Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548703#p548703:38aur5ld je napisao(la):
spatiotecte » Sun Jul 01, 2018 11:25 pm[/url]":38aur5ld]Kad Prokop bude imao preko 50000 putnika dnevno (toliko je Glavna imala) onda cemo moci da kazemo da je ovaj potez prebacivanja Glavne zeleznicke stanice na Prokop opravdan.
Glavna je imala oko 5000 putnika.
 
U vrijeme SFRJ Glavna je imala 40 000 (četrdeset hiljada) putnika dnevno i to je cifra za koju se tražila stanična zgrada na ranijim tenderima. Ta cifra je i razlog zašto su napravljeni peroni družine 400m i zašto je napravljena betonska ploča onolike površine iznad perona.

Poslato sa MYA-L41 uz pomoć Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548637#p548637:vs0ebf57 je napisao(la):
Darko78 » Sun Jul 01, 2018 7:14 pm[/url]":vs0ebf57]Ima reporaza na portalu N1 u tom trenutku stanica deluje puna lepo deluje, ambulanta radi ima zamerki ali je meni lepo .

https://www.youtube.com/watch?v=5drv3UQ ... HpQ7cC_VoT

mislim da je dovoljno receno. lift, kiosk, i to je to.

WLABmz":vs0ebf57 je napisao(la):
Isto šta bi valjalo odraditi je podeliti koloseke na sektore. To je jako korisno kada na istom koloseku stoje dva ili više vozova ili u sastavu voza imaju kursna kola. Na taj način putnik će lakše znati na koju stranu koloseka treba da se uputu kako bi najkraćim putem došao do svog voza ili vagona.

Kako ce se onda organizovati prolazne linije vozova kroz stanicu?
 
40 000 u vreme zemlje koja je imala daleko više linija i 3 puta više stanovnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548749#p548749:fmh6m83i je napisao(la):
RioBL » Pon Jul 02, 2018 7:25 am[/url]":fmh6m83i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548637#p548637:fmh6m83i je napisao(la):
Darko78 » Sun Jul 01, 2018 7:14 pm[/url]":fmh6m83i]Ima reporaza na portalu N1 u tom trenutku stanica deluje puna lepo deluje, ambulanta radi ima zamerki ali je meni lepo .

https://www.youtube.com/watch?v=5drv3UQ ... HpQ7cC_VoT

mislim da je dovoljno receno. lift, kiosk, i to je .
Namerno sam stavio izvor inf.jer su nabrojali sve nedostatke što je pohvalno.A nabrajati povezanost i ne reci nista o Bg vozu je najblaze ne profesionalno jer je to integrisni gradski prevoz.
Odlicna reportaza prikazana lepa cekaonica samo da otvore kafic i trafiku i mnogo je lepša unutrašnjost nego pre.
Mislim da je mnogo potrebnije raditi pristup sa auto puta nego išta na ploči .
A kako vreme bude prolazilo mnogi ce promeniti svoj negativan stav o stanici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548706#p548706:rozozhal je napisao(la):
DzonTravolta » 01 Jul 2018 11:37 pm[/url]":rozozhal]Kada je glavna zadnji put imala 50 000 putnika?

Pred raspad SFRJ glavna je imala 50000.
 
Kako mogu da ne rade podzemni prolazi? :D
Rade i te kako, nego radi i srpski mentalitet.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548773#p548773:3kl0xycn je napisao(la):
spatiotecte » Пон Јул 02, 2018 10:40 am[/url]":3kl0xycn]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548706#p548706:3kl0xycn je napisao(la):
DzonTravolta » 01 Jul 2018 11:37 pm[/url]":3kl0xycn]Kada je glavna zadnji put imala 50 000 putnika?

Pred raspad SFRJ glavna je imala 50000.
Немам подадак колико је имала 90-их непосредно након распада за време санкција, али сам сигуран да је била близу ове бројке од пре распада. Гужве на шалтерима и перонима су биле редовна појава. Главни разлог је свакако била ондашња економска ситуација, у којој су се приватни аутомобили јако ретко користили, а железница била много економичнија него бус.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548761#p548761:887na2kb je napisao(la):
DzonTravolta » Mon Jul 02, 2018 8:20 am[/url]":887na2kb]40 000 u vreme zemlje koja je imala daleko više linija i 3 puta više stanovnika.

