Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Pasarela iz Deligradske u Oblakovsku
je za pešake , umesto nje treba napraviti višlji nadvožnjak

Tako se dobija brza veza sa centrom grada - Slavijom
rasterecuje se pravac Slavija Banjica preko (Autokomande)
vraca se rasterecujujuca funkcija Deligradske na Slaviji
zaokružuje se trolejbuski i tramvajski prsten
 
Laki, svi mi prosipamo pamet kad pišemo ove postove. Nemoj da me učiš o bolničkom krugu jer tamo sam studirao. Naglasio sam Resavska ulica. Kada tramvaj produži pravo desno je Histološki i Fiziološki institut a levo Hirurgija. Neurohirurgija je sasvim gore ka internoj A klinici. Na mestu gde je bio park sada je ogroman klinički centar koji još treba da se produži. Tramvaj će celo vreme ići potpuno pravo od Tašmajdana pa do prokopa. Ginekologija će ostati sa leve strane. Tramvaj neće nikome smetati, to je otvoren bolnički krug sa ulicama u koje samo kamioni ne mogu ulaziti. Jasno, pošto prođe bolnički krug tramvaj ide preko autoputa do prokopa.
Pominješ neke predloge pre 20 godina. Pa tramvaji su se ipak izmenili nabolje za ovih 20 godina. Što je bitno naglasio sam da su nečujni. Nema ni govora o nekom "provlačenju" tramvaja između zgrada. Što se tiče vijadukta dobro si me razumeo. Da je namenjen samo pešacima ne bi bio onako širok. Takođe je upadljivo ono skretanje na desno (gledano od Slavije) baš u pravcu Prokopa. Pretpostavljam da će tramvaj, pošto pređe vijadukt iznad Oblakovske izbiti na Zvečansku i njom ići do Prokopa. Jasno, ovo je sasvim druga linija tramvaja od one kroz Resavsku. Sve su ovo samo pretpostavke i pitanje je da li će se i kada ostvariti.
 
@dedinje
Ako si tamo studirao onda bi trebalo da ti bude poznata cinjenica da je svojevremeno na ulazu postojala rampa i da nije bio moguc ulazak automobilima osim uz posebne dozvole.
Ta mera je ukinuta, dal je to dobro ili nije o tome mozemo da raspravljamo na nekoj drugoj temi.
Sto se tice nekadasnjeg predloga, takodje je plan bio da tram kroz klinicki ide ispod zemlje (plitki ukop) da bi se smanjila buka, ali je ostao ozbiljan problem sa vibracijama koje nisu ni malo naivne (ali i to je tema za neku drugu pricu).
Ja licno ako pricamo o zeljama, a ne o mogucnostima, smatram da bi veci deo bolnica trebalo iseliti iz kruga Visegradske.
U tom slucaju, tramvaj bi bio sjajan za taj pravac i odlicna alternativa zagusenoj K. Milosa

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Bitno je da su u bolničkom krugu zgrade dosta raštrkane nikako nisu jedna uz drugu. Pa od glavne kapije (Višegradska) ide široka ulica sa razdeobnim ostrvom u sredini. Znaš i sam da novi tramvaji na stvaraju nikakvu buku. Na Dedinju imaš veliku i prometnu raskrsnicu uz koju je bolnica Dragiša Mišović i niko se ne žali. Meni je samo neshvatljiv slučaj one ginekološko-akušerske klinike u Kraljice Natalije (Narodnog fronta). To je jedna od najružnijih ulica u beogradu sa uskim trotoarima, bez parkinga, bez drvoreda, u samom centru i pretrpana saobraćajem autobusa GSP i drugih vozila. Bolnice će ostati u krugu Višegradske tamo sad treba da se gradi druga faza Kliničkog centra.
 
2rwq0pw.jpg

sa ssc rascian
 
Zar ta afera ne traje bar jedno cirka trideset godina. Zar nije mrkonjic nesto palamudio da ce prokop nastaviti da se gradi proleca prosle godine?
I ovi su kuvajcane najavljivali kao da su doveli marsovce pa sad nista.

Srbija je jedna velika Afera tako da se ja ne uzbudjujem, bice veca i bolja afera sa savskim anfiteatrom.
 
