Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458226#p458226:1weexgx4 je napisao(la):
Боре » Uto Jun 13, 2017 2:33 pm[/url]":1weexgx4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458131#p458131:1weexgx4 je napisao(la):
DzonTravolta » Уто Јун 13, 2017 11:20 am[/url]":1weexgx4]Upravo. 99% ljudi koji će to koristiti kao stanicu NE stanuju u tom kraju. Ko bude stizao iz centra, koristiće bus ili trolu, ko bude dolazio iz udaljenijih krajeva, BG voz, kola ili taksi.

Бициклом у воз.. то је идеја? :) Та станица није у недоћији па ти требају кола.. чак напротив налази се у центру града малтене. Видиш на тој слици имаш и солитере баш ту у близини а ако се не варам та стаза води близу станице гдје стају троле и бусеви. Ја немам кола.. шетам много а трудим се да шетам што више. Због тога сам се из центра града преселио у Нови Београд гдје човјек има широке тротоаре толико да мајка , дијете и отац могу да ходају једно проед другог комотно. Међутим већ дуже вријеме постоји опасност да неког од то троје покоси бициклиста у великој брзини јер је неко одлучио да на тротоару направи бициклистичку стазу. Чему служи оцртана бицикличка стаза уопште ми није јасно.. да каже да на том дијелу тротоара бициклисти имају предност па могу да ударе ко им се не склони? Постоји нека законска одредба па ће ови који нагазе бициклистичку стазу да попију казну? Изгледа да је нека тенденција да сви који су на точковима имају предност над неким ко иде пјешке.. тако се свуда праве паркинзи, путеви, бициклистичке стазе итд... То би ваљда требао да буде некакав напредак .. што би неко реко преживићемо и овај бољитак ;)

slazem se, biciklisti svuda imaju prednost, pa covek je rodjen da ide peske, samim tim bi pesaci trebali da imaju prednost, ja bih zabranio voznju po trotoaru biciklom, a staze bi morale da budu fizicki odvojene od trotoara, ako to biciklistima smeta, nek idu peske, prirodnije je, il ako im se zuri il su lenji, nek idu kolima il busom, i resen problem, a ne da ne mozemo da dodamo saobracajne trake u bulevare zato sto neko oce da stavi biciklisticke staze pa nema mesta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458235#p458235:29h72h9c je napisao(la):
maxasrbenda » 13 Jun 2017, 14:53[/url]":29h72h9c]
pa covek je rodjen da ide peske
Čovek je, takođe, rođen i go, pa niko u takvom stanju ne ide na voz.
 
ne govorim samo o vozu, to je posebna prica, nego nije normalno da grad na 50 brda prioritizuje bicikle iznad pesaka a i kola pravljenjem tih biciklistickih traka
 
Opet bandera za trolu posred staze. Kad su je pomerali nisu mogli još 75 -100 cm ??????
20170515_184553.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458266#p458266:2e379f1k je napisao(la):
Žika » 13 Jun 2017, 16:13[/url]":2e379f1k]Jug može i Rakovica ?
Izuzev Flirtova da. Kad se završi rekonstrukcija, koju rade Kinezi, stajaće svi.
 
Žika » Opet bandera za trolu posred staze. Kad su je pomerali nisu mogli još 75 -100 cm ??????

I sa te strane bendera - nosač troline elektro mreze u taktalnoj stazi
-teca po dubini na sličici :laugh: :lool: :laugh:
 
Ni to nisu vidjeli ovi genjalci iz cipa to se samo tako napravilo genjalci
 
Dosta ovde ima projektantskih grešaka, a još gore je sobzirom da je projektant CIP koji je ceo život u blatu zvanom Prokop.

Bilo koja železnička stanica je mesto masovnog ukrštanja ljudi i pri njihovim izgradnjama mora se misliti o svim detaljima, a ne misliti da će se neko kretati tuda ili onuda. Ovde je za očekivati da će ljudi ići peške sa raskrsnice ili Mostara na stanicu i morala se napraviti dobra pešačka komunikacija, Trotoar od pola metara i metar su mali i za Mali Mokri Lug a kamoli za spajanje glavne železničke stanice sa velikom petljom i velikim ukrštanjem saobraćaja. Ovde je trebalo isprojektovati trotoare širine minimum trotoara na Novom Beogradu jer u ovom slučaju kada je stanica bogu iza nogu mora se uraditi sve na privlačenju putnika a ne na otežavanju njihovog kretanja.
 
Притом, овде и има лепог простора за ширу стазу.
 
Umesto što su ulupali kocke u potpuno nepotrebnu stazu pored biciklističke , bolje da su to iskoristili da naprave šire staze pored saobraćajnica koje vode ka Prokopu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458365#p458365:13v7lymh je napisao(la):
Biciklistkinja » 13 Јун 2017 10:13 pm[/url]":13v7lymh]Dosta ovde ima projektantskih grešaka, a još gore je sobzirom da je projektant CIP koji je ceo život u blatu zvanom Prokop.

