Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Danas prvi put ušao u staničnu zgradu Beograd Centar. Sve i nekako, ali onaj deo (a to je vrlo bitan deo) kad prođeš kontrolu karata i cilja travelatore je kriminalno loše odrađen. Em liftovi okupiraju gro prostora em loše obeleženo (stoje tabele za usmerenje ka peronima, ali nigde na stepenicama i travelatorima koji je za gde) em travelatori ne rade. Onakva stanica je za NBG ili Rakovicu, glavna stanica u glavnom gradu je morala bolje.
 
IMG-dce3babb2fab3acdb3fcf968c6815754-V.jpg

IMG-533f7e20245cd5f9a5848451cfa380e5-V.jpg

IMG-5f5c1fbbe7eb720b17400969073fc4b9-V.jpg

IMG-68666d5233d20348941361918f1fdde7-V.jpg

IMG-0580556f89f0b6155005f2e4ee5c98fc-V.jpg

IMG-6b1d09c764d7c4b3cf0d4a4ed666265a-V.jpg

IMG-2919bc37bac140f25b669ccb20077d7e-V.jpg

20231201_163609.jpg

20231201_163911.jpg
 
Danas prvi put ušao u staničnu zgradu Beograd Centar. Sve i nekako, ali onaj deo (a to je vrlo bitan deo) kad prođeš kontrolu karata i cilja travelatore je kriminalno loše odrađen. Em liftovi okupiraju gro prostora em loše obeleženo (stoje tabele za usmerenje ka peronima, ali nigde na stepenicama i travelatorima koji je za gde) em travelatori ne rade. Onakva stanica je za NBG ili Rakovicu, glavna stanica u glavnom gradu je morala bolje.
A stanica zvanicno otvorena 20 Oktobra. Neznamo ko upravlja ni ko odgovara za mnoge propuste. Na zalost ZS i ne koriste stanicu za afirmaciju koriscenje zelenice, nema biloborda nema propagandni materijal nema ni ponuda sem da se afirmise Bg-Ns - malo je. Ovakav menedzment je nihilistican. Problem je duboko ukoren.
 
Zašto nisu stavili dve pokretne trake po smeru? Čak i ako su planirali da podele dolaske i odlaske mogli su da stave dve trake, ovako su samo napravili veću gužvu.
 
Недостатак столица у холу и константни нерад ескалатора је већ ствар за протесте и/или кривичне пријаве.

Јавни објекат у служби пар кафића и приватног пословног простора. То сад имамо.
 
IMG_5183.jpeg

IMG_5185.jpeg

86621F55-7D39-49C9-8113-BA0CD01F6217.jpeg


Znam da mnogi forumaši ne dele isti stav, ali je meni funkcionisanje i celoukupni dizajn prokopa OK. Nije sjajno (deb**an travelator recimo), ali je dobro obeleženo, relativno čisto, i ako si čest korisnik železnice neće biti teško da se snadješ. Najviše fali prokopu Metro veza, i par feeder linija tramvaja i trole.
 
Napiši tendenciozan tekst, a da ne kažeš da si napisao tendenciozan tekst:
 
Tekst je jednostavno glup, na "novinarskom" nivou Informera, a možda i niže. Kao da je ga je pisao nezainteresovani osnovac.
Nigde se ozbiljno ne bavi:
- Finansiranjem (poklonismo nekretnine od 80 miliona za stanični hol od 16, a oni pričaju Kuvajtskom kreditu)
- Kada će biti završeni prvi i drugi kolosek (priča o majstorima koji nešto rade, ali ja se ne sećam nikakve nabavke)
- Kada će biti završeno sve ispod nivoa perona ka autoputu
- Time što sa autoputa moraš da uđeš u gradilište, ako uopšte shvatiš gde da skreneš
- Peroni su prljavi i uništeni od radova, da li će to biti popravljeno

Ne, oni "interjvuišu" lika koji se čudi što što mora da se popne u hol da kupi kartu da preseda (mogao je odmah kad je kupovao da kupi i kartu za sledeći, a mogao je i online) i "studentkinju" koja koristi Beovoz, koja se sa setom seća gužve na staroj stanici. Nemam ništa protiv studiranja u pedesetim, ali mislim da studentkinja implicira nekog mlađeg...

Sve u svemu, apsolutno neprofesionalno i beskorisno, a toliko materijala ima na ovim stranicama da može da se napiše serijal ozbiljnih tekstova o višedecenijskom laganju, krađi i korupciji.
 
Sve u svemu, apsolutno neprofesionalno i beskorisno
Kao i 99% sadržaja u medijima trenutno. Sve je halabuka na jednu ili drugu stranu bez i trunke bavljenja suštinom. Pronašli su emotivne okidače i usavršili click bait i samo time se bave i jedni i drugi. Narod sluđen a u međuvremenu se poklanja 80 miliona ... mislim da ne ponavljam sad šta si napisao sve se slažem.
 
Bio sam na prokopu, danas, i prekljuce.
Pokretne stepenice van funkciije, spremacice konstantno ribaju podove, plocice otpale na jednom stubu, ljudi izlaze sa stanice kroz pozarna vrata, gore gde se uzimaju karte nema nigde da se sedne osim u kaficima ne znam jel to trend svugde u svetu ili neki kapitalisticka ideja?

Usput, snimio sam ovo pa ako neko moze da mi kaze koja je funkcija ovoga?
JkdxtCp.jpg

I ovo dopisivanje, sa korektnim pitanjem

OWPPduR.jpg
 
Napiši tendenciozan tekst, a da ne kažeš da si napisao tendenciozan tekst:
Šta je u tekstu netačno?

