Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Pre nego sto ce Prokop biti gotov mozemo ga proglasavati kao arheoloski objekt prve kategorije. Ovde treba voditi studente arheologije da izucavaju prvu betonsku civilizaciju u periodu SFRJ. Ali kako vidim ima i neovlascenih koji ovaj objekt modernizuju bez odobrenja republickog zavoda za ocuvanje kultrune bastine. Predlazem da se ovaj znacajni betonski monument pod hitno vrati u prvobitno stanje. Sta ce tu liftovi, ovo je ipak praistorijski objekt jedne izumrele civilizacije.
http://www.politika.rs/scc/clanak/43089 ... dinom-juna
 
Evo par sličica koje je napravio @Gagi na FB stranici Gagijeva Železnica:

61990492_2127858957326727_6184704506253541376_o.jpg


61937233_2127858980660058_1883055370717364224_o.jpg


62203355_2127858500660106_1441979331977936896_o.jpg


Link: https://www.facebook.com/gagijevazelezn ... =3&theater
 
Naši neumorni neimari su napravili neverovatan pomak za ovih mesec dana od mojih poslednjih slika.
14f592bb3e4424448f9694e4dabb39d8.jpg
3feea5fa93c81fa6e12ca0c2b8850975.jpg
c3f6c61a7c94f6c04214316ab733ebd7.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Таман ће и тротоар проширити који је био прекинут нишом за такси станицу.
 
Linija do aerodroma bi promenila mnogo.

Послато са Nexus 5X помоћу Тапатока
 
Може да се уведе приватни минибус, али не видим да би баш имали зараде од такве линије. СМАРТ планери су замислили воз од Прокопа до аеродрома једног лепог дана.
 
Може да се уведе линија А2 Ласта (Туристички терминус) - Прокоп - Сајам - Мост на Ади - Жел станица Нови Београд - Аеродром и ето зараде.
 
Колике су реалне потребе да неко иде од аеродрома до туристичког аутобуског терминуса?
 
Ako imaš liniju koncipiranu onako kako je predložio Norexan , možeš da je koristiš kao opciju do / od usputnih stajališta.
 
Ekskluziva.
c2c179fb375b79fd6b2fa505a9884a8f.jpg
1d87b6929d341996e8ad29520638cd4c.jpg
d25c37e2bd44c130ea39d67ee131a6e2.jpg
11edc866d0bb8f9311eaee0e7f59965b.jpg
6602e7fa42a923f58301ef43a9e39780.jpg
745e6eeedaefd71fd2807e8c420ad42a.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Ja i dalje ne kapiram ovu politiku peron/ kolosek? Ima li tu viška informacija koji će samo da zbune putnike?
 
Propisi su propisi to sto ljudi nece da nauce razliku njihov problem ...
 
Radi se o tome da je broj perona nepotrebna informacija koja samo zbunjuje. Ako znaš koji kolosek tražiš onda ćes automatski naći i peron, ako znaš peron onda i dalje postoji mogućnost da ćeš pogrešiti kolosek.
 
Pojedinim ljudima ne pomaže ni objašnjavanje za mnogo prostije stvari , pa to ne znači da sve treba istimna da se prilagođava. To ti je k'o ono sa time što neki misle da je autobus sa natpisom "83 Crveni krst" mobilni autobus za davanje krvi ili da po izlasku iz istog tog autobusa udare u crveni krst i još te posle pitaju gde ti je taj krst. To što se i sa normalnim natpisima i sl. pretvaramo u naciju "pametnih telefona" , ne znači da treba da još više povlađujemo istima , nego da utičemo na edukaciju , jer već sad imamo ljude kojima objašnjavaš problem koji imaš , a oni te belo gledaju , a rade na poziciji gde treba da reše taj problem.
Primera radi , ispričaću jednu situaciju koja mi se desila. Kupio sam novu peglu i koristio je dve godine i jedan dan. Kada sam je odneo u servis , rekli su mi da nemam sreće , da je dva dana ranije crkla , dobio bih novu peglu , ovako ništa , jer oni ne popravljaju pegle. Tada sam uzeo da koristim staru peglu , dok nije i ona skroz prestala da radi. A problem je bio u tome što joj je u potpunosti propao dihtung pa je puštala vodu. Kada smo pozvali servis , rekli su nam da ne postoji pegla sa serijskim brojem koji mi imamo i da mi to ne umemo da pročitamo kako treba. Majka je poludela i otišla lično u servis. Kada im je pokazala peglu i pitala ih da pročitaju serijski broj , ljudi iz servisa su potvrdili da je dobro pročitala ali da tako nešto ne postoji u njihovom sistemu , te da ne mogu da poprave. Sledećeg dana je otišla u drugi ovlašćeni servis sa sve peglom i tamo ih prvo upitala da li popravljaju dihtung na pegli. A zaposleni joj je odgovorio da to ne može tako kako je ona zamislila , nego da mora da im da serijski broj. Da ona njima broj , oni provere i kažu da ne mogu da pomognu jer tako nešto nema u njihovoj bazi podataka. Kada ih je upitala da li menjaju dihtung , rekli su da to ne ide tako. Da prvo moraju da provere broj u sistemu , pa ako postoji onda pristupaju pregledu i zameni dela. Na pitanje da li fizički postoji mogućnost da se kupi i zameni dihtung , rekli su joj da može ali samo za modele sa brojem koji postoji u njihovoj bazi. Na pitanje da li može da se naruči dihtung za neku drugu peglu pa da se iskroji , rekli su da ne može , jer to ne znaju da rade , da oni samo bace stari dihtung i na njegovo mesto stave novi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631415#p631415:20e72bye je napisao(la):
And7rey » Sre Jun 19, 2019 12:34 am[/url]":20e72bye]Radi se o tome da je broj perona nepotrebna informacija koja samo zbunjuje. Ako znaš koji kolosek tražiš onda ćes automatski naći i peron, ako znaš peron onda i dalje postoji mogućnost da ćeš pogrešiti kolosek.
Da , postoji mogućnost da kad znam broj perona i siđem dole , uopšte ne vidim natpis za kolosek , niti vidim uopšte bilo koga da bih ga pitao na kojem od dva koloseka perona treba da mi dođe željeni voz. Stvarno viša matematika. :roll:
 
