Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Jedna stvar je nemati isto mišljenje oko neke stvari, a sasvim druga stvar je kada se kaže (objasni) razlog zašto se nešto upotrebljava ili radi na određeni način na koji se radi, a neko i dalje nastavi da tera svoju priču kako se i uprkos objašnjenju, i dalje vidi da se ne razume u materiju, a sasvim treća stvar je kada se iznese lično mišljenje , utisak koji nešto urađeno ostavlja na onoga koji piše o tome. Ali problem je što se neke stvari smatraju neprihvatljivim ako nije većinsko mišljenje na tu temu zastupljeno na forumu, što sam i objasnio kroz primer u temi o fasadama. Takođe, na toj temi, mislim da je ego preovladao i prouzrokovao celokupnu raspravu. Briga mene dal je neko školovaniji na neku temu od mene ili ne, sve dok na fin i kulturan način, i bez bespotrebnog zatezanja situacije, pokaže da sam pogrešio ili me ispravi ako sam pogrešio. Nit' imam problem da nekoga pohvalim u jednoj temi, a iskritikujem u drugoj, niti da dam plus (pohvalu) za ono sa čime se slažem, uprkos neslaganju oko neke druge teme. E sad, što volim neke stvari da objasnim na slikovit način, pa se to tumači potpuno pogrešno, šta da se radi. Jednostavno, mislim da bi ljudi trebalo da budu u stanju da to prepoznaju, pogotovu što ima dosta pametnih forumaša.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777479#p777479:3n3brawt je napisao(la):
johnny_s » 24 Sep 2020 10:35[/url]":3n3brawt]@solecar
Hvala na odgovoru. To znači da će prilaz poslednji graditi, što može biti i za 30 godina, kako stvari idu kod nas...
Nadam se da će stvarno nešto da se gradi na ploči, jer će ih onda verovatno investitor naterati da srede prilaz.
Ma to niko živi ne zna šta će i kada da se (g)radi. Kao što reče Travolta, citiram njegov post:

DzonTravolta":3n3brawt je napisao(la):
Ova priča oko malo putnika i lokacije bi bila isto kao kada bi neko rekao da je pozicija aerodroma u Surčinu loša, hajde da ga tutnemo nazad na Novi Beograd. Poenta je da je saobraćajno loše povezan, a to stoji.

Već je bilo rasprava na temu povezanosti gradskog prevoza, da li treba da se pojačav prevoz ili ne i kada, da li da se čeka da se desi neko čudo i da se broj putnika sam od sebe poveća onako bez nekog specijalnog razloga, pa da se onda reaguje ili reagovati sada, kako bi se taj proces sredio na vreme. Ono što je problem u celoj ovoj priči, je što i ako bi neko nešto izgradio na ploči, pa tako "naterao" da se poboljša prevoz na postojećem prilazu iz pravca Stevana Filipovića, što je odmah izvodljiva opcija, pa tek onda gradnja normalnog prilaza iz pravca autoputa, opet povlači za sobom i uticaj na TC kod Mostara, u okviru BNV, kome se sve podređuje, čak i po cenu uništavanja gradskog prevoza koji opslužuje Savski trg, Zeleni venac, Kneza Miloša, Trg republike... onom njihovom suludom idejom o skraćivanju linija do buduće okretnice kod TC u okviru BNV, u zoni Mostara, odnosno skraćenju i preusmerenju 42 i 601 do bloka 42. A toliko toga može da se izorganizuje da prevoz bude bolji i na Prokopu, i u Kneza Miloša, i na Savskom trgu, uprkos ukidanju okretnice na samom trgu.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=OMpyNFOVdQA[/youtube]

Moram da izdvojim par biser iz ove reportaže:
* oduševljenje što liftovi rade - aman da li je to toliki tehnološi iskorak da bi se iko time oduševljavao
* hodnik ispod perona je nahvalio (sa pravom, stvarno izgleda lepo) i počeo da nabraja šta sve ima: video nadzor, obeleženi peroni i onda kaže televizori sa tačnim vremenima dolazaka :bash:
U principu svega ima i sve je na mestu samo nema onoga što je najbitnije - putnika. Ne videh baš nešto ljudi na snimku.

