Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Крљави Нови Београд са полубулеварима и баракама.
Али то је било лееееепо, а сад свуда зграде! Вратите нам наш Нови Београд, у којем смо изгубили невиност :ROFLMAO:

Друга половина Пролетерске солидарности (Антифашистичке борбе - Ђорђа Мелони дислајкс дис) је проширена релативно брзо после ових слика из 1997, то је урадила СПО-ова градска власт; Трећи булевар (данас Миланковићева улица) је морао да сачека нови век (иза Булевара уметности није га уопште ни било).

Највећи и највидљивији напредак Србије у новом веку остварен је на Новом Београду, некадашњој интергалактичкој рупетини међу градовима.
 
Poslednja izmena:
Било је лепо јер сми могао да изградиш јефтино било који крштени део инфраструктуре за јавно добро, а сад, све теже...
Али, ми не тражимо лаке путеве...

Šta ti je buvljak bio nekada... Gužva k'o danas u Galeriji.
Да, тада су били у моди ОТЦ са народним именом сад су сви типа ЗТЦ и са још неким оменом који маркетолози изаберу.
 
Ja se sećam praistorije kad se Treći bulevar završavao kod bloka 28 sa samo dve trake,a do bloka 23 se išlo preko cevi za toplovod preko savane na mestu bloka 24.
Ah lepi dani detinjstva kad se voda pila iz ruke sa česme kod radničkih baraka iza bloka i jurile patke sa ogromnih bara između bloka 28 i pruge,80-te
 
Делује ми као да 1995. није било трамваја у делу Антифашистичке борбе.
 
WOW koji blast from the past :) voleo bih da znam kako bi ljudi u 1995/1997 reagovali kada bi videli neki @sergio_spector dron video sa ovih lokacija danas. Mislim da ne bi verovali koliko će se NBG promeniti za 30g.

Ja ovakav NBG pamtim i iz 2000tih. Mislim da je NBG krenuo sa se menja ka ovom izgledu koji sada poznajemo negde oko 2007 kada su otvorene prve zgrade Airport City-a i izgradnjom Delta City-a i posle 2 godine kasnije izgradnjom Belvila.

Mislim da su zapravo ove slike iz 1995 vrlo aktuelne i za period 2000-2007 jer nije bilo suštinskih promena.

Kada sam imao 17g (2005 godina) imao sam neku ribu u bloku 44. Kada se samo setim muka mojih doći do tamo 95icom, pa onda kada zaginemo malo duže, moram gajbi nazad 67 noćnom do trga pa ĉekaj noćnu 16icu. Jednom sam čak u nedostatki noćnog 67 išao pešaka do trga i sećam se da je onaj deo od Gandijeve do Buvaljaka bukvalno bio ledina, nigde ničega, ja na trotoaru i poneko auto prođe.

Da mi je neko pokazao slike sadašnjeg novog beograda, ja mislim da ne bi verovao da će to biti moguće
 
Noćne 67 i 16 nikad nisu postojale.
Onda je verovatno noćna 68. A neki je bio noćni sa trga na Karaburmu. Morao sam nekako da dođem kući. Sećam se da je bilo nekog pešačenja kad siđem, možda ĉak i na Partizanskom put, ali ne mogu da se setim tačno linije, ipak je to bilo pre 20g, sećam se samo busa i plaćanja karata unutra kondukteru
 
Moguće 68, a za Karaburmu je valjda išla neka 27-ica noću.
 
1000049590.jpg
1000049589.jpg
1000049588.jpg
 
Da li će na peronu napraviti još neki izlaz severnije ka NCR-u, ovaj sadašnji 1 nije dovoljan.
 
Ispred NCR-a je planirana nova, velika okretnica javnog prevoza, a u Železničku stanicu će moći da se uđe i iz Antifašističke borbe (za linije 7, 9, 94, 95), i sa BAS-a (za one koji presedaju sa prigradskih i međugradski linija).

U krajnjem, ne znam ni kako bi drugačije staničnu zgrada mogla da bude orjentisana nego ovako kako se gradi!?
 
Vrh