Znaci i ova faza je zavrsena, koja po redu? Ima neka sledeca ,ili ce isteci rok konstrukciji ovako?

I imam jedno pitanje, kako su nepokretni isli sa voza na taxi pre lifta?
Jer mi je pricao jedan taksista da je jedan nepojretni cekao 2 sata dok ga nisu cetvorica taksista iznela gore na taksi. Ako je to tacno, onda je to jedno veliko dno za ovaj grad. Bas tesko.
 
Meni je veća katastrofa sto se ova stanica radi na kašičicu, deo po deo, mic po mic, pa ovim tempom ce je završiti 2077te.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631420#p631420:3166uuxd je napisao(la):
dziggy » Sre Jun 19, 2019 1:03 am[/url]":3166uuxd]Znaci i ova faza je zavrsena, koja po redu? Ima neka sledeca ,ili ce isteci rok konstrukciji ovako?

I imam jedno pitanje, kako su nepokretni isli sa voza na taxi pre lifta?
Jer mi je pricao jedan taksista da je jedan nepojretni cekao 2 sata dok ga nisu cetvorica taksista iznela gore na taksi. Ako je to tacno, onda je to jedno veliko dno za ovaj grad. Bas tesko.
Da tačno je. Javno su na TV - u pričali kako taksisti ili zaposleni u Prokopu , nose uz stepenice stare , bolesne i nepokretne.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631421#p631421:3166uuxd je napisao(la):
spatiotecte » Sre Jun 19, 2019 1:05 am[/url]":3166uuxd]Meni je veća katastrofa sto se ova stanica radi na kašičicu, deo po deo, mic po mic, pa ovim tempom ce je završiti 2077te.
Kamo sreće da je mic po mic. Obično to bude mic , pa onda čekamo da zaraste u korov , da bi onda najpre uklonili korov , pa nešto sitno odradili i onda opet iz početka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631396#p631396:uap26zq0 je napisao(la):
direktor » Uto Jun 18, 2019 10:58 pm[/url]":uap26zq0]Propisi su propisi to sto ljudi nece da nauce razliku njihov problem ...

Dišo, većina nas zna razliku, ali je činjenica da je ovo nepotrebno :) Cela Evropa teži ka istom modelu, samo nebeski narod voli da komplikuje.
 
Upravo tako ako treba promeniti propise.
 
Dva lifta u st. Beograd Centar izgrađena i puštena u rad, 20. jun '19


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oUbPPUcZYVc[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632364#p632364:28fq2adk je napisao(la):
boca-ica » 21 Jun 2019 08:24 pm[/url]":28fq2adk]nuznost pokretnih stepenica je sve ociglednija ...
:sesir:
Bas to htedoh da kazem...
Ovi liftovi su totalno neadekvatni za ovu namenu, za trzni centar OK, al za stanicu...jok!
 
Naravno da nose građani, naš državni i gradski vrh nemoćne tretira kao otpad a samo su ulizice koje im hvalospeve sastavljaju "Stručni" i poželjni. Da i oni koji imaju pare. Puno para. I tek ćemo da nosimo. Mislim zar po Vesićevom ponašanju nije jasno da je od 00 do 24 u službi propagande? To je jedino što rade a čak ni to kako treba.

Послато са Nexus 5X помоћу Тапатока
 
Vrh