Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Па ето, имаш поменути Карибик. Зашто он ниje добра опција?

Nisam jeo tamo, koliko sam upoznat to je samo pica... Nisam protiv da se nešto domaće ne prilagodi.. Naveo sam subway kao meni nabolje rešenje... Stranci vole kad nalete na nešto poznato. Žure i žele da znaju i vremenski koliko će to trajati, ne bi da eksperimentišu sa ukusima i kvalitetom... Zato je dobra opcija globalni lanac, nešto prepoznatljivo svima...
 
Ne znam šta se ponavljaš Nem.. upravo sam tebi i odgovorio. To što ga nema ne znači da nije dobra opcija ili nepostojeća. Nije ni starbaksa bilo, pa je sad tu.
 
А што се роштиља тиче, јако је популаран на БАС-у (барем био). Уосталом, на свим тим прометним местима роштиљ се прави тако што се увек има спремна нека пљескавица и буквално само стави још пола минута и готово. Као да никад нисте видели то.

Но, цела ова расправа је непотребна ипак. Пошто ништа од тога очигледно неће бити на станици. Можда и добро што неће.
 
Ne znam šta se ponavljaš Nem.. upravo sam tebi i odgovorio. To što ga nema ne znači da nije dobra opcija ili nepostojeća. Nije ni starbaksa bilo, pa je sad tu.
Znam, slučajno. Prijavio sam da se obriše. Pa tu je problem generalno oko distributera. Tako je izbio i za Burger King pa nije došao u Beograd. Imate ako hoćete da pratite na retail Serbia malo više o tome.
 
Prvo, zašto bi Mek isključivao pljeskavice i ajvar i obrnuto?

Drugo, da se otvori i Mek i domaća kuhinja (kao što mislim da treba) garantujem vam da bi mek bio puniji i sada, a kamoli sa uvođenjem međunarodnih linija. U životu nisam u žurbi pred voz tražio da isprobam domaću kuhinju već sam upravo tražio Mek ili Burger king. U toj situaciji ti treba standardni i očekivani kvalitet, a ne eksperiment.
 
Ok @WLABmz zbog stranaca sam objasnio u 7 postova šta je bolje... a i meni lično je bolje, stvar lične preferencije.
 
Хм, искрено, ја сам у меку увек чекао десетак и више минута и поред наруџбине преко дисплеја.
 
Eh sad baš uvek preko 10 min ne mogu da poverujem... Jer i sam idem često i nije uvek preko 10 nego baš retko i to ako je neopisiva gužva. Opšte je poznato da duže čekam u Valteru. Minimum 15.
 
У Валтеру се седне, чека келнер, попије нешто док спреме јело.
Шта знам, могуће да је на Теразијама претерана гужва у Меку, ја кад год одем, наручујем преко дисплеја и увек има макар 5 наруџбина пре моје, а неретко и 10.
 
Ima waltera u mallovima gde možeš i na pultu...

Vezano za mek, nikad se nisi pohvalio na pravoj temi za to da i tamo jedeš, prilično sam iznenađen 😊 Može da bude i 15 porudžbina pre tvoje, pa dobiješ pre ostalih koji već čekaju... a mogu i 3, 4 narudžbine da stignu u razmaku od minut... Nije to najbolji pokazatelj čekanja...

U navedenom meku, u špicevima, je 10-12 min čekanja neki maksimum... ali prosek bi bio 5 minuta ako računamo sve delove dana i onda kad gužve nema
 
Шта знам, могуће да је на Теразијама претерана гужва у Меку, ја кад год одем, наручујем преко дисплеја и увек има макар 5 наруџбина пре моје, а неретко и 10.
I vrlo moguće da bi tako bilo i kada bi postojalo tako nešto na Prokopu ili nekoj drugoj stanici, posebno u vreme kada dolazi ili polazi voz.

U navedenom meku, u špicevima, je 10-12 min čekanja neki maksimum... ali prosek bi bio 5 minuta ako računamo sve delove dana i onda kad gužve nema
Cena osnovnih prehrambenih proizvoda je skočila 2 - 5 puta, zavisno od proizvoda i firme, dok recimo cena bunde, karte za pozorište, muzej, bisokop i sl. nije, što mu u proseku dođe da je inflacija 7% ili kolika je već sa kojom se hvale na televiziji. ;)
 
To je neuporedivo. Nemaš u meku medijalno vreme, samo prosečno vreme čekanja. 🙂 Kažem najduže 10, a nekad i odmah, što je prosek 5 min, za sve... Mek ne diskriminiše.

Jedino sad ako ti je svaka porudžbina u vrednosti od 5000 dinara, naravno da ćeš sačekati, treba sve i da se spakuje... a ko zna šta Došljak sve pojede i koliko ljudi još čašćava uz sebe 🙂

Ali 5 je prosek. Za ove 'najbrže', najpopularnije stvari tipa big mek obrok ili 2 čiza i šejk.. to je i za min, dva...
 
Ima waltera u mallovima gde možeš i na pultu...

Vezano za mek, nikad se nisi pohvalio na pravoj temi za to da i tamo jedeš, prilično sam iznenađen 😊 Može da bude i 15 porudžbina pre tvoje, pa dobiješ pre ostalih koji već čekaju... a mogu i 3, 4 narudžbine da stignu u razmaku od minut... Nije to najbolji pokazatelj čekanja...

