Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890369#p890369:3guwumhp je napisao(la):
orjen » Sun Oct 17, 2021 8:15 am[/url]":3guwumhp]Pa izracunaj prema tvojim podacima koliko dugo postoji. Uzmi u racunicu i otvaranje Dedinjskog i Vracarskog tunela - pa da cujemo odgovor. A ponovim, referenca je pisan dokument. Evo trazim da nades pisan dokument da stanica Prokop nije zvanicno zapocet 7. jul 1996. Proveri u NIN broj 2376 godine 1996, 11 Jul - Radove na izgradnji Prokopa je otvorio Slobodan Milosevic 7. Jul 1996. A do tih 50 godina postojanja se ne vracas ni u jednom tvojom odgovoru. Sam si kriv sto si se sluzio laznim podacima!
http://www.nin.co.rs/arhiva/2376/2376c.html
Sine ne lupaj. Nije baš 50 godina, ali nije ni taj tvoj datum.
Proveri datume otvaranja tunela u zvaničnim izvorima a ne u novinama.
Ako već pratiš železnicu onda bi morao da znaš gde to piše, a potpuno je javno dostupno.
Mala pomoć: nema preko Googla.

Šta će mi veća referenca od mog sećanja.
1990. je Prokop radio u svim pravcima. stajao je BG voz Resnik-Batajnica i Batajnica-Pančevo.
Koristio sam obe linije često.
 
@Pendolino, secanje te ocigledno ne sluzi najbolje. 1990 tunel Vracar nije bio zavrsen. 1992 je pusten u opticaj. Vremenska linija iz lemne Beograd centar na nemckoj wikipedije bila je iz mog perja. Recenziraj pa i ako treba racunaj.
 

Prilozi

  • prokop zeitleiste.jpg
    prokop zeitleiste.jpg
    473,1 KB · Pregleda: 381
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890465#p890465:1gfb1etg je napisao(la):
Пантограф » 17 Okt 2021 15:33[/url]":1gfb1etg]Ne razumem, pa upravo je to u planu šinskih sistema, ovom aktuelnom: tramvajska okretnica na Prokopu. I to nije tako loše. I svakako podrazumeva nove linije, drugačije ne može, čak ni kod Velikog Eskalatora. Čak i da npr. 14 'svraća' na Prokop u oba smera, to bi faktički bile 2 odvojene linije, jer se niko ne bi vozio sa Slavije na Voždovac uz 'svraćanje' na Prokop, nego jedni do Prokopa i drugi od Prokopa.

Prokop je i idealna okretnica za najavljenog 'keca' (Kalamegdan - Terazije - Slavija). Samo, to sve prvo da naprave... U međuvremenu, morali bi da urede okretnicu za autobuse/trolejbuse.
Okretnicu za trolejbuse i autobuse već imamo u Dragana Mancea. Naravno ne za veći broj linija, ali nije sad ni potrebno da imamo veći broj linija koji bi se tu okretao, jer je bolje imati i prolazne linije, ali sa normalnim taktom.

A što se tiče tramvaja, ako može da se odbije predlog za liniju BG: voza, koja bi išla od Vinče preko Rakovice, Prokopa i Vukovog spomenika do Karaburme, uz obrazloženje da nije u planu izgradnja nove pruge, a dostavljeno u dokumentaciji na Javnom uvidu da će se graditi krak ka Vinči, ne bi me iznenadilo uopšte i da se desi to sa svraćanjem 14. A što se tiče tramvaja 1, to se slažem.
 
@orjen

Pod hitno da promeniš to na vikipediji, jer je Prokop radio od sredine osamdesetih i preko njega je išla linija Batajnica-Resnik. Ja sam ga prvi put koristio 1988. Bila i besmislena linija GSP-a do Glavne stanice, mislim 34.

Prigradski RVR-ovi su tad išli sve do Smedereva. To je reklamirano i na televiziji, a u Politici je objavljen dodatak 'Vozom ispod Beograda' (da se nisam petput selio, lako bih ga pronašao).

