Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Добро је па ватрогасни камион може да се креће по плочи.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850150#p850150:g97otd3s je napisao(la):
orjen » 15 May 2021 08:58 pm[/url]":g97otd3s]Ono sto ovde zabrnjava je sto su kasete u Prokopu negde na 93 m a povrsinski nivo u Savskom amfitearu je 70 m. Ako su planirale negde da bude metro na 62 m onda imamo pad od 20 m. Glavobolja na toj distanci ali zanimljivo za sve koje vole rolerkostere.

Probati vožnje metroom u Liisabonu - sve to može.
Relativno neizuvijanom trasom od Prokopa, preko KBC do Savskog trga je cca 2 km, na 30 m visinske razlike (ako računamo da metro mora bar nekih 6-7 m ispod zemlje na Savskom trgu) to ispadne oko 15 promila nagib, uz blago S krivudanje trase (što je vrlo često u metro sistemima zbog razno raznih razloga) ispadne i manje.
 
miki_ns":1zfvq7v9 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850150#p850150:1zfvq7v9 je napisao(la):
orjen » 15 May 2021 08:58 pm[/url]":1zfvq7v9]Ono sto ovde zabrnjava je sto su kasete u Prokopu negde na 93 m a povrsinski nivo u Savskom amfitearu je 70 m. Ako su planirale negde da bude metro na 62 m onda imamo pad od 20 m. Glavobolja na toj distanci ali zanimljivo za sve koje vole rolerkostere.

Probati vožnje metroom u Liisabonu - sve to može.
Relativno neizuvijanom trasom od Prokopa, preko KBC do Savskog trga je cca 2 km, na 30 m visinske razlike (ako računamo da metro mora bar nekih 6-7 m ispod zemlje na Savskom trgu) to ispadne oko 15 promila nagib, uz blago S krivudanje trase (što je vrlo često u metro sistemima zbog razno raznih razloga) ispadne i manje.

1. u uporednoj situaciji sa lisabonom metro bi morao da ide nemanjinom ulicom sto za trasu od prokopa preko kc nije moguce. moguce za vezu savskog tgra i slavije
2. nadmorska visnina stanice ispod kc-a ne moze da bude znatno nizna od one na prokopu posto metro mora nadvoznjakom da predje autoput tako da ne mozemo pricati o 30m visinske razlike na 2km trase vec treba gledati udaljenost izmedju stanica kc i savski trg koja bi bila mnogo manja, samim ti bi i nagib bio veci
3. metro bi morao da bude na dubini stanice savski trg mnogo pre same stanice kako bi prosao ispod temelja gradjevina izmedju sarajevske i savske ulice sem ako ne bi bio porusen ceo blok zgrada cime bi bilo omogceno da trase ne ide toliko duboko, koji blok bi ti srusio?
 
Метро на Савском тргу треба да прође и испод колектора канализације.
 
Pa kad bi iskreno želeli da se potrude ima više opcija:

Screenshot-2021-05-16-at-11-42-24.png


Ovde pod drugim ulom ulazi ispod Savskog trga ali je to za priču nebitno.

Screenshot-2021-05-16-at-11-37-09.png


A ako bi se išlo na železničko savladavanje uspona S krivinom:

Screenshot-2021-05-16-at-11-54-39.png


Ova treća realno je previše izuvijana, ali bi s druge strane omogućila stanice kod Palate pravde, Mostara, pa uz Nemanjinu kod kneza Miloša. Negativna strana je naravno što bi se od Sajma do Savskog trga putovalo bar 10 minuta duže, ali bi s druge strane imali i vezu za klinički centar i vezu na Nemanjinu/kneza Miloša, i naravno vezu na glavnu železničku stanicu. Sama petlja verovatno ne bi stvarno moraola ni do Mostara ni do Nemanjine (dakle S bi skoro sigurno moglo da bude "uže"), ali kad bi već bila relativno blizu onda bi bilo šteta ne napraviti i pristup tim ključnim tačkama. Ali da je tunel tako duplo duži i naravno skuplji jeste.
 
I da ostala je zapravo najjeftinija varijanta, da iz metro-kasete na prokopu trasa nastavlja mostovskom konstrukcijom preko auto puta, podižući se i preko kneza MIloša, preko parka i zatim se kod starog depoa za lokomotive u luku spusti na koridor nekadašnje pruge i zaroni opet pod zemlju. Mostovska konstrukcija bi iako skupa bila ipak znatno jeftinija od dugih tunela, a i odstupanje od sadšnje trase uz Savu bu bilo manje. Ne bi postojala direktno stanica ispod KC, ali ako bi se kod kneza Miloša mostovska konstrukcija približila brdu i odatle napravio spoj i to bi bilo donekle rešeno.

Screenshot-2021-05-16-at-12-13-04.png
 
Ово све одлично показује бесмисао станице метроа на Савском тргу. Та локација нема толики значај у јавном превозу више.
 
