Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Решење је врло једноставно. Потребан је закон који дозвољава употребну одређених средстава за заштиту својине, а такође и закон, који омогућава да и малолетници одговарају принудним радом за оваква дела.

Одређена средства:
1746530918823.png

1746530938543.png


Дакле, деликвент мора да осети оба средства и да касније још послужи у служби која скида те исте графите.
 
Ma šta kažeš. Moja greška.

Sad mi je lakše da se pomirim sa situacijom kao građanin, kad znam da sam ja pomešao nadležnosti. To nekako uvek ispadne glavni problem. Samo nikako do rešenja da dođemo
To су просто две одвојене фирме, као нпр. Бг пут и ГСП.
 
To je kao da se žališ to što air serbia ne održava aerodrom ;-)
Ja se nisam žalio ni na jednu firmu ali ako tako hoćeš, te firme jesu odvojene ali nisu nezavisne i moraju da koordinišu aktivnosti jer zavise jedna od druge.

Ti ne plaćaš uslugu aerodroma samu po sebi nego plaćaš avionsku kartu, koju da bi iskoristio i ušao u avion ti treba i aerodrom (čija je usluga uračunata u cenu karte). Ako imaš neki problem, žališ se onom kome si ti platio uslugu.

Ovde tako plaćaš kartu Srbijavozu, ali da bi ušao u voz moraš proći kroz stanicu. Ako je stanica nebezbedna, izbegavaš je i ni ne putuješ vozom, bio voz išaran grafitima ili ne. Korisnika železnice ne zanima šta je čija nadležnost nego da li može da beznedno uđe u voz i bezbedno stigne gde je pošao.

Završiti raspravu konstatacijom da su IŽS i Srbijavoz odvojene firme je ravno tome da je u redu da imamo vozove bez pruga ili pruge bez vozova. A sve to ide iz istog budžeta (ne finansiraju se ni vozovi, ni pruge, ni stanice samo od prodaje karata krajnjim korisnicima)

Tako imamo situacije po gradu da BG put presvuče asfat na nekoj ulici a onda mesec dana kasnije Vodovod razbija nov asfalt da postavi nove cevi. I niko nije nadležan i svi te upućuju na onog drugog kad se žališ i smešan si što se uopšte žališ.
 
Poslednja izmena:
Решење је врло једноставно. Потребан је закон који дозвољава употребну одређених средстава за заштиту својине, а такође и закон, који омогућава да и малолетници одговарају принудним радом за оваква дела.

Одређена средства:
Pogledajte prilog 237337
Pogledajte prilog 237338

Дакле, деликвент мора да осети оба средства и да касније још послужи у служби која скида те исте графите.
Apsolutno se slažem. Ne mogu da se otmem utisku koliko recimo na zapadu forsiraju priču o ljudskim pravima kada su kriminalci u pitanju, kao i on i su ljudi itd. Ti isti ljudi svakodnevno drugim gradjanima koji samo žele da žive normalan život nanose štetu i traume. Setim se vesti od pre nekoliko godina baš iz BG-a, lopurda ženi otrgao lančić sa vrata, a žena od šoka dobila infarkt i preminula, i sada nakon svega toga treba da pričamo o njegovim pravima, kao nije mu bila namera? A da je pre toga razmislio da postoji mogućnos da osoba koju pljačka ima srčane probleme, ili ove štetočine da shvate da njihov vandalizam treba neko da plati? Možda je i razlog sve većeg broja delikvenata upravo to što se njima ne pristupa na odgovarajući način.
 
Braco moja, evo nama glavne stanice




Isticu linkovi za 2 dana ali imam ih ja na telefonu, okacicu na yt

Dusa me boli za starom stanicom, vecim delom sto sam porodicno vezan, a dobrim delom jer smo umesto normalne stanice dobili ovu nazadnu sklepotinu

Silazeci u pothodnik i odlazeci ka izlazu(i ovom ogradjenom delu) prosla me je neka jeza, u smislu, sta ako se sad sve ovo sruci na mene?(znam da zvuci emsicotroliko)

Ova tragedija je gooomilu ljudi s pravom garantovano odbila od zeleznice

Ma, nemam reci, zelim im sve najgore sto ljudski um moze da se zamisli
Pogledajte prilog 237638Pogledajte prilog 237639Pogledajte prilog 237640Pogledajte prilog 237641Pogledajte prilog 237642
 
Kako će da srede strukturna oštećenja? Verovatnije je da će gurnuti pod tepih i nadati se da neće pasti za njihovog mandata.
 
ЕХПО поједе сав асфалт и бетон.

Krade se tu na sitne stvari pa se tu nagomila, evo sad su za neki softver za Komunalnu miliciju opredelili 4 miliona evra, pa daju 15 miliona za Sport vision vaučere, pa baciš zbog populizma 60+ miliona evra od naplate karata i tako malo po malo pola budžeta se potroši na izvlačenje para iz budžeta a ne kapitalne projekte.
 
Po ovm snimku sa GeoSrbije gde su obeležene parcele za koje su dobijeni Lokacijski uslovi, naprsnuca su možda i u zoni dela koji rađen pre, al i i u novom delu.
A na njih je možda imao uticaj ovih novih kula koje nisu predviđene orginalnim projektom.
Treba videti gde su te pukotine. Svakako vlast ima opciju da kaže da je to na starom delu objekta i da neme veze sa njima, to je greška od ranije (tita, kr. aleksandra, nemanjića, vinčanske kulture...)

Žalosno koliko bačenih para.
Umesto da ovre možda naprave stanicu samo za potrebe BGa i zadrže staru kao glavnu, oni izmeštaju ovde. Iz centra grada u najelitniji deo grada, a železnica je javna i masovna stvar.
Umesto da samo naprave laku krovnu pokrivku kao po orginalnom projektu, oni dodaju betone.
Umesto da i te betone odrade po tom projektu, oni prave kulice.
Ma i Skadar na Bojani su završili...
 
Na železničkoj stanici Prokop su se pojavile naprsline na stubovima i to tačno ispod poslovnih objekata koje je gradio investitor Railway city d.o.o. kako bi se u njih uselili Telekom Srbija, Dunav osiguranje i druge državne firme. Zbog toga će biti ojačani temelji, peronske grede ali i izgrađeni dodatni metalni stubovi.

Izgradnja stanične zgrade železničke stanice Beeograd centar Prokop od strane Railwaycity doo na osnovu kog je investitor dobio od Republike Srbije vrednu parcelu u bloku 40 na Novom Beogradu kako bi na tom mestu predviđenom za glavnu vatrogasnu stanicu u Beogradu gradio luksuzni stambeni kompleks je od početka bila netransparentna.

Ovo je samo još jedan primer posle pada nadstrešnice u Novom Sadu kada je poginulo 16 ljudi da SNS, SPS vlast ne preza od ugrožavanja života građana Srbije kako bi korupcijom izvukla profit. Dok ovo čitate se nelegalno gradi zgrada železničke stanica na Novom Beogradu čiji investitor je Ministarstvo građevinarstva a izvođač kineska China Shandong International Economic.
 
Али је и случај нестручности и незнања наших инжењера, у првом реду професора са Грађевинског факултета који је израдио решење секундарне конструкције на плочи станице која је требала да омогући градњу објеката изнад, по свему судећи, неуспешно.
 
Vrh