Šta je novo?

Šabac

Терен је свакако потребан, али је ту био на погрешном месту, тако да није ни превелики губитак. Има простора на пољани код коша и Амана, као и на бившем паркингу паука поред. Надам се да ново игралиште код артерске чесме неће бити вандалисано попут игралишта на бункеру у великом парку.
 
Ne ulazeci u pricu oko terena komentarisem samo fotku ..
Djeluje siroko ima bic stazu ima taktilne ploce za lica sa smanjenim mogucnostima
Terene svako treba izgraditi negdje ...
Dajte jos fotki
 
Бициклистичка стаза је новина какве у Бенској бари није било, али ме буни да нема паркинг места дуж целе улице, ту је увек било паркираних кола.
 
U toj ulici nece biti parkinga ali ce biti po okolini. Evo jos dve slike iz te ulice

img_2048.jpg


img_2047.jpg


i par slika iz Kneza Lazara. Ovde je parking sa obe strane ulice a biciklisti idu kolovozom.

Izdignuti pesacki prelaz ispred zabavista

img_2044.jpg


img_2045.jpg


Ovde ce biti spomenik i stajaliste za bus. Parking ce biti prema zgradi

img_2046.jpg
 
Odlično za pješački prelaz
Kakv spomenik
Kod stajališta će malo biti uzak trotoar ...
 
Stajaliste za bus ce biti tamo gde su parkirani automobili. Parking ce biti prema zgradi, tamo gde se sad vide masine a ova armatura sto s vidi, tu je prostor za spomenik. Ne znam kakav ce biti
 
Pozdrav Šapčanima, odlične su vam fotografije i diskusija.
 
Ово је феноменално. Нисам очекивао стајалиште ове, а поготову не споменик, велико изненађење за мене. :o
 
Ево и Савске авеније, скоро па је завршена :)

Од улице Јанка Веселиновића до пружног прелаза је урађена улица у истом нивоу тротоара и коловоза од бехатона са риголама уместо ивичњака. Посађена су и стабла. Ово је уствари улица Краља Александра, бивша Мике Митровића. У улици ће бити забрањен саобраћај камионима.
Screenshot_20200510_143913.jpg
Screenshot_20200510_143941.jpg
Screenshot_20200510_143958.jpg


Овде фали још парче тротоара до пружног прелаза.

Screenshot_20200510_144011.jpg
Screenshot_20200510_144038.jpg

Бициклистичка стаза је исто урађена од бехатона и провучена је по левом ободу авеније од пруге до мостића.
Pogledajte prilog 22
Дуж пешачког дела авеније од пруге до моста има доста мобилијара попут ових клупица и црвених ђубријера. Десно од авеније на Дудари су веће фирме из града посадиле велики број младих стабала.
Screenshot_20200510_144730.jpg

Screenshot_20200510_144744.jpg

Овде на скретању ка комплексу Стари град је урађен пешачки прелаз у нивоу.
Screenshot_20200510_144808.jpg

Левом страном авеније је реконструисан паркинг који је и пре постојао и настављена је бициклистичка стаза уз тротоар. Шире шеталиште је са десне стране коловоза.

Screenshot_20200510_144823.jpg

Нова два моста преко корита бивше реке Камичак којима се рачва авенија на два крака који воде до тврђаве на Сави. Између два крака авеније је некадашњи канал. Леви крак је дуж ивице некадашње касарне понтонске инжињерије а десни је на месту некадашњег шеталишта где је пре био дрвени мостић пре ког је био метални.
Screenshot_20200510_144837.jpg

Поглед на десни мостић са левог.
Screenshot_20200510_144852.jpg

Поглед на леви мостић и у назад ка граду.
Screenshot_20200510_144901.jpg


Поглед низ десни крак авеније ка реци.
Screenshot_20200510_150205.jpg
Screenshot_20200510_150219.jpg

И поглед у назад ка граду.
Screenshot_20200510_150233.jpg

Место спајања два крака авеније након завршетка мањег канала који их раздваја.
Screenshot_20200510_150251.jpg
Screenshot_20200510_150304.jpg

Поглед са кеја на тврђаву.
Screenshot_20200510_150319.jpg

Screenshot_20200510_150346.jpg

Поглед на градску плажу низводно од тврђаве.
Screenshot_20200510_150331.jpg

Поглед на десни крак авеније у натраг ка граду.
Screenshot_20200510_150356.jpg

Поглед преко канала на леви крак авеније.
Screenshot_20200510_151154.jpg

Шири пешачки део авеније са десне стране коловоза (у повратку ка граду са леве стране).
Screenshot_20200510_151206.jpg