Tacno. Zato se i treba zapitati sta ocekivati od Prokopa. Stare cifre iz SFRJ vise ne vaze.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548767#p548767:112ep4e1 je napisao(la):
Darko78 » Mon Jul 02, 2018 8:58 am[/url]":112ep4e1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548749#p548749:112ep4e1 je napisao(la):
RioBL » Pon Jul 02, 2018 7:25 am[/url]":112ep4e1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548637#p548637:112ep4e1 je napisao(la):
Darko78 » Sun Jul 01, 2018 7:14 pm[/url]":112ep4e1]Ima reporaza na portalu N1 u tom trenutku stanica deluje puna lepo deluje, ambulanta radi ima zamerki ali je meni lepo .

https://www.youtube.com/watch?v=5drv3UQ ... HpQ7cC_VoT

mislim da je dovoljno receno. lift, kiosk, i to je .
Namerno sam stavio izvor inf.jer su nabrojali sve nedostatke što je pohvalno.A nabrajati povezanost i ne reci nista o Bg vozu je najblaze ne profesionalno jer je to integrisni gradski prevoz.
Odlicna reportaza prikazana lepa cekaonica samo da otvore kafic i trafiku i mnogo je lepša unutrašnjost nego pre.
Mislim da je mnogo potrebnije raditi pristup sa auto puta nego išta na ploči .
A kako vreme bude prolazilo mnogi ce promeniti svoj negativan stav o stanici.

Da. U principu se slazem. BG voz je izuzetno vazan za Prokop i njegova najveca prednost. Kafic, trafika, pokretne stpenice...sasvim dovoljno za ulaganje u Prokop u ovom trenutku. Pored pristupa sa autoputa, mislim da je vaznije traziti nacin da vozovi ne terminiraju na Prokopu vec da vrse prihvat putnika i na drugim stanicama i da se od Prokopa ne pravi terminus.
 
Можда грешим, али ми се чини да сви возови са ФЛИРтом и РВР који иду ка југу као и они са дизелкама за Банат могу да крећу из Земуна.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548775#p548775:mon3h46j je napisao(la):
Dzigi Bau » Pon Jul 02, 2018 10:44 am[/url]":mon3h46j]Trenutna situacija na Prokopu,ako sam dobro razumeo ne rade podzemni prolazi,pa ljudi preskacu preko sina

Ljudi preskaču preko šina, ljudi glasaju za SNS -> kontaš povezanost? Ej, ne radi podzemni prolaz... :lool: :lool: :lool:
 
Izveštač Beogradske hronike se ubi da nas ubedi da samo treba da se uhodamo. Spomenula je da je loša signalizacija do stanice i da prolazi ispod koloseka ne rade pa ljudi pretrčavaju šine, da nema ni trafike, ni restorana, ali zato su tu oznake za informacije.

Spomenula je mnoge bus linije, a tu je trola do Kuće cveća, pa se samo spustite do stanice.

Samo da se još malo uhodamo...
 
Ево једног мог предлога а то је да серија линија 860 иде до Прокопа уместо што се окрећу сада више и не зна где се окрећу нити где полазе, премда је то Главна железначка станица али нису регистровани као такви. Може и 511 или било која честа приградска линија али 860 мислим да је најбољи избор што због саме ознаке, што због учесталости која може да се постигне, као и систему обележавања исте линије. Само са њом решио би се читав проблем! Исто тако могла би нека линија из Гроцке да свраћа до истог и читав тај проблем повезаности био би инстант решен без икаквог мозгања. Лепо имаш линију која не зна где ће да се окрене, пребациш уместо у врело града на Прокоп и готова ствар.

Оно што је нерешиво да даљњег а што захтева мало већа је улагања је изградња додатног тунела кроз центар за опасни материјал.
 
Мислим да није баш паметно преусмерити линије из приграда на Прокоп ако немамо добру повезаност Прокопа са центром града, пошто људи углавном путују из Обреновца и Сремчице ка центру града.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548868#p548868:3gxkb4tp je napisao(la):
astrodule » 02 Jul 2018, 18:20[/url]":3gxkb4tp]Izveštač Beogradske hronike se ubi da nas ubedi da samo treba da se uhodamo. Spomenula je da je loša signalizacija do stanice i da prolazi ispod koloseka ne rade pa ljudi pretrčavaju šine, da nema ni trafike, ni restorana, ali zato su tu oznake za informacije.

Spomenula je mnoge bus linije, a tu je trola do Kuće cveća, pa se samo spustite do stanice.

Samo da se još malo uhodamo...
:lool: :lool: :lool: :lool:
Evo, pošto sam bio, da demantujem da ne rade.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548875#p548875:2qko6ttt je napisao(la):
Дошљак » Пон Јул 02, 2018 7:26 pm[/url]":2qko6ttt]Мислим да није баш паметно преусмерити линије из приграда на Прокоп ако немамо добру повезаност Прокопа са центром града, пошто људи углавном путују из Обреновца и Сремчице ка центру града.

Људи иду на посао. Посао није у строгом центром односно тамо где иде бус. Мора да се преседа на нешто да бисмо дошли до жељене локације, овако би могли чак и да иду до краја па возом да дођу где хоће... :roll:
 
Lagali su te. :mrgreen:
Šalim se naravno: ne znam za juče, danas je sve radilo dobro.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548553#p548553:2r54h8yj je napisao(la):
DzonTravolta » Ned Jul 01, 2018 1:44 pm[/url]":2r54h8yj]Sabrali su 1 i 1, kad već nisu sposobni da saberu 2 i 2...

