Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

ценим да ће смислити као решење еко акумулаторску киселину
 
DJI-0849-HDR.jpg

DJI-0855-HDR.jpg
 
Gledam i ne verujem sta vidim. Kome je palo na pamet da ukopava ovu ilicu da mi je znati. Zar ne bi trebalo da je ulaz sa ove strane i da treba sve da bude u nivou, kao neki plato. Cemu ta ulica, zar nije mogao pristup zgradi samo sa jedne strane, a da plato se proteze do same konstrukcije z.stanice.

zsnbg.JPG
 
Реалан приступ станици је из Антифашистичке борбе. Не иде неки чест превоз у Милутина Миланковића, а саме степенице за пероне су оријентисане ка Антифашистичке борбе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869919#p869919:20srljbs je napisao(la):
milanche » Pet Avg 06, 2021 8:48 pm[/url]":20srljbs]Gledam i ne verujem sta vidim. Kome je palo na pamet da ukopava ovu ilicu da mi je znati. Zar ne bi trebalo da je ulaz sa ove strane i da treba sve da bude u nivou, kao neki plato. Cemu ta ulica, zar nije mogao pristup zgradi samo sa jedne strane, a da plato se proteze do same konstrukcije z.stanice.


file.php

Ta ulica je pristupna saobracajnica za NCR. Nema nikakve veze sa stanicom.
 
Има и других ствари на тим сликама које могу да се гледају и да се не верује... На пример све то што се види у кадру је пре само десетак година било у зеленој боји, једна велика природна целина, индустријски комплекс за прераду загађеног ваздуха и производњу кисеоника.

Мост на коме се налази пруга је направљен са циљем да се једног дана уреди велика природна целина између Саве и Дунава кроз Нови Београд. И зашто се то није догодило? Направљен је блок 24, па Арена, па два булевара, Белвил, А блок, Савада блок и на хоризонту и блок са кулом и најзад и нова БАС и тако до слике коју видимо изнад.

Шта би паметно решење урбаниста из неког прошлог времена значило за будући Нови Београд који од модерног града у природи постаје град са каналисаним улицама и дрворедима, које су реликт историјске урбанистичке аномалије утврђених европских градића није тешко разумети.

А изградња у околини тек предстоји, ИМТ, блок са сервисима, највероватније и депо ГСП, А ИЗВЕСНО И БЛОК 39, ЈЕДИНА ПРЕОСТАЛА ВЕЋА ОАЗА СЕМ УШЋА И ОБАЛА.

У време када је поменуто решење велике природне целине испод моста нове железничке станице настало није било топлотних таласа са температурама изнад 33 степена, већ десетак година то је редовна појава. Пар степени због планетарне катаклизме, а пар степени извесно због микроклиматских разлога. Доказ бриге за микроклиматске услове је и паркинг на ћошку Белвила.

Ипак утешно је што за разлику од времена када су планери мислили и о таквим детаљима, па су правили и паркинге са растер плочама које допуштају трави да расте кроз њих, а није се причало од топлотним таласима, шумским пожарима и стакленим баштама, данас имамо у сваком топлом дому, уређаје који украшавају фасаде нашег града и доносе свежину упркос врелим данима., НЕМИЛОСРДНОЈ БУЦИ КОЈУ ПРОИЗВОДЕ и гигаватима утрошене струје.
 
Već smo pisali o tome - ulica je ukopana jer zgrada Železničke stanice ide iznad nje i front bi trebalo da joj bude u liniji sa NCR-om.

Dalje, do Milutina Milankovića, pružaće se plato.

Jedini problem je što izgradnju te stanice više nilo živi ne pominje.

Sent from my ART-L29 using Tapatalk
 
Искрено, као кориснику најчешће баш железничке станице Нови Бегорад, локација станичне зграде дубље у блоку ми уопште није одговарајућа. Садашње стање је врло практично, буквално се са улице пење на перон, преседање на трамваје је у истој равни са перонима, а аутобуско стајалиште је близу. Само треба средити оно ужасно степениште да личи на нешто, и очистити ону депонију испод плоче.
 
