Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Šta god da je problem i kakve god prirode, ako po propisima nije smeo da se pusti, nije ga trebalo ni puštati. Stvarno je bez veze svaku objektivnu kritiku pripisivati političkim aspiracijama i željama da se neko skine sa vlasti. Ako se nešto nije uradilo dobro, normalno je da ne treba izignorisati to. Na kraju krajeva, ti ljudi koji rade na tim projektima su ipak plaćeni svim našim parama te stoga moraju da istrpe kritiku.
 
Проблем пуштања без папира је ко ће бити одговоран у случају несреће? Па сигурно неће Вучић да одговара.
А то колико ми умемо да зидамо добро под политичким притиском, подсетићу на 2018 годину кад се брдо обрушило и исеклно новудеони ауто'пута ка Македонији.

1. Грађевински факултет каже, брдо је клизавто, направите галерију
2. Вучић каже, не, ми смо довољно брда скинули, направићемо овако
3. Брдо отклиха и однесе нови пут
4. Вучић да не испаде лажов (он или његове подгузне буве, није важно) нареде да се брдо ошвићка тако да више никад нема клизања
5. Потроши пара као за три галерије
 
Šta god da je problem i kakve god prirode, ako po propisima nije smeo da se pusti, nije ga trebalo ni puštati. Stvarno je bez veze svaku objektivnu kritiku pripisivati političkim aspiracijama i željama da se neko skine sa vlasti. Ako se nešto nije uradilo dobro, normalno je da ne treba izignorisati to. Na kraju krajeva, ti ljudi koji rade na tim projektima su ipak plaćeni svim našim parama te stoga moraju da istrpe kritiku.
Stavrno? Nismo znali....
Problem je u tome što se prostor daje budalama koje lupetaju kao u slučaju nadstrešnice u Novom Sadu gde je lik pričao o reklami na krovu i novinama iza pločica i tako satima na TV. Tako i ovde o klizištu i glupostima pričaju, umesto o tome da je projekat bio loš, da je izveden još gore, da problem može da ubije ljude i da se neće rešiti improvizacijom. Ne znam da li su stvarno id*** ili ih onaj psihopata šalje da lupaju, ali neverovatno su korisni u skretanju pažnje sa celog niza odgovornih. Tako umesto da se priča o investitoru, projektantu, nadzoru, izvođaču, inspekciji, priča se o nekoj višoj sili i klizištu ili lupa o tome kako ima manje armature.
 
Da li je rusenje nadstresnice u NS, bilo uvod u urusavanje Prokopa i da li ce ta potencijalna katastrofa biti kraj Vuciceve vlasti, ostaje da se vidi.
 
Хвала за леп снимак.
Заиста лепо пејзажно уређење само ми смета што нема ниједне клупе нити канте за смеће. И чудно како зграде немају брисолеје и са источне или западне стране. Има да их спржи сунце унутра.
Да ли ће тај простор бити доступан и путницима железнице?
 
Nisam stručan, ali već ide na živce kada neko ovako reaguje, a nadležni se ni ne potrude da demantuju (ili potvrde)

Opet, sklon sam da verujem ovakvim ljudima koji se potrude da objasne ono što su videli.

Slično sam doživeo kada je sam sa drugarom koji je završio Građevinu prolazio pored nekog gradilišta i onda krenuo da mi objašnjava kako su katastrofalno pogrešno rađeni neki spojevi, kako tu ne može pravilno da se postavi izolacija i kako će to vremenom propadati.
 
Ovo rešenje sa naknadnim umetanjem stubova u sredinama raspona zahteva u najmanju ruku izradu statičkog proračuna postijeće i novoprojektovane kondteukcije. Na primer, armatura se kod betonskih greda postavlja sa donje strane raspona a kod kontinualne grede što se ovde radi je potrebno voditi atmaturu sa gornje strane iznad oslonaca i sa donje strane na sredinama raspona.
U suštini ova rekonstrukcija neće biti nimalo bezazlena.
 
