Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Da li je novac za saobraćajnice uopšte stavljen u budžet grada?
Prema prvom nacrtu budžeta za 2024 koliko znam nije, možda u završni jeste. Ili će ponovo hiljadu rebalansa.
 
Данас сам први пут био на Прокопу у новом руху. Ишао сам на БГ воз, који стаје на трећи колосек. Нисам могао да прођем баријере јер нисам имао карту, а мислио сам да се БГ воз не плаћа, нисам га користио пар година.
Да ли се карта за БГ воз купује исто на благајни?
На крају ми је један човек у огромном реду на благајни рекао да изађем напоље и спустим се доле са вањске стране и тако сам дошао до перона без плаћања.
Која је онда логика да у станичној згради не можеш да се спустиш доле без карте, а онда изађеш напоље и спустиш се без проблема?
 
Била је жена у плавој јакни на баријерама. Чини ми се да је из комуналне милиције.
 
Verovatno je nepostojanje Klupa na stanici deo “Hostile Architecture”. Koja otežava duži boravak beskućnicima/besposličarima, a delimično i putnicima koji ranije dođu i nemaju para da plate i sednu u lokal. Koji su onda nažalost kolateralna šteta.
Tako mi deluje nakon gledanja priloga o tom trendu u Američkom gradu Njujorku gde se taj trend primenjuje pri svim novim projektima u tom gradu.
 
У железници и надлежном министарству сада јашу људи који желе да од железнице направе нешто фенси и атрактивно за богатију клијентелу.
 
Što ne mora nužno da bude loše.
Из угла економије томе и треба тежити, али не смемо да занемарино и сиромашније путнике којима је железница једини вид превоза ако узмемо у обзир цене аутобуског превоза.
 
Verovatno je nepostojanje Klupa na stanici deo “Hostile Architecture”. Koja otežava duži boravak beskućnicima/besposličarima, a delimično i putnicima koji ranije dođu i nemaju para da plate i sednu u lokal. Koji su onda nažalost kolateralna šteta.
Tako mi deluje nakon gledanja priloga o tom trendu u Američkom gradu Njujorku gde se taj trend primenjuje pri svim novim projektima u tom gradu.
Glavu dajem da niko ko se pita oko izgradnje i uredjenja Prokopa u zivotu nije cuo za "hostile" arhitekturu. U pitanju je nesto mnogo jednostavnije - odgovorni nisu nikad putovali zeleznicom niti ce. Kao sto odgovorni za semafore i zeleni talas ocigledno ne voze odnosno oni za pesacke staze/prelaze/pasarele i sl. ne pesace.
 
Bukvalno na ovoj novoj stanici kod Medison skver gardena čovek pokazuje kako ima svega sem mesto za sesti. Potpuno ista prica kao i u Prokopu. Ja mislim da to ipak i ima veze. Jer već su sigurno čuli da su klupe potrebne, ali koliko vidimo niko ništa ne radi po tom pitanju.
 
419087117_10219484314737213_8144964690150602545_n.jpg
 
Bukvalno na ovoj novoj stanici kod Medison skver gardena čovek pokazuje kako ima svega sem mesto za sesti. Potpuno ista prica kao i u Prokopu. Ja mislim da to ipak i ima veze. Jer već su sigurno čuli da su klupe potrebne, ali koliko vidimo niko ništa ne radi po tom pitanju
Postojanje klupa na peronima i dodatan veliki displej koji je naknadno ubačen u centar hola govori takodje i meni da nije slučajno izostavljanje klupa za čekanje u holu iz gorepomenutog razloga. E sad da li oni znaju da se takvo namerno otežavanje boravka ima svoj sopstveni naziv, to ne mogu da tvrdim
 
20240115_175823.jpg

Nije bilo ni 18 h ne radi
20240115_175813.jpg

Stroka po podu
20240115_175459.jpg

Plafon koga briga zaudara prljavo ne održavanje na nivou
20240115_174610.jpg

Voda se čuh kako curi na sve starne prljavo trake ne rade displeji kako koji sve super bravo glavomju infre u gumenjari
20240115_174601.jpg

Soko sve kako treba
 
Pogledajte prilog 186356
Nije bilo ni 18 h ne radi
Pogledajte prilog 186357
Stroka po podu
Pogledajte prilog 186358
Plafon koga briga zaudara prljavo ne održavanje na nivou
Pogledajte prilog 186359
Voda se čuh kako curi na sve starne prljavo trake ne rade displeji kako koji sve super bravo glavomju infre u gumenjari
Pogledajte prilog 186361
Soko sve kako treba
А колико запослених беше имају Железнице Србије? Срамота...изградише 5 станица и једну ваљану линију и ни то не могу да одржавају...
 
Vrh