Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

И испод би било одлично. Уосталом, да су направљене пословне зграде у делу где је пруга, поред, над, мислим да би био пун погодак. А железница би била само велики плус.
 
Имамо најлепшу станицу на свету. Багрењаци Чернобиља. :mrgreen:
EGmeL0iW4AY8Ydm
 
Овде је у питању чиста опструкција ид****, ево чујем у намеску индустрију се улаже 25+25 милиона евра а Ж. станица би са тим парама профункционисала у пуно, капацитету и донела много већи профит који би касније могао да се преусмери и у наменску ако је то баш толико важно.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669210#p669210:28yul4la je napisao(la):
Дошљак » Sub Okt 12, 2019 4:14 pm[/url]":28yul4la]Почела џунгла око степеништа да расте.
I tako do novog svečanog otvaranja po prvi put u istoriji... :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=669214#p669214:2u9eyu63 je napisao(la):
Pasarela » Sat Oct 12, 2019 3:26 pm[/url]":2u9eyu63]Овде је у питању чиста опструкција ид****, ево чујем у намеску индустрију се улаже 25+25 милиона евра а Ж. станица би са тим парама профункционисала у пуно, капацитету и донела много већи профит који би касније могао да се преусмери и у наменску ако је то баш толико важно.
Izvoz namenske ce doneti lepu proviziju odabranima, profit stanice bi otisao u budzet . Od zavrsetka stanice korist bi imali svi koji koriste zeleznicu ali njih ko j....e... Od dotacije namenskoj korist imaju primarno oni koji odlucuju o parama. Tako da nije u pitanju opstrukcija vec prosta racunica.
 
A iz tog budžeta se opet odvajaju pare za projekte , tako da se opet dođe do %. :)
 
Juče sam prošao pored Prokopa i video ga iz trolejbusa. Koliko ono jadno izgleda. Celokupan kompleks deluje kao neko nedovršeno pomoćno železničko postrojenje na periferiji a ne kao glavna železnička stanica prestonice nadomak centra. Okolina je, vidim, isto počela da mu propada, pošto su neke ograde izvaljene a i što pomenuše ostali članovi, rastinje buja samo tako. Naravno, i opšti pustoš same lokacije doprinosi utisku.

Sve u svemu, jad i beda. Najveći i najgori promašaj od projekta u istoriji Beograda.
 
Sve ovo što je opisao @Bender,samo u slici.
720fc731c26be168290a3ca0fc485b91.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
I tako se povremeno ubrizga po koji milion evra da se stanje poboljša i opet posle odredjenog vremena počinje propadanje.
Dokle tako?
 
Još par slika ovog reprezentativnog zdanja.
ef356ff53281b4c0ec6ad1250e0e6b9b.jpg
edf01d82e3f13259997e5739851d93a4.jpg
23bb79600407085e9f0e72783c462c78.jpg
ae5c8968ebd91b50c3c417bc6afed121.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Zna li neko kako napreduje eksproprijacija objekata na Maleškom brdu - prostor omeđen Prokopačkim sokačetom (često, pa i na gugl mapama, pogrešno označen kao Prokupačka ulica), ulicom Dragana Mancea, Autoputem i Gučevskom ulicom? Vesić još pred gradske izbore 2018. reče da je to završeno, što mi automatski govori da nije ni započeta priča u vezi sa tim. Bez rušenja tog naselja nema govora o drumskom povezivanju Prokopa ni sa auto-putem, a kamoli o zaokruživanju priče o izgradnji stanice
 
Управо на Дневнику РТС репортажа о томе да се планира у склопу нове БАС на НБГ и нова Железничка станица Нови Београд и да ће то бити,цитирам,"један од највећих путничких хабова у Европи" или како ли су већ они то срочили, па ће опет као бити једна поред друге Главна Аутобуска и Железничка станица, изгледа да се дижу руке од Прокопа који је у овој репортажи поменут као "тренутна главна транзитна железничка станица".
 