Pre neki dan sam putovao sa Prokopa, one pokretne trake već ne rade. Koliko je prošlo od otvaranja? Mesec, dva? Vozove koji polaze stavljaju kod trake koja je za izlazak iz stanice, tako da se pravi bespotrebno (i, naročito za nekog ko žuri, nemalo) kruženje kog nije bilo pre ovog moronskog odvajanja dolazaka i odlasaka i to na stanici koja je zamišljena za prolazne vozove.

Likovi su uspeli nešto što nisam mislio da je moguće – da izgradnjom stanične zgrade unazade korisničko iskustvo u odnosu na stanicu bez zgrade: nema više besplatnog čekanja u sedećem položaju na toplom i put od dolaska do stanice do voza je (bez ikakve potrebe) tri puta duži.

I da, stanica prokišnjava i nijedna mentalna akrobatika bezobrazne PR službe IŽS ne menja tu činjenicu.
 
Netačno je što pričaju o kuvajtskom kreditu, a zapravo poklonismo nekretnine za manje od četvrtine realne vrednosti. O "intervjuima" ne mogu da sudim da li su netačni ili samo smešni. A ostatak teksta je samo traćenje prostora patetikom bez suštine. Bolje si ti u svom kratkom postu izneo situaciju i neke suštinske probleme nego oni u članku, gde nisu ni zagrebali površinu svih problema.

Meni lično smeta što ne koriste odgovorno svoju poziciju novinara i ne možemo da vidimo nikakvo istraživačko novinarstvo u većim medijima. Pa ja nigde nisam našao računicu da smo mi poklonili 80 miliona u nekretninama za ovo, morao sam sam da dođem do toga (ceo postupak u nekom od ranijih postova), niko ništa o tome nije pisao. I nekako više zameram ovim što nisu Vučićevi jer oni njegovi moraju da izmišljaju, a ovi samo treba da iznesu činjenice, ali ni to ne umeju.
 
Meni lično smeta što ne koriste odgovorno svoju poziciju novinara i ne možemo da vidimo nikakvo istraživačko novinarstvo u većim medijima. Pa ja nigde nisam našao računicu da smo mi poklonili 80 miliona u nekretninama za ovo, morao sam sam da dođem do toga (ceo postupak u nekom od ranijih postova), niko ništa o tome nije pisao.
Око тога се, наравно, слажемо, али површност је бољка читавог нашег друштва, па и шире. Ипак они, као и све медијске куће у Србији имају шачицу новинара који истовремено покривају теме од Косова преко Јовањице до Прокопа. Није лако да једна особа истовремено има дубља знања о железничком саобраћају, међународним односима, криминалистици и кривичном процесном праву, само што они, за разлику од „Пинка“ и „Информера“, са којима неки форумаши толико воле да их пореде, раде и нешто корисно, но то је већ друга тема.

Срамотно је да смо за четрдесет година чекања и толике паре добили овакав пројектантски и извођачки фушерај, а што је најгоре од свега станица након n-тог отварања још увек није завршена.
 
Око тога се, наравно, слажемо, али површност је бољка читавог нашег друштва, па и шире. Ипак они, као и све медијске куће у Србији имају шачицу новинара који истовремено покривају теме од Косова преко Јовањице до Прокопа. Није лако да једна особа истовремено има дубља знања о железничком саобраћају, међународним односима, криминалистици и кривичном процесном праву, само што они, за разлику од „Пинка“ и „Информера“, са којима неки форумаши толико воле да их пореде, раде и нешто корисно, но то је већ друга тема.

Срамотно је да смо за четрдесет година чекања и толике паре добили овакав пројектантски и извођачки фушерај, а што је најгоре од свега станица након n-тог отварања још увек није завршена.

Odavno nema kvalitetnog novinarstva a ni pravih skolovanih novinara. U stvari ne zna se koji su gori, N1 = Pink to je jasno i malom detetu. Ni jedni ni drugi nemaju ni trunke profesionalnosti i objektivnosti. Sa jedne strane je truli Pink u sluzbi vlasti a sa druge strane truli N1 pod komandom Amanpur i CNN i lokalnog biznismena.
 
Da nema kvalitetnih, pravih novinara i istrazivackog novinarstva to je cinjenica, ali da su N1 i Pink isti to moze da kaze samo neko ko je kao beba ispao babici


Neka si ti meni rekao, ali opet ne menja cinjenicu da sam u pravu. Onaj ko guta sve ono sto mu N1 servira nije apsolutno ni za promil drugaciji od onih penzionera sto konzumiraju onu radijaciju sa Pinka.
Jedina razlika je u formi, ali suština je manje više ista. Lepo kolega u poruci iznad, dva kraja jedne iste palice.
 
N1 i NovaS svakako da nisu perfetni primer novinarstva, ali su jedni od retkih gde se priča o temama od javnog značaja (sve afere ove vlasti se tamo mogu videti), i na sve to imamo pink koji prikazuje pornografiju, promoviše prostituciju, fizičko i verbalno nasilje, gosti su im često osobe sa druge strane zakona, a znamo i koliko piuta su gubili sporove zbog laži. Iako mi je u potpunosti jasno šta želiš da kažeš kada je u pitanju izveštavanje, mislim da je loše porediti dve neuporedive stvari, sve dokle god ne postoji sasvim dobra alternativa (zasista ne znam za neki veći medij koji bi mogao da bude dobar primer). Pink je sve ono najgore što jedno društvo može da ima, N1 je mesto gde barem imamo prilike da bez prostačkog ponašalja ljudi diskutuju na jedna normalan način uz sasvim korektna pitanja (govorim ovde o razlici u političkim emisijama obe televizije).
 
Vrh