Значи стајалишта јавног превоза су у Антофашистичке борбе, центар града је у правцу угла АФБ и Милутина Миланковића, пењање на пероне је ближе АФБ, а стручњаци поставе станичну зграду даље и од главних стајалишта ЈГП и од пењања на пероне. Зида се огромни кров ка платоу оријентисано периферније у односу на кретања у граду и огромни кров изнад средишта перона, а остају садашње јефтине надстрешнице изнад дела где су степеништа за излазак на пероне, и исто тако још јефтинији покушај наткривене колонаде ка несретном анексу несретно урађене нове БАС, из ког правца се очекуке више путника него из правца улице Милутина Миланковића. Терминус ЈГП аутобуса у улици Милутина Миланковића, далеко од нове БАС, одвојен зградом НЦР. И ту ће највероватније окретати 601 и 46.