Stanica u Prokopu (sa visokim peronima) srušena je 1996, da bi se napravila ploča koja bi kasnije bila prodata.
 
I ne sporim da je 1984 tamosnje stajaliste/stanice inaugurisano jednom prvom vozom iz Rume. Uz to da je novi Beogradski cvor tada bio u izgradnji. Suludno i anakronisticno je govoriti da je Prokop postojao 1980ih kad same beogradske dijametre nisu bili ni izgradeni, a Prokop samo uspostavljen sto bi sa tog pravca isle radovi na tunelima Vracar i Dedinje. Ozbiljni radovi na Prokopu su zato zapoceti 1996 nakon sto su postojale beogradske dijametre/Durchmesserlinien. Bez tih nema Prokop nije operativno osposobljen. Ako je 1996 pocetak ozbiljnih radova na Prokopu, onda stanica ima 25 godina od kada postoji dokumentovan projekt koji se sluzio za izgradnju. A znamo da je 1998 Srboljub Rogan (iz ekipe koja je pobedila 1975) preuraden projekt za sada 10 koloseka (od prvobitnih 11) Energoprojektu. Epilog svega svi znamo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890512#p890512:1em9r9hv je napisao(la):
Пантограф » 17 Oct 2021 06:00 pm[/url]":1em9r9hv]@orjen

Pod hitno da promeniš to na vikipediji, jer je Prokop radio od sredine osamdesetih i preko njega je išla linija Batajnica-Resnik. Ja sam ga prvi put koristio 1988. Bila i besmislena linija GSP-a do Glavne stanice, mislim 34.

Prigradski RVR-ovi su tad išli sve do Smedereva. To je reklamirano i na televiziji, a u Politici je objavljen dodatak 'Vozom ispod Beograda' (da se nisam petput selio, lako bih ga pronašao).

Stanica u Prokopu (sa visokim peronima) srušena je 1996, da bi se napravila ploča koja bi kasnije bila prodata.
Pa procitaj, to je tamo i napisano. I ne bavim se vise azuriranjem wikipedije. Tako da nece na meni ostati da tu bilo sta besplatno preuredujem.
 
Evo i slike 1997, pa sad zakljuci koliko dugo se gradi stanica i stanicna zgrada - od 1996 na ovamo po projektu Rogan iz 1997 u izvodenju Energoprojekta i sada Elitacop
Work_at_the_construcction_site_in_Prokop_1997.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890521#p890521:171jrykg je napisao(la):
Bender Rodriguez » 17 Oct 2021 06:17 pm[/url]":171jrykg]Pa ne vidim sta je problem, vec besplatno preuredjujes forum... I istoriju...
Pa preuradi ti ako ti je volja...
 
@orjen
Wikipedija je na dobrovoljnoj bazi tako da ažuriranje podataka možeš samo besplatno i uraditi.
 
Upravo.

Bas sad htedoh da dodam ovo u postu iznad:
Salu na stranu, zapalo mi je za oko ovo "necu vise besplatno da uredjujem Wikipediju"...
 
Naravno, i sto se s time ne dobija nista, nek se Bender bavi dalje sa time, kad vec misli da ne treba zaraditi na pisanjem, ja sda zaradim. :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890518#p890518:14npbocr je napisao(la):
orjen » Ned Okt 17, 2021 7:13 pm[/url]":14npbocr]I ne sporim da je 1984 tamosnje stajaliste/stanice inaugurisano jednom prvom vozom iz Rume. Uz to da je novi Beogradski cvor tada bio u izgradnji. Suludno i anakronisticno je govoriti da je Prokop postojao 1980ih kad same beogradske dijametre nisu bili ni izgradeni, a Prokop samo uspostavljen sto bi sa tog pravca isle radovi na tunelima Vracar i Dedinje. Ozbiljni radovi na Prokopu su zato zapoceti 1996 nakon sto su postojale beogradske dijametre/Durchmesserlinien. Bez tih nema Prokop nije operativno osposobljen. Ako je 1996 pocetak ozbiljnih radova na Prokopu, onda stanica ima 25 godina od kada postoji dokumentovan projekt koji se sluzio za izgradnju. A znamo da je 1998 Srboljub Rogan (iz ekipe koja je pobedila 1975) preuraden projekt za sada 10 koloseka (od prvobitnih 11) Energoprojektu. Epilog svega svi znamo.

