Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Problem svakako treba da se reši, ali ŽS NBG je postala ja mislim nešto najprljavije što sam ja video u poslednjih ne znam koliko vremena. Ono je sramota nevidjenih razmera.
Mrtva trka sa Prokopom. Ej dve i jednom gradu! Spustamo se na nivo Indije
 
То довлачење странаца због алавости домаће економије увек се претвори у социјални проблем. Ако не за годину дана онда у току две генерације.
 
Evo i u Inđiji nisu čistili od kako su otvorili prugu.
Инђијска станица је једна од најчистијих на прузи БГ-НС, једино ВЦ је у катастрофалном стању. Народ је ст*** шта ради, плус неспособњаковићи који нечисте и добије се наведени сценарио.
 
Ко се сећа, тако је у Београду било пре 40-ак година; кад је рад постао смешно јефтин, намножиле су се поново и канте.
И, шта ћемо сад? Плата 120.000 и увози људе-роботе... Дотле - ђубре на све стране.
 
Pa jel ima neko drugo rešenje? Ima li iko imalo realan predlog a ne neku fantaziju?
 
фирме за одржавање/facility management већ доводе странце да им раде. реално, Инфраструктура је, као што сви знамо, неспособна за одржавање чистоће и хигијене. најбоље би било да се лепо распише тендер, и да се лепо послови одржавања и чишћења станичних зграда доделе приватним фирмама
 
Nije nesposobna nego nema radnike. Zar nije jednostavnije i jeftinije da se ti radnici angažuju nego da se plaća firma koja će da uzme profit i onda isto tako plati te radnike? Ne razumem ovakav rezon osim ako nisi vlasnik firme koja će da pobedi na tenderu. Mislim, sve državne ustanove imaju radnike koji čiste prostorije, škole imaju tetkice itd. Zašto ne bi i železnica imala, koja ih je uvek i imala? Železničke stanice se jedino mogu održavati tako što će postojati stalno zaposleno osoblje koje ih redovno čisti. Angažovanje spoljne firme koje će to raditi "svake prestupne" godine nije rešenje.
 
Ok realan predlog. Naravno taj servis će dići cenu u nebo. Ali pitanje ko će da plati??? Od kojih sredstava. Mislite da ova železnice imaju para za ovo?
 
Nije nesposobna nego nema radnike. Zar nije jednostavnije i jeftinije da se ti radnici angažuju nego da se plaća firma koja će da uzme profit i onda isto tako plati te radnike? Ne razumem ovakav rezon osim ako nisi vlasnik firme koja će da pobedi na tenderu. Mislim, sve državne ustanove imaju radnike koji čiste prostorije, škole imaju tetkice itd. Zašto ne bi i železnica imala, koja ih je uvek i imala? Železničke stanice se jedino mogu održavati tako što će postojati stalno zaposleno osoblje koje ih redovno čisti. Angažovanje spoljne firme koje će to raditi "svake prestupne" godine nije rešenje.
Ko ima radnike i kom broju? Izgleda da ne živimo u istoj državi. Tog kadra nema ni u dovoljnom broji, niti ih ima na biro koji hoće da rade za minimalac, niti hoće neko da ih zaposli. Jednostavno nema para za to. End. Gospodo draga održavanje košta basnoslovno. Ne upoređujte se sa super bogatim sistemima. Naša realnost je štroka.
 
Ko ima radnike i kom broju? Izgleda da ne živimo u istoj državi. Tog kadra nema ni u dovoljnom broji, niti ih ima na biro koji hoće da rade za minimalac, niti hoće neko da ih zaposli. Jednostavno nema para za to. End. Gospodo draga održavanje košta basnoslovno. Ne upoređujte se sa super bogatim sistemima. Naša realnost je štroka.

Pa ako firma za održavanje ima radnike, onda može i IŽS da ima iste te radnike, ako ih plati isto. Prosta matematika. Pritom, za razliku od privatne firme koja će sutra da se ugasi železnička stanica NBG će biti tu sigurno i trebaće joj održavanje, tako da je i posao stabilniji.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Nisam bio na tim manjim stanicama između Bg I NS, ali pretpostavljam da imaju vending mašine, radnje, kioske I slično. Pored prodaje karata, I to donosi prihode. Pa valjda ima I reklamnih panoa koji takođe donose prihode.
Što će reći, ako npr ima neznam, 20 stanica između Bg I NS, čudi me, ali baš čudi, da ne mogu da zaposle osobe koje će održavati, tj čistiti te stanice.
Ne treba na svakoj stanici imati čistačicu, nego npr 2 čistačice u jednom danu zajedno ociste 2-3 stanice , u drugom danu slično, i tako svaki dan, pa onda u krug. Kad završe sa jednom stanicom, sačekaju voz, I idu na drugu stanicu da čiste.
Ne razumem zašto je odrzavanje stanica u Srbiji sveto pismo!
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Vrh