Да, и тоалет. Све скупа, то су минималне интервенције које су потребне да се станица испод плоче уљуди.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=869931#p869931:19j0oav6 je napisao(la):
ГЛАС ПРИРОДЕ » 06 Aug 2021 08:49 pm[/url]":19j0oav6]Има и других ствари на тим сликама које могу да се гледају и да се не верује... На пример све то што се види у кадру је пре само десетак година било у зеленој боји, једна велика природна целина, индустријски комплекс за прераду загађеног ваздуха и производњу кисеоника.

Мост на коме се налази пруга је направљен са циљем да се једног дана уреди велика природна целина између Саве и Дунава кроз Нови Београд. И зашто се то није догодило? Направљен је блок 24, па Арена, па два булевара, Белвил, А блок, Савада блок и на хоризонту и блок са кулом и најзад и нова БАС и тако до слике коју видимо изнад.

Шта би паметно решење урбаниста из неког прошлог времена значило за будући Нови Београд који од модерног града у природи постаје град са каналисаним улицама и дрворедима, које су реликт историјске урбанистичке аномалије утврђених европских градића није тешко разумети.

А изградња у околини тек предстоји, ИМТ, блок са сервисима, највероватније и депо ГСП, А ИЗВЕСНО И БЛОК 39, ЈЕДИНА ПРЕОСТАЛА ВЕЋА ОАЗА СЕМ УШЋА И ОБАЛА.

У време када је поменуто решење велике природне целине испод моста нове железничке станице настало није било топлотних таласа са температурама изнад 33 степена, већ десетак година то је редовна појава. Пар степени због планетарне катаклизме, а пар степени извесно због микроклиматских разлога. Доказ бриге за микроклиматске услове је и паркинг на ћошку Белвила.

Ипак утешно је што за разлику од времена када су планери мислили и о таквим детаљима, па су правили и паркинге са растер плочама које допуштају трави да расте кроз њих, а није се причало од топлотним таласима, шумским пожарима и стакленим баштама, данас имамо у сваком топлом дому, уређаје који украшавају фасаде нашег града и доносе свежину упркос врелим данима., НЕМИЛОСРДНОЈ БУЦИ КОЈУ ПРОИЗВОДЕ и гигаватима утрошене струје.

sa kog si marsa ti pao?? :D :D :D zelene oaze u 2 milionskom gradu sa smanjenom infrastrukturom?? kome se ne svidja nek ide u sumu da zivi....
 
Oвде на НБГ дуж широких булевара фали више дрвореда да праве сенку, посебно дуж Јурија Гагарина и Милутина Миланковића, где су зграде удаљене од тротоара.
 
Добро је да неко и то примети, макар и после пола века. И поред нестанка стотина хектара под растињем у близини тог булевара, чак ни тај дрворед још увек није засађен!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=870958#p870958:26phduy6 je napisao(la):
louderick » 11 Avg 2021 14:46[/url]":26phduy6]sa kog si marsa ti pao?? :D :D :D zelene oaze u 2 milionskom gradu sa smanjenom infrastrukturom?? kome se ne svidja nek ide u sumu da zivi....
Da mi je znati sa čega ste pali svi vi koji bi ste da Beograd pretvorite u jednu ogromu betončinu, jer eto tako je u mnogim milionskim gradovima po Zapadu i Istoku. A ti na koje mislite da treba da se ugledamo, oduševljavaju se time što je Beograd zelena oaza. Između ostalog, čak se i određeni broj tih stranaca oduševi sa time što može brzo i jednostavno da se dođe od jedne do druge tačke gradskim prevozom.
 