Мањи плато код пружног прелаза.
Screenshot_20200510_151218.jpg

Screenshot_20200510_151229.jpg
Screenshot_20200510_151254.jpg

И поглед ка Дудари и новим садницама.
Screenshot_20200510_151839.jpg


Ја сам презадовољан идејом и квалитетом овог пројекта, надам се да ће се овакав тип уређења проширити у целом приобалном појасу између два моста :)
 
Svaka cast za slike i objasnjenje :D


Samo mi smeta jedna stvar - kad sam bajsovao kolovozom, nije bas na prvi pogled jasno gde treba skrenuti. Onaj ko prvi put dolazi moze da se zbuni. Nadam se da ce to obeleziti


file.php
 
Вероватно се предвиђа да неће ни бити бициклиста на коловозу, надам се продужетку стазе и даље дуж старе касарне тј. новог вашаришта и поред силоса скроз до старог моста.
Даље се може насипом стићи скроз до Дреновца, а од Дреновца путем до Сремске Митровице, нисам баш сигуран за проходност насипа од Дреновца узводно и могућности пењања на Митровачки друмски мост са њега, мада би могло да се продужи до Мачванске Митровице где има пешачки мост.
 
Bajsovao sam pre dve-tri godine od Drenovca skoro do Mitrovice (zadnju deonicu sam isao putem). Ne znam kakav je sad put, posto je bilo nekakvih radova ali tad je bila milina za voznju. Put je duzi od asfaltnog zato sto prati krivinu reke. Dobar je i nema nigde nikog. Sa desne strane je pojas bara i rastinja a sa leve kilometri njiva. Fotkao sam jedini objekat koji tamo postoji i koji je ko zna kad napusten.

dsc_0011.jpg



Obelezio sam pocetak i kraj te deonice. Ceo put je bio ovakav. Nadam se da nije pokvaren u vreme radova. Jednim delom postoji i put za vozila ispod nasipa. Kucu sa slike sam zaokruzeno

nasip10.jpg
 
Nego, kad vec pominjemo bicikl, nasipe i okolinu Sapca, evo par proslogodisnjih slika na tu temu

Dobrava

img_2049.jpg


Vukosicka bara

img_2051.jpg


img_2050.jpg
 
Хвала за слике насипа узводно од Дреновца :) Ја сам до Митровице углавном ишао путем од Дреновца, али је на изласку из тог села огромна депонија која ужасно смрди. Следећи пут ћу опробати насип.
 
Samo treba prvo proveriti gde su bili radovi na nasipu. Imao sam tu nesrecu da prodjem bajsom kroz radove izmedju Crne Bare i Ravnja. Bio sam skroz zut od prasine kad sam sisao sa nasipa
 
Ja сам пролазио једном кроз радове насипа после Кочиног канала, то је била баш авантура :D
 
Zelenovic okacio sliku avenije iz vazduha. Ovde se bolje vidi

EYxGaRCXYAIGJ5I



Pocupali su kocku sa puta ka silosu i pripremaju ga za asfaltiranje, mada je taj put po planu trebao biti ukinut.
 
Gdje je isao ovaj ukinti krak pruge mogli su ga mastovitije iskoristiti mada ni ovo nije lose ima tu jos dosta da se radi ...
 
Bile je jos jedna stanica na Savi ali ne znam nista vise o tome. Valjda je bila namenjena teretnom saobracaju
 
Taj колосек води до силоса за жито и млинско-пекарске индустрије која се налази узводно од старог зграда. Током НАТО агресије је део колосека уз саму бившу касарну оштећен, одваљен је већи део доњег строја на пар места и шине су накривљене. Пред сам силос има једна стамбена кућа која је уствари бивша железничка станица, био је и натпис на њој али дуго се нисам завлачио ту, маца сумњам да је уклоњен. У суштини се ради о слепом индустријском колосеку, још један је постојао и испод овог главног колосека који води ка трианглу, који је водио ка старој воћари а у суштини је већ више деценија скроз зарастао. Мени је код овог бившег колосека ка Сави једино спорно то што је у оквиру авеније инкорпориран у бициклистичку стазу а са сачуваним дуплим шинама некадашњег преласка преко коловоза, памтим још као клинац како су се на једном Тур де Франсу десеторица тркача покосила пошто су им точкови упали између две шине.
 
Blize nam se izbori. Ono igraliste iz cetvrtog posta na ovoj strani je sinoc zapaljeno

100539359_10220676839725968_7310917980068511744_n.jpg


20200525122714.jpg
 
Врхунац дивљаштва. Мада било је и паљења контејнера по граду зимус, а конкретно на овој локацији никад није било игралиште а да није било вандалисано.
 
Jeste bilo paljenja kontejnera, bilo je i snimaka gde se vidi covek koji pali ali eto - policija ne reaguje. Osim paljenja, bilo je i prevrtanja kontejnera u nekoliko sela po Ceru - neko je pred prosli prvi maj isao od sela do sela i prevrtao kontejnere.
 
Vrh