Какве то везе има да ли постоји пружни правац или не, ако је оформљена станица и пуштена у саобраћај? Београдски чвор је још увек у изградњи јер није завршена пруга до Карабурме и није направљена најављена и обећана железничка обилазница око Београда. Нису завршени сви радови на свим станицама.
 
Ma to ne tvrdim uopste. Tvoj pogled je na sopstveni pupak i ne omogucava ti perspektivni pogled.
 
@overdrive Smisao stanice je zamena Savskog amfiteatra i centralnim cvorom Beogradskih dijametrima/Durchmesserlinien. Ako je to nije bilo 1984, a nije, onda i nije bilo Prokop.
 
Станица Београд Центар је постојала без обзира на то да ли су све линије биле оформљене или нису. Ти очигледно не разумеш шта значи реч "станица" .

Ако ћемо да се водимо том логиком, онда Прокоп не постоји ни данас као станица, јер није завршен у потпуности. Очекује нас постављање још два колосека и скретница, изградња зграде, паркинга, приступних саобраћајница, станичне благајне, чекаонице, станичног трга и ко зна чега још. Биће још једно или можда два званична отварања, камере, фотографије и чуда, а ко зна да ли ће то бити и последње.
 
Ne nije postojao, sto je izgradnje stanice prema usvojenom projektu poceta 1996 (Rogan - Energoprojekt). Sta tu ne razumes?
 
Јесте, постојао је. Ред вожње демантује твоје наводе. Станица Београд Центар је обављала функцију и пре 1996.
године. Одвијао се саобраћај, возови су уредно ту стајали и примали путнике, вршило се укрштање возова итд.
 
Lehrter Bahnhof je postojao pre 2006 i nije Berlin HBF. Sta tu ne razumes. Druga stanica druga operativna svrha. Prokop je glavna stanica Beograda, od 2018 zvanicno jeste a izgradnja iste glavne stanice Beograda otpocela je 1996. Sta tu ne razumes. Bio je Mrkonjic na inauguraciji, pitaj ga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890541#p890541:zwl1mqq8 je napisao(la):
orjen » 17 Oct 2021 06:52 pm[/url]":zwl1mqq8]Ne nije postojao, sto je izgradnje stanice prema usvojenom projektu poceta 1996 (Rogan - Energoprojekt). Sta tu ne razumes?
Ne lupetaj, bandoglavi čoveče.

Stanica Beograd-centar je postojala i radila, nezavršena, čvor je bio u izgradnji. Šta tu uopšte može da bude sporno? Umij se hladnom vodom sa Korita Ivanova!

Kad se već baviš pisanijem na njemačkom, da primetim da je stepen zadrtosti, uz apsolutno odsustvo rezona, kod nekih ljudi na forumu u poslednjih nedelju-dve dosegao takve razmere, da podseća na sanatorijum Berghof iz 1914. u Manovom 'Čarobnom bregu'. Crno je belo, stanica koja otprema vozove i na kojoj mogu da se kupe karte - ne postoji! I neko daje pluseve za ovo! Koji vam je q...? Izgleda je vreme za novu makljažu, kao 1914, pa ko preostane. Ovo sada je potpuno neizdrživo i neodrživo.
 
Извод из Реда вожње за ЈЖ из 1991. године. Станица Београд Центар се званично наводи као таква.

20-24-09-rv4.jpg


Ко не верује, не мора.
 
Vrh