Meni je samo zao sto se ime Energoprojekta povlaci krzo clanke o aferama drzavnog vrha, pa se bojim da se ne stekne neki losiji utisak o firmi uz aktuelni "Prokop", a skoro je bila afera i sa RTB-om.
Sa druge strane, ne mogu da verujem da osporavaju tender i bojim se da ce na kraju ostati i bez ovog posla, posto ih drzava toliko voli da u Srbiji rade na fabrici sumporne kiseline u Boru i apsolutno NISTA VISE, radi se i jedan objekat na Vracaru, ali ih zezaju sa dozvolama.
Prokop kao projekat je smesan kada se uzme u obzir njihova sposobnost i reference, samo treba obezbediti novac, jos ako na to dodamo "vaznost" tog projekta te interesovanje ljudi da vide hoce li se nesto od obecanja ostvariti, gotovo sam siguran da bi sa njihove strane sve bilo u najboljem redu uz postovanje rokova.

Iako smatram da je trenutna vlast jedna od nesposobnijih, da sve ono sto je najgore u jednom drustvu kulminira u ovom trenutku i da je ovakav nacin vodjenja drzave neodrziv na duzi rok , potajno se nadam da ce se nesto od ovoga desiti i da ce Beograd dobiti jedno dobro "zatezanje bora" kroz ove projekte, koje je davno zasluzio.
 
Energoprojekt su minirali i predhodni izgleda da ce i ovi razlog nemogu da se ugrade ,partiske firme jer nemaju reference za nista
 
Evo objašnjenja silnih pljuskova s grmljevinom ovih dana!

Konačno “zeleno svetlo“ za Prokop
Izvor: Tanjug

Beograd -- Železnice Srbije saopštile su da nema više prepreka za potpisivanje ugovora sa domaćim konzorcijumom i početak radova na beogradskoj stanici Prokop.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
15962161553d11903958de555470074_640x338.jpg


Republička komisija za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki odbila je prigovore podnete za javne nabavke radova na rekonstrukciji železničke stanice "Beograd centar" u Prokopu, saopštile su Železnice Srbije, najavivši skori nastavak izgradnje stanice.

Železnice Srbije dobile su danas dva rešenja Republičke komisije za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki, kojim se odbijaju prigovori na javnu nabavku rekonstrukcije železničkih kapaciteta u Prokopu.

Prigovori za nastavak izgradnje Prokopa, koji će se finansirati kuvajtskim kreditom od 26 miliona evra, odbijeni su tako da Železnice Srbije sada nesmetano i ubrzano mogu da nastave aktivnosti na zaključenju ugovora sa najpovoljnijim ponuđačem, a zatim i na početku radova u Prokopu.

Republička komisija za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki svojim rešenjem potvrdila je zaključak Železnica Srbije, kojim je odbačen zahtev za zaštitu prava podnosilaca - "Bauwesen" iz Lazarevca, "Meta Balkan" iz Beograda, "GIP Konstruktor" iz Beograda i "Remont pruga" iz Sarajeva.

Ta komisija je, takođe, rešenjem odbacila i zahtev za zaštitu prava podnosioca zahteva "Toplički centar za demokratiju i ljudska prava" iz Prokuplja.

Železnice Srbije već danas su započele aktivnosti da se u najkraćem roku zaključi ugovor sa najpovoljnijim ponuđačem, kako bi radovi u Prokopu što pre mogli da započnu.

Ugovor je već pripremljen i praktično je spreman za potpisivanje, a odmah nakon toga počelo bi i uvođenje izvođača radova u posao.

Železnice Srbije spremne su da u najkraćem mogućem roku uspešno završe sve pripremne aktivnosti.

Taj posao na tenderu je, sa najnižom ponuđenom cenom, dobio konzorcijum firmi okupljenih oko Energoprojekta, koji je obuhvatio "Energoprojekt - Niskogradnju", "Energoprojekt - Visokogradnju", "Energoprojekt Opremu", "ZGOP" i "AŽD".

Železnice Srbije dobile su prethodno i saglasnost kuvajtskog Fonda za arapski ekonomski razvoj na Izveštaj tenderske komisije za završetak izgradnje buduće glavne železničke stanice "Beograd centar" u Prokopu.

