Mrtva trka sa Prokopom. Ej dve i jednom gradu! Spustamo se na nivo IndijeProblem svakako treba da se reši, ali ŽS NBG je postala ja mislim nešto najprljavije što sam ja video u poslednjih ne znam koliko vremena. Ono je sramota nevidjenih razmera.
Šrilančani. Već sam video da su počeli da rade žene kao hijeničarke, u par TC - a.Фали прво да се поштено плате хигијенски радници. Ко ће данас да ради било шта за мање од 80000 у Бг?
Ako rade dobro posao koji im je zadat, ne vidim problem u njima.Мени је то лоше решење.
Инђијска станица је једна од најчистијих на прузи БГ-НС, једино ВЦ је у катастрофалном стању. Народ је ст*** шта ради, плус неспособњаковићи који нечисте и добије се наведени сценарио.Evo i u Inđiji nisu čistili od kako su otvorili prugu.
U Beogradu se problem pražnjenja kanti koje se "prebrzo" napune rešava uklanjanjem istih. Patentirano u prethodnih tuce godina.
Pa i dovođenje stranaca je realan predlog. Ne znam čemu zgrožavanje na pomen istih.Pa jel ima neko drugo rešenje? Ima li iko imalo realan predlog a ne neku fantaziju?
Ko ima radnike i kom broju? Izgleda da ne živimo u istoj državi. Tog kadra nema ni u dovoljnom broji, niti ih ima na biro koji hoće da rade za minimalac, niti hoće neko da ih zaposli. Jednostavno nema para za to. End. Gospodo draga održavanje košta basnoslovno. Ne upoređujte se sa super bogatim sistemima. Naša realnost je štroka.Nije nesposobna nego nema radnike. Zar nije jednostavnije i jeftinije da se ti radnici angažuju nego da se plaća firma koja će da uzme profit i onda isto tako plati te radnike? Ne razumem ovakav rezon osim ako nisi vlasnik firme koja će da pobedi na tenderu. Mislim, sve državne ustanove imaju radnike koji čiste prostorije, škole imaju tetkice itd. Zašto ne bi i železnica imala, koja ih je uvek i imala? Železničke stanice se jedino mogu održavati tako što će postojati stalno zaposleno osoblje koje ih redovno čisti. Angažovanje spoljne firme koje će to raditi "svake prestupne" godine nije rešenje.
Ko ima radnike i kom broju? Izgleda da ne živimo u istoj državi. Tog kadra nema ni u dovoljnom broji, niti ih ima na biro koji hoće da rade za minimalac, niti hoće neko da ih zaposli. Jednostavno nema para za to. End. Gospodo draga održavanje košta basnoslovno. Ne upoređujte se sa super bogatim sistemima. Naša realnost je štroka.
Ko nema para za radnike taj zatvori firmuOk realan predlog. Naravno taj servis će dići cenu u nebo. Ali pitanje ko će da plati??? Od kojih sredstava. Mislite da ova železnice imaju para za ovo?