Jedna stvar je nemati isto mišljenje oko neke stvari, a sasvim druga stvar je kada se kaže (objasni) razlog zašto se nešto upotrebljava ili radi na određeni način na koji se radi, a neko i dalje nastavi da tera svoju priču kako se i uprkos objašnjenju, i dalje vidi da se ne razume u materiju, a sasvim treća stvar je kada se iznese lično mišljenje , utisak koji nešto urađeno ostavlja na onoga koji piše o tome. Ali problem je što se neke stvari smatraju neprihvatljivim ako nije većinsko mišljenje na tu temu zastupljeno na forumu, što sam i objasnio kroz primer u temi o fasadama. Takođe, na toj temi, mislim da je ego preovladao i prouzrokovao celokupnu raspravu. Briga mene dal je neko školovaniji na neku temu od mene ili ne, sve dok na fin i kulturan način, i bez bespotrebnog zatezanja situacije, pokaže da sam pogrešio ili me ispravi ako sam pogrešio. Nit' imam problem da nekoga pohvalim u jednoj temi, a iskritikujem u drugoj, niti da dam plus (pohvalu) za ono sa čime se slažem, uprkos neslaganju oko neke druge teme. E sad, što volim neke stvari da objasnim na slikovit način, pa se to tumači potpuno pogrešno, šta da se radi. Jednostavno, mislim da bi ljudi trebalo da budu u stanju da to prepoznaju, pogotovu što ima dosta pametnih forumaša.
Već je bilo rasprava na temu povezanosti gradskog prevoza, da li treba da se pojačav prevoz ili ne i kada, da li da se čeka da se desi neko čudo i da se broj putnika sam od sebe poveća onako bez nekog specijalnog razloga, pa da se onda reaguje ili reagovati sada, kako bi se taj proces sredio na vreme. Ono što je problem u celoj ovoj priči, je što i ako bi neko nešto izgradio na ploči, pa tako "naterao" da se poboljša prevoz na postojećem prilazu iz pravca Stevana Filipovića, što je odmah izvodljiva opcija, pa tek onda gradnja normalnog prilaza iz pravca autoputa, opet povlači za sobom i uticaj na TC kod Mostara, u okviru BNV, kome se sve podređuje, čak i po cenu uništavanja gradskog prevoza koji opslužuje Savski trg, Zeleni venac, Kneza Miloša, Trg republike... onom njihovom suludom idejom o skraćivanju linija do buduće okretnice kod TC u okviru BNV, u zoni Mostara, odnosno skraćenju i preusmerenju 42 i 601 do bloka 42. A toliko toga može da se izorganizuje da prevoz bude bolji i na Prokopu, i u Kneza Miloša, i na Savskom trgu, uprkos ukidanju okretnice na samom trgu.
Ma to niko živi ne zna šta će i kada da se (g)radi. Kao što reče Travolta, citiram njegov post:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=777479#p777479:3n3brawt je napisao(la):johnny_s » 24 Sep 2020 10:35[/url]":3n3brawt]@solecar
Hvala na odgovoru. To znači da će prilaz poslednji graditi, što može biti i za 30 godina, kako stvari idu kod nas...
Nadam se da će stvarno nešto da se gradi na ploči, jer će ih onda verovatno investitor naterati da srede prilaz.
DzonTravolta":3n3brawt je napisao(la):Ova priča oko malo putnika i lokacije bi bila isto kao kada bi neko rekao da je pozicija aerodroma u Surčinu loša, hajde da ga tutnemo nazad na Novi Beograd. Poenta je da je saobraćajno loše povezan, a to stoji.
Već je bilo rasprava na temu povezanosti gradskog prevoza, da li treba da se pojačav prevoz ili ne i kada, da li da se čeka da se desi neko čudo i da se broj putnika sam od sebe poveća onako bez nekog specijalnog razloga, pa da se onda reaguje ili reagovati sada, kako bi se taj proces sredio na vreme. Ono što je problem u celoj ovoj priči, je što i ako bi neko nešto izgradio na ploči, pa tako "naterao" da se poboljša prevoz na postojećem prilazu iz pravca Stevana Filipovića, što je odmah izvodljiva opcija, pa tek onda gradnja normalnog prilaza iz pravca autoputa, opet povlači za sobom i uticaj na TC kod Mostara, u okviru BNV, kome se sve podređuje, čak i po cenu uništavanja gradskog prevoza koji opslužuje Savski trg, Zeleni venac, Kneza Miloša, Trg republike... onom njihovom suludom idejom o skraćivanju linija do buduće okretnice kod TC u okviru BNV, u zoni Mostara, odnosno skraćenju i preusmerenju 42 i 601 do bloka 42. A toliko toga može da se izorganizuje da prevoz bude bolji i na Prokopu, i u Kneza Miloša, i na Savskom trgu, uprkos ukidanju okretnice na samom trgu.