Javnim pozivom bilo je predviđeno da je maksimalan rok za izvođenje radova na rekonstrukciji saobraćajnih kapaciteta u železničkoj stanici Beograd centar u Prokopu 420 dana.

Radovima u Prokopu obuhvaćeni su kapaciteti za prijem, otpremu i upravljanje saobraćajem vozova u "Beograd centru", odnosno kompletno sređivanje građevinske i elektrotehničke infrastrukture u Prokopu.

Prokop danas koriste samo vozovi gradske železnice "BG Voz", a realizacija ovog posla omogućiće da kroz stanicu funkcionišu lokalni, regionalni i međunarodni putnički vozovi, ali i da se brže i efikasnije realizuje projekat Beograd na vodi.

Ugovor o kreditu sa kuvajtskim Fondom za arapski ekonomski razvoj potpisan je 10. decembra 2012. godine, a konkursna dokumentacija sa kuvajtskim partnerima usaglašena je krajem 2013.

Nakon toga raspisan je i tender za izvođače radova, koji je okončan 28. februara ove godine, ali tek nakon odbijanja prigovora stekli su se uslovi za potpisivanje ugovora i skori početak radova u Prokopu.

Izvor: B92.net
 
mvbg1":12iojcbs je napisao(la):
Kakav pesimizam. Nakon x godina postoji konkretan novac za nastavak ovog projekta, verujem da ce ova godina biti pocetak radova.

Dodje jun,a pocetk radova ni u tragovima. :kafa:[/quote]

Dodje i Avgust ali sledece godine i jos uvek jedno veliko NISTA, Nepopravljivi optimisto. :kafa:
 
Potpisivanje ugovora je sledece nedelje ;)
 
Prokop postaje veliko gradilište
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Ugovor za nastavak izgradnje železničke stanice Prokop biće potpisan najkasnije u četvrtak, 31. jula.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
22092841153d38171cf9e2666355432_640x370.PNG


Konzorcijum domaćih građevinskih preduzeća koje predvodi Energoprojekt mogao bi da započne radove odmah po uplati avansa, izjavio je Tanjugu generalni direktor Energoprojekt Holdinga, Vladimir Milovanović.

Prema njegovim rečima, Energoprojekt je obezbedio sve bankarske garancije za izvođenje radova na prvoj fazi gradnje Prokopa, koja će se finansirati iz kuvajtskog kredita u iznosu od blizu 26 miliona evra.

nastavku izgradnje Prokopa, koja s prekidima traje punih 37 godina, biće angažovan konzorcijum građevinskih preduzeća okupljenih oko Energoprojekta, a to su "Energoprojekt - Niskogradnja", "Energoprojekt - Visokogradnja", "Energoprojekt Oprema", "ZGOP" i "AŽD".

Kako su ove nedelje saopštile "Železnice Srbije", Republička komisija za zaštitu prava u postupcima javnih nabavki odbila je prigovore podnete za javne nabavke radova na rekonstrukciji železničke stanice "Beograd centar" u Prokopu i sada nesmetano i ubrzano mogu da nastave aktivnosti na zaključenju ugovora sa najpovoljnijim ponuđačem, a zatim i na početku radova u Prokopu. Ugovor je već pripremljen i praktično je spreman za potpisivanje, a odmah nakon toga počelo bi i uvođenje izvođača radova u posao, kažu u srpskim železnicama.

Ono što čeka Energoprojekt i članove konzorcijuma u prvoj fazi radova su izgradnja kapaciteta za prijem, otpremu i upravljanje saobraćajem vozova u Prokopu, odnosno kompletno sređivanje građevinske i elektrotehničke infrastrukture. Projekat obuhvata izgradnju i rekonstrukciju 10 koloseka, nekoliko perona, informatičko-telekomunikacionu mrežu, nekoliko energetskih postrojenja i pristupnih puteva za putnike.

Prokop danas koriste samo vozovi gradske železnice "BG Voz", a realizacija ovog posla omogućiće da kroz stanicu funkcionišu lokalni, regionalni i međunarodni putnički vozovi, ali i da se brže i efikasnije realizuje projekat "Beograd na vodi".

Izvor: B92.net
 
Vrh