Elem, svejedno, hvala mu za snimke sa svih gradilišta koje obilazi. Ovo gore je samo konstruktivna kritika da se ne oduševljava stvarima koje su odavno normalne.
 
Oduševljavamo se takvim stvarima, zato što ovde kod nas, kada nešto što je normalno u svetu, uopšte postoji i pri tom je još u funkciji, je prosto neverovatno, obzirom na činjenicu da dosta stvari ili nemamo, ili je ono što je izgrađeno, zapušteno, čak i do te mere da je u fazi raspadanja.
 
@milaki990 Zašto da se čovek ne oduševljava liftovima koji rade? Seti se liftova na mostu na Adi...ako se ne varam za koji mesec obeležavamo 9 godina obitavanja tog mosta, a liftovi i dalje ne proradiše.
 
Slike iz videa
 

Prilozi

  • radovi7.jpg
    radovi7.jpg
    284,5 KB · Pregleda: 5.543
  • radovi6.jpg
    radovi6.jpg
    296 KB · Pregleda: 5.545
  • radovi5.jpg
    radovi5.jpg
    378,4 KB · Pregleda: 5.540
  • radovi4.jpg
    radovi4.jpg
    256,6 KB · Pregleda: 5.539
  • radovi3.jpg
    radovi3.jpg
    326,2 KB · Pregleda: 5.541
  • radovi2.jpg
    radovi2.jpg
    234,2 KB · Pregleda: 5.541
  • Radovi.jpg
    Radovi.jpg
    328,2 KB · Pregleda: 5.539
Свње је супер, само још ћирилицом да поченеш да пише и милина.
Свака му част где се завуче
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777732#p777732:1x0bspa4 je napisao(la):
Ronche » 25 Sep 2020 07:28[/url]":1x0bspa4]@milaki990 Zašto da se čovek ne oduševljava liftovima koji rade? Seti se liftova na mostu na Adi...ako se ne varam za koji mesec obeležavamo 9 godina obitavanja tog mosta, a liftovi i dalje ne proradiše.
To su obavezne sitnice za invalide , decija kolica i sl....
Glavnu stvar uredno preskaču čak i u planovima :shok:

Pokretne stepenice na svakom peronu
to nije nista posebno, mada u 21 veku bilo bi i OK plus i pokretne horizontalne trake :dil:

al ajd u odnosu na dinamiku povecanja obima saobracaja-putnika ,
na pokretnim stepenicama bi mogli još dugo da ostanemo...
avaj, one još nisu im ni u snovima
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=778174#p778174:335annc0 je napisao(la):
boca-ica » 26 Sep 2020 05:22 pm[/url]":335annc0]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777732#p777732:335annc0 je napisao(la):
Ronche » 25 Sep 2020 07:28[/url]":335annc0]@milaki990 Zašto da se čovek ne oduševljava liftovima koji rade? Seti se liftova na mostu na Adi...ako se ne varam za koji mesec obeležavamo 9 godina obitavanja tog mosta, a liftovi i dalje ne proradiše.
To su obavezne sitnice za invalide , decija kolica i sl....
Glavnu stvar uredno preskaču čak i u planovima :shok:

Pokretne stepenice na svakom peronu
to nije nista posebno, mada u 21 veku bilo bi i OK plus i pokretne horizontalne trake :dil:

al ajd u odnosu na dinamiku povecanja obima saobracaja-putnika ,
na pokretnim stepenicama bi mogli još dugo da ostanemo...
avaj, one još nisu im ni u snovima
:sesir:

Ne treba dalje da idemo od činjenice da decenijama "stručnjaci" koji projektuju kolovoz, ili ko već, nisu u stanju da isplaniraju isti tako da šahtovi budu na sredini saobraćajnih traka. Tako da ovi liftovi gde su logični da budu zaista jesu za oduševljenje što postoje.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=JDtJl2wWpj4[/youtube]
 
Типично енглеско цинично про*ерава*е :blah:
Наравно у функцији
 
Pa ne vidim šta su toliko loše rekli. Za vozikanje po gradu mislim da su se zaista iskreno izgubili. Prosto, dešava se. Sad, oni su to uključili u svoj video jer su blogeri/vlogeri i bave se tim stvarima.

Komentar o Prokopu je takođe skroz na mestu. Čovek nije uzeo da snimi kontejnere uz kolovoz u nekom zaraslom žbunju i rekao ''eheee evo je Beogradska železnička stanica...'' Nego je snimio ono što dočeka svakog putnika koji ide ka peronima Prokopa. A to je nedovršena ploča sa armaturom, večiti Skadar na Bojani. :D

Na kraju je snimio FLIRT koji izgleda fantastično i to se i vidi u klipu.

Što se tiče vožnje tramvajem, i tu su imali lepe kadrove, kako Beograda tako i samih tramvaja. Oni momenti kad pokazuju rukama jer je Katica preglasna - pa iskreno, i ja da snimam sebe u tramvaju kao turista gost u tuđoj zemlji, i ja bih pre izabrao tu opciju nego da se derem u kameru pred svojim ''domaćinima''.

Bacio sam pogled i samo preleteo preko njihovog prethodnog klipa dok borave u Beogradu i videh da u jednom momentu žena kaže ''pretty adorable country to travel through, and it's a lot safer than others we have visited''. Tako da ne bih rekao da žele bilo šta da omalovaže. Samo kada ih nešto iznenadi ili zbuni, oni to snime i produkuju sadržaj na tu temu. Jer opet, time se bave.
 
Imam jedno pitanje za one koji aktivno prate ovu temu i koji su upućeni u projekat završetka ploče. Interesuje me da li se i dalje ostavlja mogućnost za izgradnju metro linije kroz ploču, ili će sada kako su odustali od stanice u Prokopu ipak zabetonirati onaj šaht metro linije ispod koloseka, ili će u sklopu izgradnje 1. koloseka trajno zatvoriti severni izlaz metro linije?
 
Ovde sad samo rade beton za nepostojeci prvi kolosek i neke pothodnike i tehnicke prostorije. S time nece sad poklopiti te metro-kasete kad nisu u fazi gde bi to bilo na zadatku. Za drugu fazu potrebno je 47 miliona evra, finansijskih izvoranema. Bugarsko/Danska firme koja ce graditi na koti 105 i nece na tom delu nesto pruzimati sto nije njihova nadleznost.
 
@And7rey
Neće zabetonirati kasete, po trenutnom projektu ostaju. U svakom slučaju, bilo bi komplikovanije i skuplje zabetonirati ih, nego samo ostaviti, nadam se samo da će ih sakriti nekim panelima.

@orjen
Nešto si malo pobrkao, 47 miliona košta TPS Zemun. A ovo što se trenutno radi nisu samo pothodnici, nego glavni ulaz sa vestibilom (i šalter sala), tehničke prostorije, službene prostorije, prvi peron, pothodnik u zoni prvog perona i ploča iznad svega toga.

