Koristite zastareli preglednik. Možda se neće pravilno prikazivati ova ili druge veb stranice. Trebalo bi da nadogradite ili koristite alternativni preglednik.
Свака част аутору на овом деминутиву („Београдчић“), који фантастично илуструје размере дилетантизма приказаног приликом пројектовања и реализације ове најважније петље у Србији :gobb:
https://www.ekapija.com/news/4377696/petlja-bubanj-potok-zakrcila-autoput-video
Кад боље размислим, није проблем са онима који настављају за Будимпешту и Загреб, него са онима који „скрећу“ за Београд. А они су навикли да не гледају много знакове. Док не навикну, надајмо се да неће бити трагичних случајева :(
Нисам сугерисао да се најава петље стави непосредно испред искључења за Траншпед, него да се стави на неколико места после наплатне рампе Врчин, укључујући и сâму рампу (ту бар у ово прво време). Не верујем да ће неко ко жели да иде према Будимпешти или Загребу, скренути код Траншпеда, толико...
Моји утисци од јуче, када сам први пут пролазио петљом из правца Ниша и отишао према Београду:
- знакови за рачвање су јасни, и има их на 6-7 места, али налазе се преблизу рачвању; мој је утисак да су петљу морали да најаве на више места раније; пре скретања за Траншпед нема никакве најаве...
Сликано јутрос око 9.30 h, проходност ка граду са само 2 траке од Војводе Мицка до Вука Врчевића одлична. У супротном смеру проходна само 1 трака – колапс.
У Булевару деспота Стефана, чим се сиђе са Панчевачког моста, сужење због укопавања ЕМС кабла – колона чак до иза скретања за Котеж, као и...
Нема.
Ево шта сам нашао на сајту Градског секретаријата за саобраћај.
Супротно од Шапићеве најаве да ће се од Војводе Мицка према граду радити после 1. јула, овде пише да ће се до Вука Врчевића радити до 15. јуна, а претпостављам да онда крећу од В. Врчевића до Беле куће. Дакле до 5. јула...
Операција „Силовање Карабурме, Миријева, Вишњице и Вишњичке Бање“ ушла је у нову седмицу.
Сликано данас око 17.30 h. Број радника: 0
Могли су ову фазу завршити до јутрос, само да су интензивније радили током викенда.
Сликано вечерас око 19 h. Само један ваљак је равнао, није било других радника. Све је спремно за асфалт од улаза у БИГ до раскрснице са Војводе Мицка.
Даље до Вука Врчевића такође није било никаквих активности.
Не, кабл је постављен дуж Војводе Мицка (и дуж Маријане Грегоран), стигао је до угла В. Мицка и Вишњичке. А са друге стране су га поставили дуж Деспота Стефана, од Гундулићевог венца су тренутно стигли до раскрснице где се возила из Поенкареове пењу у Деспота Стефана.
Колико сам схватио Чучковића, ова колапс-фаза се завршава до 28. маја, а током лета настављају са оним ЕМС каблом. Читајући између редова, тако ми се чини...
https://www.euronews.rs/srbija/aktuelno/87622/cuckovic-rekonstukcija-visnjicke-pre-vremena-na-brankovom-mostu-sve-uradeno/vest
Синоћ сам прошао и чини ми се да није било превише страшно из смера од града према Вишњици (а у то време ни у супротном смеру). Стекао сам утисак да ће струјни кабл ићи оним делом којег сада нису начели (од града према Вишњици), а они ће сада проширити део од Вишњице према граду.
Када буду...
Јутрошњи колапс у Вишњичкој изазван је тиме што су започели нову фазу (од Војводе Мицка до Вука Врчевића, у смеру ка центру), а стару нису довршили (од скретања у гаражу БИГ-а до В. Мицка)! 😤 А рекли су да ће ту последњу фазу радити у јулу и у августу!
Направили су левак за 250.000 људи у 4...
Снимљено данас (недеља) око 16.45 h. Од Диљске до улаза у гаражу БИГ-а (до Кнез Петрола) су практично завршили, осим што нису асфалтирали крајњу леву траку у смеру према центру. „Начели“ су разделно острво од Војводе Мицка према Вишњици, и спремају се за радове одатле према улазу у гаражу БИГ-а...
Ovaj veb sajt koristi kolačiće radi prilagođavanja sadržaja, poboljšanja korisničkog iskustva i očuvanja prijave ako se registrujete.
Nastavkom korišćenja ovog veb sajta saglasni ste sa našom upotrebom kolačića.