E to je potpuno tačno. Forsiranje da se tamo nalazi ukrštanje metro linija, a da na tom mestu nema više ni železničke, a uskoro ni autobuske stanice je potpuno besmisleno. Umesto što izmišljaju gluposti za ploču na Prokopu, mogli su lepo da osmisle da se 1/3 ploče iskoristi za stanične sadržaje i komercijalni sadržaj, a 2/3 da budu peroni za autobusku stanicu. Prilaz sa auto puta za autobuse bi se lako obebedio, i opet bi obe bile na istom mestu.
 
miki, pohvale za trud da ilustrujes varijante ali i sam si zakljucio kako sve to ako je i moguce nema nikakvog smisla, ,tj da bi bilo preskupo i neefikasno. u celoj prici nisu uzeo u razmatranje da to navodno predlozeno resesenje ne zahteva samo preskupe akrobacije u delu koji si ilustrovao vec bi nesto slicno, istina manje komplikovano, bilo neophodno uraditi u delu od sajma do prokopa, tj da bi i tu trasu trebalo sa nivoa sajma podici na nivo prokopa i to nakon sto si je iz pozeske spustio na nivo sajma. takva trasa bi zaista bila spektakularna, u svakom smislu ali pre svega spektakularno idiotska.

ja iskreno mislim da bnw, odnosno ceo deo grada oivicen mostarom, kneza milosa, karadjordjevom i savom mora da bude pokriven barem jednom metro linijom ali ta linija, tj stanica/e u tom delu grada, ne sme da bude prioritetna i ne sme da trajno osakati ostatak beograda.
 
Ljudi, već su geološka istraživanja u toku a krediti su spremni i biće potpisani najkasnije u junu. Nema se vremena za teoretisanje o varijantam, to vreme je pošlo, sada je vreme za delanje, realna je opcija Prokop-KCS koja je data od strane planera u Gradu kao varijanta i treba se insistirati na tome.
 
Зашто уопште трпати метро на мостар

Лепо линија иде Прокоп-КЦС- Савски Трг па надаље, нека друга линија од КЦС иде на Славију па надаље
 
Zašto metro mora da prolazi ispod Savskog trga? Šta ima na Savskom trgu i okolini što zahteva metro stanicu? U okolini će biti samo stambene zgrade i budući muzej u zgradi Glavne žel. stanice, a za bolnicu Sv. Sava su rekli da će je premestiti. Za sve to su dovoljne sadašnje tramvajske i autobuske linije.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Исто се питам зашто уопште трпати метро на Сајам? И ту имамо проблематичан колектор канализације. И на Мостару исто каналисан Мокролушки поток, као и на Савском тргу нови колектор са новом црпном станицом. Да не причам о мосту на Ади, где су и Топлидерска река и рукавац. Те четири станице су примашај и урбанистички и финансијски.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850391#p850391:jikqar59 je napisao(la):
roland » 16 Maj 2021 19:43[/url]":jikqar59]Zašto metro mora da prolazi ispod Savskog trga? Šta ima na Savskom trgu i okolini što zahteva metro stanicu?
BNV
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850391#p850391:2jrw6yle je napisao(la):
roland » 16 May 2021 18:43[/url]":2jrw6yle]Zašto metro mora da prolazi ispod Savskog trga? Šta ima na Savskom trgu i okolini što zahteva metro stanicu? U okolini će biti samo stambene zgrade i budući muzej u zgradi Glavne žel. stanice, a za bolnicu Sv. Sava su rekli da će je premestiti. Za sve to su dovoljne sadašnje tramvajske i autobuske linije.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk

Мора да тангира БНВ јер су то обећали пешчаним људима
 
^^ Hahahahaaha :lol:


Inače, ja sam mislio da sam jedini koji se pita da li je toliki imperativ da metro ide preko Sajma. :?
I da, naravno da se slažem da je teranje metroa na Savski trg glupost, to sam rekao nekoliko puta ranije (mada podsetiću opet, da ne bude raznih insinacuja). Samo što je to verovatno neminovno je Braća Inc, Galerija, pranje parica i prodaja stanova u BnV... Jbg...
 
A ti stanovi koje prodaju, u preko 90% slučajeva mogu da kupe oni kojima metro i gradski prevoz nisu ni potrebni.
 
То Су први власници који су на неки начин приморани да купе. Следећем кругу купаца већ може и да затреба...
 
Ја замишљам Ђанија и Вики Миљковић како пешаче кроз неизграђени део БнВ да би стигли до метроа на Савском тргу који ће их одвести до пијаце на Миријеву да купе поврће.
 
U Politici je danas izašao tekst o protivljenju stanara ulice Stjepana Filipovića izgradnji solitera iznad Prokopa.
 
Članak napisan na osnovu intevjua datog pre 4 nedelje i ima pogrešan fokus sa današnje tačke gledišta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=850485#p850485:19rgr332 je napisao(la):
Прле » 17 Maj 2021 00:18[/url]":19rgr332]То Су први власници који су на неки начин приморани да купе. Следећем кругу купаца већ може и да затреба...
Kad pogledam navalu na stanove u Padini iznad okretnice 26 u Braće Jerković, i sl. lokacije, prosto ne mogu da zamislim da imamo ljude koji će imati para da daju po nekoliko hiljada za kvadrat, i da spadaju u grupu ljudi kojima će kretanje da zavisi od metroa i gradskog prevoza.
 
Stvarno neznam celu problematiku, ali mi se cini da je atraktivnost "Prokopa" za nektretnine naglo rasla. Nece se ovde zaustaviti.
 
Vrh