Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Као чека се проширење Драгана Манцеа да ураде контактну мрежу.
 
Проблем је ваљда и скретање лево. Ал свакако то све може да се уради за 14 дана. Укратко их баш брига.
 
Проблем је ваљда и скретање лево. Ал свакако то све може да се уради за 14 дана. Укратко их баш брига.
Ako je to problem,onda je kontaktna mreža trole na Slaviji,pored tramvajske čudo kojeg nema ni u Japanu.
A i neki od putnika su da ne napišem šta i pored urađenog pešačkog prelaza i ograde da se ne pretrčava Bulevar na stanici prvoj ka Banjici to rade.
 
Poslednja izmena:
Nikakvo dodatno zakrčenje kroz Deligradsku ili Resavsku nije potrebno, sada je već nepodnošljivo stanje bez javnog prevoza. Na toj novoj transverzali i saobraćajnicama severno od Prokopa treba napraviti tramvajski koridor i spojiti ga dole na Mostaru kod Radison hotela. Tako se otvara mogućnost da se neke linije preusmere preko Prokopa.

Screenshot 2025-11-12 at 11.54.46.png
 
Pitanje, da li se ocekuje da 18, 17, 70, 46 i 55 staju dole na novoj petlji ispred ulaza? Ako se to ne uradi, to prosirenje nema nikakvog smisla onda.

Plus da spuste trole dole, to je vec pola grada pokriveno direktnim linijama do Prokopa...
 
Dakle ako sam dobroo razumeo, nećemo nikakvo novo zakrčenje ionako je već sada tesno i neprohodno, ali hajde da provučemo tramvaj tuda i posle po brdima i padinama jer će svima biti bolje kad se i oni uguraju tu.

A posebno kad stanu i naređaju se tu...
c21a090cf7058fa8027c9751a40a4d20.jpg


A i tramvaji su inače tiši od trolejbusa...
Pogotovu ovi u Beogradu i po Beogradskim šinama...
 
Nikakvo dodatno zakrčenje kroz Deligradsku ili Resavsku nije potrebno, sada je već nepodnošljivo stanje bez javnog prevoza. Na toj novoj transverzali i saobraćajnicama severno od Prokopa treba napraviti tramvajski koridor i spojiti ga dole na Mostaru kod Radison hotela. Tako se otvara mogućnost da se neke linije preusmere preko Prokopa.

Pogledajte prilog 257938
Aarau
Berlin
Madrid

Beogradu trebaju ovakva rešenje, pogotovu za ovaj deo kroz klinički.
Tj kao što je Terazijski tunel.

A kad spomenuh Madrid, možda bi mogla negde i podzemna okretnica da se napravi - znam da nije tema al sam se sad setio pa da spomenem i taj fenomen...
 
Немам речи да искажем колико се слажем
 
Nikakvo dodatno zakrčenje kroz Deligradsku ili Resavsku nije potrebno, sada je već nepodnošljivo stanje bez javnog prevoza. Na toj novoj transverzali i saobraćajnicama severno od Prokopa treba napraviti tramvajski koridor i spojiti ga dole na Mostaru kod Radison hotela. Tako se otvara mogućnost da se neke linije preusmere preko Prokopa.

Pogledajte prilog 257938
Та саобраћајница на правцу Делиградске, колико год у лењир-урбанизму изгледа величанствено. Али ако се пусти као саобраћајница опште намене, прави катастрофу. Није проблематична само за укључивање на Славију, него и ка Карађорђевом парку како сте приказали. Одсуство пресецања са главним правцима и левих скретања чини правац Славија-Ветеринарски факултет колико-толико ефикасним. Са друге стране, за трамвајски саобраћај прави закривљени правац, и успорава на пола деонице Славија-Ветеринарски факултет.

За јавни, пешачки и бициклистички(тротинетски, електробициклистички) саобраћај тај правац има нешто више смислности. Али опет, праве се велике висинске разлике незгодне за све три врсте саобраћаја.

Много лакши и уклопљенији у матрицу кретања је правац Мостар - Славија, који нема ни жуту траку, ни трамвајску баштицу, ни безстепенични пешачко/бициклистички правац.

Од Мостара до Аутокоманде би требало направити 2+2 брзи унутрашњи, и 2+2 спори спољашњи булевар који има жуту траку. Везано за трамвајску везу Мостар - Аутокоманда, као и бициклистичког правца, много је једноставнија варијанта брзог трамваја без пресецања са друмом са северне стране аутопута, него са јужне. Једино логично решење да се не ломи ни трамвајски ни аутобуски правац је пасарела по оси Прокопа попречно на пероне, при чему су и аутобуска и трамвајска стајалишта уз ту осу, са покретним степеницама и лифтовима. Пешачење до станице је 200-250 метара, али без кривудања.

Трокрака трамвајска раскрсница код Мостара и Ветеринарског факултета омогућава озбиљну реконфигурацију линија. Рецимо, да трамвај 12 од Мостара иде преко Прокопа и Карађорђевог парка на Славију, а да се за западни део центра врати стари 13. Нешто са Вождовца такође ту треба, има разних варијанти. Што се тиче аутобуса, они такође на том делу претичу гомиле у застоју заглављених аутомобила, а покривају директно многа подручја без воза, трамваја и тролејбуса.
 
Vrh