Ovde je trebalo isprojektovati trotoare širine minimum trotoara na Novom Beogradu jer u ovom slučaju kada je stanica bogu iza nogu mora se uraditi sve na privlačenju putnika a ne na otežavanju njihovog kretanja.

Ширина тротоара говори да је у питању сервисна стаза бициклистичке стазе а не тротоар. Мада, мене занима, који пешак и из кога разлога би икада овуда дошао на Прокоп?
 
Ja bi, kad bi isao da fotkam voz sa nadvoznjaka kako ide na sever :mrgreen:
Iskreno mislim da je nebitno ko ce je koristiti, po mom misljenju ako je pravis - e onda napravi je da valja! Istina ovo jeste servisna staza, al svejedno ne bi bilo zgoreg da je malo sira i da ko god bude hteo da koristi trotoar ima dovoljno prostora!
 
Ako jedan voz istovaro 300 ljudi, verovatno će barem desetoro ići ovuda iz ovog ili onog razloga, a ova širina trotoara nije dovoljna ni za toliki broj ljudi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458522#p458522:1t9w9q6t je napisao(la):
Biciklistkinja » 14 Jun 2017, 13:06[/url]":1t9w9q6t]Ako jedan voz istovaro 300 ljudi
Veliki si ti optimista. Iz tvojih usta u božje uši.
 
DzonTravolta":2y23whek je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458522#p458522 je napisao(la):
Biciklistkinja » 14 Jun 2017, 13:06[/url]":2y23whek]Ako jedan voz istovaro 300 ljudi
Veliki si ti optimista. Iz tvojih usta u božje uši.
Пре ће бити из свих возова за један дан 300 људи

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
U suštini, nije ova cifra koju je naveo Biciklistkinja toliko nedostižna, ako se uzmu u obzir međunarodne trase. Ali generalno, da bi bilo koja železnička stanica u zemlji funkcionisala (zvala se ona Prokop, zvala se ona drugačije) od suštinske je važnosti da se obnavljaju pruge. Džabe tebi fensi stanica sa šoping molom i modernim pristupnim putevima ako nemaš normalan voz do Kragujevca, recimo.
 
DzonTravolta":yrs0uiju je napisao(la):
U suštini, nije ova cifra koju je naveo Biciklistkinja toliko nedostižna, ako se uzmu u obzir međunarodne trase. Ali generalno, da bi bilo koja železnička stanica u zemlji funkcionisala (zvala se ona Prokop, zvala se ona drugačije) od suštinske je važnosti da se obnavljaju pruge. Džabe tebi fensi stanica sa šoping molom i modernim pristupnim putevima ako nemaš normalan voz do Kragujevca, recimo.
То си у праву. Шта више треба размишљати да приградске општине попут Лазаревца, Младеновца, Барајева и Обреновца обнове тј успоставе пругу до Београда. Максимално сатанизују железницу и приградска насеа.

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
O tome su na ovom forumu potrošene strane i strane. Bila je priča o pruzi do Obrenovca, neke predloge je iznosio i Karlo (nema ga neko vreme, btw), ali za sada ništa od toga.
Mislim da će se sada nepotrebno izgubiti dobrih 5-6 godina na priču oko pruge do Budimpešte, koja ni sada nije u najgorem stanju, umesto da se bace na posao oko trasa koje su objektivno zarasle u korov.
 
Поента је да постоји нормалан тротоар, тј. пешачка стаза која у једнакој дужини спаја тачку А са тачком Б. Овде се ради о бициклистичкој стази која иде другом трасом и спаја те две тачке. И сервисна стаза уз њу.
 
Ceo projekat je sumanut, pa pre Vučićevog puštanja u rad stanice duhova pre godinu ili dve kompletno je bio sređen pristup stanici sa gornje ploče, urađena parking mesta, urađena parking mesta za invalide, autobuska stanica, zelenilo, tepih trava... da bi sada sve to bilo uništeno izgradnjom pristupnih saobraćajnica, a pitanje je da li će opet biti uništeno zbog izgradnje stanične zgrade. To sve mi plaćamo, vidite cenu kvadrata behatona ili tepih trave i izračunajte koliko je naših para stavljeno u džep ko zna koga.
 
Stanicna zgrada je planirana sa severne strane (autoput) , zar ne?
Za taj parking se znalo da ce biti privremenog karaktera , a i to sredjivanje je bilo samo radi slikanja AV. Ne znam da li je Biciklistkinja bila tamo dok je postojapo parking , ali jasno se videlo da je ono bila cista krpljacina.
 
Vrh