Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ја бих био задовољан да су панели шири и да личе на оно што је било на рендеру и по ширини и по нијанси
 
Jel tu predvidjeno i neke kvadrate da prodaju ?
Требали су солитерчине да посаде на литици изнад Прокопа где су биле оне бараке Рада, Енергопројекта и БЖЧ али се народ бунио па су добили компензацију на НБГ.
 
Dobili su kompenzaciju, ali to nema veze sa ovim poslovnim zgradama koje se grade, jer će njih da izdaju.
 
Сад лепо ти станари да обештете своје суграђане у износу тржишне вредности парцеле на НБГ-у и/или да предводе насилне протесте у циљу збацивања власти која дели нашу имовину као да је ништа. Или да сви становници Београда постану сувласници њихових станова.
 
Па и поклањање тог земљишта изнад дијафрагми за изградњу статичког хола је спорно исто. Зашто је тај простор нуђено у пакету са празном плочом?
 
Не може више да се опстане у овом друштву које се води само и искључиво законима јачег. Принцип ко се како снађе, ко колико отме за себе а губитници плаћају.

Прве заједнице хомосапијенса су функционисале далеко правичније и одрживије од овога.
 
Сад лепо ти станари да обештете своје суграђане у износу тржишне вредности парцеле на НБГ-у и/или да предводе насилне протесте у циљу збацивања власти која дели нашу имовину као да је ништа. Или да сви становници Београда постану сувласници њихових станова.
Da li bi bio spreman da iz svog džepa platiš obeštećenje i sanaciju u slučaju pokretanja klizišta na zemljištu iznad Prokopa ili bilo kakve štete? Pod pretpostavkom da se stvari vrate na početak, dakle gradnja iznad Prokopa a odustajanje od parcele preko puta Mercedeski.​
 
Вероватно зато што нико није хтео да ради само са плочом?
Могла је држава, само није хтела. Гаражу да направи ЈКП паркинг сервис, а пословне зграде са централним холом станице да направе нпр. заједно пошта, Телеком, ЕПС и четири железничка предузећа.
 
Ako država gradi sve, vrlo sporo se zemlja izgrađuje. To sam baš danas objašnjavao na Purgerovom blogu, u vezi sa Crnom Gorom. Tome služi privatni kapital, da imaš sutra ono što bi imao prekosutra.

@solecar
Da, tu se zanemaruje da je profesorka Građevinskog fakulteta radila elaborat i rekla "može" bez da je pogledala planove... Mislila je da zgrade imaju šipove. A i bez toga je, kao profesorka, trebalo da zna da smo tad još gradili uglavnom bez šipova, pa čak i na NB, jer eto, to i ja znam, a nisam profesorka GF-a. I to govori ponešto o našem društvu. Sve govori.
 
Не може више да се опстане у овом друштву које се води само и искључиво законима јачег. Принцип ко се како снађе, ко колико отме за себе а губитници плаћају.

Прве заједнице хомосапијенса су функционисале далеко правичније и одрживије од овога.
Па зато се појавио Принцип. Јер високи ешалони власти нису хтеле да чују муку на дну.
 
Vrlo je jednostavno, ili ćemo dati par stotina miliona evra za Rakovica-Sajam-Novi Beograd ili ćemo datu par milijardi evra za nove tunele do Prokopa.
Nadam se da su oni to shvatili i da je istina ovo što Panta kaže.
Pogledajte prilog 168819
U par rečenica pogodio suštinu. Hteo sam da kritikujem da je par stotina miliona previše, ali tu ne treba samo puko postavljanje koloseka.
- Dvokolosečna pruga 20 miliona evra.
- Novi železnički most na 10 a ne 6 metara iznad plovnog toka, sa plovnim otvorom 120 metara, i delimično estakadi na desnoj obali, ako je bez druma oko 30-40 miliona evra, sa drumom oko 60-80 miliona evra (ne računajući drumske prilaze).
- Železnička stanica Novi Beograd rekonstrukcija, 30-50 miliona evra.
- Rasputnica G - Rakovica sa eksproprijacijom, nadvožnjakom, pomeranjem regulacije bulevara, "železnička petlja" 20-30 miliona evra.
- Železnička stanica Sajam 10-20 miliona evra.
I eto 110-200 miliona evra.

Ako se isključi Sajam-Rakovica "štedi" se 20%. A baš južno od Rakovice imaš dvokolosečne pruge za Železnik i Mladenovac, i još dve jednokolosečne za Požarevac i Užice. Ne treba ti ni fakultet, pa ni srednja škola da shvatiš da čak i ako 2 koloseka severno od Rakovice maksimalno iskoristiš, ovih 6 koloseka južno od iste biti nedovoljno iskorišćeni.

Vezano za prelaz preko Save, u pitanju je rastući obim kretanja koji se približava ka milion putnika dnevno. Čak je i SNS shvatio da je 2 koloseka malo preko Save. Još jedino ne razumem kako do njih nije došla svest o južnom pravcu, a još manje one forumaše kojima smeta da imamo veću mrežu i po pokrivenosti grada i po kapacitetu, maksimalno koristeći postojeći železnički koridor.
 
Zaduzis se za prugu bg - su milijarde evra i kao nemaš para za stanicu zgradu u bg koja iznosi 0.0010 iznosa ukupne investicije
I jos poklonis privatniku plac na nbg koji vredi xy milona
A zgrade na ploci prokopa dobijejes u kvadratima manje nego baba kurana na zvezdari i ona zna da izvuče 25% od investitora
Pritom ti eps nema upravnu zgradu vec rastrkan u 5 zgrada po gradu
I gomilu drugih javnih firmi ti nema adekvatan prostor bvk 2 zgrade isto npr
 
IMG_0937.jpeg
IMG_0915.jpeg
 
To sam baš danas objašnjavao na Purgerovom blogu, u vezi sa Crnom Gorom

зашто, о зашто?

Zaduzis se za prugu bg - su milijarde evra i kao nemaš para za stanicu zgradu u bg koja iznosi 0.0010 iznosa ukupne investicije
I jos poklonis privatniku plac na nbg koji vredi xy milona
A zgrade na ploci prokopa dobijejes u kvadratima manje nego baba kurana na zvezdari i ona zna da izvuče 25% od investitora
Pritom ti eps nema upravnu zgradu vec rastrkan u 5 zgrada po gradu
I gomilu drugih javnih firmi ti nema adekvatan prostor bvk 2 zgrade isto npr

срећа па те ја разумем
 
Pa čekaj: dok je bila parna lokomotiva: Je li išao voz? Išao je. Je li išao za Niš? Išao je. Kud ćeš bolje!?
 
Па оно и даље ће то бити недовршен објекат, фали опремање два колосека и једног перона, фали део зграде ка аутопуту, и фале саобраћајнице ка аутопуту са станичним тргом.
Из угла путника, ова станица је била технички функционална и пре постављања плочица, и са отварањем овог хола побољшаће се само естетика станице, надам се и функционисање самих шалтера које је до сад било очајно. И даље лоша повезаност са градом јавим превозом и никакав прилаз из стране аутопута.
 
Treba tu jos nekoliko desetina miliona evra da se to završi pa da se kaže da je stanica gotova.
 
Vrh