U pitanju je radni BIM model Bexel Consultinga koji prati projekte PSP-a.Jel ovo Informer radio render u Skeč apu?
Jel ovo Informer radio render u Skeč apu?
Bacih pogled s autoputa iz busa na brzinu. Odlično izgleda uživo, ko neki novi aerodromski terminal u belom svetu. Baš onako kako treba da izgleda konstrukcija iznad perona stanice Novi Beograd. Nažalost to će dočekivati putnike koji ulaze u voz pre nego što se spuste u onaj bolnički klozet ispod. Dobro i to je pomak u odnosu na horor kroz koji moraju da prođu putnici sa aerodroma, ili ne daj bože iz Budimpešte. Prvo kroz nelegalizovana naselja, zatim kroz železničku stanicu Novo Beogradovo - Selo, da bi došli konačno i do "vizuelno najvećeg mokrog čvora u pokojnoj Jugoslaviji".
Ne znam laik sam...vidim da je dinamički plan i vidim da ga skoro prate 1na1.Tako je, vidi se da je BIM, ono jeste liči na sketchup ali ne treba očekivati od BIMa neke fotorealistične slike ili animacije to nije njegova namena da pravi lepe rendere.
Za problem bolje povezanosti gradskim prevozom je potrebno samo da se preusmeri neka linija kroz Zorana Žunkovića. Ironično, predsednik se na sva zvona hvali sa tim Prokopom i vozom odatle do Novog sada, a kada treba da se isti opsluži sa boljim gradskim prevozom i metroom (krak prve linije), onda je zadnja rupa na svirali iliti nhjajnebitnija stvar u državi Srbiji.Искрено ово што се сад ради само лепо изгледа, али у суштини неће доћи до суштинских побољшања у функционисању Прокопа као станице - бољем приступу пре свега, јавним превозом пре свега из оба смера, а путници који буду хтели са станице ка аутопуту да чекају 17 или 55 нпр. ће и даље да пешаче около наоколо до негде 2026/7.
И да будемо искрени, објекат на плочи су могли да направе град и држава заједно са неком јавном функцијом.
Шта не пратим? Јесам ли написао нешто што није тачно?@Delija ne pratiš, investitor je dobio ploču (zanimljiv slučaj i verujem prvi kod nas parcele koja nije zemljište) i njega zanima samo to. Samo deo ploče gde sad on gradi stanicu pripada Železnici. Sve ispod takođe pripada Železnici i njega apsolutno ne zanima (jer je u mogućnosti).
Ono što će se prvo raditi i za šta su već postojale najave jesu prvi peron i prvi i drugi kolosek.
Ono za šta takođe imamo indicije jesu pristupne saobraćajnice, što se vidi iz budžeta.
Fasadu ka autoputu i celu zgradu ispod ploče koliko sam ja ispratio, niko ozbiljno nije pominjao...
Nažalost, deluje da će se ovo razvući mnogo dalje, sem ako neki investitor ne bude imao poseban interes da se završi deo ka autopututu.
Verovatno ćemo sad imati svečano otvaranje "završenog" Prokopa kad završe prugu do Subotice, a onda opet kad završe prugu do Niša, negde oko 2036.
Ovo smo znali još pre nego što su počeli i to je jedan od problema o kom već duže pričamo. Ovo je polurešenje za koje je investitor dobio izuzetno vredne lokacije za gradnju, jednu ovde, a drugu, skuplju, na NBGu.Из овога се види да и дефинитивно неће у овој ко-зна-којој фази радити фронт станичне зграде испод коте 105 ка аутопуту.