Koga je briga ako šta i krene da se urušava samo se naliju koloseci ispod zgrada betonom i kamenjem i teraj par koloseka više manje ko to gleda 🤠 eventualno može pod ploču da se stavi onaj deo između Bul. Vojvode Putnika i stanice pa da se zida još iznad bode oči ta šupljina sa onim grananjem šina na otvorenom brisanom prostoru 🤡.
 
Koga je briga ako šta i krene da se urušava samo se naliju koloseci ispod zgrada betonom i kamenjem i teraj par koloseka više manje ko to gleda 🤠 eventualno može pod ploču da se stavi onaj deo između Bul. Vojvode Putnika i stanice pa da se zida još iznad bode oči ta šupljina sa onim grananjem šina na otvorenom brisanom prostoru 🤡.
Ha, baš to i planiraju prema elaboratu za rani javni uvid za kompleks pokojnog Bip-a iz novembra prošle godine. (Komercijalna zona obeležena brojem 5 na mapi):

rudo-bip-2-970x550.jpg
 

Kako gospodin inženjer Edin iz Austrije ne razlikuje postojecu noseću gredu travelatora od radova na sanaciji peronskih greda?

S obzirom na okolnosti, neophodno je hitno i zvanično oglašavanje, bilo od strane nadležnih organa (ko god da je nadležan) ili investitora. Ukoliko je reč o manipulativnom medijskom preuveličavanju, tužilaštvo je dužno da reaguje. Ukoliko je zabrinutost utemeljena i opravdana, reakcija tužilaštva je takođe obavezna, i to ne samo tužilaštva.
 
Kako gospodin inženjer Edin iz Austrije ne razlikuje postojecu noseću gredu travelatora od radova na sanaciji peronskih greda?

S obzirom na okolnosti, neophodno je hitno i zvanično oglašavanje, bilo od strane nadležnih organa (ko god da je nadležan) ili investitora. Ukoliko je reč o manipulativnom medijskom preuveličavanju, tužilaštvo je dužno da reaguje. Ukoliko je zabrinutost utemeljena i opravdana, reakcija tužilaštva je takođe obavezna, i to ne samo tužilaštva.
I naravno, niko se neće oglasiti. Svi će ćutati praveći se da problema nema, ko zna koliki će biti obim radova, da li će se zapravo rešiti problem ili samo prekriti, to nikad nećemo saznati. A putnici da gledaju u pasulj da li će im stotine tona betona pasti na glavu, nek je i 99% takvo razmišljanje neutemeljeno, opet postoji onih 1% koji ti ne daju mira.
Čak i da se oglase službe, veliki deo populacije sistemu više ne veruje i neće verovati do promene sistema.
Onog momenta kad se vlast smeni, potrebno je ispitati SVE kritične objekte i uveriti javnost da je korišćenje bezbedno, a takođe i sve dokumente javno objaviti radi analize od strane stručne javnosti
 
Koliko je sada realno da se zgrade ruse (ako se pokaze da je stanica nepotrebiva zbog bezbednosti). Ima za tako nesto zakonske regulative? Ovomu su sada stavili i zadnji ekser i na metro stanici Prokop - stanica ne moze ni primarnu delatnost da osposobi. Trebalo je vuci one iz infrastrukture ZS ispred objekta i slusati predavanja o bezbednosti konstrukcije koja je inace manja nego kod antickih gradevina.
 
Ako se ispostavi da neki pregled ukaže na to da je stanje Prokopa trenutno takvo da se ne preporučuje upotreba cele građevina dok se ne završi (kakva god) sanacija - to bi železnice dovelo u potpuno suludu situaciju jer blokiran Prokop, uz uklonjenu prugu sa starog železničkog mosta preko Save i prugu pored Sajma, potpuno onemogućava vozove iz pravca Srema da pređu na drugu stranu Save i obrnuto - jedina alternativa je teretna pruga Batajnica-Ostružnica.

Alal nam vera za planiranje - i što se tiče projekta i izvođenja radova na stanici BG Centar, a i što se tiče samog rasturanja BG železničkog čvora za potrebe BG na H2O egzibicija.
 
Šta se sledeće "ruši"? Možda ovi stručnjaci za širenje panike nađu neki most neki novi tunel...
 
Vrh