Kad se završi ovo što se trenutno radi ostaje sledeće:
1. Šine i kontaktna mreža prvog i drugog koloseka
2. Uređenje i opremanje glavnog ulaza i prvog perona
3. Uređenje staničnog trga
4. Nadvožnjak za prilaz ploči iz bulevara Vojvode Putnika
5. Saobraćajnice na ploči
6. Stanična zgrada i garaža na ploči
7. Povezivanje sa autoputem
 
Mašine rade bez prestanka, biće da novoformirana vlada mora da se slika na licu mesta uskoro
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780860#p780860:12vpmerh je napisao(la):
johnny_s » 05 Oct 2020 09:31 am[/url]":12vpmerh]
Kad se završi ovo što se trenutno radi ostaje sledeće:
1. Šine i kontaktna mreža prvog i drugog koloseka
2. Uređenje i opremanje glavnog ulaza i prvog perona
3. Uređenje staničnog trga
4. Nadvožnjak za prilaz ploči iz bulevara Vojvode Putnika
5. Saobraćajnice na ploči
6. Stanična zgrada i garaža na ploči
7. Povezivanje sa autoputem

8. Aparat za kikiriki
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780860#p780860:34gtqw1d je napisao(la):
johnny_s » 05 Окт 2020, 10:31[/url]":34gtqw1d]1. Šine i kontaktna mreža prvog i drugog koloseka
2. Uređenje i opremanje glavnog ulaza i prvog perona

ово је повезано једно са другим

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780860#p780860:34gtqw1d je napisao(la):
johnny_s » 05 Окт 2020, 10:31[/url]":34gtqw1d]3. Uređenje staničnog trga
5. Saobraćajnice na ploči
6. Stanična zgrada i garaža na ploči

као што су и ове тачке међусобно повезане

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780860#p780860:34gtqw1d je napisao(la):
johnny_s » 05 Окт 2020, 10:31[/url]":34gtqw1d]4. Nadvožnjak za prilaz ploči iz bulevara Vojvode Putnika

ово не постоји ни у једном плану, одакле ти то?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780860#p780860:34gtqw1d je napisao(la):
johnny_s » 05 Окт 2020, 10:31[/url]":34gtqw1d]7. Povezivanje sa autoputem

мора да се исече Малешко брдо за то. са садашњим стањем саобраћајница, једино прилаз може да се направи за возила јавног превоза и таксисте
 
Prvo jedna mala pričica, a onda i da odgovorim. Naime, projekat za čuveni prokopački lift (komada dva) ima i drugu fazu koja nikad nije izvedena. To je deo saobraćajnice i parking paralelno sa delom izgrađene nadstrešnice. Međutim, bilo je potrebno uraditi samo prvi deo, a drugi, iako koristan i usko povezan sa prvim je jednostavno odbačen. Naravno, sama nadstrešnica je samo deo velike nadstrešnice koja će ići celom dužinom ploče i sa kojom će biti (fizički) povezana, ali izvedeno je samo ono što je neophodno. Takođe, da odmah naglasim da je funkcionalna povezanost stavki u listi najmanje bitna u Srbiji (dokaze potražiti u svakodnevnom životu).

No, da se vratimo na listu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785586#p785586:3f1wc7c7 je napisao(la):
JohnnyLee » 20 Oct 2020 07:50 pm[/url]":3f1wc7c7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780860#p780860:3f1wc7c7 je napisao(la):
johnny_s » 05 Окт 2020, 10:31[/url]":3f1wc7c7]1. Šine i kontaktna mreža prvog i drugog koloseka
2. Uređenje i opremanje glavnog ulaza i prvog perona

ово је повезано једно са другим

Šine i kontaktnu mrežu mora da radi specijalizovano preduzeće za takve radove. Zbog male dužine i pripremljene podloge, ovo ne bi bilo naročito skupo. Nakon postavljanja istih može da ide naslov u novinama "Prokop napokon kompletan - završeni koloseci", a možda padne i neko slikanje.