U navedenom meku, u špicevima, je 10-12 min čekanja neki maksimum... ali prosek bi bio 5 minuta ako računamo sve delove dana i onda kad gužve nema
Није баш за похвалу 😅 а и одем тамо једном у месец дана, ситне ми оне пљескавице, али ароме су савршене. Шејк, сладолед и помфрит су за похвалу. Ал гледам да ми та брза храна буде баш ретко на менију, што јој и да неку чар.
Истина те поруџбине нису баш по неком реду.
 
I vrlo moguće da bi tako bilo i kada bi postojalo tako nešto na Prokopu ili nekoj drugoj stanici, posebno u vreme kada dolazi ili polazi voz.
sto dalje znaci da bi u nekom domacem rostilju bilo jos gore...
A što dalje znači da ne mora da bude roštilj, na šta se od strane nekih članova foruma insistira, preko toga da je bitno da budu dobro poznati strani lanci, koji se, gle čuda bave roštiljanjem kao primarnom delatnošću.​
 
Poslednja izmena:
Prošlo je nezapaženo u nizu fotografija koje je @direktor postavio. Predložio je rekao bih dve sasvim dobre pozicije za čekaonicu, provučene su instalacije i utičnice tako da je moguće postaviti aerodromske klupe u П.

20231026_173040-jpg.178177

20231026_173154-jpg.178178
 
Tolika pločetina i nije se našlo prostora za čekaona mjesta.
Naravno kad je gotovo cijela ploča data u poslovne i privatne svrhe umjesto da služi građanima koji su je plačali.

Pristup i odstup je samo moguć kroz dva uska grla koja uz to imaju obrtna vratca sto ce stvarati ogromne guzve kad broj putnika nesto naraste.
Bravo.

Ovdje se lijepo vide izbocine gdje se nalaze kafici itd. Bacen prostor u kojem su trebali biti cekaonice, a komercijalni sadrzaj je trebao u prvi red poslovnih zgrada.
efektivni prostor na kraju je sveden na ovaj jadni uski hol u sredini.
1698353637155.png


O uskim liftovima, signalizaciji, prljavim i slabo osvjietljenim peronima, sporim i uskim eskalatorima, nekvalitetnom javnom prevozu, taksi mafije i jos masu drugih propusta ne zelim ni nastaviti.
Jedna velika sramota i promasaj. Dobro je popljuvao onaj u videu sve.
 
Tolika pločetina i nije se našlo prostora za čekaona mjesta.
Naravno kad je gotovo cijela ploča data u poslovne i privatne svrhe umjesto da služi građanima koji su je plačali.

Pristup i odstup je samo moguć kroz dva uska grla koja uz to imaju obrtna vratca sto ce stvarati ogromne guzve kad broj putnika nesto naraste.
Bravo.

Ovdje se lijepo vide izbocine gdje se nalaze kafici itd. Bacen prostor u kojem su trebali biti cekaonice, a komercijalni sadrzaj je trebao u prvi red poslovnih zgrada.
efektivni prostor na kraju je sveden na ovaj jadni uski hol u sredini.
Pogledajte prilog 178212

O uskim liftovima, signalizaciji, prljavim i slabo osvjietljenim peronima, sporim i uskim eskalatorima, nekvalitetnom javnom prevozu, taksi mafije i jos masu drugih propusta ne zelim ni nastaviti.
Jedna velika sramota i promasaj. Dobro je popljuvao onaj u videu sve.
Kad sam ja zimus ovde isto to prigovarao-da će hol, ovako zamišljen, biti tesan za sve-rečeno je "neeee, veliki je prostor, ima mestaaa"..i restorani isto kao nisu zgodni za postavljanje na spratove, kako putnici da se penju, vuku kofere itd...
 
A evo sta se moze dobiti kada se ulozi nesto vise para i truda u stanicu umjesto da se planira bacat novac na nacionalni stadion na obodu ne grada vec BG okruga.
Podzemna stanica

Zuerich

Löwenstrasse


bild-2-1504x846.jpg

n-full-16x9-far

bild-3-1504x846.jpg

bild-1-1504x846.jpg

bild-5-1504x846.jpg
Drugi standard, drugo dugorocno planiranje i sasvim drugi ugled zeleznica u drustvu. Nije ovo toliko o arhitekturi nego koliko ona sluzi coveku, pogotovo ako drustvo kao svajcarsko zeleznice stavlja na vrh drustvenih potreba.
 
A evo sta se moze dobiti kada se ulozi nesto vise para i truda u stanicu umjesto da se planira bacat novac na nacionalni stadion na obodu ne grada vec BG okruga.
Podzemna stanica

Zuerich

Löwenstrasse


bild-2-1504x846.jpg
Ovo se događa kada se stanica namenski planira u jednom cugu. A kod Prokopa imamo tu nesreću da se gradi praktično u više epoha pa ćemo na kraju imati stilski tri različite stanice, jednu staničnu zgradu pa stanicu u peronima i onda će vestibil i stanični trg imati sigurno drugačiji šmek.
 
Prokop je simbolizam našeg društva. Započet u SFRJ, postavljena ploča u SR Jugoslaviji a završena zgrada u Srbiji. proleti 50 godina. Hajde da izvučemo maksimum iz njega pa da profunkcioniše. Zato podsećam na peticiju Povežimo Prokop kako bi Prokop bio povezan javnim gradskim prevozom.

Evo mog gostovanja prošle nedelje na Al Jazeeri povodom otvaranja Prokopa:

 
Vrh