Хвала ти на разумевању. Ако ми је нешто врло сметало на форуму, то је изостајање разумевања и подршке предлога и примедби које су битне за здравље или унапређење животне средине и изгледа Београда који су битни за све нас.

Посебно кад се користе срачунате фразе које које изврћу руглу битне и очигледне вредности. На сваку такву требало би да одговори десет и више разумних и савесних учесника, али често није тако.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=871053#p871053:1lx4f401 je napisao(la):
solecar » Sre Avg 11, 2021 8:58 pm[/url]":1lx4f401]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=870958#p870958:1lx4f401 je napisao(la):
louderick » 11 Avg 2021 14:46[/url]":1lx4f401]sa kog si marsa ti pao?? :D :D :D zelene oaze u 2 milionskom gradu sa smanjenom infrastrukturom?? kome se ne svidja nek ide u sumu da zivi....
Da mi je znati sa čega ste pali svi vi koji bi ste da Beograd pretvorite u jednu ogromu betončinu, jer eto tako je u mnogim milionskim gradovima po Zapadu i Istoku. A ti na koje mislite da treba da se ugledamo, oduševljavaju se time što je Beograd zelena oaza. Između ostalog, čak se i određeni broj tih stranaca oduševi sa time što može brzo i jednostavno da se dođe od jedne do druge tačke gradskim prevozom.

Можда се ради о чистој провокацији.

Необразован и похлепан свет мисли да се прогрес огледа у изградњи бетонских, алумијумских и стаклених објеката. Верују да бетинирање и асфалтирање траве, морске обале и обрадивих површина доноси бољитак. Део њих има лични интерес у свему томе јер учествује и изградњи или експлоатацији изграђеног.
 
Ne bih se upuštao u to da li se radi o provokaciji ili ne, kao ni koliko je obrazovan a koliko ne taj neki običan svet. Ono što je evidentno je da imamo povećanje broja "ekstremista". Tačnije, jedan deo ljudi ide toliko daleko da čak, karikiram, ne da ni da se ukloni osušena trava, dok bi drugi, opet karikiram, čak i Savu i Dunav stavili u cevi i izbetonirali, i onda gradili neka čuda tu. Evidentno je, čak i na forumu, porast i jednih i drugih. A onda kada neko koje je između ova dva ekstrema, prokomentariše nešto, ili ispadne mrzitelj prirode ili neko ko bi da ima "džunglu" i da treba da se seli na selo ako mu je do prirode. Za promenu bi mogli svi ti koji žude za betonom da se presele u sve te svetske gradove za koje misle da su ono na šta Beograd treba da se ugleda. To što na nekim mestima postoji mogućnost da se posadi i zelenilo i da se dobije funkcionalna saobraćajnica, ne znači da sad treba da se to izbetonira. Isto tako, ne treba ni da se ide u ekstrem druge vrste, pa da se stablo koje ugrožava bezbednost, ne seče, samo zato što ima nekih ljudi koji bi i najtrulije drvo na svetu branili svojim telom.

Ono što je spominjano za okolinu same železničke stanice i ozelenjavanje bez ugrožavanja funkcionalnosti saobraćaja, podržavam, jer smatram da je to neki optimalni nivo simbioznog funkcionisanja grada i prirode.
 
Људи који жуде за бетоном, алуминијумом и стаклом ће се преселити у Беч, Будимпешту, Праг, Лондон или Амстердам. Нико од њих неће отићи у бетонска насеља и неплански грађена места.
 
Написано је у склопу изградње, ја тумачим да ће бити одвојена зграда која ће се градити кад и аутобуска у исто време
 
Ne razumem zasto ne naprave kancelarije za Zeleznice ispod ploce. Imaju prostor od 350x50 sto je 17500m^2. I to im je previse, al bolje tako nego da bude deponija kao sada.
 
Taj prostor treba da se komercijalizuje. Da damo Vinciju stanicu u koncesiju i odmah će ga komercijalizovati;)
 
Vrh