Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Prvo su uradili nadstrešnice, bez šrafova, onda izdigli perone, gde su na drugom odustali od projekta i preko kanala samo stavili metalne ploče, pa su se setili da ne mogu svi stepenicama (što su ovih dana zaboravili i ne znam kako ih niko ne tuži), pa su skidali još perona i bušili za liftove, a beton koji se kruni oko liftova i dalje drži oplata ispod, onda su se setili da stepenice nisu urađene po projektu, pa su njih razvukli i taman što su šaltere završili, počeli su da prave novu zgradu, tako da po svemu sudeći ti šalteri nikad ničemu neće služiti.

E da, radili su i slivnike, isčupali stare i stavili nove oluke, onda negde kad su radili stepenice su i dodali mrežice da ne upada smeće, a da nisu proverili da li oluci imaju bilo kakvu ulogu.

Mada, iskren da budem, između toga da li će nadstrešnica da mi padne na glavu ili da propadnem kroz peron koji se raspada (ili, manje verovatno, da padne sve jer je sondiran noseći stub krenuo da se raspada), voda koja mi kaplje na glavu mi je poslednja briga...
 
Која срамота да се бацају паре на ову зграду а да плоча на којој су перони прокишњава.
Proča je ako se ne varam rekonstruisana zajedno sa peronima. Na građevinske radove tog tipe se uglavnom daje garancija od dve godine, da iko u tim ministarstvima radi svoj posao kao što ne radi sad bi aktivirao garanciju i doveo izvođača da popravi izolaciju ali je možda bolje da se sačeka da taj rok prodje pa opet tender i sve ispočetka ....
 
Retoricko pitanje zar stanica nije rekonstruisana vec
 
Зашто сад чачкају темеље стубова испод перона??
 
Vrh