Нема на чему. Тврђава је нажалост очајно реконструисана и то баш бедем ка реци, има доста бетона, монте и олука, што је нажалост уз графите све још горе. И притом су "сређена" два од четири зида.
Зорка је пукла самим почетком 90их, после је у приватизацији разграбљено што је ваљало, бели лимови су део железаре Смедерево, ђубрива која својим издувним гасовима трују цео град раде и даље као део Еликсира пуном паром, фармација је део Хемофарма али значајно деградирана, нпр. некада су радили јод растворе а данас не раде што је ван сваке памети, раде још и Зорка боја као део Тикуриле и Зорка керамика, остатак холдинга је пропао што се види и са улице јасно где је ограда а где је нема, већи део погона је покуповао Еликсир и порушио да би ту складиштио на отвореном палете са џаковима. У оквиру фабрике постоји и пристаноште које су средили као луку чак су и натпис ставили Лука Шабац на капији која води до пристсништа, пристаниште има везу индустријским колосецима са железничком станицом као и цела индустријска зона бивше Зорке, имају Ганцов кран а један су чини ми се продали, нисам сигуран ко тачно управља пристаништем, некад је постојала Зорка Транспорт која је управљала и краном и локомотивама. За локомотиве сам видео да су уписане на Еликсир од скоро, могуће да је транспорт отишао у тотално стечај и да је Еликсир купио њихову опрему као што је купио ватрогасне камионе од бивше индустријске ватрогасне јединице када их је продала због дуговања према бившим радницима. Генерално холдинг је остао дужан велике паре многим бившим радницима.
Од индустрије постоји бледа сенка прошлости када је Зорка радила пуним капацитетом, има ту још пропалих великих предузећа нпр. Шапчанка. Али је Јазаки доста поправио ситуацију, мада је проблем са друге стране што су ту запослени махом људи слабије квалификације, буквално купе људе аутобусима по околним селима чак и по околним општинама и ван Мачванског округа. То је направило проблеме нпр. градској чистоћи којој сад фале возачи камиона, или водоводу ком фале физикалци за земљане радове. Лакше је људима да за сличне и веће паре раде у фабрици и мотају каблове.
Браник имам још слика инжињерије из касарне у акцији, могу вам их послати