Da su normalni, pa da sa Karićem naprave dogovor i neka seljo gradi svoj Tesla grad na i oko Prokopa, sa sve tržnim centrom.

Ovo je bolja lokacija od Makiša, pri tom bi ostala zaštićena vodoizvorišta.
 
E, pa, momci i devojke, znali smo da će, u konkurenciji kukavnog Prokopa, Novi Beograd brzo postati glavna stanica. Nema iznenađenja, to smo i najavljivali.

Naravno da je u poslovnom središtu Beograda, a ono je oko stanice NB, prirodno mesto za saobraćajni hab. Drugo, još važnije mesto je u istorijskom centru grada. E, to su SNS buzdovani ukinuli.

I to je, ukratko, to.
 
A mogli su bednici da ostave krak pored Sajma pa na stari most i da ispred njega naprave malu putničku stanicu.
Da im istovaruje vagone ekskurzija i ostale željnike i mukom naterane kupce direktno na dveri njihovog ličnog tržnog centra.
 
Samo što nisu onda uradili i reprezentativnu stanicu NBG a ne one nadstrešice kao za neke prolazne seoske stanice, to je trebalo sklopiti u jedan objekat autobusku i železničku, objaviti međunarodni konkurs i izgraditi krštenu stanicu, a Prokop ne vredi ovakav kritikovati, tek kad bi bio završen i dobro povezan sa gradom (metro, bus, bg voz) mogli bi da kažemo da li je promašaj ili ne.
 
Ја који живим у Београду (а не на Новом Београду или Земуну), никада нећу имати потребу да користим Железничку станицу Нови Београд за међуградске возове. Наравно да ћу ићи на Железничку станицу Београд јер ми је најближа, а то и јесте био смисао пројекта железничког чвора са више пролазних станица. Железничка станица Београд ће бити комплетирана до термина пуштања у саобраћај нове пруге Београд-Нови Сад, све друго би био озбиљан фаул. Видећемо.... :? :wink:
 
Већем делу града је већ данас практичније да оде на НБГ. Свима који могу доћи до Сава центра или Ушћа да преседну на 95 или трамваје. Најава о комплетирању Прокопа нема ни на видику, мада имају времена до 2021. када ће бити готова брза пруга БГ-НС. Град довлачи толике инвеститоре за разне урбанистичке промашаје уместо да што јефтиније да ову плочу да тај простор коначно почне да личи на нешто. О томе да се више обраћа пажња на локалне линије по Реснику и линију за продавницу намештаја него за железнички систем не треба причати.
 
Дошљак, од прве станице до окретнице у Пожешкој, трамвај 13 сад вози до станице НБ 11 минута. Ту ми пада на памет да, можда, и није грешка што линија метроа за Баново брдо иде мимо Прокопа, већ да ту рупетину треба да покрива баш она планирана линија 3 за Јерковић и Медак. Јасно се види да је локација Прокопа један обичан урбанистички бастард (као што пише у оном старом часопису који је овде презентован, представник Урбанистичког завода је гласао - против ње).

Међутим, станица НБ је лопше повезана - са општином НБ и Земуном (!) - таман као што и "Београд-центар" нема везу са центром Београда. Такође и преседање на већ ужасни 95 да би се дошло до центра... говори да је требало задржати и стару станицу.

Каква логика, какво планирање, каква организација, какав систем!
 
A kako misle da izvedu da svi vozovi kreću sa NBG? Ili će možda to i dalje ipak biti samo prolazna stanica sa većim značajem od Prokopa , odakle će u suštini vozovi i dalje kretati?
 
Наравно, биће пролазна, и то пролазна са ипак недовољно колосека (5), с обзиром да треба да их користе и две линије БГ:воза. Доградњу, наравно, не помињу.

Мислим да ће возови ка северу/западу полазити из Прокопа (требало би из Раковице), а ка југу - из Земуна.
 
Vrh