Uređenje i opremanje glavnog ulaza, prvog perona, tehničkih i kancelarijskih prostorija je mnogo veći i skuplji posao, ali može da ga izvodi bilo koja firma za uređenje enterijera. Naravno, posle opet ide slikanje za otvaranje glavnog ulaza...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785586#p785586:3f1wc7c7 je napisao(la):
JohnnyLee » 20 Oct 2020 07:50 pm[/url]":3f1wc7c7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780860#p780860:3f1wc7c7 je napisao(la):
johnny_s » 05 Окт 2020, 10:31[/url]":3f1wc7c7]3. Uređenje staničnog trga
5. Saobraćajnice na ploči
6. Stanična zgrada i garaža na ploči

као што су и ове тачке међусобно повезане

Mislim da je do sad jasno da funkcionalna povezanost ne igra nikakvu ulogu. Saobraćajnice i parking mogu da budu napravljeni i to čak u fazama, kao i garaža i zgrada. Ako privatni investitor uzme da radi (a dok ne vidim njegove radnike na ploči, ne verujem), onda će ovo biti povezano. Ovako, ostaje odvojeno.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785586#p785586:3f1wc7c7 je napisao(la):
JohnnyLee » 20 Oct 2020 07:50 pm[/url]":3f1wc7c7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780860#p780860:3f1wc7c7 je napisao(la):
johnny_s » 05 Окт 2020, 10:31[/url]":3f1wc7c7]4. Nadvožnjak za prilaz ploči iz bulevara Vojvode Putnika

ово не постоји ни у једном плану, одакле ти то?
Odavde http://beobuild.rs/novi-peroni-i-planov ... p2594.html, ali moguće je da sam pogrešno video.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785586#p785586:3f1wc7c7 je napisao(la):
JohnnyLee » 20 Oct 2020 07:50 pm[/url]":3f1wc7c7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=780860#p780860:3f1wc7c7 je napisao(la):
johnny_s » 05 Окт 2020, 10:31[/url]":3f1wc7c7]7. Povezivanje sa autoputem

мора да се исече Малешко брдо за то. са садашњим стањем саобраћајница, једино прилаз може да се направи за возила јавног превоза и таксисте
Ovo je sa razlogom poslednja stavka :)
 
Investitor ce graditi na ploci kad bude vakcine i nikako pre zavrsetka cele ploce. Dok nevidi jedno i drugo nema te zgrade. Za vakcinu nisam siguran da ce je biti uskoro, za plocu pogadam da ce je zavrsiti kako je predvideno. Za slikanje, najmanji posao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785700#p785700:bfpesvic je napisao(la):
johnny_s » 21 Окт 2020, 03:09[/url]":bfpesvic]
Odavde http://beobuild.rs/novi-peroni-i-planov ... p2594.html, ali moguće je da sam pogrešno video.

погрешно си видео. та саобраћјница води поред Руда, али иде ка доле, не ка плочи

03-situplan.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785754#p785754:1imfrwsa je napisao(la):
JohnnyLee » 21 Oct 2020 10:08 am[/url]":1imfrwsa]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=785700#p785700:1imfrwsa je napisao(la):
johnny_s » 21 Окт 2020, 03:09[/url]":1imfrwsa]
Odavde http://beobuild.rs/novi-peroni-i-planov ... p2594.html, ali moguće je da sam pogrešno video.

погрешно си видео. та саобраћјница води поред Руда, али иде ка доле, не ка плочи

03-situplan.jpg

Hvala na ispravci, ali sad gledam ovu sliku i još mi je manje jasno šta se dešava. Dakle od bulevara ide saobraćajnica koja se onda račva na dva dela. Je l' ti možda jasno gde onda idu ta dva dela? Znam da jedan ide ispod ploče do donjeg staničnog trga, ali gde ide drugi?
I kad prolazim po kotama kroz planove, taj drugi se pojavljuje tek kad dođem do kote ploče, ali je nacrtan ispod prvog dela koji se pojavljuje na nižim kotama.
 
ja mislim da i jedan i drugi idu na nivo ploce, a da se pre toga, blize bulevaru, odvaja jedan krak koji se spusta ispod nivoa ploce, ka donjem stanicnom trgu, ili gresim?
 
Vrh