Do Topčidera i autobusom
J. D. | 30. jun 2018. 22:15
Do novog međunarodnog koloseka ka Jadranu biće uvedene nove linije javnog gradskog prevoza. U planu je da se uvede i tramvaj 3L ali i autobuska linija 38, koja će spajati stanicu Topčider sa Prokopom

PUTNICI koji se ubuduće upute u pravcu Crne Gore, međunarodnom železničkom prugom, do stanice Topčider odakle kreće voz ka Jadranu, na raspolaganju će imati i dve nove linije gradskog prevoza. Osim tramvaja 3, koji saobraća do novog peronskog koloseka, u planu je da se uvede i tramvaj 3L ali i autobuska linija 38, koja će spajati stanicu Topčider sa Prokopom. Ipak, još nije poznata trasa kojom će nove linije saobraćati, kao i u kojem vremenskom razmaku će se vožnje odvijati.

Međutim, na tramvajskom stajalištu na Topčideru radnici vredno rade na proširenju postojeće tramvajske stanice. U planu je da ovo ujedno postane i okretnica nove autobuske linije. Prema rečima Andreje Mladenovića, pomoćnika gradonačelnika, biće izgrađena i nova taksi stanica, kao i dodatna parking-mesta.
- Prostor će biti u potpunosti uređen, biće napravljeni novi pešački prelazi, ali i postavljeni ležeći policajci - istakao je Mladenović.

Ovom odlukom rešiće se muke mnogi građani koji krenu sa koferima u Crnu Goru. Jer do sada, putnici koji su javnim gradskim prevozom stizali do Topčidera na raspolaganju su imali samo jednu opciju, a to je trmvajska linija 3. Međutim, ovo šinsko vozilo saobraća od kružnog toka Bogoslovija do Topčidera i omogućava mnoga presedanja. "Trojka" prolazi pored Slavije, ide Nemanjinom, Savskom, pored Mostarske petlje i Mosta na Adi. Slede Topčider, Košutnjak i preko Rakovice, poslednja stanica je u Kneževcu.

RED VOŽNjE

RADNIM danima tramvajska linija broj 3 saobraća u razmaku od 10 minuta, dok su vikendom polasci na 13 minuta. Sa terminusa Kneževac prvi jutarnji tramvaj kreće u 4.00, dok poslednje vozilo ka gradu polazi u 23.55, a vikendom u 23.40. Prvo jutarnje vozilo sa početne stanice Omladinski stadion je u 4.55, a poslednje u 23.15.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -autobusom

Kad smo kod taksi-stanica: šta ih košta da naprave jednu gore na ploči? Mislim, bukvalno treba da nafarbaju jedno 10-15 mesta i postave jednog komunalca da čuva od divljaka...
Šta su i kako sabirali , ne bih znao da kažem , ali slike govore same za sebe.

Pogledajte prilog 4

Pogledajte prilog 3

Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548749#p548749:294vbut7 je napisao(la):
RioBL » Pon Jul 02, 2018 8:25 am[/url]":294vbut7]
WLABmz":294vbut7 je napisao(la):
Isto šta bi valjalo odraditi je podeliti koloseke na sektore. To je jako korisno kada na istom koloseku stoje dva ili više vozova ili u sastavu voza imaju kursna kola. Na taj način putnik će lakše znati na koju stranu koloseka treba da se uputu kako bi najkraćim putem došao do svog voza ili vagona.

Kako ce se onda organizovati prolazne linije vozova kroz stanicu?

Kao prvo, zašto podela koloseka na sektore smeta prolaznim vozovima? Zar nije prednost da putnik zna ako ima rezervaciju za taj i taj vagon na kom delu perona se nalazi njegov vagon? Pa to je standard u čitavom svetu! Čak i pri objavi voza se najavi: "vagon prvog razreda se nalaza u sektoru c" ili "voz staje na sektoru b" ili "kombinovani voz iz Zemuna za Solun i Sofiju dolazi na 1. kolosek i po ukrcaju putnika nastavlja putovanje, vagoni za Solun se nalaze u sektoru b, a vagoni za Sofiju u sektoru c".

Kao drugo, prolaznim vozovima je dovoljno 4 koloseka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548868#p548868:2s5lzcp8 je napisao(la):
astrodule » Pon Jul 02, 2018 6:20 pm[/url]":2s5lzcp8]Izveštač Beogradske hronike se ubi da nas ubedi da samo treba da se uhodamo. Spomenula je da je loša signalizacija do stanice i da prolazi ispod koloseka ne rade pa ljudi pretrčavaju šine, da nema ni trafike, ni restorana, ali zato su tu oznake za informacije.

Ja ne verujem sa kakvim maloumnim ljudima delim vazduh ove planete
 
Vrh