Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Pogledajte prilog 215335
Nevidjeni automat.

Ps - prekoputa je, ali ova oznaka će stajati tu godinama
Ovako može da se reši taj zid:
Bildschirmfoto 2024-10-15 um 15.52.09.png
 
Tu obavezno u nivou moraju da se naprave stajališta za tramvaje. Potrebna su i sad, a tek će biti kad ovo završe.
 
Значи стајалишта јавног превоза су у Антофашистичке борбе, центар града је у правцу угла АФБ и Милутина Миланковића, пењање на пероне је ближе АФБ, а стручњаци поставе станичну зграду даље и од главних стајалишта ЈГП и од пењања на пероне. Зида се огромни кров ка платоу оријентисано периферније у односу на кретања у граду и огромни кров изнад средишта перона, а остају садашње јефтине надстрешнице изнад дела где су степеништа за излазак на пероне, и исто тако још јефтинији покушај наткривене колонаде ка несретном анексу несретно урађене нове БАС, из ког правца се очекуке више путника него из правца улице Милутина Миланковића. Терминус ЈГП аутобуса у улици Милутина Миланковића, далеко од нове БАС, одвојен зградом НЦР. И ту ће највероватније окретати 601 и 46.
 
Odlicno Jelancha bas sam hteo ovu sliku da okacim!
Neverovatno da se postojece lose nadstresnice zadrzavaju pored novih! Nikakvo uklapanje! Takodje izgleda da se zadrzavaju sklepotine ispod ploce...barem nadstresnice prema BASu
 
Ima li negde detaljnija dokumentacija za projekat za koji je potpisan ugovor i koji u vrednosti od 138 miliona evra finansira država, a ne ovi prosti i očajno urađeni renderi?
 
Posle toliko stotina miliona evra, i dalje nema nekih makar stepenica sa zapadne strane stanice. Tu je i dalje najkraći put preko šina.
 
Има оне на насипу. Иде солидна колона из пословних зграда у Трећем булевару ту преко улице, по првом перону, за воз у 17.16.
 
То стајалиште је као нека импровизација за привремене ситуације више, типа кад крате линију до блока 24.
 
Tako je urađeno po planu širenja mreže na NBG stranu, osamdesetih godina.
 
Ja video više puta da ga koristi 11, i to u redovnom režimu.
To je takozvana Ticina stanica. Moguće da ga neki vozač i dalje koristi. Ja sam mislio da se naprave nova negde u sredini ulice, u ravni sa tom budućom okretnicom.
 
Додуше, Лојанице су на конкурсу заисте предвидели крштену железничку станицу и хотел. Уместо тога добили смо корпоративно смеће субвенционисаног колонизатора а уместо хотела стамбени монструм. Е сад, на срамоту Лојаница што им ово кршење намене није сметало да узму лову и одраде пројекте за те "ненаменске" објекте.

Све у свему, намирени колонизатори, намирена власт, намирена професорска елита, извисио "само" народ. Класика.

Capture.JPG
 
Опет је лоша оријентација у односу на токове кретања. Робује се некаквој симетрији у једном од пет блокова неправилног облика на целом НБГ, терминус ЈГП се ставља уз улицу Милутина Миланковића исто на средину и ако је за ту намену АФБ практичнија, пошто та страна Милутина Миланковића покрива само кретања аутобуса из перифериног правца, не и из центра.
Станична зграда треба да буде тик уз мостовску конструкцију перона и АФБ, где се укрштају ЈГП (трамвај и аутобус) и железница горе на плочи, и где су степеништа за излаз на пероне. Идеално би било да зграда буде преко Антифашистичке борбе, да буде као нека врста пасареле за другу страну улице због преседања на аутобусе у правцу ка центру, и да покрије и степениште са те друге стране и обухвати и постојећу техничку зграду железничке станице. Онда ни НЦР није споран, и ако визуелно маскира мамутску мостовску конструкцију станице.
 
У варијанти са конкурса ваљало би преусмерити неке линије даље на Бул. Милутина Миланковића па онда лево у Бул Црвене Армије. Трамвај по целој М. Миланковића би се подразумевао. Тиме би цела ствар остала верна осовини НБГ-а а ЈГП би испратио равномерни развој околних НБГ блокова.
 
Проблем је што инвестиције у јавни превоз и његова организација нису усклађене са инвестицијама у железничку инфраструктуру. Најбољи пример за то је баш Прокоп.
 
Da li moze da se kupi karta na 'salteru' negde ili su samo self serving kiosci na stanici?
 
Vrh