je planirana nova, velika okretnica javnog prevoza, a u Železničku stanicu će moći da se uđe i iz Antifašističke borbe (za linije 7, 9, 94, 95), i sa BAS-a (za one koji presedaju sa prigradskih i međugradski linija).
U krajnjem, ne znam ni kako bi drugačije staničnu zgrada mogla da bude orjentisana nego ovako kako se gradi!?
Da da! Arenu hidrauličnim dizalicama vratiti u osu sa SIVom.Dodaj i sve između stanice i SIVa, kad već sređuješ
Rekao bih da arena može da ostane, ali nije centrirana, tako da najbolje i nju.
Zar nije NCR prvobitno trebao da bude kula?Vidi se sva halapljivost i retardacija takvog rešenja parcele. Ispada da je NCR dobio prilaznu saobraćajnicu za brzo bavljenje putnika a ne železnička stanica.
Kula je ovo narandžasto polje na planu.Zar nije NCR prvobitno trebao da bude kula?
Та окретница ће највероватније бити за периферне линије. Најбоље би било да станична зграда буде испод плоче, одмах уз трамвајска стајалишта. Овако ће путници са трамваја морати да се враћају у назад па да опет иду у смеру из ког су дошли ка степеништима за излаз на пероне. Засебна истурена зграда из угла путника није потребна. Претходно стање најкраћег могућег преседања трамвај-воз је било најпрактичније. Зграда изван те осе је беспотребна компликација.Ispred NCR-a je planirana nova, velika okretnica javnog prevoza, a u Železničku stanicu će moći da se uđe i iz Antifašističke borbe (za linije 7, 9, 94, 95), i sa BAS-a (za one koji presedaju sa prigradskih i međugradski linija).
U krajnjem, ne znam ni kako bi drugačije staničnu zgrada mogla da bude orjentisana nego ovako kako se gradi!?
Дакле, писмена обликовно и позиционо зграда станице је постала НЦР а пословни објекат оригиналног урбанистичког решења односно НЦР је померен на место зграде ЖС у корист веће аутобуске станице.
Ту је била Ђикијева реплика Теразија, која је уклоњена 2015.годинеОво на првој слици испред данашњег НЦР изгледа као да неко припрема темеље за неке кућице.
Да знам, један од најнепотребних пројеката...али на фотографији коју је Вожд поставио пише да је из 1995. године, мени су изгледале као рупе али могуће да је неко само уклонио растиње.Ту је била Ђикијева реплика Теразија, која је уклоњена 2015.године
Ko je odgovoran za bačene pare na repliku Terazija?
Vesti Autor: Maja Nikolić 17. feb 201520:09 > 20:12
https://n1info.rs/vesti/a36082-replika-terazija-promasena-investicija/
Реплика Теразија у Новом Београду биће срушена
Петак, 23.01.2015. у 08:15, Д. Мучибабић
https://www.politika.rs/scc/clanak/316877/replika-terazija-u-novom-beogradu-bice-srusena
PozdravReplika terazija, o boze, kada se setim. Mozga fali na svim nivoima.
Prema planovima tu je bilo zamišljeno da se okreću 46, 51, 601 i 611.Та окретница ће највероватније бити за периферне линије. Најбоље би било да станична зграда буде испод плоче, одмах уз трамвајска стајалишта.
Ne moraju da se vraćaju nazad kad imaju ulaz u vestibil tu odmah ispod pruge, a iz vestibila stepenište i liftove za izlaz na perone. Zašto bi išli u glavni hol? Osim ako ne idu da popiju kafu ili moraju da kupe kartu na blagajni.Та окретница ће највероватније бити за периферне линије. Најбоље би било да станична зграда буде испод плоче, одмах уз трамвајска стајалишта. Овако ће путници са трамваја морати да се враћају у назад па да опет иду у смеру из ког су дошли ка степеништима за излаз на пероне. Засебна истурена зграда из угла путника није потребна. Претходно стање најкраћег могућег преседања трамвај-воз је било најпрактичније. Зграда изван те осе је беспотребна компликација.
Главна мана целог блока 42 и осталих дуж пруге јесте што булевар Милутина Миланковића није уз саму станицу, тј. да је блок ужи, а станица ближа и јавном превозу паралелно са њом.